Tworzenie Marionetek

Jeżeli masz pomysł na własny strój, unikalny oręż lub marionetkę, której nie uświadczysz w sklepie, oto dział dla Ciebie! Możesz tutaj stworzyć własną część ekwipunek, stosując się do określonego wzoru. Oczywiście trzeba przy tym zachować zdrowy rozsądek!

Moderatorzy: Hikari, Ayatsuri Juranu, Tsukune, Toshiro

Tworzenie Marionetek

Postprzez Koala » 22 mar 2015, o 14:28

Obrazek

Marionetki może wytwarzać każdy Ayatsuri. Jak? Wystarczy założyć odpowiedni temat w kuźni. Polecamy jednak najpierw przeczytać regulamin tego działu i cennik, żeby nie tworzyć od razu zbyt drogich kukiełek. Poniżej znajduje się odpowiedni szablon.

Kod: Zaznacz cały
[tab=jutsu][timg=wysokość Obrazka]link do obrazka[/timg]
       [tname=Nazwa Kukły][/tname]
       [tname=Ranga][/tname]
       [tname=Klasa][/tname]
       [tname=Cena][/tname]
       [tname=Materiały][/tname]
       [topis=Wygląd][/topis]
       [topis=Mechanizmy][uhide][/uhide][/topis]
    [tname=Link do tematu postaci][url]KLIK![/url][/tname][/tab]


Co oznaczają poszczególne części kodu? Otóż:
  • Nazwa: Podajemy tutaj nazwę lalki. Powinna być japońsko-brzmiąca, żeby utrzymywać klimat.
  • Ranga: Podajemy tutaj rangę marionetki. Im niższa, tym łatwiej kontrolować kukłę i tym niższej rangi Ayatsuri będzie w stanie ją w pełni wykorzystać, w zamian jednak lalka nie może mieć wyposażenia rangi wyższej niż podana.
  • Klasa: W zależności od liczby mechanizmów i materiału należy podać jedną z czterech klas: Ultra Lekka, Lekka, Średnia, Ciężka. Zależy od tego prędkość kukiełki i możliwość lewitacji.
  • Cena: Określana przez modów na podstawie wyliczeń kosztów materiałów i mechanizmów.
  • Materiały: Wypisujemy tutaj materiały, z których wykonana została marionetka. Jeżeli poszczególne części zostały wykonane z innego budulca niż ten główny, trzeba napisać które części i z czego zostały wykonane. Materiały i ich ceny podane w zasadach tworzenia przedmiotów w Kuźni (w przypadku ich braku cena uzgadniana z modami)
  • Wygląd: Dokładny opis kukły. Powinien zawierać wymiary poszczególnych części, widoczne dla przeciwnika elementy uzbrojenia, itd. Im dokładniej tym lepiej
  • Mechanizmy: Podajemy listę mechanizmów, po kolei opisując każdą kończynę. Można dodawać linki do grafik pomocniczych. Musi być zwięźle, zrozumiale i czytelnie. Obok każdego mechanizmu trzeba wstawić jego koszt.


Po zaakceptowaniu marionetki, wymagane jest udanie się do sklepu z wyposażeniem i za równowartość marionetki nabyć wszystkie do niej komponenty. Po tym należy w fabule opisać proces wytwarzania kukły. Długość posta opisującego tworzenie lalki zależy od jej rangi:
  • Ranga D: Trening na technikę rangi D (5 linijek tekstu)
  • Ranga C - Trening na technikę rangi C (10 linijek tekstu)
  • Ranga B - Trening na technikę rangi B (15 linijek tekstu)
  • Ranga A - Trening na technikę rangi A (25 linijek tekstu)
  • Ranga S - Trening na technikę rangi S (30 linijek tekstu)

Lista powszechnych mechanizmów
Ranga D
  • Wyrzutnia Kunai - prosta wyrzutnia Kunai; Cena: 50 Ryō
  • Wyrzutnia Senbon - zwyczajna wyrzutnia Senbon; Cena: 25 Ryō
  • Wyrzutnia Shuriken - zwyczajna wyrzutnia Shuriken; Cena: 50 Ryō
  • Staw kulisty - staw pozwalający marionetce na wykonywanie ruchów na wszystkich płaszczyznach, podatny na proste uszkodzenia; Cena: 0 Ryō
  • Staw zawiasowy - staw pozwalający marionetce na wykonywanie ruchów podobnych do zawiasów, podatny na proste uszkodzenia; Cena: 0 Ryō
  • Magazynek na bronie - zwyczajny schowek, w którym lalka trzyma bronie do wyrzutni z odpowiednich punktów.
    • Mały - 25 punktów objętości - 50 Ryō - zajmuje niewiele miejsca (szyja, głowa, kończyna), tylko drobna broń (senbony itp.)
    • Średni - 150 punktów objętości - 100 Ryō - zajmuje średnią ilość miejsca (część tułowia), drobna + mała broń (shurikeny, kunaie)
    • Duży - 300 punktów objętości - 150 Ryō - zajmuje najwięcej miejsca (tułów wielkości człowieka), pozwala pomieścić duże bronie (fuuma shurikeny etc.)
  • Amunicja - broń, z której korzysta lalka, koszt normalny w przypadku do zwyczajnej broni; Cena: amunicji
  • Magazynek na gaz/ciecz - schowek na gaz/ciecz, z którego marionetka może skorzystać w bezpośrednim otoczeniu kukły (skuteczność zależna od stanu trucizny - dym zadziała inaczej niż ciecz).
    • Mały - 5 porcji trucizny - 50 Ryō - zajmuje niewiele miejsca (szyja, głowa, kończyna)
    • Średni - 50 porcji trucizny - 100 Ryō - zajmuje średnią ilość miejsca (część tułowia)
    • Duży - 100 porcji trucizny - 150 Ryō - zajmuje najwięcej miejsca (tułów wielkości człowieka)
Ranga C
  • Staw obrotowy - staw umożliwiający więcej swobody, podatny na silne ciosy; Cena: 0 Ryō
  • Lina - prosta lina mocująca jeden element lalki z drugim; Cena: 30 Ryō za metr
  • Ostrza ruchome - ostrza, jak piła, które ruszają się dzięki linkom chakry; Cena: 500 Ryō
  • Dozownik trucizn - mechanizm aplikujący truciznę na dany przedmiot, najczęściej ostrza. Podłączony do magazynku na ciecz; Cena: 250 Ryō
  • Rozpylacz trucizn - mechanizm wypuszczający truciznę pod dużym ciśnieniem. W przypadku zwyczajnych toksyn zwyczajnie nią strzela na niewielkie odległości, trucizny lotne wypuszcza w formie chmury toksyn. Podłączony do magazynku na ciecz; Cena: 250 Ryō
  • Miotacz bombek - wyrzutnia bombek wypełnionych lotnymi truciznami, pozwala na zwiększenie zasięgu trucizn i tym samym zwiększenie szansy na jej zaaplikowanie; Cena: 200 Ryō
Ranga B
  • Modyfikacje kukły - modyfikacje umożliwiające częściową transformację marionetki, albo np. wydłużenia jej ciała; Cena: 800 Ryō
  • Staw śrubowy - jeden z bardziej wytrzymalszych stawów, dający wiele swobody w ruchach kukły; Cena: 0 Ryō
  • Miotacz - miotacz wykorzystujący zwój z zapieczętowanymi technikami żywiołów. Przystosowany do jednego, konkretnego żywiołu; Cena: 350 Ryō
  • Mechanizm Podziemny - specjalna budowa kukiełki pozwala na wkopanie się na głębokość maksymalnie 2 metrów i zastawienie pułapki. Marionetkarz przy tworzeniu kukiełki dokładnie precyzuje jak wygląda ten zestaw w jego tworze; Cena 500 ryo; Prędkość marionetki w ziemi wynosi połowę standardowej.
  • Staw łączny - staw umożliwiający łączenie się kukiełek; Cena: 150 Ryō
  • Tarcza Chakry - rozkładany mechanizm odpowiedzialny za wytworzenie tarczy chakry dzięki technice Kikō Junbū. Zależnie od wielkości marionetki cena tarczy się zmienia. Dla kukiełki wielkości człowieka wynosi 350 Ryō

Ranga A
  • Staw odporny - staw bardzo odporny, mogą go zniszczyć tylko silne ciosy i jutsu; Cena: 500 Ryō
  • Miotacz v2 - miotacz kilkużywiołowy, ulepszona wersja poprzedniego. Wielozadaniowy, pozwala korzystać z aż 3 żywiołów; Cena: 1000 Ryō
  • Kołowrotek - mechanizm rozwijający i nawijający sznur, łańcuch bądź grubą linę, aktywowany impulsem chakry. W zestawie jest szpikulec/harpun/hak, zwykle projektu marionetkarza. Siła i szybkość wystrzału liny jest bardzo duża (przeciętna, 140), a gdy marionetka mocno się zaprze, może przyciągnąć do siebie spore obiekty. Linę/łańcuch/sznur należy kupić osobno; Cena: 500 Ryō
Ranga S
  • Mechanizacja - mechanizm zamontowany w kukłach, które mają być wolniejsze, ale wytrzymalsze. Pokrywa on całe ciało kukły i czyni ją bardzo silną; Cena: 1500 Ryō
  • Zbiornik linowy - zbiornik magazynujący linę do kontroli dużej ilości marionetek, wymaga poświęcenia danego elementu ciała; Cena: 500 Ryō





Przykładowe możliwości miotaczy żywiołów

Miotacze zwykłe mają siłę technik C, miotacze ulepszone - B. Po użyciu trzeba czekać 1 turę na ponowne użycie miotacza. Strumienie mają zazwyczaj mniejszy zasięg niż pociski.
  • Katon: Stały strumień ognia o sile technik Katon C. Zasięg: 10m. Obszar rażenia: linia prosta, strumień średnicy 2m. 100 ładunków/tura.
  • Katon: Ogniste pociski w formie kul promieniu 40cm o sile technik Katon B. Zasięg: 20m. 100 ładunków/5 pocisków.
  • Raiton: Stały strumień błyskawicy (identyczny do Raiton: Gian), o sile technik Raiton C. 15m zasięgu. 1 tura = 100 Ładunków w zwoju
  • Fuuton: Stały strumień powietrza o sile technik Fuuton C. Pole rażenia: Obszar stożka, 10m zasięgu. 100 ładunków/tura.
  • Fuuton: Wąski strumień sprężonego powietrza o sile Fūton: Shinkūgyoku, techniki Fuuton B. Zasięg: 6m. Możliwości penetracyjne. 150 ładunków/tura
  • Suiton: Strumień wody pod ciśnieniem (identyczny co w Suiton: Mizurappa) o sile technik Suiton C. Pole rażenia: Obszar stożka, 15m zasięgu. 100 ładunków/tura
  • Doton: Strumień błota o sile technik Doton C. Pole rażenia: Obszar stożka, 10m zasięgu. 100 ładunków/tura.
Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 773
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Shikarui

Powrót do Kuźnia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość