Akuma no Kigo [Znak Diabła]

Akuma no Kigo [Znak Diabła]

Postprzez Defrevin » 3 kwi 2015, o 19:45

Obrazek
Obrazek
Czym jest Akuma no Kigo?

Akuma no Kigo inaczej zwany Znakiem Diabła, to nasz forumowy odpowiednik Przeklętej Pieczęci. Jego posiadaczami zostają osoby, które miały pecha (a może niekoniecznie) doznać ugryzienia przez istotę o której tak na prawdę nie wiele wiadomo, bądź też paść efektem eksperymentów, których celem jest okiełznanie mocy Chakry Natury. Moc, którą użytkownik zdobywa, wybija go ponad zwykłe jednostki czyniąc z niego prawdziwą maszynę do zabijania, niestety kosztem poważnego obciążenia organizmu. Akuma no Kigo pozwala użytkownikowi posiąść większą siłę, szybkość jak i wytrzymałość, a także wyzwalać co raz większe pokłady chakry, w zamian zamieniając osobę w co raz bardziej rozszalałe zwierzę, łaknące krwi wszystkich wokół.

Zdobycie Akuma no Kigo
Aby uzyskać taką moc, konieczne jest spełnienie kilku warunków, które są niezbędne dla przeżycia procesu przyswajania pieczęci Akuma no Kigo:
  1. Uzyskanie całkowitej ilości 1800 PH.
  2. Wytrzymałość na poziomie co najmniej Przeciętnym (121+).

Trzecim warunkiem i to niemniej ważnym, jest uzyskanie pieczęci. Możliwe to jest na dwa sposoby:
  1. Fabularne zdobycie wiedzy o Szczepie Jūgo a następnie udanie się na Misję rangi B (dodatkowa misja nie wliczającą się w rangę, prowadzona przez wyznaczoną przez Administrację osobę), podczas której shinobi zostanie poddany tajemniczemu eksperymentowi, który może przyjąć różne formy. Uzyskanie w ten sposób mocy powoduje, że użytkownik staje się nieświadomym użytkownikiem Akuma no Kigo i nie zdaje sobie sprawy z konsekwencji jakie daje Znak Diabła.
  2. Zdobycie genów użytkownika Szczepu Jūgo, a następnie odnalezienie utalentowanego użytkownika Fuuinjutsu (realny gracz), który zapieczętuje w nas tę moc. Konieczne jest przy tym zdobycie wiedzy o możliwościach jakie daje Szczep Jūgo. W ten sposób użytkownik staje się świadomym użytkownikiem Akuma no Kigo, a więc zdaje sobie z konsekwencji jego posiadania.
Po spełnieniu powyższych wymagań, użytkownik forum może złożyć w tym dziale własną propozycję Akuma no Kigo w której w sposób dobrowolny rozdysponuje przyznanymi punktami dla poszczególnych poziomów kontroli.

Obrazek
Obrazek

Pierwszy z dwóch poziomów Akuma no Kigo możliwy do osiągnięcia. Charakteryzuje się on czarnymi znakami, które obejmują ciało użytkownika, dając mu w zamian niesamowitą moc. Siła, szybkość jak i wytrzymałość użytkownika wzrasta, a ponadto jego zasoby chakry gwałtownie się podnoszą. Dodatkowo pierwszy poziom wzmacnia biegłość w jednym rodzaju technik, sprawiając że jest on silniejszy niż zazwyczaj. Wywołanie pierwszego poziomu klątwy wywołuje u użytkownika ogromne obciążenie organizmu, która sprawia, że korzystanie z pieczęci odciska swoje piętno również na używającym, a długotrwałe korzystanie może być tragiczne w skutkach. Jakby tego było mało, u użytkownika ujawnia się niepokojąca skłonność do agresji - tym mocniejsza, im użytkownik dłużej korzysta z AnK.

Korzyści:
  • 100 punktów do rozdania pomiędzy Siłę, Szybkość oraz Wytrzymałość (punkty te muszą być rozdane pomiędzy wszystkie trzy statystyki; maksymalnie 50% w jedną, a każda musi posiadać rozdane minimum 5 PA),
  • +35% chakry,
  • wzmocnienie jednej dziedziny (techniki jednej dziedziny zyskują na sile i efektywności),
  • jednorazowe opuszczenie Genjutsu (jeśli w chwili aktywacji postać była w nim uwięziona).
Wymagania: Odbycie misji B, w trakcie której użytkownik nabędzie zdolność aktywowania 1 poziomu Znaku Diabła, uzyskanie przynajmniej 1800 PH, posiadanie Wytrzymałości na poziomie co najmniej Przeciętnym (121+), fabularna wiedza o Szczepie Jūgo. W przypadku otrzymania Pieczęci podczas eventu fabularnego, wszystkie wymagania, zostają zniesione (jednak nadal będzie konieczne spełnienie wymagania dotyczącego odpowiedniej Wytrzymałości, by postać była w stanie uruchomić AnK i przeżyć).

Inne: Im dłużej aktywowany jest AnK, tym bardziej przemęcza on nasz organizm. Zależnie od długości trwania, po dezaktywacji odczuwamy to w różnym stopniu:
    Faza 1) 1-2 tury → lekkie przemęczenie (może swobodnie się poruszać i oddziaływać; -20 pkt do Szybkości oraz Percepcji).
    Faza 2) 3-4 tury → średnie przemęczenie (nadal samodzielnie się porusza, ale wolniej; -40 pkt do Szybkości oraz Percepcji co wpływa na wolniejszy czas reakcji)
    Faza 3) 5-6 tur → potężne przemęczenie (ledwo się rusza, możliwa konieczność pomocy osób trzecich/natychmiastowego leczenia, w zależności od obrażeń; -80 pkt do Szybkości oraz Percepcji)
    Faza 4) 7 tura → automatyczne wyłączenie pieczęci, omdlenie i potężne przemęczenie, możliwość długotrwałego osłabienia organizmu.

Po podniesieniu Wytrzymałości na poziom Ponadprzeciętny (161+) każda faza, prócz ostatniej, trwa dłużej o 1 turę (1) 1-3, 2) 4-6, 3) 7-9, 4) 10).

Obrazek
Obrazek

Drugi poziom Akuma no Kigo jest już doskonalszą formą Znaku Diabła. Pozwala użytkownikowi przejąć pełną formę przemiany eliminując jednocześnie skłonności do agresji. Przemiana przybiera różne formy - najczęściej jest to zmiana koloru skóry na szary, a także przeróżne modyfikacje cielesne (dodatkowa para rąk, dodatkowe oko, dłuższe włosy, paznokcie, kości) dające nowe możliwości. Dodatkowo pieczęć wzmacnia kolejną sztandarową dziedzinę technik (przez co wzmacniane techniki zyskują dodatkowy efekt wizualny). Użytkownik drugiego poziomu Akuma no Kigo zyskuje tym razem znacznie większą moc, ale presja wywoływana na organizmie jest coraz to większa i jeszcze mocniej odczuwamy konsekwencje zastrzyku mocy. Ciało, coraz to mocniej eksploatowane, zaczyna dawać o sobie znać, a przekroczenie swoich limitów może doprowadzić do katastrofy.

Korzyści:
  • 200 punktów do rozdania pomiędzy Siłę, Szybkość oraz Wytrzymałość (punkty te muszą być rozdane pomiędzy wszystkie trzy statystyki; maksymalnie 50% w jedną, a każda musi posiadać rozdane minimum 5 PA),
  • +70% chakry,
  • wzmocnienie jednej dziedziny (razem dwie różne, nie można wzmocnić jednej dwukrotnie),
  • jednorazowe opuszczenie Genjutsu (jeśli w chwili aktywacji postać była w nim uwięziona).
Wymagania: Uzyskanie całkowitej ilości 3500 PH, Misja rangi A, na której użytkownik przeżyje pełne opętanie mocą.

Inne: Im dłużej aktywowany jest AnK, tym bardziej przemęcza on nasz organizm. Zależnie od długości trwania po dezaktywacji odczuwamy to w różnym stopniu:
    Faza 1) 1-3 → średnie przemęczenie (samodzielnie się porusza, ale wolniej; -40 pkt do Szybkości oraz Percepcji co wpływa na wolniejszy czas reakcji)
    Faza 2) 4-6 → potężne przemęczenie (ledwo się rusza, możliwa konieczność pomocy osób trzecich/natychmiastowego leczenia, w zależności od obrażeń; -80 pkt do Szybkości oraz Percepcji)
    Faza 3) Tura 7 → automatyczne wyłączenie pieczęci, omdlenie, stan bezpośrednio zagrażający życiu korzystającego, możliwe trwałe kalectwo bądź osłabienie organizmu.

Po podniesieniu Wytrzymałości na poziom Wielki (201+) każda faza, prócz ostatniej, trwa dłużej o 1 turę (1) 1-4, 2) 5-8, 3) 9).

UWAGA: Aktywacja 2 poziomu nie resetuje licznika tur (chyba że 2 poziom aktywowany jest podczas Fazy 1). Znaczy to, że aktywowanie 2 poziomu AnK w turze 4, jest naliczane niczym środkowa tura Fazy 1 2 poziomu AnK. Łatwo więc policzyć, że najlepszym momentem aktywacji 2 poziomu AnK jest ostatnia tura Fazy 1 1 poziomu.

Ważne: AnK można aktywować tylko raz w przeciągu walki/misji, a efekty uboczne znikają dopiero po dłuższym odpoczynku bądź opiece medycznej (wyjątek: Skutki przekroczenia limitu czasowego, które mogą wymagać znacznie wyższych wymagań do uleczenia). Dodatkowo pieczęć nie anuluje się po wykorzystaniu bonusowej chakry, a chakry całościowej (następuje Potężne Przemęczenie).

Niewykorzystana dodatkowa chakra znika w momencie dezaktywacji pieczęci.

Wzór Akuma no Kigo
Po spełnieniu wymagań, użytkownik forum może złożyć w tym dziale propozycję Akuma no Kiga [Znak Diabła] dla swojej postaci. W tym celu należy przekopiować poniższy wzór, wypełnić go i założyć temat w wyżej wspomnianym dziale.


Kod: Zaznacz cały
[quote][color=#BF8000]Imię i Nazwisko:[/color] Wpisujemy tutaj imię oraz klan, w przypadku jego braku - nazwisko
[color=#BF8000]Link do karty postaci:[/color] wklejamy link
[color=#BF8000]Opis pieczęci: [/color] jak wygląda kształt znaków, miejsce ugryzienia
[color=#BF8000]I Poziom Klątwy:[/color]
[list]
[*] [color=#BF8000]Siła[/color] (x), [color=#BF8000]Szybkość[/color](x), [color=#BF8000]Wytrzymałość[/color] (x)
[*] [color=#BF8000]Wzmocniona dziedzina:[/color]
[*] [color=#BF8000]Zmiany w wyglądzie:[/color] opisujemy zmiany w wyglądzie na I Poziomie Klątwy
[*] [color=#BF8000]Zmiany w charakterze:[/color] w jaki sposób zachowujemy się po aktywowaniu I poziomu klątwy
[/list]
[color=#BF8000]II Poziom Klątwy:[/color]
[list]
[*] [color=#BF8000]Siła[/color] (x), [color=#BF8000]Szybkość[/color](x), [color=#BF8000]Wytrzymałość[/color] (x)
[*] [color=#BF8000]Wzmocniona dziedzina:[/color]
[*] [color=#BF8000]Zmiany w wyglądzie:[/color] opisujemy zmiany w wyglądzie na Ii Poziomie Klątwy
[*] [color=#BF8000]Zmiany w charakterze:[/color] w jaki sposób zachowujemy się po aktywowaniu II poziomu Klątwy
[/list][/quote]

Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Umiejętności wspomagające

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość