Zmiany w systemie rozgrywki

Tutaj znajduje się aktualna lista przedmiotów dostępnych w sklepach na całym świecie. Wliczają się do tego stroje, broń i wyposażenie ogólne.

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 24 kwi 2019, o 17:13

#251 i 1/2

Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1991
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 30 maja 2019, o 19:58

#252

Zmieniono punkty g) h) i) j) w punkcie 1 w Regulaminie forum. Zmiany dotyczą kasowania porzuconych kont i przywracania KP graczy po dłuższej nieobecności.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3364
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 6 cze 2019, o 13:19

#253

  • Dzięki inicjatywie Etsuya pojawił się całkowicie nowy, odświeżony poradnik! Lepiej rozpisany, krótszy i przystępny.
  • W tym samym temacie znajduje się też temat z listą wielu przydatnych linków, z którego to mogą korzystać zarówno nowi, jak i starzy gracze.

Samouczek i ściągawka linków
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1991
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 17 cze 2019, o 07:27

#254

Usunięto kinjutsu Kamu Iyasu z iryojutsu rangi A, a zastąpiono ją UW Lecznicza Chakra.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3364
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 21 cze 2019, o 11:16

#255

  • Następujące zmiany w Inuzuka:
    • Po śmierci ninkena możemy odzyskać 80% wydanych na niego PH i zainwestować w nowego psa adoptowanego w jego miejsce. Notka 4 w akapicie o ninkenach - na samym dole strony;
    • Doprecyzowano opis Shikyaku no jutsu, aby nie było wątpliwości co to jest i z czym się je. Jest to swoisty "tryb" dostępny do Inuzuka, a nie osobny styl walki.
  • Do UW Ślepiec zostały dodane informacje dotyczące funkcjonowania umiejętności w przypadku przywrócenia wzroku.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3364
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 27 cze 2019, o 17:17

#256

    Poprawiono dotychczasowe nieścisłości związane ze zdobyciem wiedzy na temat przeszczepów:
    • Wiedza o możliwości wykonywania przeszczepów jest do zdobycia na wyprawie rangi C lub poprzez fabułę. Dla członków rodziny Akiyama wyprawa ta ma obniżony poziom trudności.
    • Specjalistyczna wiedza na temat wykonywania przeszczepów wynika z opanowania Ishoku (Iryōjutsu, ranga A).
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3149
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 28 cze 2019, o 07:59

#257

Do techniki Raiko Kenka (Fuin C) dodano następujące dwa zdania:
Pieczęć można stworzyć na niemal każdej sztywniejszej powierzchni, która zapewni jej względną trwałość i zachowa kształt - na materiałach szybko niszczejących pieczęć może szybko przestać być zdatna do użytku (odpadają zwykłe ubrania czy kartki papieru). W zależności od poziomu rozwoju fūinjutsu możemy mieć w jednej chwili aktywną następującą ilość pieczęci Raiko Kenka: C - 2 | B - 3 | A - 4 | S - 5.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3364
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Koala » 2 lip 2019, o 22:13

#258

1. Zaktualizowany został temat atrybutów. Zapraszamy do zapozniania się na nowo z tematem!

2. Z kuźni został usunięty dopisek, którego informacje zawarte są i poprawione od dziś w atrybutach:
Przyjmuje się że stalowe pancerze, bronie i wszelkie podobne żelastwo ma wytrzymałość na poziomie 120 i uderzenie o takowej sile jest w stanie je sforsować. W praktyce jednak miecze nie łamią się gdy walczą dwie postacie na tym poziomie siły, a zbroje nie kruszą się w drobny mak. Wytrzymałość ta określa sytuacje, w której nasza defensywa może zostać sforsowana zależnie od warunków na polu bitwy i np. dotychczasowego przebiegu walki, gdy nasze zbroje i hełmy przyjęły na siebie już dużo innych ciosów i technik.

Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 765
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Shikarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Paths » 7 lip 2019, o 16:28

#259

1. Zmiana w klanie Dōhito - by móc używać umiejętności klanowej konieczne jest otwarcie nie tylko Dotonu, ale także Raitonu.

2. Zmieniona została technika Mikazukigiri ze stylu Chanbara - kręcenie mieczem zostało zamienione na pojedynczy ruch ostrzem.
Avatar użytkownika

Paths
Moderator
 
Posty: 1573
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Keizo

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Koala » 13 lip 2019, o 21:24

#260

Zaktualizowane zostały twory Gazo w następujący sposób: klik!
Stwory mają teraz określoną długość życia oraz nie rozpadają się po 50m.
Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 765
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Shikarui

Poprzednia strona

Powrót do Wyposażenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość