Szpej dla summonów

Moderatorzy: Akarui, Ayatsuri Juranu, Jun'ichi, Tsukune

Szpej dla summonów

Postprzez Natsume » 21 maja 2018, o 21:03

Wyposażenie dla paktu, uzgodnione z TwoFace'em że ma przejść przez kuźnię. Są to dość proste przedmioty, więc pozwalam sobie je wrzucić wszystkie ;)


Nazwa
Łuk Hyorena

Typ
Łuk średni

Styl
Takeda

Rozmiary
Długość cięciwy
120 cm
Objętość
40

Opis Oręż wykonany własnoręcznie przez Hyorena. Łuk ten został wytworzony z bardzo solidnego drewna, uformowanego w taki sposób by uzyskać gruby majdan i solidne ramiona. W efekcie broń potrafi osiągnąć przyzwoity zasięg, porównywalny - lecz niestety mniejszy, bo 150 metrów zamiast 190, ze względu na materiał - do średniego łuku, do którego jest też przybliżony rozmiarami. Poświęcając zasięg jednak, łuk uzyskał bardzo dużą wytrzymałość, dzięki czemu nawet najbardziej wymagające techniki łucznicze są możliwe do wykonania (Ōkina Yajirushi jest ryzykowne, ale z małą szansą na uszkodzenie broni, zaś Ōkuya da się wykonać bez problemu). Łuk z odpowiednimi pociskami jest w stanie przebić metalowy pancerz z 20 metrów, skórzany - z 70. Cięciwa łuku nie jest w pełni odporna na zamoczenie i co jakiś czas trzeba ją zakonserwować.

Wymagania
Uniesienie
Brak
Poprawne użycie
30 siły

Zdobycie
Broń dostępna głównie dla Hyorena, podobna broń w sklepie - 1500 ryō



Nazwa
Shokki-ha 食器刃

Typ
Ostrze długie

Styl
Kenjutsu

Rozmiary
Długość ostrza
110 cm
Długość rękojeści
25 cm
Objętość
160

Opis Duży półtoraręczny miecz używany przez Hyokena, będący swoistą fuzją między standardowym tachi i mieczem-tasakiem. Oręż ten pod względem wykonania i zdobienia przypomina najzwyklejszą w świecie katanę - wliczając prostą tsubę w kształcie żelaznego pierścienia (i jednocześnie pełniącą funkcję habaki), splot z włóczki (tsuka-maki) i jednosieczne ostrze. Diabeł jednak tkwi w szczegółach - główną różnicą między zwykłą kataną i tą bronią jest szerokość i waga ostrza, które bardziej może się kojarzyć z mieczem-tasakiem. Bronią tą nie da się wykonywać dobrych pchnięć, za to wykonane nim cięcia potrafią mieć dewastujący efekt. Dla zbalansowania zwiększonej wagi ostrza, rękojeść i głowica również mają w sobie dużo elementów metalowych - dzięki temu ręka użytkownika nie męczy się tak szybko podczas machania.

Wymagania
Uniesienie
10
Pełna sprawność
25

Zdobycie
Broń dostępna głównie dla Hyokena, podobna broń w sklepie - 3500 ryo



Nazwa
Strzała ząbkowana

Typ
Amunicja

Rozmiary
Długość - strzała
30 cm
Objętość
2

Opis Specjalny typ strzały, stosowany zwykle bardziej podczas polowań niż podczas faktycznych walk. Od zwykłych strzał różni się specyficznym, ząbkowanym grotem, który potrafi zadać paskudne rany wewnętrzne przy trafieniu w ciało. Wyjęcie takiej strzały jest zadaniem trudnym, i w większości przypadków jeszcze pogarsza stan rany. Oczywiście, taki typ pocisków ma też swoje wady - ze względu na swoją delikatniejszą strukturę, grot jest dość podatny na uszkodzenia i złamania, więc jest wyjątkowo nieskuteczny w atakowaniu celów o grubej skórze lub opancerzonych. Cele opancerzone stalą są całkowicie odporne na trafienie takim pociskiem, w skórzanych pancerzach zaś - obrażenia są drastycznie osłabione, czasem zanegowane, zależy z jakiego dystansu i jakiego łuku wypuszczono pocisk (ocenia MG).

Cena
20 Ryō
Ostatnio edytowano 8 cze 2018, o 13:22 przez Natsume, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika

Natsume
Mocarz
 
Posty: 1289
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 23:22
Wiek postaci: 26
Ranga: Kogō, Shimakage
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=199
GG: 6078035
Multikonta: Natsu

Re: Szpej dla summonów

Postprzez Rindou Arashi » 22 maja 2018, o 15:44

Nie mam się do czego przyczepić, jednak poczekam na resztę.
Rindou Arashi
 

Re: Szpej dla summonów

Postprzez Yukirin » 23 maja 2018, o 07:55

Łuk - dziwny dla mnie strasznie.
Ma dłuższą cięciwę od sklepowego łuku, a zarazem krótszy zasięg = jest mniej elastyczny niż sklepowy odpowiednik. Tak na moją laicką logikę. Natomiast w opisie czytamy, że został stworzony aby uzyskać jak największą elastyczność. Napisz może po prostu że ma grubszy majdan i ramiona niż tradycyjny i to by tłumaczyło wtedy i większą wytrzymałość i zmniejszony zasięg. No i wtedy dla świętego spokoju to 30 siły do poprawnego użycia. Musi się pojawić wzmianka o podatności cięciwy na zamoczenie - tak jak w pozostałych, to ważne. Chyba że to jakaś superhiper cięciwa, ale wtedy też trzeba to zaznaczyć.

Mieczyk - rozumiem że to broń jednoręczna? Wszystko spoko ale moim zdaniem za duże wymagania jej dałeś. 10/25 w zupełności wystarczy, porównując jej rozmiary do tasaka właśnie. Ten jest dłuższy, ale tasak ma za to o wiele szersze ostrze. Dlatego ich ciężar może być moim zdaniem podobny.

Szczała jest ok.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Moderator
 
Posty: 1747
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Re: Szpej dla summonów

Postprzez Yami » 23 maja 2018, o 18:33

Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Avatar użytkownika

Yami
Szarak
 
Posty: 1237
Dołączył(a): 25 paź 2017, o 19:14
Wiek postaci: 19
Ranga: Leń
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
GG: 12310728
Multikonta:

Re: Szpej dla summonów

Postprzez Akarui » 23 maja 2018, o 21:27

Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
MOWA

Moderator WT i Kuźni
Nie wiesz od czego zacząć swoją twórczość w tych działach? Napisz mi co planujesz, spróbuję pomóc przed pokazaniem Twego dzieła innym moderatorom ;)
Avatar użytkownika

Akarui
 
Posty: 1260
Dołączył(a): 8 cze 2017, o 00:03
Wiek postaci: 0
Link do KP: viewtopic.php?p=54569#p54569
GG: 0
Multikonta:

Re: Szpej dla summonów

Postprzez Natsume » 25 maja 2018, o 08:53

Poprawione.

Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla autora wpisu.
Avatar użytkownika

Natsume
Mocarz
 
Posty: 1289
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 23:22
Wiek postaci: 26
Ranga: Kogō, Shimakage
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=199
GG: 6078035
Multikonta: Natsu

Re: Szpej dla summonów

Postprzez Yami » 27 maja 2018, o 10:36

Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
Avatar użytkownika

Yami
Szarak
 
Posty: 1237
Dołączył(a): 25 paź 2017, o 19:14
Wiek postaci: 19
Ranga: Leń
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
GG: 12310728
Multikonta:

Re: Szpej dla summonów

Postprzez Akarui » 27 maja 2018, o 20:26

Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.
MOWA

Moderator WT i Kuźni
Nie wiesz od czego zacząć swoją twórczość w tych działach? Napisz mi co planujesz, spróbuję pomóc przed pokazaniem Twego dzieła innym moderatorom ;)
Avatar użytkownika

Akarui
 
Posty: 1260
Dołączył(a): 8 cze 2017, o 00:03
Wiek postaci: 0
Link do KP: viewtopic.php?p=54569#p54569
GG: 0
Multikonta:

Re: Szpej dla summonów

Postprzez Rindou Arashi » 7 cze 2018, o 11:18

Grot z zadziorami będzie powodował większe obrażenia przy próbie usunięcia go z ciała w racie nie przebicia na wylot. Będzie ciężej go wyjąć, gdyż mocniej się zahaczy, przez co medyk będzie musiał użyć więcej siły, co z kolei spowoduje większe uszkodzenia tkanek. Nie będzie powodowało znacznego krwawienia, póki nie zostanie wyjęta, gdyż będzie tamować jak każdy wbity obiekt.

Co do wysuwania to strzała nie wysunie się sama z rany, nawet taka zwykła, gdyż ściska ją otaczające promień ciało.

Tak więc przechodząc do meritum.
Zostaw w opisie utrudnienia przy wyciąganiu o których wspomniałem. Wywal dopisek o kruchości wg mnie jest bez sensu, gdyż dodatkowe kolce nie ingerują w podstawową strukturę strzału.
Rindou Arashi
 

Re: Szpej dla summonów

Postprzez Natsume » 8 cze 2018, o 13:22

No dobra, powiedzmy że zmienione xD
Avatar użytkownika

Natsume
Mocarz
 
Posty: 1289
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 23:22
Wiek postaci: 26
Ranga: Kogō, Shimakage
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=199
GG: 6078035
Multikonta: Natsu

Re: Szpej dla summonów

Postprzez Yukirin » 11 cze 2018, o 13:34

Ode mnie akcept bo zmieniłeś to co chciałem, a do dalszej dyskusji o strzale się odniosę, bo dla mnie od początku było ok.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Moderator
 
Posty: 1747
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Re: Szpej dla summonów

Postprzez Rindou Arashi » 11 cze 2018, o 13:37

Akcept.
Rindou Arashi
 

Re: Szpej dla summonów

Postprzez Akarui » 14 cze 2018, o 14:25

no to niech będzie akcept.
MOWA

Moderator WT i Kuźni
Nie wiesz od czego zacząć swoją twórczość w tych działach? Napisz mi co planujesz, spróbuję pomóc przed pokazaniem Twego dzieła innym moderatorom ;)
Avatar użytkownika

Akarui
 
Posty: 1260
Dołączył(a): 8 cze 2017, o 00:03
Wiek postaci: 0
Link do KP: viewtopic.php?p=54569#p54569
GG: 0
Multikonta:

Re: Szpej dla summonów

Postprzez Yami » 14 cze 2018, o 18:46

Akcept.
Avatar użytkownika

Yami
Szarak
 
Posty: 1237
Dołączył(a): 25 paź 2017, o 19:14
Wiek postaci: 19
Ranga: Leń
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4268
GG: 12310728
Multikonta:

Re: Szpej dla summonów

Postprzez Yukirin » 15 cze 2018, o 07:39

Przenoszę zatem bo tylko ja tu jestem od przenoszenia chyba. Wrzucę je do Twojego tematu z zaakceptowanymi, aby był gdzieś link do tego tematu i wgl jakiś porządek, a Ty przekopiuj sobie te itemki do paktu.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Moderator
 
Posty: 1747
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka


Powrót do Przedmioty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości