Akuma no Kigo [Znak Diabła]

Akuma no Kigo [Znak Diabła]

Postprzez Defrevin » 3 kwi 2015, o 19:45

Obrazek
Obrazek
Czym jest Akuma no Kigo?

Akuma no Kigo inaczej zwany Znakiem Diabła, to nasz forumowy odpowiednik Przeklętej Pieczęci. Jego posiadaczami zostają osoby, które miały pecha (a może niekoniecznie) doznać ugryzienia przez istotę o której tak na prawdę nie wiele wiadomo, bądź też paść efektem eksperymentów, których celem jest okiełznanie mocy Chakry Natury. Moc, którą użytkownik zdobywa, wybija go ponad zwykłe jednostki czyniąc z niego prawdziwą maszynę do zabijania, niestety kosztem poważnego obciążenia organizmu. Akuma no Kigo pozwala użytkownikowi posiąść większą siłę, szybkość jak i wytrzymałość, a także wyzwalać co raz większe pokłady chakry, w zamian zamieniając osobę w co raz bardziej rozszalałe zwierzę, łaknące krwi wszystkich wokół.

Zdobycie Akuma no Kigo
Aby uzyskać taką moc, konieczne jest spełnienie kilku warunków, które są niezbędne dla przeżycia procesu przyswajania pieczęci Akuma no Kigo:
  1. Uzyskanie całkowitej ilośći1800 PH
  2. Wytrzymałość na poziomie co najmniej Przeciętnym

Trzecim warunkiem i to niemniej ważnym, jest uzyskanie pieczęci. Możliwe to jest na dwa sposoby:
  1. Fabularne zdobycie wiedzy o Szczepie Jūgo a następnie udanie się na Misję rangi B (dodatkowa misja nie wliczającą się w rangę, prowadzona przez wyznaczoną przez Administrację osobę), podczas której shinobi zostanie poddany tajemniczemu eksperymentowi, który może przyjąć różne formy. Uzyskanie w ten sposób mocy powoduje, że użytkownik staje się nieświadomym użytkownikiem Akuma no Kigo i nie zdaje sobie sprawy z konsekwencji jakie daje Znak Diabła.
  2. Zdobycie genów użytkownika Szczepu Jūgo, a następnie odnalezienie utalentowanego użytkownika Fuuinjutsu (realny gracz), który zapieczętuje w nas tę moc. Konieczne jest przy tym zdobycie wiedzy o możliwościach jakie daje Szczep Jūgo. W ten sposób użytkownik staje się świadomym użytkownikiem Akuma no Kigo, a więc zdaje sobie z konsekwencji jego posiadania.
Po spełnieniu powyższych wymagań, użytkownik forum może złożyć w tym dziale własną propozycję Akuma no Kigo w której w sposób dobrowolny rozdysponuje przyznanymi punktami dla poszczególnych poziomów kontroli.

Obrazek
Obrazek

Pierwszy z dwóch poziomów Akuma no Kigo możliwy do osiągnięcia. Charakteryzuje się on czarnymi znakami, które obejmują ciało użytkownika, dając mu w zamian niesamowitą moc. Siła, szybkość jak i wytrzymałość użytkownika wzrasta, a ponadto jego zasoby chakry gwałtownie się podnoszą. Dodatkowo pierwszy poziom wzmacnia biegłość w jednym rodzaju technik, sprawiając że jest on silniejszy niż zazwyczaj. Wywołanie pierwszego poziomu klątwy wywołuje u użytkownika ogromne obciążenie organizmu, która sprawia, że korzystanie z pieczęci odciska swoje piętno również na używającym, a długotrwałe korzystanie może być tragiczne w skutkach. Jakby tego było mało, u użytkownika ujawnia się niepokojąca skłonność do agresji - tym mocniejsza, im użytkownik dłużej korzysta z AnK.
Korzyści: 100 punktów do rozdania pomiędzy siłę, szybkość oraz wytrzymałość, +35% chakry, techniki jednej dziedziny zyskują na sile i efektywności, jednorazowe opuszczenie Genjutsu (jeśli w chwili aktywacji postać była w nim uwięziona)
Wymagania: Odbycie misji B w trakcie której użytkownik nabędzie zdolność aktywowania 1 poziomu Znaku Diabła, uzyskanie przynajmniej 1800 PH, posiadanie wytrzymałości na poziomie co najmniej Przeciętnym, fabularna wiedza o Szczepie Jūgo
Inne: Im dłużej aktywowany jest AnK, tym bardziej przemęcza on nasz organizm, zależnie od długości trwania po dezaktywacji odczuwamy to w różnym stopniu:
Faza 1) 1-2 tury -> Lekkie przemęczenie (Może swobodnie się poruszać i oddziaływać, -20 do Szybkości/Percepcji)
Faza 2) 3-4 tury -> Średnie przemęczenie (Nadal samodzielnie się porusza, ale wolniej. Szas reakcji i szybkość spadają o 40 pkt)
Faza 3) 5-6 tur -> Potężne przemęczenie (Ledwo się rusza, możliwa konieczność pomocy osób trzecich/natychmiastowego leczenia, w zależności od obrażeń, -80pkt Szybkość/Percepcja)
Faza 4) 7 tura - automatyczne wyłączenie, omdlenie i potężne przemęczenie, możliwość długotrwałego osłabienia organizmu

Po podniesieniu wytrzymałości na poziom "Ponadprzeciętny" każda faza trwa dłużej o 1 turę (1-3,3-6,6-9,10)

Obrazek
Obrazek

Drugi poziom Akuma no Kigo jest już doskonalszą formą Znaku Diabła. Pozwala użytkownikowi przejąć pełną formę przemiany eliminując jednocześnie skłonności do agresji. Przemiana przybiera różne formy - najczęściej jest to zmiana koloru skóry na szary, a także przeróżne modyfikacje cielesne (dodatkowa para rąk, dodatkowe oko, dłuższe włosy, paznokcie, kości) dające nowe możliwości. Dodatkowo pieczęć wzmacnia kolejną sztandarową dziedzinę technik (przez co wzmacniane techniki zyskują dodatkowy efekt wizualny). Użytkownik drugiego poziomu Akuma no Kigo zyskuje tym razem znacznie większą moc, ale presja wywoływana na organizmie jest coraz to większa i jeszcze mocniej odczuwamy konsekwencje zastrzyku mocy. Ciało, coraz to mocniej eksploatowane, zaczyna dawać o sobie znać, a przekroczenie swoich limitów może doprowadzić do katastrofy.
Korzyści: 200 punktów do rozdania pomiędzy siłę, szybkość oraz wytrzymałość, +70% chakry, dodatkowa dziedzina wzmocniona (razem dwie, nie można boostować jednej dwukrotnie), jednorazowe opuszczenie Genjutsu (jeśli w chwili aktywacji postać była w nim uwięziona)
Wymagania: Uzyskanie całkowitej ilości 3500 PH, dodatkowy mini-event fabularny na którym użytkownik przeżyje pełne opętanie mocą.
Inne: Im dłużej aktywowany jest AnK, tym bardziej przemęcza on nasz organizm, zależnie od długości trwania po dezaktywacji odczuwamy to w różnym stopniu:
Faza 1) 1-3 - Średnie przemęczenie (Nadal samodzielnie się porusza, ale wolniej. Szas reakcji i szybkość spadają o 40 pkt)
Faza 2) 4-6 -> Potężne przemęczenie (Ledwo się rusza, możliwa konieczność pomocy osób trzecich/natychmiastowego leczenia, w zależności od obrażeń, -80pkt Szybkość/Percepcja)
Faza 3) Tura 7 - anulowanie pieczęci, omdlenie, stan bezpośrednio zagrażający życiu korzystającego, możliwe trwałe kalectwo bądź osłabienie organizmu

Po podniesieniu Wytrzymałości na poziom "Wielki" każda faza trwa dłużej o 1 turę (1-4,4-8,9)

UWAGA: Aktywacja 2 poziomu nie resetuje licznika tur (chyba że 2 poziom aktywowany jest podczas Fazy 1). Znaczy to, że aktywowanie 2lvl AnK w turze 4 jest naliczane niczym środkowa tura Fazy 1 2lvl AnK. Łatwo więc policzyć, że najlepszym momentem aktywacji 2lvl AnK jest ostatnia tura Fazy 1 1lvl.

AnK można aktywować tylko raz w przeciągu walki/misji, a efekty uboczne znikają dopiero po dłuższym odpoczynku bądź opiece medycznej (Wyjątek: Skutki przekroczenia limitu czasowego, które mogą wymagać znacznie wyższych wymagań do uleczenia). Dodatkowo pieczęć nie anuluje się po wykorzystaniu bonusowej chakry, a chakry całościowej (Następuje Potężne Przemęczenie)

Niewykorzystana dodatkowa znika w momencie dezaktywacji pieczęci.

Wzór Akuma no Kigo
Po spełnieniu wymagań, użytkownik forum może złożyć w tym dziale propozycję Akuma no Kiga [Znak Diabła] dla swojej postaci. W tym celu należy przekopiować poniższy wzór, wypełnić go i założyć temat w wyżej wspomnianym dziale.

Kod: Zaznacz cały
[quote][color=#BF8000]Imię i Nazwisko:[/color] Wpisujemy tutaj imię oraz klan, w przypadku jego braku - nazwisko
[color=#BF8000]Link do karty postaci:[/color] wklejamy link
[color=#BF8000]Opis pieczęci: [/color] jak wygląda kształt znaków, miejsce ugryzienia
[color=#BF8000]I Poziom Klątwy:[/color]
[list]
[*] [color=#BF8000]Siła[/color] (x), [color=#BF8000]Szybkość[/color](x), [color=#BF8000]Wytrzymałość[/color] (x)
[*] [color=#BF8000]Wzmocniona dziedzina:[/color]
[*] [color=#BF8000]Zmiany w wyglądzie:[/color] opisujemy zmiany w wyglądzie na I Poziomie Klątwy
[*] [color=#BF8000]Zmiany w charakterze:[/color] w jaki sposób zachowujemy się po aktywowaniu I poziomu klątwy
[/list]
[color=#BF8000]II Poziom Klątwy:[/color]
[list]
[*] [color=#BF8000]Siła[/color] (x), [color=#BF8000]Szybkość[/color](x), [color=#BF8000]Wytrzymałość[/color] (x)
[*] [color=#BF8000]Wzmocniona dziedzina:[/color]
[*] [color=#BF8000]Zmiany w wyglądzie:[/color] opisujemy zmiany w wyglądzie na Ii Poziomie Klątwy
[*] [color=#BF8000]Zmiany w charakterze:[/color] w jaki sposób zachowujemy się po aktywowaniu II poziomu Klątwy
[/list][/quote]

Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2057
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Umiejętności wspomagające

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron