Ninjutsu

Ninjutsu

Postprzez Defrevin » 8 mar 2015, o 22:25

Obrazek


Nazwa
Bunshin no Jutsu

Ranga
E

Pieczęci
Baran → Wąż → Tygrys

Zasięg
Obszar danej prowincji, w której znajduje się gracz

Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (za 2 iluzje)

Dodatkowe
Brak własnej woli; niematerialne

Opis Prosta technika Ninjutsu, która polega na stworzeniu iluzji nas samych. Przy jej pomocy – w zależności od Kontroli Chakry – jesteśmy w stanie stworzyć od jednej do kilkunastu iluzji, które wyglądają jak my i wykonują nasze polecenia wydawane drogą mentalną. Oczywiście iluzje nie są materialne, więc każde uderzenie w nie kończy się ich rozwianiem w małym, błyskawicznie znikającym obłoku dymu. Warto również zauważyć, że iluzje nie wydają żadnych dźwięków, dodatkowo nie rzuca swym "niematerialnym" ciałem cienia, a także nie potrafią poruszać żadnych przedmiotów.



Nazwa
Henge no Jutsu

Ranga
E

Pieczęci
Pies → Świnia → Baran

Zasięg
Na ciało

Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (+1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Pomocna technika przy pomocy której użytkownik może przybrać wygląd innej osoby bądź obiektu. W przypadku zmiany w inną osobę to zmieniona zostaje aparycja wraz z ubraniem, a dodatkowo głos pozostanie zmutowany do tego, jaki miała udawana przez nas osoba. Zmiana w przedmiot jest możliwa jeśli przedmiot jest wielkości porównywalnej z rozmiarem użytkownika, a dodatkowo nie zyskuje on żadnych właściwości przedmiotu w który się zmieni, np. zmieniając się w betonowy mur nie zyskamy jego trwałości. Technikę łatwo rozpoznać, ponieważ chakra użytkownika pozostaje niezmieniona, przez co shinobi o zdolnościach sensorycznych i Ci posiadający Doujutsu z łatwością przejrzą przygotowany fortel. Henge no jutsu zostaje przerwane po zranieniu lub uderzeniu użytkownika, a także w chwili zebrania przez niego chakry do jakiejkolwiek techniki.



Nazwa
Kai

Ranga
E

Pieczęci
Baran

Zasięg
Dowolny

Koszt
Brak

Dodatkowe
Na czas użycia dodaje 65 konsekwencji

Opis Kai to jedna z podstawowych technik shinobi, często niedoceniania - i niesłusznie. Jutsu to polega na chwilowym odcięciu dopływu chakry do mózgu, dzięki czemu jakiekolwiek impulsy - również te narzucone zewnętrznie - przestają działać. Efektem tego jest uwolnienie użytkownika z dużej ilości prostszych technik genjutsu. Niestety, te silniejsze dalej będą na nas oddziaływać i trzeba je dezaktywować innym sposobem.



Nazwa
Kawarimi no Jutsu

Ranga
E

Pieczęci
Tygrys → Świnia → Wół → Pies → Wąż

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny

Dodatkowe
W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia

Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza 1 naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.



Nazwa
Kinobori no Waza

Ranga
E

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na ciało

Koszt
Minimalny, nieodczuwalny

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Kolejna z podstawowych jutsu, które potrafią wykorzystać nawet największe świeżaki spomiędzy ninja. Technika ta pozwala na odpowiednią kontrolę i kumulację chakry w z góry określonym miejscu - tu są to stopy. Dzięki temu shinobi jest w stanie poruszać się po powierzchniach pionowych, a nawet poziomych (tylko w sprzeczności z grawitacją), czyli prościej - po ścianach i sufitach, drzewach, gałęziach, i po czym tylko nam przyjdzie ochota - nie wliczając wody.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.



Nazwa
Suimen Hoko no Waza

Ranga
E

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na ciało

Koszt
Minimalny, nieodczuwalny

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Rozwinięcie Kinobori no Waza, rozszerzająca nasze możliwości kontroli chakry i poruszania się po powierzchniach wszelakich. Tym razem do naszego wachlarza podłoży możliwych do użytkowania dołącza tafla wody - użytkownik tego jutsu po prostu kumuluje chakrę w stopach, a następnie cały czas zmienia powłokę energii na podeszwie - pozwala to utrzymać się na falującej wodzie.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.



Nazwa
Nawanuke no Jutsu

Ranga
E

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na ciało

Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jedno z najprostszych ninjutsu, pierwsze z tych które poznają najmłodsi adepci sztuki ninpo. Technika ta służy do uwolnienia siebie/kogoś z więzów, poprzez przesłanie swojej chakry do samego materiału wiążącego - sznurka, żyłki lub czegokolwiek innego. Po chwili technika powoduje poluzowanie wszelkich knebli, uwalniając spętanego. Można użyć tej techniki, jeżeli samemu jest się związanym.


Obrazek


Nazwa
Suienzou no Jutsu

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zależy od długości żyłki

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Należy mieć minimum 2 metry żyłki/łańcucha

Opis Prosta, a dosyć skuteczna technika używana przez shinobi znających się na ninjutsu. Polega ona na napełnieniu swoją chakrą liny, łańcucha lub żyłki, a następnie wskazanie celu za pomocą dwóch palców. Żyłka po chwili sama rusza w kierunku wskazanego celu, mocno go oplatając. Taki osobnik zostaje wtedy związany, i w większości sytuacji skazany na pomoc sojuszników. No, chyba że jest ninja - wtedy można znaleźć prosty sposób.



Nazwa
Utsusemi no Jutsu

Ranga
D

Pieczęci
Baran

Zasięg Max.
50 metrów

Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%

Dodatkowe
Trzeba utrzymywać pieczęć

Opis Prosta technika, z kalibru tych podstawowych, mająca na celu zmylenie, bądź nawiązanie kontaktu z celem. Dzięki tej technice możemy emitować każdego rodzaju odgłos jaki siedzi nam w łbie, czy to ćwierkanie ptaków, wybuchy notek, ryk lew lub innego człeka głos. Dźwięk atakuje dany cel z każdej strony, nie dając mu szansy na zlokalizowanie użytkownika, no chyba że ten stoi na widoku. Dany odgłos jest nadawany cały czas, do momentu kiedy dana pieczęć nie zostanie rozłączona.



Nazwa
Hikari no gijutsu-kyu

Ranga
D

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
5 m

Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak

Opis Jest to jedna z technik, które są najprostsze, a do tego bardzo przydatne. Polega ona na tym, że użytkownik gromadzi chakrę w postaci skoncentrowanej kuli światła, która unosi się nad jego dłonią, oświetlając otoczenie. Siłą tego światła przypomina typową latarkę, więc nie jest w stanie nikogo oślepić, a jedynie oświetlić nam drogę.


Obrazek


Nazwa
Kawara Shuriken

Ranga
C

Pieczęci
Tygrys → Smok → Szczur → Koń → Tygrys

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Ofensywna technika, która pozwala na wykorzystanie otoczenia w celu zaatakowania przeciwnika. Po sekwencji pieczęci, mniejsze przedmioty z otoczenia zostają po prostu naszą bronią miotaną. Dachówki, mniejsze kamienie i tego typu wagi, a także wielkości przedmioty są miotane na przeciwnika z nienaganną siłą i prędkością, oczywiście nie jest to w stanie zabić naszego oponenta jednym uderzenia czy też wyrządzić mu większych szkód, jednak kilkukrotne trafienie może być kłopotliwe dla ofiary.



Nazwa
Konbi Henge no Jutsu

Ranga
C

Pieczęci
Odwrócony Baran

Zasięg
Na ciało użytkowników

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Nadal obowiązują zastrzeżenia techniki Henge no Jutsu

Opis Bardziej zaawansowana wersja techniki Henge no Jutsu, która polega na przekształceniu wyglądu dwóch osób w osobę trzecią. W technice zazwyczaj jedna strona dostarcza chakrę, natomiast druga składa odpowiednie pieczęcie. Obie osoby w trakcie wykonywania techniki muszę się stykać jakąś częścią ciała.



Nazwa
Kuchiyose no Jutsu

Ranga
C

Pieczęci
Świnia → Pies → Ptak → Małpa → Baran

Zasięg
Dowolny

Koszt
Zależny od rangi przywoływanego summona

Dodatkowe Wymagana jest krew przywoływacza oraz zawarcie paktu ze zwięrzetami

Opis Jedna z popularniejszych technik pośród shinobi, lecz by móc jej używać trzeba spełniać kilka warunków - z czego najważniejszym jest podpisanie swoją krwią paktu z jakimiś zwierzętami. Jeżeli jest to spełnione, shinobi nakłada na dłoń odrobinę swojej krwi (otrzymanej np. po rozgryzieniu palca lub dotknięciu rany), a następnie składa pieczęcie i dotyka jakiejś powierzchni. Aktywuje to technikę czasoprzestrzenną, która przywołuje do niego jedno ze stworzeń z paktu, by móc skorzystać z jej pomocy.



Nazwa
Kawara Kuchiyose no Jutsu

Ranga
C

Pieczęci
Świnia → Pies → Ptak → Małpa → Baran

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe Wymagana jest krew przywoływacza oraz zawarcie paktu ze zwierzętami

Opis Odwrotne przywołanie działa dokładnie tak samo jak Kuchiyose no Jutsu, z tą różnicą, że jest wykonywane przez zwierzęta z paktu (warunkiem niezbędnym jest więc podpisanie paktu z jakimś shinobi). Jeżeli jest to spełnione, Przywołaniec nakłada na dłoń odrobinę swojej krwi (otrzymanej np. po rozgryzieniu palca lub dotknięciu rany), a następnie składa pieczęcie i dotyka jakiejś powierzchni. Aktywuje to technikę czasoprzestrzenną, która przywołuje do niego użytkownika paktu, by móc skorzystać z jego pomocy.

Uwaga UWAGA: Kawara Kuchiyose no Jutsu jest używane przez Mędrców i Liderów paktu jedynie w celach fabularnych z ich inicjatywy. Nie ma możliwości "przypadkowego" wezwania postaci w czasie przegrywanej walki, jako ostatni ratunek od ran czy innej formy pomocy na życzenie gracza.
Trzeba uwzględnić też, że technika teleportuje nas do Siedziby summonów oddalonej najczęściej o wiele kilometrów i po jej wykonaniu niemożliwy jest powrót do prowadzonego przez nas wcześniej wątku w najbliższych postach, bez uwzględnienia czasu potrzebnego na przebycie dzielącej nas odległości.



Nazwa
Hari Jizo

Ranga
C

Pieczęci
Tygrys → Koń → Świnia → Baran → Szczur → Wąż

Zasięg
Na ciało

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polega na szybkim utwardzeniu naszych włosów, które następnie gwałtownie się rozrastają dzięki czemu możemy się nimi nawet otoczyć. W momencie gdy nas otoczą, chakra nadaje włosom właściwości ostrych igieł przez co spotkanie z nimi skończyć się może dla przeciwników nieciekawie. Włosy mogą wytrzymać atak małych broni takich jak strzały czy kunaie.



Nazwa
Hari Jigoku

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
20 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za dwadzieścia senbonów)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Hari Jizo

Opis Odmiana techniki Hari Jizo, w tym wypadku stricte ofensywna. Po utwardzeniu swoich włosów, użytkownik stroszy je i nastawia w kierunku, który sam wybierze. Następnie za pomocą chakry wystrzeliwuje je z ogromną prędkością. Dzięki tym czynnikom, ostre jak brzytwa i twarde jak stal igły z zastraszającą szybkością przeszywają ludzkie ciało, przechodząc przez nie jak ciepły nóż przez masło. Pomimo swojej ostrości, nie przebiją mocniejszych pancerzy, choćby zbroi.



Nazwa
Tachihou Houtai

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
15 metrów

Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za kontrolę nad 2 bandażami + 1/2 na turę)

Dodatkowe
Wymagane zabandażowane ręce

Opis Technika bardzo prosta i niesamowicie przydatna. Użytkownik wpływa na bandaże, które ma przywiązane do kończyn górnych przelewając do nich część swojej chakry. Bandaże tuż po tej operacji mogą się rozwinąć i być kontrolowane jak np. bicz czy też do chwytu. Ich siła jest równa 80, odnosi się to zarówno do podnoszenia przedmiotów, jak i krępowania ruchów przeciwnika. Pomimo użycia chakry materiał jest tylko trochę wzmocniony i po dłuższym używaniu lepiej kupić nowe bandaże.



Nazwa
Hitei Musho

Ranga
C

Pieczęci
Połowa pieczęci Barana

Zasięg Max.
5 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Specyficzne jutsu, pozwalające nam dość tanio wytworzyć dużą chmarę pocisków. Użytkownik przesyła chakrę do swojej jamy ustnej, a następnie formuje ją w miniaturowe igiełki, które gromadzi w ustach i przełyku. Następnie, po złożeniu odpowiedniej pieczęci, wyzwala wszystkie pociski, kierując je na swojego oponenta. Może nie są wybitnie celne, ale zazwyczaj jest ich na tyle dużo, że na pewno coś trafi - a na penetrację nie mogą narzekać.


Obrazek


Nazwa
Shunshin no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci
Baran / Brak (wtedy zasięg jest o połowę mniejszy)

Zasięg Max.
75 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Specjalna technika Ninjutsu, która pozwala na wykonanie błyskawicznego przeskoku z jednego miejsca na drugie. Ograniczeniem tej techniki jest linia poruszania, która musi przebiegać w linii prostej. Szybkość z jaką się poruszamy przy tej technice jest praktycznie nie do zauważenia dla innych przez co technika często jest wykorzystywana w celu szybkiego przemknięcia niezauważonym pod samym nosem oponenta. Dla uzyskania efektu zaskoczenia miejsce zniknięcia oraz miejsce dotarcia przysłania kłębek dymu stwarzając wrażenie wykonania teleportacji choć w rzeczywistości jest to skok.

Uwagi W przypadku posiadania przez użytkownika percepcji poniżej 80, użytkownik jest skołowany przez co najmniej 2 sekundy, od 81 do 160 percepcji występuje tylko potkniecie uniemożliwiające płynne przeprowadzenie działania, a powyżej percepcji 160 użytkownik nie odczuwa żadnych efektów ubocznych wykonanego skoku.



Nazwa
Kuchiyose: Aian Meiden

Ranga
B

Pieczęci
Świnia → Pies → Ptak → Tygrys

Zasięg
15 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe Posiadanie utworzonej żelaznej dziewicy w kuźni (dowolnego kształtu)

Opis Technika wymagająca uprzedniego przygotowania oraz posiadania specjalnego przedmiotu. Poprzez wykorzystanie techniki Kuchiyose no Jutsu, spod przeciwnika wyrasta otwarta żelazna dziewica i zamyka go w środku. Po tym następuje obwiązanie więzienia łańcuchami i ponowne wciągnięcie pod ziemię. Techniki można użyć na sobie czy sojusznikach, lecz w takim wypadku lepiej nie tworzyć kopuły z kolcami we wnętrzu.



Nazwa
Kage Bunshin no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci
Specjalna pieczęć

Zasięg
Obszar danej prowincji, w której znajduje się gracz

Koszt
Pokłady zawsze dzielą się równo między użytkownika i klony

Dodatkowe
Statystyki identyczne co oryginał, Max 5 klonów;

Opis Wyjątkowa pod wieloma względami technika klonowania. Po złożeniu pojedynczej pieczęci występującej tylko w tej technice i jej pochodnych, możliwym jest stworzenie w pełni materialnego klona bez wykorzystania surowca, jak ma to miejsce chociażby przy tworzeniu klonów żywiołowych. Jest on stworzony wyłącznie z chakry użytkownika, która dzieli się równo pomiędzy klonami i oryginałem. Przykładowo stworzenie jednego Bunshina dzieli chakrę użytkownika na dwa, co daje 50%. Pod względem zmęczenia wywołanego zużyciem chakry, to podzielone na dwoje 50% traktowane jest jak 100% (jedną dużą pełną miseczkę dzielimy na dwie mniejsze, ale równie pełne miseczki) i dopiero od zmniejszonego zasobu, w trakcie korzystania z chakry, liczone jest proporcjonalne procentowe zmęczenie związane z jej użytkowaniem. Im więcej kopii, tym mniejsze zasoby chakry ma pojedyncza jednostka. Co ważne, klony posiadają własną wolę i samodzielnie podejmują działania. Bunshiny można zniszczyć zadając im jakiekolwiek obrażenia. Po zniszczeniu 2/3 niewykorzystanej chakry wraca ona do wykonawcy, podobnie jak doświadczenia i zmęczenie klonów. Bunshin może wykonywać wszelkie techniki znane oryginałowi (poza drobnymi wyjątkami), skopiowaniu ulega również ekwipunek który znika wraz z klonem, do którego należał (jedynie podstawowy). Klon jest interesujący również dlatego, że nie znika natychmiastowo po zadaniu obrażeń, pozostaje jeszcze przez kilka chwil. Element zaskoczenia idący za tym manewrem może być kluczowy w naszej strategii. Z racji identycznych pokładów chakry, jedynie Mangekyou Sharingan będzie w stanie odróżnić repliki od oryginału. W przypadku zbierania przez klona chakry natury możemy używać maksymalnie dwóch innych z racji ogromnego skupienia potrzebnego do zbierania chakry natury.

Uwaga Zasady zbierania chakry natury przez KBnJ opisane są w temacie traktującym o Sennin Modō.
Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla autora wpisu.



Nazwa
Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Cień danej postaci

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe W przypadku jeżeli przeciwnik jest silniejszy od nas, wtedy możliwe jest przetrzymanie jedynie przez 1 turę

Opis Jutsu o charakterze infiltracji, pozwalająca nam dosłownie wejść w cień danej osoby, a następnie w pewnym stopniu kontrolować ciało ofiary. Aby technika była efektywna przeciwnik musi być w jakiś sposób osłabiony, na przykład poprzez znajdowanie się pod wpływem iluzji, w innym przypadku będzie walczyć i w przeciągu od dwóch do kilku tur uwolni się spod wpływu techniki (ustala prowadzący). Kontrolując ciało ofiary jesteśmy w stanie poruszać się i porozumiewać, ale wykonanie jakichkolwiek technik wymagających użycie chakry natychmiast dezaktywuje technikę.



Nazwa
Hijutsu Ishibari

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zależny od żyłki i kunaia

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%(1/2 za turę)

Dodatkowe W przypadku jeżeli przeciwnik jest silniejszy od nas, wtedy zablokowany jest jedynie przez 1 turę

Opis Technika polega na rzuceniu w przeciwnika kunai z doczepionymi stalowymi żyłkami poprzez które przesyłamy naszą chakrę, która powoduje paraliż przeciwnika. Paraliż trwa do chwili w której skończy nam się chakra bądź wyciągniemy kunai. W trakcie używania techniki nie jesteśmy w stanie wykonywać innych jutsu.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Ranjishigami no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci
Wąż

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (+1/2 na turę)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Hari Jizo, Ninjutsu rangi A.

Opis Rozwinięcie techniki Hari Jizou, które pozwala nam na utwardzenie i manipulowanie włosami w dowolnym stopniu. Warunkiem tego jest nieodłączność tworu z czupryną użytkownika, po stracie kontaktu z głową twór zmienia się w stosu zwykłych włosów. Włosy są wzmocnione do tego stopnia, że bez problemu stanowią osłonę przed stalą, a ich możliwości (zmiana w senbony, tarcze, bądź imitowanie wielkiego węża) czynią z niej uniwersalną technikę ofensywno-defensywną. Należy jednak pamiętać, że nadal są to tylko włosy i mimo wzmocnienia ich wytrzymałości nie należy przeceniać



Nazwa
Kuchiyose: Rashomon

Ranga
B

Pieczęci
Świnia → Pies → Ptak → Małpa → Baran (jak w Kuchiyose)

Zasięg
Dowolny

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Silna technika defensywna, znana tylko nielicznym ninja. Odmiana Kuchiyose no Jutsu, po złożeniu specjalnych pieczęci pozwala na przywołanie w swojej okolicy ogromnej bramy z bardzo wytrzymałych materiałów. Daje ona bardzo solidną obronę, będąc niezwykle trudną do przebicia - jedynie najsilniejsze techniki są w stanie przeszyć ochronę zapewnioną przez tego "przywołańca".

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Shoushagan no Jutsu

Ranga
B

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na ciało

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika pozwala na wykorzystanie twarzy martwej osoby. Dzięki jutsu potrafimy odpowiednio dopasować twarz martwego do naszej co pozwala skutecznie się pod daną osobę podszyć. Kolejnym atutem jest to, że wraz z twarzą zmarłego przybieramy jego barwę głosu. Technika nie jest jednak w stanie oszukać sensorów, którzy – w przypadku gdy znali zmarłego – wyczują odmienną chakrę.



Nazwa
Shishienjin

Ranga
B

Pieczęci
Wąż → Klaśnięcie

Zasięg
Zależy od odległości używających (maksymalnie kwadrat 15x15 metrów)

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Wymaga współpracy czterech osób / klonów

Opis Technika do której wykonania potrzebne są cztery osoby (mogą też być klony). Otóż każda z osób stają w innym punkcie, a następnie składa odpowiednie pieczęcie co powoduje we współpracy z innymi stworzenie bariery, której nie można od zewnątrz naruszyć. Jedynie osoby które są w środku bariery są w stanie przerwać jej działanie. Bariera również upadnie w momencie gdy któraś z osób ją podtrzymujących umrze bądź opuści miejsce.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 4 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Chakra Yokusei Gijutsu

Ranga
B

Pieczęci
Połowa Barana

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe
Tylko dla bezklanowców z umiejętnościami Sensora

Opis Łącząc swoje wrodzone zdolności oraz wysoką kontrolę chakry sensor jest w stanie ukryć zupełnie swoją sygnaturę chakry przed innymi sensorami (jednak nie ukrywa swojej sylwetki przed dojutsu czy zapachu przed Inuzuka!), stając się dla nich zupełnie niewykrywalnymi. Używanie tej umiejętności obarczone jest takimi samymi limitami jak normalne korzystanie ze zdolności sensorycznych. Każde użycie chakry nawet w znikomych ilościach, jak chodzenie po wodzie czy ścianach, w "trybie ukrywania" natychmiast go przerywa. To samo dotyczy używania umiejętności sensorycznych. Nie ogranicza to natomiast w żaden sposób możliwości poruszania się.


Obrazek


Nazwa
Kumoshin no Jutsu

Ranga
A

Pieczęci
Baran

Zasięg
Maksymalnie 150 metrów

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Użyteczna technika, pozwalająca na teleportację w dowolne miejsce w promieniu 150 metrów. Po złożeniu pieczęci, użytkownik wyzwala pod swoimi stopami niewielki obłok dymu, w którym całkowicie znika. W dokładnie taki sam sposób pojawia się w miejscu docelowym. Technika, ze względu na wymagane skupienie obejmujące kilka sekund, rzadko nadaje się do wykorzystania w trakcie trwania walki.



Nazwa
Bodi Hoen no Jutsu

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Do 1 km

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Odmienna wersja techniki teleportacyjnej w której znikamy poprzez „wypalanie” się ciała, a nie zniknięcia w obłoku dymu jak to jest w przypadku Kumoshin no Jutsu. Wadą techniki jest z pewnością stosunkowo długi czas spalania się naszego ciała przez co przeciwnicy mają dość czasu na zadanie nam ciosu, którego nie będziemy w stanie uniknąć. Pomimo jednak tej niedogodności technika jest bardzo ceniona wśród shinobich gdyż pozwala na teleportowanie się na znacznie większe odległości (od 500 do 1km). Co więcej, dzięki tej technice możemy przeteleportować ze sobą do kilku osób na raz.

Uwaga Jest to technika zapomniana, możliwa do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Meisaigakure no Jutsu

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Doskonała technika kamuflażu, która pozwala na idealne wtopienie się w otoczenie przez co przeciwnicy przechodząc nawet tuż obok nas, nie są świadomi naszej obecności. Pomimo tego, że zwykli oponenci będą mieli ogromne trudności ze znalezieniem nas to podobnego kłopotu nie będą mieli wszelcy sensorzy bądź osoby z dojutsu, gdyż od razu dostrzegą oni nasz przepływ chakry.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Rasengan

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zasięg ciosu

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Niebezpieczna technika, która polega na skondensowaniu chakry w dłoni, a następnie wprawieniu jej w ruch, przez co technika przybiera postać wirującej kuli chakry. Technika bez problemu może zniszczyć skałę, miecz, ściany, a nawet mocniejsze bariery nie wspominając już o organizmie przeciwnika.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Shuriken Kage Bunshin no Jutsu

Ranga
A

Pieczęci
Wół → Pies → Smok → Szczur → Pies → Świnia → Wąż → Tygrys

Zasięg
Rzutu

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Kage Bunshin no Jutsu

Opis Silne jutsu, zdecydowanie zwiększające ilość naszej broni miotanej - i to w powietrzu! Po rzuceniu w kierunku przeciwnika shurikenów, użytkownik składa pieczęć techniki Kage Bunshin no Jutsu - skutkiem tego jest pojawienie się setek kopii rzuconych broni. Odpowiednio użyte jutsu niemalże uniemożliwia unik (trzeba być naprawdę sprawnym), a także zadaje niebagatelne obrażenia. Można kopiować również inne bronie miotane, jak np. kunaie.



Nazwa
Taju Kage Bunshin no Jutsu

Ranga
A

Pieczęci
Specjalna pieczęć

Zasięg
Dowolny

Koszt
Pokłady zawsze dzielą się równo między użytkownika i klony

Dodatkowe
Wymaga znajomości Kage Bunshin no Jutsu i posiadania KC S/S+

Opis Technika ta jest rozszerzeniem Kage Bunshin no Jutsu i powoduje stworzenie setek klonów pozostawiając nas po wszystkim praktycznie bez chakry. Każdy z klonów posiada własny zasób chakry i może walczyć niczym oryginał. Tylko osoby posiadające ogromne pokłady chakry będą mogły po wykonaniu tej techniki nadal walczyć. Oprócz tego technika ta rządzi się tymi samymi prawami, co pierwowzór. Zarówno klon jak i oryginał posiadają po jednym procencie chakry, przez co nie mogą korzystać z żadnych technik.



Nazwa
Kuchiyose: Sanju Rashomon

Ranga
A

Pieczęci
Pieczęci Kuchiyose

Zasięg
Dowolny

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Kuchiyose: Rashomon

Opis Jest to ulepszona wersja techniki Kuchiyose: Rashomon. W tym przypadku zamiast jednej potężnej bariery tworzymy aż trzy, która stojąc jedna za drugą dają nam nieporównywalnie większą ochronę i tym samym czyni nam praktycznie nietykalnym na wypuszczone w nas ataki. Pomimo swojej niewątpliwej wytrzymałości bariery nie są w stanie jednak powstrzymać Bijudamy.



Nazwa
Kanashibari no Jutsu

Ranga
A

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Użytkownik musi mieć wyższą Kontrole Chakry niż cel

Opis Przy pomocy tej techniki jesteśmy w stanie sparaliżować układ nerwowy przeciwników, co powoduje ich sparaliżowanie i niemożność stawiani nam najmniejszego oporu. Wykonujemy to poprzez skoncentrowanie chakry w koniuszkach palców, a następnie przyłożeniu ich do szyi oponentów. Technika zadziała jedynie na przeciwników, których kontrola chakry jest niższa od naszej.



Nazwa
Kekkai: Tengai Hojin

Ranga
A

Pieczęci
Klaśnięcie w dłonie i złożenie dłoni.

Zasięg
Bariera o średnicy 40 metrów, gdzie centrum stanowi użytkownik

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)

Dodatkowe
Podtrzymywanie złożoną pieczęcią

Opis Jutsu polega na stworzeniu specyficznej bariery w kształcie "bańki", która rozrasta się, mając za swoje centrum użytkownika. Bańka działa na zasadzie radaru, który ujawnia w świadomości jego twórcy każdą istotę żywą, która wejdzie z nią w kontakt bądź jest w jej obszarze, niezależnie czy to zwierzę, czy shinobi kryjący się za pomocą techniki, czy stoi nieruchomo, czy jest w ruchu, czy też za przeszkodą lub pod ziemią. W świadomości użytkownika bariery pojawi się lokacja danego organizmu.
Bariera osiąga swój maksymalny rozmiar z szybkością przeciętną (140) i utrzymuje się, póki użytkownik ma złożoną pieczęć. Gdy użytkownik jest w ruchu, bariera przemieszcza się razem z nim. Ta się rozpadnie gdy tylko shinobi rozłączy dłonie.
Bariera widoczna jest jedynie dla posiadaczy doujutsu, natomiast posiadacze odpowiednich zdolności sensorycznych mogą wyczuć sferyczną powłokę chakry, która roztacza się wokół wykonawcy.



Nazwa
Gentoshin no Jutsu

Ranga
A

Pieczęci
Baran

Zasięg
Bez ograniczeń

Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe Odbiorca wiadomości musi posiadać wiedzę o tym sposobie porozumiewania się, aby mógł komunikować się z nadawcą.

Opis Zaawansowana technika, która pozwala na komunikowanie się na znaczne odległości poprzez projekcje astralne naszego ciała. Aby możliwe było wykonanie jutsu, konieczne jest duże skupienie i nieruchoma postawa, a także ciągłe utrzymywanie złożonej pieczęci. Następnie wysyłamy swoją chakrę w dowolne miejsce na świecie, a projekcja naszego ciała pojawia się w danej lokacji. Projekcja nie ma jednak żadnego wpływu na otoczenie, jest niematerialna, nieruchoma i posiada charakterystyczny wygląd "hologramu". Trzeba jednak pamiętać o tym, że to użytkownik decyduje o miejscu gdzie pojawi się jego projekcja i musi to zrobić precyzyjnie, aby projekcja nie pojawiła się np. w ścianie czy pokoju obok. Dlatego aby przeprowadzić z kimś rozmowę trzeba zgrać się ze swoim celem w czasie i przestrzeni, tak samo jak przy zwykłym spotkaniu. Aby odbiorca wiadomości mógł usłyszeć przekaz i odpowiedzieć użytkownikowi, również musi złożyć pieczęć barana. W przeciwnym wypadku przekaz zwrotny nie nastąpi. Warto nadmienić, że projekcja nie jest w stanie widzieć ani słyszeć w miejscu utworzenia, a służy jedynie do komunikacji z osobami, które poprzez złożenie pieczęci dołączą do rozmowy za przyzwoleniem wykonującego technikę.


Obrazek


Nazwa
Kekkaimon Gofujutsu: Hachimon Heijo

Ranga
S

Pieczęci Baran → Królik → Wąż → Smok → Szczur → Wół → Tygrys → Królik → Wąż → Smok → Szczur → Wół → Tygrys → Wąż → Tygrys → Wół → Wąż → Tygrys → Królik → Koń → Smok → Szczur → Wąż → Tygrys → Wąż → Szczur → Wół → Tygrys → Królik → Wąż

Zasięg
Dowolny

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Wymaga mapy okolicy

Opis Potężna technika do której potrzebna jest mapa odwzorowująca teren, który chcemy schować za barierą. Technika polega na przyzwaniu czterech ogromnych pomników, które wyrastają po czterech stronach danego terenu. Gdy to nastąpi, wskazany przez nas na mapie teren zostaje zamknięty w barierze. Do środka mogą wejść i wyjść tylko osoby wskazane przez użytkownika techniki.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Bunretsu no Jutsu

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
Połowa aktualnej chakry

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika podziału. I to tym razem dosłownie - tym razem nie tworzymy klonów, ale w pełni dzielimy nasze ciało na dwie części. Obie połowy mogą działać oddzielnie i w pełni niezależnie od siebie, zwiększając możliwości ofensywne użytkownika, lecz również to jutsu ma swoją cenę - w tym wypadku dzielimy naszą obecną energię na idealne połowy, przez co obie połówki ciała mają lekkie ograniczenie.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Raigo: Senjusatsu

Ranga
S

Pieczęci
Specjalna pieczęć

Zasięg
100 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Wielkość i siła Bogini zależy od naszych pokładów chakry

Opis Potężna technika, która uosabia siłę naszego ducha. W zależności od ilości naszej chakry jesteśmy w stanie po uformowaniu odpowiednich pieczęci stworzyć Boginię 1000 Uderzeń, która pojawia się nad nami i atakuje przeciwnika gradem rozżarzonych pięści, która zazwyczaj kończy się kompletnym zniszczeniem przeciwnika.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Tenso no Jutsu

Ranga
S

Pieczęci
Baran

Zasięg
Dowolny

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polega na przeteleportowaniu jakiegoś obiektu z jednego miejsce na drugie niezależnie od dzielącej dwa punkty odległości. Technikę zaleca się do stosowania na obiektach nieożywionych gdyż prędkość z jaką następuje przeniesienie jest szybkością światła zdolność rozerwać na strzępy każdą żywą istotę. Jedynie osoby o ponadprzeciętnej wytrzymałości są w stanie przeżyć teleportację.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Hiraishin no Jutsu

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
Zależy od położenia znacznika

Koszt
Nałożenie pieczęci
B: 28% | A: 21% | S: 14% | S+: 7%
Teleportacja
B: 20% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Niezwykle pożyteczna technika czasoprzestrzenna, która pozwala na błyskawiczne przeniesienie się z jednego miejsca na drugie. Jedynym wymaganiem jest specjalna pieczęć, która musi znaleźć się na obiekcie do którego chcemy się przenieść. Dzięki Hiraishin no Jutsu możemy niespodziewanie zaatakować przeciwnika bądź wspomóc naszego sojusznika.

Uwaga Jest to zapomniana technika, możliwa do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Jikukan Kekkai

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Hiraishin no Jutsu

Opis Rozszerzenie techniki Hiraishin no Jutsu, wymagające znajomości powyższego. Poprzez użycie kunai ze specjalnie przygotowanymi notkami wyżej wymienionej techniki czasoprzestrzennej (bądź poprzez przygotowanie pieczęci Hiraishin w inny sposób) użytkownik jutsu jest w stanie przenieść w dowolne inne miejsce (w którym również są pieczęcie Hiraishin) jutsu oponenta. Można za pomocą tej techniki przenosić również tak silne techniki, jak chociażby Bijuudama.



Nazwa
Kuchiyose: Edo Tensei

Ranga
S

Pieczęci
Tygrys → Wąż → Pies → Smok → Klaśnięcie

Zasięg
Dowolny

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Niezwykła technika często wśród członków klanów nazywana zakazaną. Otóż Kuchiyose: Edo Tensei polega na wskrzeszeniu zmarłych, którzy są wobec przyzywającego posłuszni. Przyzwane osoby są nieśmiertelne i mogą zostać wykorzystane do walki z naszymi przeciwnikami. Technika ta jest bardzo zaawansowana i wymaga kilku warunków spełnienia:
  1. Użytkownik musi posiadać DNA osoby przyzywanej.
  2. Dusze osób przyzywanych muszą znajdować się w czystym świecie (oznacza to, że dusze osób których przyzwiemy nie mogli zostać uprzednio ofiarami Pieczęci Boga Śmierci (Shiki Fujin) lub być zapieczętowane innymi technikami.
  3. Potrzebna jest żywa osoba, która posłuży jako naczynie do przyzwania zmarłej osoby.
  4. Posiadanie dużego zwoju.
  5. Posiadanie trumien poprzez które będą przyzywane zmartwychwstałe osoby.
Gdy powyższe wymagania zostaną spełnione, nasze żywe ofiary umieszcza się na zwoju i po odpowiednim złożeniu pieczęci ich ciało pokrywa pył, która po opadnięciu przekształca dane osoby w persony które chcemy wskrzesić. Przyzwane osoby poprzez technikę Kuchiyose: Edo Tensei przechowywane są w trumnach.
Jako ciała do Edo Tensei mogą się posłużyć jedynie ciała innych graczy, bądź istniejących w fabule NPC (chociażby liderzy rodów), wliczają się w to także NPC na eventach (za zgodą prowadzącego).

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieje jedynie 1 sztuka zawierająca tę wiedzę.



Nazwa
Chakra Chen Shoheki

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
Maksymalnie 50 metrów

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 za turę)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Specyficzna technika, która może służyć zarówno do ataku, jak i obrony. Jutsu to pozwala nam przekształcić naszą chakrę w specjalne, eteryczne łańcuchy. Następnie wyzwala się je w kierunku przeciwnika. Jutsu ma wiele różnych zastosowań - można za ich pomocą spętać przeciwnika (nawet Bijuu nie będzie w stanie się uwolnić... zbyt szybko), przywiązać się do czegoś, smagnąć oponenta... na dłuższą metę, głównym ograniczeniem jest chakra i wyobraźnia.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Senpo: Myojinmon

Ranga
S

Pieczęci
Klaśnięcie dłońmi

Zasięg
Dowolny

Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Wejście w (min. Perfekcyjny) Tryb Mędrca

Opis Silna technika, pozwalająca na zadanie sporych obrażeń, a także unieruchomienie przeciwnika - warunkiem opanowania jutsu jest jednak umiejętność wejścia w tryb mędrca. Po osiągnięciu wyżej wymienionego trybu, użytkownik jest w stanie stworzyć ze swojej chakry ogromne bramy torii, które następnie spadają z nieba i przygważdżają cel do ziemi. Torii są na tyle wytrzymałe, że pozwalają na unieruchomienie nawet tak silnego celu, jak ogoniaste bestie.



Nazwa
Shisekiyojin

Ranga
S

Pieczęci
Baran

Zasięg
Dowolny

Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15% (1/2 za turę)

Dodatkowe Wymaga znajomości Shishienjin i trójki innych użytkowników, oraz wymaga kontrolę chakry rangi B

Opis Najpotężniejsza technika pieczętowania, która polega na stworzeniu przez cztery osoby bariery zdolną powstrzymać atak nawet Juubiego, Dziesięcioogoniastej Bestii. Jutsu jako tako działa na podobnej zasadzie jak Shishienjin, z tą różnicą że jest znacząco potężniejsza - oraz nie można w niej użyć klonów. Bariera jest stosunkowo chakrochłonna, dlatego też do jej podtrzymywania są wymagane co najmniej cztery żywe osoby.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 4 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Shoten no Jutsu

Ranga
S

Pieczęci
Brak

Zasięg
Dowolny

Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%

Dodatkowe
Wymaga kontrolę chakry rangi B

Opis Niezwykła technika, która pozwala na przetransmitowanie chakry wybranej osoby do innej żywej jednostki. Gdy to nastąpi dana jednostka przybiera wygląd, umiejętności a nawet Kekkei Genkai osoby, której dostała chakrę. Moc tej osoby odpowiednio proporcjonalna jest do ilości chakry jaka została przekazana np. 30% przekazanej chakry pozwala danej osobie posiąść 30% mocy (siły, wytrzymałości itd.) danej osoby. W momencie śmierci danego „klona” umiera także osoba, która przyjęła formę użytkownika techniki.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Ninjutsu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość