Brakujące techniki

W tym miejscu znajdziesz wszystkie aktualne techniki posegregowane według własnych dziedzin sztuki ninja. Zaznajomienie się z nimi powinno ułatwić Ci wybór ścieżki, którą powinieneś obrać postacią w trakcie jej rozwoju.

Re: Brakujące techniki

Postprzez Nemo » 24 mar 2016, o 16:37

Suiton D:


Nazwa
Suiton: Teppōuo

Pieczęci
Brak

Zasięg
10 metrów

Koszt
E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Jedna z najprostszych technik z zakresu Suiton. Po zebraniu chakry w ustach wypluwamy prosty strumień wody. Nie wyrządzi on krzywdy przeciwnikowi, ale z pewności ugasi jakiś mały ogień czy też porządnie zmoczy przeciwnika.



Nazwa
Suiton: Suigun Suima no Jutsu

Pieczęci
Dzik → Pies → Koń → Tygrys

Zasięg
25 metrów

Koszt
E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%

Dodatkowe
W pobliżu musi być jakiś zbiornik wodny

Opis Prosta technika Suiton. Pozwala ona na uformowanie dużego strumienia z istniejącej wody. Rozmiar w znacznej mierze zależy od rangi Suiton (przedstawiony na obrazku został rozmiar strumienia przy randze B Suiton). Pomimo tak wielkiej ilości wody jutsu to nie nadaje się do walki, ponieważ jest zbyt wolne i nie wyrządzi właściwie żadnych szkód poza zmoczeniem. Mimo to technika ta jest przydatna, bo bez trudu można nią gasić różne pożary.


Suiton C:


Nazwa
Suiton: Mizu Shuriken

Pieczęci
Brak

Zasięg
15 metrów

Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3% (za pięć shurikenów)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Użytkownik tej techniki tworzy dużą ilość wodnych shurikenów, które rzuca następnie kolejno, w bardzo małym odstępie czasowym, w kierunku przeciwnika.



Nazwa
Suiton: Teppōdama

Pieczęci
Tygrys

Zasięg
20 metrów

Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polega na skoncentrowaniu sporej ilości wody w ustach i wypluciu jej w formie pocisku. Bezpośrednie uderzenie takiej kuli może nieźle poobijać i odrzucić przeciwnika od nas nawet na kilka metrów. Atutem techniki jest spora szybkość lecącej kuli oraz szybkość jej tworzenia. Można tym także odbić nadlatującą broń.



Nazwa
Suiton: Suihachi

Pieczęci
Brak

Zasięg
5 metrów

Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika nietypowa pod względem sposobu generowania wody. Zamiast wypluwać ją lub zbierać z otoczenia, wytwarzamy z naszej dłoni strumień wody pod sporym ciśnieniem. Sam w sobie raczej nie zrobi wrogowi krzywdy, jednak odepchnie go na spory kawałek.



Nazwa
Suiton: Hōmatsu Rappa

Pieczęci
Brak

Zasięg
30 metrów

Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis W tej technice zamiast wody wypluwamy strumień piany (bąbelków). Można nim zgasić ogień, przysłonić wrogowi wizję lub też zmyć olej, jednak samo w sobie krzywdy nie zrobi.


Suiton A:


Nazwa
Suiton: Daibakufu no Jutsu

Pieczęci
Tygrys → Wół → Małpa → Królik → Baran → Dzik → Wół → Koń → Małpa → Tygrys → Pies → Tygrys → Wąż → Tygrys → Wół → Małpa → Królik → Ptak

Zasięg
150 metrów

Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Na przeciwko nas powstaje woda o kształcie kręgu. Po złożeniu ostatniej pieczęci, w kierunku wroga wystrzeliwuje poziome, wodne tornado. Technika potrafi połamać kilkanaście kości przeciwnika, lub nawet go zabić. Dodatkowo posiada ogromny zasięg.



Nazwa
Hijutsu: Kirisame

Pieczęci
Baran → Pies → Szczur

Zasięg
150 metrów

Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (5% utrzymanie)

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika ta jest bardzo podobna do Suiton: Uramiame. W tej technice nie potrzebujemy jednak niczyjej pomocy, jak również nie musimy utrzymywać pieczęci. Jutsu to zamiast wysysać chakrę z ludzi absorbuje ją z tworów z technik, np. atramentowej bestii, Rasengana, czy nawet innych technik Suitonu.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Suiton: Suiryūben

Pieczęci
Tygrys

Zasięg
100 metrów

Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (5% utrzymanie)

Dodatkowe
W pobliżu musi być jakiś zbiornik wodny

Opis Użytkownik formuje wodę w wielką kulę, którą następnie unosi nad swoją głowę. Po chwili z owej kuli we wroga zostaje wystrzelonych kilkanaście wodnych włóczni. Atak ten jest niezwykle szybki i bardzo trudno go uniknąć. Ostrzał można kontynuować dowolnie długo, ogranicza nas jedynie nasza chakra. Nie musimy wszystkich włóczni wystrzelić w jednego wroga.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.



Nazwa
Mujin Meisai

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na siebie

Koszt
C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (5% utrzymanie)

Dodatkowe
Wymagana znajomość Meisaigakure no Jutsu

Opis Przy pomocy Suiton użytkownik wykorzystuje parę wodną z otoczenia aby całkowicie ukryć naszą obecność. Co ciekawe jesteśmy też odporni na techniki i zdolności sensoryczne, nie emitujemy zapachu ani nie wydzielamy żadnych dźwięków. Zdawać by się mogło, że w ogóle nie istniejemy. Jedyny zmysł, jakiego nie oszukujemy to dotyk.

Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Nemo
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Ninigi » 11 maja 2016, o 17:46

Kilka technik :D
Raiton A:

Nazwa
Raiton: Chidorigatana

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na broń

Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (5% co turę)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Chidori, Wymaga posiadania broni

Opis Technika ta pozwala przepuścić Chidori przez broń. To sprawia, że jest ​​prawie niemożliwa do zablokowania, gdyż promieniujące ostrze może łatwo przeciąć stal. Ponadto, jeśli przeciwnik zostanie przebity, jego ciało staje się odrętwiałe przez przechodzący przez nie prąd elektryczny, który uniemożliwia przeciwnikowi ruch. Jednak może być skontrowana przez inne bronie, które również wykorzystują przepływ czakry błyskawicy.


Doton A:

Nazwa
Doton: Iwa no Yoroi

Pieczęci
Brak

Zasięg
Na ręce

Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%

Dodatkowe
Wymaga ziemi w pobliżu

Opis Technika polega na transformowaniu swojej ręki w skałę. Jest ona niezależna od prędkości i zręczności użytkownika. Stanowi świetną obronę i potrafi zadać sporą liczbę obrażeń, siła i wytrzymałość rośnie o 40%(?). Ręka jest natomiast całkowicie widoczna, tylko w świetle można zauważyć technikę. Technika zdolna do wykonania tylko w obecności ziemi. Podczas trwania techniki nie pobiera ona czakry, ale jest ciągle potrzebna ziemia.


Klan Kōseki A:

Nazwa
Shōton: Kesshō no Yoroi

Pieczęci
Brak

Zasięg

Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (+5% na turę(?))

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika ta pozwala Guren na pokrycie jej skóry cienką warstwą kryształu, chroniąc ją od nieostrych ataków. Zbroja ta może również pomóc Guren wykonywać silniejsze ataki fizyczne. Kryształ jest przeźroczysty i może być zauważony jedynie przez odbicia światła na niego. Siła i wytrzymałość rośnie o 60%(?).
Ninigi
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Hakai » 4 cze 2016, o 14:50

Pierwsza dawka kamienia
----------------------------------------------------
Dał bym C albo zwiększył zasięg i siłe i B


Nazwa
Doton: Dosekidake

Pieczęci
Ptak > pies

Zasięg Max.
25m

Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%

Opis Te jutsu polega na wystrzeleniu czterech długich szpikulców w stronę przeciwnika. Kolce te wychodzą z gleby z każdej strony wokół ofiary z dużą prędkością dlatego trudniej jest ich uniknąć.

http://naruto.wikia.com/wiki/Earth_Rele ... mboo_Shoot

----------------------------------------------------------------------------

C - siła jak tornad futtonowych


Nazwa
Doton: Iwadeppō no Jutsu

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
45m

Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%

Opis Technika polega na wystrzeleniu z jamy ustnej kawałka skały który leci z tak dużą prędkością, że może niszczyć nawet ogromne głazy. Podobno technika jest na tyle silna ,że używana wspólnie z innymi shinobi może zniszczyć całą górę.

http://naruto.wikia.com/wiki/Earth_Rele ... _Technique


-------------------------------------------------------------------
http://vignette1.wikia.nocookie.net/nar ... 0129151349
Obrazek pasujący do techniki Doton: Dochū Eigyo no Jutsu
--------------------------------------------------------------------

Słabsza wersji techniki rangi B. Dał bym D z powodu prostoty wykonania ewentualnie C i zwiększył wytrzymałość kamienia.


Nazwa
Iwa no Yoroi

Pieczęci
Brak

Zasięg Max.
Dotykowy

Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%

Opis Prymitywniejsza i prostsza wersja "Doton: Domu". Wykonawca zamiast zmieniać swojej ręki w kamień otacza ją skalną zbroją. Dzięki technice jesteśmy wytrzymalsi a nasze ciosy bardziej odczuwalne. Jednak jeśli jesteśmy na poziomie siły bardzo słaby musimy za technikę zapłacić naszą szybkością a poza tym na pewno zręcznością. Składanie pieczęci w pancerzu jest niemal nie możliwe. Powłoka wytrzymuje ciosy do siły 45

http://naruto.wikia.com/wiki/Rock_Armour

---------------------------------------------------------------------------
Dał bym mocne C

Nazwa
Doton: Tobi Tsubute

Pieczęci
Pies → Tygrys → wunż → pies → szczur → wunż → Dotniecie ziemi

Zasięg Max.
25m

Koszt
E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%

Opis Technika polega na wykonaniu szeregu pieczęci i dotknięciu ziemi w czego efekt wylecą naprzeciwko nas z podłoża ostre skały wielkości niemal, że dachówek. Zaletą techniki jest na pewno ich ilość. Mamy tu odczynienia z około 25 pociskami.


http://naruto.wikia.com/wiki/Earth_Rele ... own_Stones

---------------------------------------------------------------
Ostatnio edytowano 4 cze 2016, o 15:06 przez Hakai, łącznie edytowano 1 raz
Hakai
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Sarutobi Kazumi » 23 lip 2016, o 23:18


Nazwa
Omote Renge

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Wymagane
Kaimon, poznanie Kage Buyō, minimum 15 metrów bandaża

Opis Pierwsza z niezwykłych technik taijutsu wymagających uprzednio otwarcia bram chakry. Może i jest pierwsza, ale bynajmniej nie słaba. Początkiem techniki jest wybicie przeciwnika w powietrze, a następnie - tak samo, jak w Kage Buyō - pojawienie się tuż obok niego. Wtedy też w ruch idą bandaże (lub liny, łańcuchy etc.) które skutecznie unieruchamiają oponenta. Następnie wystarczy skierować związanego przeciwnika głową w dół, nadać mu rotację godną tsugi i odskoczyć w ostatnim momencie przed uderzeniem w ziemię. Efekt? Najprawdopodobniej ciężki uraz kręgosłupa, a nawet śmierć co słabszych shinobi. Dużym minusem płynącym z używania tej techniki jest wyczerpanie użytkownika tuż po - nieważne, czy udało się pokonać oponenta.
Przez dwie tury wszystkie statystyki fizyczne maleją o 25%, potem wracają do normy.




Nazwa
Ura Renge

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Wymagane
Seimon

Opis Udoskonalone Omote Renge, tylko tyle wystarczyłoby powiedzieć. Tyle, że zmiany w mechanice są znacznie poważniejsze, niż tylko używanie wyższej bramy, niż pierwsza. Tym razem użytkownik wybija wroga w powietrze, ale nie unieruchamia go za pomocą bandaży - zamiast tego za pomocą kolejnych uderzeń utrzymuje go w górze. Jest więc wystarczająco szybki by zadać cios i pojawić się w kolejnym miejscu, zanim zrobi to bezwładny przeciwnik. Cała kombinacja kończy się jednoczesnym uderzeniem za pomocą otwartej dłoni i kopnięcia - prosto w tors przeciwnika. Finalny efekt jest znacznie bardziej destrukcyjny, zarówno dla celu, jak i użytkownika. Potężna broń zdolna przynieść zwycięstwo, jak i porażkę dla obu stron.
Przez turę wszystkie statystyki fizyczne maleją o 50%, w następnej są mniejsze tylko o 25% potem wszystko wracają do normy.




Nazwa
Asa Kujaku

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni - zasięg pocisków do 30 metrów

Koszt
Brak

Wymagane
Tomon

Opis Poranny paw - choć nazwa tego ataku nie zachwyca, to jego siła jest już jak najbardziej satysfakcjonująca. Co ciekawe, techniki tej można użyć na dwa sposoby, pierwszy, najbardziej oczywisty - wyładowanie gradu ciosów na ciele przeciwnika. Najpierw trzeba go jednak wybić w powietrze i dopiero wtedy, z charakterystycznej postawy, rozpocząć atak. Szybkość i tarcie jest jednak tak duże, że każdy ruch pięścią tworzy ognistą otoczkę, tym samym jeszcze dotkliwiej raniąc wroga. Alternatywną opcją jest zadawanie ciosów w pustkę przed sobą - strata energii? Wcale nie! Ataki przyjmują wtedy formę dystansowych ognistych pocisków wystarczająco silnych by np. zatrzymać płynące w wodzie rekiny.




Nazwa
Hirudora

Pieczęci
Specjalny gest → Pieczęć zewnętrznego lwa

Zasięg
Daleki (pocisk dotrze do 40m)

Koszt
Brak

Wymagane
Kyuomon

Opis Jedna z najpotężniejszych istniejących technik taijutsu, której skutki można odczuć nawet na drugim końcu rozległej osadzie. Po otwarciu siódmej bramy użytkownik w dowolnym momencie wykonuje następującą sekwencję. Najpierw wystawia przed siebie dłoń, chwytając ją drugą ręką, tworząc pięść. Niby nic niezwykłego, ale dzięki sile czerpanej z bram, powietrze formowane jest pod olbrzymimi ciśnieniem. Następnym krokiem jest złożenie pieczęci Tō. Dzięki niej całe ściśnięte powietrze przybiera postać tygrysa gotującego się do skoku. Wystrzelony w ten sposób pocisk mknie przed siebie do chwili zderzenia z przeciwnikiem. Jedynie shinobi o nadludzkiej wytrzymałości, bądź chronieni przez naprawdę potężne defensywy zdołają przeżyć trafienie tym jutsu. Choć i wtedy najpewniej będą w ciężkim stanie. Siła wiatru po uderzeniu jest tak duża, że silny podmuch odczuwa się jeszcze kilka kilometrów dalej.




Nazwa
Sekizō

Pieczęci
Brak

Zasięg
100 metrów od miejsca uderzenia - długość tunelu

Koszt
Życie - czas do końca otwartej bramy

Wymagane
Shimon

Opis Po aktywowaniu ostatniej z ośmiu bram chakry użytkownik korzysta ze swoich nadludzkich możliwości, by zadać przeciwnikowi pięć ciosów, w którym każdy jest szybszy od poprzedniego. O dziwo, taiuser nie musi nawet trafić bezpośrednio w ciało oponenta. Przy każdym ataku uwalniany jest bowiem tunel sprężonego powietrza, przypominający wyglądem nogę słonia. Już jeden taki cios potrafi wbić cel głęboko w ziemię - trzeba pamiętać, że ból płynący z używania bramy śmierci może przerwać kombinację. Jednak jeśli cała sekwencja zostanie wykonana prawidłowo, może zatrzymać w miejscu jinchuuriki dziesięcioogoniastego, czy nawet przebić się przez Gudōdame, jedną z najwytrzymalszych defensyw.




Nazwa
Yagai

Pieczęci
Specjalna postawa

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Życie - kilka sekund po uderzeniu

Wymagane
Shimon

Opis Ostateczna technika taijutsu, najpotężniejszy atak znany ludzkości. W chwili inicjacji jutsu użytkownik przyjmuje postawę gotowego do sprintu. W tym czasie wokół jego ciała chakra zmieszana z krwią kształtuje się w paszczę czerwonego smoka. Wtedy to użytkownik rzuca się do przodu, a jego prędkość jest tak duża, że zniekształca przestrzeń wokół siebie, niemal uniemożliwiając obronę przed atakiem. Tuż przed przeciwnikiem taiuser wykonuje jedno, proste kopnięcie - przypominające Dainamikku Entorī, tyle, że nieskończenie potężniejsze. Cios rozsmarowuje wroga po podłożu, a zderzenie z osłoną skutkuje niemal stuprocentowym jej zniszczeniem. Jedyną wadą tego jutsu jest strzaskanie kości w uderzającej nodze, a po kilkunastu sekundach od ataku - śmierć użytkownika. Ciało prawie pozbawione chakry powoli rozpada się w popiół. Uratowanie kogoś, kto otworzył ósmą bramę jest praktycznie niemożliwe.



Rangi technik - C / B / A / S / S / S ? Do nauczenia wraz z bramami czy jak tam uznacie ~
Sarutobi Kazumi
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Narubi » 18 gru 2016, o 21:34

W Mokutonie mamy taką technikę:


Nazwa
Mokuton: Renchūka no Jutsu

Pieczęci
Pies → Baran → Wąż

Zasięg
Zasięg pasywnego Mokutona użytkownika

Koszt
E: 55% | D: 45% |C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (za 3 domy)

Dodatkowe
Wymaga znajomości Shichūka no Jutsu

Opis Jest to rozszerzenie techniki Shichūka no Jutsu, polegające na stworzeniu drewnianych domków (tak samo jak poprzednio, wygląd budynku zależy od wyobraźni twórcy). Od pierwowzoru technika różni się ilością stworzonych domków, których teraz może być kilka. Ustawionych w dowolnej konfiguracji, o dowolnym wyglądzie - wszystko wygląda dokładnie tak jak w pierwowzorze.


Sęk w tym, że technika "Shichūka no Jutsu" nie jest zawarta w spisie technik Mokutonu. Ten błąd należy naprawić. Więc proszę o opisanie techniki "Shichūka no Jutsu" i wprowadzenie jej do spisu technik Mokuton. Co do opisu to nie mam zielonego pojęcia jak miałby wyglądać, więc nie będę niczego proponował.
Narubi
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Sznycel » 18 gru 2016, o 22:02

To pewnie niedopatrzenie przy reworku Senju, technika nie powinna mieć wymogu innego jutsu.
Kiedy kawałek mięsa wpada żeby zrobić porządek, to wiedz, że coś się dzieje.
Avatar użytkownika

Sznycel
Moderator
 
Posty: 1055
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Takeshi

Re: Brakujące techniki

Postprzez Gyo » 12 lut 2017, o 19:41

Nazwa
Sennen Goroshi

Dziedzina
Taijutsu

Ranga
D

Pieczęci
Tygrys

Zasięg
Bezpośredni

Opis Pozornie prosta technika. Użytkownik zaskakuje przeciwnika od tyłu układając dłonie w znak tygrysa, a następnie wpychając tenże znak w tyłek ofiary. Nie jest to technika, która zbytnio przydaje się w walce. Jak sama nazwa wskazuje, przeciwnik dozna niezapomnianego bólu na długi okres czasu. Na dodatek można "wystrzelić" przeciwnika wykorzystując siłę rąk.
Gyo
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Shousuke » 22 lut 2017, o 14:56

Kekken Genkai (Sharingan) Poziom C:


Nazwa
Sōfūshasan no Tachi

Pieczęci
-

Zasięg
Zasięg linek

Koszt
-

Dodatkowe
Aktywny Sharingan, opanowane Sōshuriken no Jutsu

Opis Rozwinięcie Sōshuriken no Jutsu wykorzystujące Sharingan, pozwala na korzystanie z elementów otoczenia jako punktu oparcia dla żyłek w celu zawrócenia broni miotanej umocowanej na żyłkach, a nawet do wywołania efektu Jojo. Często korzysta się z dodatkowej broni miotanej w celu odwrócenia uwagi przeciwnika.
Shousuke
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Suzaku » 22 lut 2017, o 15:09

@up To nie jest technika Uchiha, tylko Shurikenjutsu... Sharingan nie jest do niej wymagany, bo bez niego też można użyć tego typu technik, o ile ma się odpowiedni poziom Shurikenjutsu i sam fakt użycia Shara, nie wpływa na samą technikę, nie jest to żadne rozwinięcie Sōshuriken no Jutsu. Rozwinięcie to np Rasengany z domieszką żywiołów, których używał Naruto, a nie to, że używał kilku Rasenganów, dzięki klonom, bo nadal była to ta sama technika.
Suzaku
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Masaru » 16 mar 2017, o 10:40

Obrazek
Nazwa
Fūin no katon

Pieczęci
Smok-Tygrys-Małpa-Wąż

Ranga
C

Dziedzina
Fūinjutsu

Zasięg Max.
15m

Koszt
D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Fūka Hōin

Opis Technika jest odmianą ognistą techniki Fūin no Mizu która pieczętuje wodę. W tym wypadku jednak robi się to z ogniem, po zapieczętowaniu jest możliwość jego ponownego uwolnienia w wybranym kierunku. Technika jednak nie nadaje się do pieczętowania jutsu oponenta, może pieczętować tylko zwykły ogień. Można to porównywać siłą i kształtem z Katon: Gōkakyū no Jutsu. W przeciwieństwie do Fūka Hōin nie ma możliwości pieczętowania ognia pokroju Amaterasu. Należy podejść do ognia np dużego ogniska, położyć zwój na ziemi średni (lub mały od Funjutsu B) i złożyć pieczęcie.


Obrazek
Nazwa
Fūin no Suiton

Pieczęci
Smok-Tygrys-Małpa-Wąż

Zasięg Max.
15m

Ranga
B

Dziedzina
Fūinjutsu

Koszt
D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%

Dodatkowe
Wymaga znajomości Fūin no Mizu

Opis Technika jest odmianą Fūin no Mizu która pieczętuje wodę. Technika jednak nie nadaje się do pieczętowania jutsu oponenta, może pieczętować tylko zwykłą wodę, np z jeziora lub zalanej piwnicy. Można to porównywać siłą i kształtem z Suiton: Suidan no Jutsu tylko o znacznie mniejszym zasięgu. Po otwarciu zwoju w wybranym kierunku wystrzeliwuje z niego strumień wody mogący zniszczyć jakieś naturalne przeszkody typu, zawalony kamieniami korytarz, zrobić dziurę w ścianie domu, lub po prostu zostać wykorzystanym do ,,zmycia" przeciwników albo zniszczenia jakiś postawionych przez nich barier. Trafienie bezpośrednie człowieka jednak go nie zabije, tylko obali i odrzuci do tyłu. Poza kilkoma siniakami nic mu nie zrobi, bowiem technika nie uderza w jeden punkt tka jak to mają penetracyjne w zwyczaju tylko w większy obszar dlatego służy do niszczenia barier. Należy podejść do wody np rzeki, położyć zwój na ziemi średni (lub mały od Funjutsu A) i złożyć pieczęcie.
Masaru
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Hokou Asahi » 27 maja 2017, o 19:02

Chciałbym, by poniższe techniki znalazły się w dziale technik C Ninjutsu. Thank you from the mountain za szybkie rozpatrzenie.


Nazwa
Karasu Bunshin no Jutsu

Pieczęci
Baran, Wąż, Tygrys

Zasięg Max.
30 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%


Dodatkowe
Wymaga znajomości Bunshin no Jutsu i Sanzengarasu no Jutsu

Opis Technika, która produkuje klon poprzez projekcję własnej czakry do dziesiątek "wron". Klon Jest w stanie wykonywać techniki użytkownika i mówić nawet, gdy już zostaje rozproszony na dziesiątki wron.



Nazwa
Sanzengarasu no Jutsu

Pieczęci
Szczur, Dzik, Tygrys

Zasięg Max.
50 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%


Dodatkowe
Wymaga skupienia i trzymania pieczęci jedną ręką i wskazania celu ataku drugą.

Opis Technika, w której po złożeniu pieczęci tworzymy chmarę stale kopiujących się wron. Wrony atakują wskazany przez użytkownika cel. Gdy nie są już potrzebne lub zostaną trafione znikają w kłębkach dymu. Nie są w stanie zabić, bardziej pełnią funkcję zaczepną i odwracającą uwagę, idealne do ucieczki, czy ataku z zaskoczenia.
Hokou Asahi
 

Re: Brakujące techniki

Postprzez Masaru Yoshida » 30 lip 2017, o 08:22


Nazwa
Kyōmeisen

Dziedzina
Ninjutsu

Ranga
C

Pieczęci
Brak

Zasięg
3m/bezpośredni

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%

Dodatkowe Wymaga specjalnej rękawicy z dziurami, do opracowania w kuźni. (Patrz rękawica Dosu anime)

Opis Technika, która wytwarza fale dźwiękowe kontrolowane przez specjalną rękawicę. Dodatkowo czakra pozwala na kierowanie tymi falami. W zależności od zamiarów użytkownika, jutsu może być kierowane we wszystkie strony. Wymaga machnięcia ręką jak do ciosu. Działa to niczym gwizdek i rękawicy z dziurami wydobywa się dźwięk, którym można wycelować za pomocą czakry. Fala dźwiękowa wpada do ucha przeciwnika, przez fakt że ludzie ciało składa się z 70% z wody, (ale również i zwierzęce trochę też, w zależności od gatunku!) fala dźwiękowa nasączona czakrą rozchodzi się po całym ciele co sprawia, że obrywa między innymi błędnik, ale również ogólnie mięśnie i organy wewnętrzne otrzymują obrażenia spowodowane trafieniem falą dźwiękową. Wróg traci kontrolę nad ruchami, odczuwa ból, ma zaburzenie błędnika, ogólnie jest oszołomiony i nie zdolny do podjęcia żadnego działania. Jednak im większa wytrzymałość organizmu tym lepiej on znosi ten atak (powyżej 100 wytrzymałości łagodniejsze obrażenia). W przypadku gdyby cios fizycznie trafił ciało sprawa ma się troszkę inaczej, ponieważ w tym momencie fala dźwiękowa z czarką zaraz po wydobyciu się nie musi lecieć kawałka i wpaść do ucha tylko może od razu po tym jak rękawica uderzy oponenta roznieść się po jego ciele dają lepszy efekt. W tym wypadku przeciwnik może zostać nawet pozbawiony przytomności (próg wytrzymałości 160 do funkcjonowania dalszego). Wadą techniki jest to że potrzeba narzędzia do jej wykonania, oraz w przeciwieństwie do większości technik z tej rangi nie wystarczy do zabicia wroga i trzeba zrobić coś jeszcze żeby go zabić, nim z powrotem się ogarnie.


Proponuje żeby zakazana była.
Yamiyo, na zawsze w naszych sercach.
Obrazek
Avatar użytkownika

Masaru Yoshida
Łamaga Lata
 
Posty: 413
Dołączył(a): 30 maja 2017, o 07:36
Wiek postaci: 21
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Zabandażowana twarz, z odsłoniętym tylko lewym okiem. Na plecach płaszcz ze skóry niedźwiedzia. Szare ubranie z rękawami dłuższymi niż ręka, na szyi szal szaro biały.
Widoczny ekwipunek: Dwie opaski z bandaży na nadgarstkach, z białymi znakami.
Wielki wachlarz na plecach z rączką
Opaska na prawej nodze -wsadzone za nią 2 kunai i średni zwój
Opaska na lewej nodze - wsadzone za nią 2 kunai i średni zwój
Nad opaskami na każdej nodze po 1 kabura.
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=3620&p=51635#p51635
GG: 56674178
Multikonta:

Re: Brakujące techniki

Postprzez Shinjo » 19 wrz 2017, o 14:35

Ranga C:


Nazwa
Suiton: Rekkū Suigeki

Pieczęci
Wół → Koń → Baran

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%(za 4 pociski)


Dodatkowe
Brak

Opis Jedna z podstawowych technik suitonu. Polega na nabraniu powietrza do płuc, wymieszania go z chakrą i wypluciu w postaci wody. Z naszych ust, pod ogromnym ciśnieniem, wypadną cztery pociski, które lecą przed siebie z prędkością równą naszej. Pocisków nie można kontrolować. Technika ta jest więc zbliżona do Katon: Hōsenka no Jutsu, ale w tym przypadku otrzymujemy większą siłę w zamian tracąc możliwość umieszczania przedmiotów w pociskach. Rekkū Suigeki jest najskuteczniejsza na krótkim dystansie - 10 metrów, do tej odległości jest w stanie kruszyć skały, a więc może również poważnie uszkodzić ludzkie ciało. Aby wystrzelić kolejną salwę trzeba powtórzyć sekwencję pieczęci oraz wciągnąć powietrze do płuc.


Ranga B:


Nazwa
Suiton: Haran Banshō

Pieczęci
Przyłożenie dłoni do ziemi

Zasięg Max.
10 metrów

Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%(+1/2 za każdą kolejną turę)


Dodatkowe
Brak

Opis Uniwersalna technika suitonu, która może być użyta do ataku bądź obrony. Jest też idealna aby przywołać wodę potrzebną do innych technik. Aby wykonać Haran Banshō należy przyłożyć obydwie dłonie do ziemi. Po wykonaniu tej czynności 10 metrów za nami, z nieba, zacznie spadać woda, która wygląda jak wodospad. Technika ta będzie zalewała okolicę dopóki jej nie przerwiemy, ale jest pewne ograniczenie - promień wynoszący 10 metrów. Wszystko ponadto pozostanie nietknięte przez Haran Banshō.
Woda może zalać teren na maksymalna głębokość 2 metrów. Siła z jaką uderza w przeciwnika to 80, słabszych przeciwników potrafi zwalić z nóg. Przyzwany płyn wystarcza do wykonania techniki rangi B.


Jeśli będzie okej, to mogę spróbować z kolejnymi technikami
Avatar użytkownika

Shinjo
 
Posty: 131
Dołączył(a): 25 sie 2017, o 15:32
Wiek postaci: 15
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Ciemne brązowe włosy, chuda sylwetka, średni wzrost, jasne, zielone oczy.
Widoczny ekwipunek: Płaszcz, ochraniacz na czoło z poziomą kreską.
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4037
GG: 63586541
Multikonta:

Poprzednia strona

Powrót do Techniki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość