Brakujące techniki

W tym miejscu znajdziesz wszystkie aktualne techniki posegregowane według własnych dziedzin sztuki ninja. Zaznajomienie się z nimi powinno ułatwić Ci wybór ścieżki, którą powinieneś obrać postacią w trakcie jej rozwoju.

Re: Brakujące techniki

Postprzez Akarui » 13 kwi 2018, o 18:28

Nie znalazłem tematu błędów w technikach, więc postanowiłem wrzucić tutaj. Mała literówka do poprawy:


Nazwa
Kugutsu no Fūin

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Bezpośredni

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (pieczętowanie)

Dodatkowe
Znajomość techniki Fūin no Jutsu (Fūinjutsu ranga D)

Opis Rozwinięcie techniki Fūin no Jutsu używane przez marionetkarzy. Jutsu pozwala zapieczętować dowolną kukłę w zwoju. Proces pieczętowania wymaga chwili skupienia, podczas której na zwoju pojawia się specjalna formuła pieczętowania. Następnym krokiem jest przelanie chakry do pieczęci i kukiełki jednocześnie, czego efektem jest zniknięcie marionetki oraz pojawienie się na zwoju napisu oznaczającego nazwę zapieczętowanego tworu. By go odpieczętować wystarczy odsłonić ten napis. Rozmiary zwojów, w których można zapieczętować marionetki zależą od poziomu zaawansowania kuglarza w sztuce fuuinjutsu (Ranga D - duży zwój, Ranga C - średni zwój, Ranga B - mały zwój).


Fuin no jutsu jest rangi E, a nie D.

Poprawione ~TF
MOWA

Moderator WT
na okresie próbnym ;)
Avatar użytkownika

Akarui
Bohater
 
Posty: 608
Dołączył(a): 8 cze 2017, o 00:03
Wiek postaci: 0
Link do KP: viewtopic.php?p=54569#p54569
GG: 0
Multikonta:

Re: Brakujące techniki

Postprzez Tamaki Hyūga » 13 kwi 2018, o 18:58

Ranga D | Jūken


Nazwa
Hakke Jūroku Shō

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Bezpośredni

Koszt
E: 20% | D: 16% | C: 13% | B: 10% | A: 7% | S: 4% | S+: 2%


Dodatkowe
Na czas używania techniki dostajemy +10 szybkości

Opis Technika Szesnastu Dłoni Osmiu Tygramów, jest pierwszą z rodziny technik polegających na szybkim ataku na większą ilość tenketsu w układzie chakry przeciwnika, która może być wykorzystany jako samodzielna technika. Pozwala użytkownikowi na zablokowaniu szesnastu punktów tanketsu w ciele przeciwnika co trochę spowalnia ruchy oraz zauważalnie osłabia jego korzystanie z chakry (zwiększa pobór chakry oraz wysiłek do wykonania techniki).





Czy będzie jakoś zakomunikowane to czy technika zostaje dodana czy też nie, czy trzeba po prostu koczować w dziale gdzie by się dana technika miała pojawić?
Sloty na misje:
- Hiyorcia
- Ponczuś
- Wolny
- Wolny


Inochi - Wstrzymane
Shins - Wstrzymane
Obrazek
Avatar użytkownika

Tamaki Hyūga
 
Posty: 231
Dołączył(a): 1 kwi 2018, o 14:58
Lokalizacja: Shigashi no Kibu
Wiek postaci: 17
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Niska, szczupła, długie ciemnoniebieskie włosy zawiązane w kucyk, białe oczy Hyūga
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie
Torba z tyłu po lewej stronie na wysokości pasa
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=5229
GG: 62515664
Multikonta: Poproszę :v

Re: Brakujące techniki

Postprzez Rindou Arashi » 17 kwi 2018, o 23:53


Nazwa
Ninshiki Kādo

Dziedzina
Ninjutsu

Ranga
C

Pieczęci
Dotknięcie karty

Zasięg
Dotykowy

Koszt Przelanie informacji : E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1%
Ujawnienie karty: Impuls

Opis Technika pozwala na tworzenie oraz odczytywanie specjalnych kart. Można na nich zapisać wszelkie posiadane o danej osobie informacje, najczęściej są to dane osobowe, znane techniki, wygląd czy też historia.
Poprzez podwojenie kosztu techniki przy tworzeniu, możemy zaszyfrować kartę aby reagowała tylko na chakrę twórcy oraz inną dostarczoną przez niego w trakcie tworzenia.


Na forum nie widziałem tej techniki a wydaje mi się to ciekawa opcja fabularna :D
Wymagałaby tylko dodania do sklepu kart.
Obrazek
Avatar użytkownika

Rindou Arashi
 
Posty: 571
Dołączył(a): 31 gru 2017, o 02:41
Wiek postaci: 17
Ranga: Dōkō
Link do KP: viewtopic.php?p=69311#p69311
GG: 9261903
Multikonta:

Poprzednia strona

Powrót do Techniki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość