Sennin Mōdo

Sennin Mōdo

Postprzez Defrevin » 23 mar 2015, o 00:00

Obrazek
Obrazek

Czym jest Sennin Mōdo?
Sennin Mōdo jest potężnym wsparciem, które uzyskać możemy dopiero, gdy staniemy się powiernikiem paktu z jakąś rodziną zwierząt. Sennin Mōdo, zwany również Trybem Mędrca, pozwala nam stać się jednością z otoczeniem, a następnie czerpać z tego potężne korzyści. Powiernik paktu poprzez wejście w Tryb Mędrca, pobierają energię natury i łączy ją ze swoją energią duchową i fizyczną. W ten sposób użytkownik Sennin Mōdo tworzy chakrę Senjutsu, która wzmacnia wszystkie jego zdolności i umiejętności. Dzięki temu Powiernik paktu staje się szybszy, zwinniejszy, wytrzymalszy, silniejszy, a jego Jutsu są znacznie potężniejsze. Dodatkową korzyścią jest możliwość zwiększenia swoich pokładów chakry, gdyż powiernik od teraz czerpie ją z otoczenia.

Zdobycie Sennin Mōdo
Aby osiągnąć korzyści jakie daje Sennin Mōdo, najpierw musimy zdobyć poparcie zwierząt z naszego paktu. Wynika to z potrzeby uzyskania ich aprobaty, a także szacunku, gdyż to co uzyskujemy jest jedną z największych tajemnic Przywołańców, a co za tym idzie - niechętnie się tą wiedzą dzielą. Potężna moc jaką użytkownik zyskuje musi iść w parze z rozsądkiem i dlatego też testowana jest na Misji rangi A - nasza wiedza, zdolności, ale również i może przede wszystkim nasz charakter. W jaki sposób? Najczęściej będąc posyłanym na misję przez naszych Przywołańców. Zlecają nam zadanie istotne z ich punktu widzenia, a efekt jaki uzyskamy zadecyduje o tym, czy zasługujemy na dosięgnięcie zaszczytu zostania Mędrcem.

Trening Sennin Mōdo
W momencie gdy już wrócimy z Misji rangi A i zyskamy przychylność naszych zwierząt - rozpoczynamy właściwy trening. Odbywa się on prawie zawsze w Świętym Miejscu naszych zwierząt, które znajduje się oczywiście w ich krainie. Z tego względu, dotrzeć tam możemy dopiero wtedy, gdy poznamy drogę, co właśnie wiąże się z uzyskaniem ich aprobaty dla tego przedsięwzięcia. To tam, Mędrzec danej rodziny zwierząt wyjawi nam tajemnice łączenia się z otoczeniem. Ów Mędrzec nauczyć nas musi wyczuwania chakry, utrzymania równowagi pomiędzy energią fizyczną i psychiczną, a także stoickiego spokoju, niezbędnego dla nauki Senjutsu. Dopiero wtedy, gdy zachowamy wewnętrzny balans i otworzymy się na otoczenie, jesteśmy w stanie połączyć się z tym co nas otacza. Co to oznacza z punktu mechanicznego? Po wykonaniu Misji rangi A dla zwierząt z paktu, należy napisać najpierw trening na Niekompletny Tryb Mędrca jak na technikę rangi A (25 linijek), który musi zostać zaakceptowany przez Administrację, a następnie na Kompletny Tryb Mędrca jak na technikę rangi S (30 linijek) - i również musi zostać on zaakceptowany. Należy się przyłożyć do opisania tych treningów oraz uwzględnić w nim pewien czas fabularny, który mija na nauce Trybów. Niezaakceptowanie będzie skutkowało koniecznością rozpisania kolejnego treningu.

Obrazek
Obrazek

Jest to pierwszy z dwóch poziomów Sennin Mōdo możliwy do osiągnięcia. Początkowy na drodze do pełnego opanowania Senjutsu, Niekompletny Tryb Mędrca charakteryzuje się tym, że użytkownik Sennin Mōdo nie potrafi do końca zbalansować swojej chakry z energią natury, co powoduje, że osoba posiadająca Pakt przejmuje cechy wyglądu zwierząt, z którymi się związała. Odznacza się to wieloma piętnami, takimi jak np. grubszy zarys skóry, brodawki, gwałtowne owłosienie, zmiany oczne, wydłużenie zębów itd. Pomimo tych trudności, użytkownik znacząco zwiększa swoją siłę, szybkość, wytrzymałość a nawet percepcję. Także jego techniki zyskują na mocy. Aby uzyskać jednak takie korzyści, niezbędna jest pomoc naszego Przywołańca, który będzie dla nas zbierał energię natury.
Korzyści: 180 punktów (do rozdania między siłę, wytrzymałość, szybkość, percepcje) +50% chakry
Inne: Konieczność przywołania Przyzwańca (ktoś musi trzymać pieczęć), koncentrowanie się na zbieraniu chakry przez 2 tury, przebywanie w tym trybie dłużej niż 7 tur powoduje długotrwałe zmęczenie oraz przejmowanie cech zwierząt, uzyskanie całkowitej ilości przynajmniej 3500 PH, Kontrola Chakry na randze B

Obrazek
Obrazek

Drugi, docelowy Tryb Mędrca, którego uzyskanie pozwala użytkowi gwałtownie, a zarazem niebagatelnie zwiększyć swoje statystyki. Podczas tego Trybu, użytkownik staje się prawdziwym Mędrcem, potrafi idealnie zbalansować swoją chakrę z energią natury i nie potrzebuje w żadnym stopniu do tego pomocy Przywołańca. Oczywiście jego przyzwanie jest w dalszym ciągu możliwe i warto przemyśleć jego udział jako partnera w walce, a nie katalizator do zbierania chakry. Dzięki idealnej kontroli nad energią, użytkownik Sennin Mōdo nie nabywa żadnych cech zwierząt, z wyjątkiem cieni pod oczami i zmienionych źrenic. To, o czym warto również wspomnieć, to to, że użytkownik nabywa zdolność sensoryczną i potrafi wyczuwać inne osoby w promieniu 1000 metrów.
Korzyści: 280 punktów (do rozdania pomiędzy siłę, wytrzymałość, szybkość, percepcje) +100% chakry, Sensor (do 1 km)
Inne: Konieczność aktywowania Kompletnego Trybu Mędrca w jednym poście (bez możliwości walki), tryb aktywny jest przez 5 tur, wymagana całkowita ilość 5000 PH, Kontrola Chakry na randze A

UWAGA: Aktywacja Kompletnego Trybu Mędrca nie resetuje licznika tur. Oznacza to, że nie można najpierw aktywować Niekompletnego Trybu, a po jego zakończeniu wejść w Kompletny i ciągle być wzmocnionym chakrą natury. Ponadto Trybu Mędrca można używać raz na fabularne 24h (Tryb aktywny jest przez określoną ilość tur, po których należy odpocząć, by móc ponownie zebrać chakrę natury, jednak po wyjściu z Trybu można nadal spokojnie kontynuować walkę).

UWAGA 2: Korzystanie z techniki Kage Bunshin no Jutsu może nieco usprawnić Sennin Mōdo, jednak ma to pewne ograniczenia. Chakrę natury mogą zbierać maksymalnie dwa klony cienia, a każdy z nich wydłuża korzystanie z Kompletnego Trybu Mędrca o 3 tury.

W jaki sposób posiąść Sennin Mōdo?
Osiągnięcie takich korzyści wiąże się ze spełnieniem pewnych warunków, których obejście nie jest w żaden sposób możliwe. Do tych warunków zaliczamy:
  1. Bycie powiernikiem Paktu ze zwierzętami
  2. Posiadanie co najmniej całkowitej ilości 3500 PH
  3. Kontrola Chakry na poziomie B
  4. Uzyskanie pozwolenia Administracji
  5. Udowodnienie swojej wartości Przyzwańcom na Misji rangi A
  6. Stworzenie swojego Sennin Mōdo, który musi zostać zaakceptowany
  7. Rozpisanie treningów na każdy z Trybów Mędrca, które również muszą być zaakceptowane
Wzór, który określa schemat naszego Sennin Mōdo:
Kod: Zaznacz cały
[list=1]
[*][b][color=#BF8000]Pakt ze zwierzętami:[/color][/b] (wpisujemy tutaj rodzinę zwierząt z którymi podpisaliśmy pakt
[*][b][color=#BF8000]Link do paktu:[/color][/b] (wklejamy tutaj link do paktu)
[*][b][color=#BF8000]Opis Niekompletnego Trybu Mędrca[/color][/b] (zamieszczamy tutaj szczegółowy opis tego poziomu + rozdane statystyki)
[*][b][color=#BF8000]Opis Kompletnego Trybu Mędrca[/color][/b] (zamieszczamy tutaj szczegółowy opis dla tego poziomu + rozdane statystyki)
[*][b][color=#BF8000]Przywołaniec do kontrolowania Senjutsu:[/color][/b] (wymieniamy tutaj imię zwierzęcia, które odpowiadać będzie za ustabilizowanie naszej chakry w niekompletnym trybie mędrca, jest to jeden ze zwierząt rangi Sanin w naszym pakcie)
[*][b][color=#BF8000]Charakter Przywołańca:[/color][/b] (opisujemy tutaj jego charakter)
[*][b][color=#BF8000]Wygląd Przywołańca:[/color][/b] (opisujemy tutaj jego wygląd)
[*][b][color=#BF8000]Miejsce treningu:[/color][/b] Szczegółowo opisujemy tutaj Święte Miejsce, w którym pobieraliśmy nauki od naszego Przywołańca.
[/list]

W chwili gdy spełnimy powyższe wymagania, wypełniony wzór wrzucamy do tego działu.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2116
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Umiejętności wspomagające

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość