Artefakty Globalne

Tutaj znajduje się aktualna lista przedmiotów dostępnych w sklepach na całym świecie. Wliczają się do tego stroje, broń i wyposażenie ogólne.

Artefakty Globalne

Postprzez Exodia » 12 gru 2015, o 00:21

Artefakty Globalne


Nazwa
Bashōsen

Typ
Wachlarz

Styl
Mokuzai

Rozmiary
Długość
150 cm
Rozpiętość przy rozłożeniu
230 cm
Objętość
130

Właściciel
Brak

Opis Z wyglądu jest to spory wachlarz (mający około 1,5 m wysokości) typu gunbai o zdobionej, srebrnej rękojeści (o długości ok. 35 cm). Większość powierzchni Bashōsena ma kształt czerwono-białych piór, przytroczonych do srebrnego kółka przy rękojeści. Wygląd ten ma przypominać kształt liści bananowca. Inaczej nazywany także Dłonią Bananowego Wachlarza.

Właściwości Yōso no Maki - osoba, która dzierży ten legendarny wachlarz, jest w stanie wytwarzać wszystkie pięć żywiołów poprzez zwykłe machanie nim. Zależnie od sposobu machnięcia, potrafi on wykonywać techniki poszczególnych ścieżek:
  • Hi no Maki - zwój ognia, wytwarzany przez gwałtowne, pojedyncze machnięcia od dołu do góry. Każde z takowych wytwarza falę ognia.
  • Mizu no Maki - zwój wody, wykonywany poprzez spokojne machnięcia na boki. Po każdym machnięciu powstaje spora fala wody, lecąca z dużą szybkością.
  • Kaze no Maki - zwój wiatru, tworzony szybkimi machnięciami we wszystkich kierunkach. Działa tak jak Fuuton: Kakeami, nie wymaga jednak znajomości techniki.
  • Tsuchi no Maki - zwój ziemi, wykonywany silnymi zamachami od góry do dołu. Wytwarza się w ten sposób wielkie pilary ziemi, które wystrzeliwują w górę.
  • Kaminari no Maki - zwój błyskawic, używany poprzez ruch obrotowy nad głową zakończony machnięciem z góry w dół. W takim wypadku z wachlarza wystrzeliwuje kilka silnych piorunów porównywalnych do Raiton: Gian.
Wszystkie zwoje mają zasięg 30 metrów.
Trzeba przy tym zaznaczyć, że każde machnięcie płaci się 30% chakry - jest to bardzo chakrożerne, i tylko bardzo wytrzymali shinobi mogą sobie pozwolić na poważniejsze korzystanie z Bashōsenu.
Dodatkowo, Bashōsen może zostać wykorzystany jako tarcza przeciw technikom żywiołowym, jako że jest on swoistym rdzeniem takowych.

Wymagania
Uniesienie
10 siły
Poprawne użycie
45 siły

Zdobycie
  • Wyprawa rangi S
  • Dowiedzenie się o istnieniu tego artefaktu z Biblioteki Oświecenia
  • Duży udział fabularny postaci gracza
Zgodę na dowiedzenie się o artefakcie wydaje Administracja w formie postu fabularnego (przy pisaniu prośby postać gracza musi się znajdować w Bibliotece).



Nazwa
Hiramekarei

Typ
Ostrze długie

Styl
Chanbara

Rozmiary
Długość ostrza
120 cm
Długość rękojeści
20 cm
Objętość
160

Właściciel
Brak

Opis Wykonany z bardzo wytrzymałego metalu, z wyglądu miecz ten przypomina flądrę - nie tylko ma nietypowy kształt, ale też dwa otwory w górnej części ostrza. Poza parą "oczu" jest też para rękojeści - Hiramekarei jest bowiem dwoma mieczami scalonymi w jeden, stąd jego druga nazwa: Bliźniaczy Miecz. W swojej podstawowe, "uśpionej" formie nie przedstawia wielkich atutów bojowych - duży, mało mający wspólnego z typowymi ostrzami - nawet jego krawędzie są obłe. Dlatego uderzając nim bez aktywacji trzeba nastawić się na rany miażdżone i obuchowe, a nie cięte. W tej formie najczęściej ukryty jest pod bandażami.

Właściwości Hiramekarei Kaihō - po wymówieniu tej komendy i użyciu chakry szermierz aktywuje Hiramekarei. Bandaże się rozwijają, a ostrze zostaje otoczone chakrą zyskując tym samym na ostrości (nie przekracza ona jednak ostrości zwykłej stali). Jest to jednak dopiero początek możliwości tego miecza, choć kolejne modyfikacje niosą ze sobą dalsze koszta. Możliwości dostosowywania broni do sytuacji są naprawdę olbrzymie - od wprowadzenia niewielkich zmian, przez rozerwanie Hiramekarei na dwa osobne ostrza, po wytworzenie olbrzymich broni zdolnych zniszczyć wroga jednym ciosem. Jakby tego było mało, użytkownik może wydłużyć swoją broń na znaczny dystans - działa to tylko przez chwilę, ale taka niespodzianka często wystarczy do zakończenia pojedynku. Trzeba pamiętać, że ostrze dopiero po aktywacji staje się ostre, a wytwarzane energią modyfikacje nie wpływają na obciążenie szermierza (gigantyczny młot nie podniesie wymogu siły o 150 punktów). Jednocześnie, atak dużą formą (czy to miecza, czy młota, czy innych) niesie ze sobą znacznie większą siłę niż przy poprzednich formach (a ostrość zaliczana jest do chakra flow).

  • Aktywacja - C: 7% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1%
  • Drobne zmiany na powierzchni ostrza (zęby piły itp.) - C: 8% | B: 5% | A: 4% | S: 2% | S+: 1%
  • Rozdzielenie Hiramekarei na dwoje - C: 15% | B: 10% | A: 8% | S: 4% | S+: 2%
  • Wytworzenie olbrzymiej broni (młot, miecz etc.) - C: 18% | B: 14% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
  • Wydłużenie jednego ataku do dwudziestu metrów - C: 25% | B: 20% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%

Wymagania
Uniesienie
20 siły
Poprawne użycie
65 siły

Zdobycie
Wyprawa rangi A



Nazwa
Kubikiribōchō

Typ
Ostrze długie

Styl
Chanbara

Rozmiary
Długość ostrza
160 cm
Długość rękojeści
40 cm
Objętość
220

Właściciel
Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.

Opis Kubikiribōchō, nazywany też Ostrzem Kata, jest powiększonym mieczem-tasakiem o kształcie wielkiego noża rzeźnickiego, stworzony w pełni z czystego żelaza (nie wliczając wzmacnianej stalą drewnianej rękojeści). Ostrze posiada też dwa otwory, mające funkcję zarówno estetyczną, jak i pozwalającą na torturowanie oponentów poprzez blokowanie w nich kończyn lub przytrzymanie przy ścianach.

Właściwości Saisei - to właśnie dzięki tej zdolności Ostrze Kata jest w stanie istnieć od niepamiętnych czasów w stopniu właściwie nienaruszonym. Broń ta poprzez kontakt z jakąkolwiek krwią jest w stanie wydobyć z niej wszystkie możliwe cząsteczki żelaza - i za ich pomocą odtworzyć ubytki w mieczu, niezależnie od ich wielkości lub struktury. Zaczynając od zwykłych szczerb i pęknięć, przechodząc przez głębsze nacięcia, aż do pełnego złamania ostrza - wystarczy odpowiednia ilość krwi wylanej na chociaż pozostały ułamek przyłączony do rękojeści, by ostrze zregenerowało się w pełni, do idealnie tego samego kształtu które miało uprzednio. W ten sam sposób utrzymuje dużą ostrość, która pozwala przeciąć nawet spore kamienne bloki.

Wymagania
Uniesienie
40 siły
Poprawne użycie
80 siły

Zdobycie
Wyprawa rangi B, duży udział fabularny postaci gracza



Nazwa
Kiba

Typ
Ostrza długie

Styl
Chanbara

Rozmiary
Długość ostrza
60 cm
Długość rękojeści
12 cm
Objętość
40 za sztukę

Właściciel
Brak

Opis Kiba, inaczej Kły, z wyglądu są to dwa dość długie ostrza ze stali, zdobione dwoma solidnymi hakami na długości, mającymi przywodzić na myśl pazury. Całość jest osadzona na drewnianych rękojeściach, oddzielonych od ostrzy geoidalnymi tsubami.

Właściwości Raitō - cecha specyficzna dla mieczy Kiba, którą wielokrotnie próbowano skopiować, lecz jak na razie - udało się to tylko w niewielkim stopniu. Ostrza tych narzędzi są bardzo podatne na energię Raitonu, mogąc nawet ją wytwarzać przy kontakcie ze zwykłą chakrą. Lecz, co ważniejsze, miecze te pod wpływem energii zyskują rozszerzone właściwości tnące - poprzez wpływ chakry, ostrza zostają wprowadzone w delikatne wibracje, co drastycznie zwiększa ich siłę - mawia się nawet, że są to najostrzejsze narzędzia bojowe w historii ludzkości, mogąc bez problemu przeciąć nawet głazy, stal... praktycznie wszystko. Każde uderzenie tymi ostrzami z aktywnym Raitō kosztuje 3% chakry.

Wymagania
Uniesienie
Brak
Poprawne użycie
Brak

Zdobycie
Wyprawa rangi A



Nazwa
Kusanagi no Tsurugi

Typ
Ostrze długie

Styl
Chanbara

Rozmiary
Długość ostrza
75 cm
Długość rękojeści
15 cm
Objętość
45

Właściciel
Brak

Opis Kusanagi no Tsurugi ma wygląd modyfikowanego miecza taiji, skonstruowanego tak, by broń była obosieczna - dzięki temu zwiększa się możliwa powierzchnia tnąca, jak również wzmacnia się czubek w celu wykonywania pchnięć. Posiada on również zdobiony jelec z szafirem. Znany jest też pod mianem Miecza Tnącego Trawę.

Właściwości Kū no Tachi - Kusanagi no Tsurugi jest ostrzem o historii głęboko zakorzenionej w świadomości ludzi, głównie ze względu na jego pojawianie się raz na jakiś czas podczas większych wydarzeń (wielu najlepszych szermierzy w historii dzierżyło to ostrze), a także na jego niezwykłe umiejętności. Obosieczny Miecz Tnący Trawę posiada bowiem dwie niezwykłe umiejętności - pierwszą jest możliwość wydłużenie ostrza nawet na około 15 metrów bez zwiększania jego masy ani wywołania dysbalansu (inna sprawa, że machanie 15-metrowym mieczem może być trudne). Drugą zaś jest... możliwość walki nim, nawet nie dotykając rękojeści - poprzez przesłanie chakry do ostrza, zaczyna się ono świecić na błękitny kolor. I od tej pory można nim swobodnie manipulować. Warto też zaznaczyć, że Kusanagi jest potwornie ostre - jest on w stanie nawet ciąć diament. Wydłużenie ostrza kosztuje 8% chakry, a manipulacja ostrzem w powietrzu - 5% za turę.

Wymagania
Uniesienie
Brak
Poprawne użycie
5 siły

Zdobycie
Tylko przez event



Nazwa
Gunbai

Typ
Wachlarz

Styl
Mokuzai/Chen

Rozmiary
Długość
180 cm
Szerokość
80 cm
Objętość
140

Właściciel
Brak

Opis Gunbai, czy też Służby Wojskowa, to artefakt mający wygląd szerokiego, drewnianego nieskładanego wachlarza typu gunbai, ozdobionego kilkoma tomoe i osadzonym na długim, zabandażowanym trzonku. Dodatkowo do tejże rękojeści jest przymocowany łańcuch, który można albo przypiąć do broni (wtedy łatwiej się nim posługiwać jako tarczą), albo do pasa/rękawicy łańcuchowej - w takim przypadku można się nim posługiwać jak biczem i postawić bardziej na ofensywę.

Właściwości Mukō-ka - właściwość, która sprawia że Gunbai staje się niezwykle niebezpiecznym narzędziem. Otóż jest on w stanie przekształcać chakrę, która ma zaraz się z nim zetknąć, na chakrę natury Fuuton - czego efektem jest odbicie techniki (w o połowę słabszej formie) z powrotem w kierunku oponenta (nie działa na techniki Fuutonu). Dodatkowo, można za jego pomocą wykonywać techniki wachlarzowe ze zmniejszonym o 1/2/3/4/5% (zależy od rangi techniki) kosztem. Warto też zaznaczyć, że jest on bardzo wytrzymały i może służyć jako tarcza.

Wymagania
Uniesienie
15 siły
Poprawne użycie
60 siły

Zdobycie
Wyprawa rangi S, duży udział fabularny postaci gracza



Nazwa
Samehada

Typ
Ostrze długie / żywa istota

Styl
Chanbara

Rozmiary
Długość ostrza
200 cm
Długość rękojeści
60 cm
Objętość
300

Właściciel
Brak

Opis Samehada jest to wielki miecz, którego powierzchnię stanowią setki twardych, dość dużych rekinich łusek. Rękojeść miecza zrobiona jest z twardego splotu wiklinowego, na którego końcu znajduje się niewielka, ludzka czaszka. Do końca rękojeści przymocowany jest również sznurek z koralikami, z których każdy pomieścić może jedną kroplę krwi zabitego przeciwnika. Jest to jedyny na świecie przedmiot, który prawdopodobnie został złączony z duszą żywej istoty. Pośród tych, którzy wierzą w taką wersję powstania miecza, znaczna część jest przekonana, że był to oczywiście rekin lub członek klanu Hoshigaki, skąd nazywany jest także Skórą Rekina. Dzięki tej właściwości, Samehada zachowuje się niczym zwierzę, które ma swoje uczucia, wyraża pewne emocje oraz wchodzi w interakcje z innymi istotami.

Właściwości Absorpcja chakry - Samehada posiada niezwykle rozwiniętą zdolność pochłaniania chakry. Może tego dokonać na różne sposoby, z których każdy charakteryzuje się inną ilością pobranej energii:
  • przebywanie w pobliżu (max. 1 m od celu) - pochłania chakrę w ilości do 5% na turę. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-D.
  • kontakt fizyczny (np. dotknięcie, oparcie się o cel) - pochłania chakrę w ilości do 10% na turę. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-C.
  • wgryzienie się w cel - pochłania chakrę w ilości do 25% na turę. Tak duży ubytek chakry w tak krótkim czasie może powodować nawet omdlenie. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-B.
Uwaga: Pobieranie chakry jest niezależne od tego, w jakiej jest ona formie. Może to być chakra znajdująca się w ciele człowieka lub przemieniona w technikę. W drugim przypadku Samehada zwyczajnie pochłonie chakrę, niwelując całą technikę lub jej część w przypadku technik obszarowych. Absorbowanie chakry sprawia, że Samehada staje się bardziej masywna, a jej łuski stają się bardziej nastroszone. Maksymalny rozmiar miecza pozwala połknąć w całości przeciętną, dorosłą osobę.
Chakra, którą wchłania Samehada może być na bieżąco przekazywana użytkownikowi, o ile ten trzyma rękojeść miecza. Dzięki temu może on uzupełniać własne jej zasoby oraz leczyć własne rany. Ilość przekazywanej chakry to jednak 50% tego, co zostanie pobrane od celu, zaś reszta stanowi źródło pokarmu dla Broni.

Poruszanie się - Samehada jako istota żywa, posiada zdolność poruszania się, jednak z racji swojej budowy są to ruchy bardzo ograniczone. Z reguły są to zwykłe wygięcia, którymi miecz może wykonywać uniki, które mają zmylić wroga lub doprowadzić do bliższego kontaktu czyli ostatecznie do pobrania większej ilości chakry.

Samoobrona - Samehada niczym zwierze, przywiązuje się do właściciela i w przypadku, gdy ktoś inny próbuje ją chwycić, uwalnia z rękojeści ostre kolce, która ranią ofiarę. Przywiązanie do właściciela może ulec zmianie w okolicznościach, w których nowy pretendent do dzierżenia broni, dysponuje niebanalną chakrą, potężniejszą i "smaczniejszą". Jak na rekina przystało, Samehada uwielbia ośmiornice, dlatego posiadacz Hachibiego jest dla niej najbardziej smakowitym żywicielem, którego nie opuści z własnej woli.

Fuzja - Samehada jako miecz posiadający rekinią duszę, może dokonać połączenia z inną istotą, w której żyłach płynie krew rekina. Dzięki fuzji, posiadacz Samehady przybiera postać jeszcze bardziej przypominającą rekina, zyskuje możliwość absorbowania chakry (tylko poprzez ugryzienie, jednak pobiera całość dla siebie) zaś jego prędkość poruszania się w wodzie wzrasta (szybkość x 2).

Wymagania
Uniesienie
80 siły
Poprawne użycie
120 siły

Zdobycie
Wyprawa rangi S, duży udział postaci w fabule
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 2438
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 16:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG/Discord: Wolfig#2761|45935433
Multikonta: Mujin

Re: Artefakty Globalne

Postprzez Koala » 20 mar 2016, o 23:39

Nazwa
Nihongou

Typ
Yari / broń drzewcowa

Styl
Mokuzai

Rozmiary
Długość grotu
30 cm
Długość drzewca
170 cm
Objętość
100

Właściciel
Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.

Opis Nihongou to yari stworzona na bazie kosy Shinku Ame. Drzewiec został wykonany z drzewa żelaznego, natomiast grot z wysokiej jakości stali. Obie części broni wzmacniane są diamentem, co znacznie zwiększyło ich wytrzymałość. Całość utrzymana jest w czarnej kolorystyce i oprócz tego nie wyróżnia się wyglądem.
Drzewiec mierzy 170 centymetrów i ma zachowaną fakturę normalnego drewna, zatem jego chwyt jest pewny, a sama broń lekka. Grot ma długość 30 centymetrów. Jest wąski, smukły i wykonany w typie hira sankaku yari (kształt), przez co poprawiona jest jego stabilność podczas pchnięć i zdolności penetracyjne, natomiast nie ma on krawędzi tnącej i próby ataku siecznego zostaną odczute przez ofiarę prawie tak samo jak bronią obuchową.

Właściwości Kari-te – ostrość ostrzy broni zwiększa się za każdym razem, gdy dotkną one krwi różnych celów. Za każdą krew, którą się przeleje za pomocą tego narzędzia, staje się ono znacznie niebezpieczniejsze (łatwiej penetruje wszelkie pancerze i zadaje większe obrażenia). Przy zadaniu rany dziesięciu celom broń zyskuje możliwość przebijania nawet ciężkich pancerzy, technik chroniących przed technikami B z penetracją, grubych drzew i głazów. Efekt zanika po zakończeniu udziału w wątku.

Wymagania
Uniesienie
Brak
Poprawne użycie
10 siły

Zdobycie
Wyprawa rangi B



Nazwa
Kirimaru

Typ
Ostrze długie

Styl
Chanbara

Rozmiary
Długość ostrza
100 cm
Długość rękojeści
20 cm
Objętość
60

Właściciel
Brak

Opis Z wyglądu miecz ten jest podobny do katany, jednak znacznie dłuższym ostrzu - bo długości mniej-więcej metra, wykuwanym w taki sposób, by nadać mu idealnie prosty kształt. Wykuty on został z czarnego tamahagane, co daje mu olbrzymią wytrzymałość i dobrą jakość, nadając mu też specyficzny, węglowoczarny kolor. Ciekawostką jest, że ostrze zostało stworzone w taki sposób, by obie strony były naostrzone. Uzupełnieniem jest tsuba w kształcie prostokąta z symbolami kruka oraz rękojeść z drewna wiśniowego i czarnym splotem ito.

Właściwości Rei no musaboru – ostrze jest w stanie pochłonąć z nadchodzących technik 1/2/3/4/5% chakry i przekazać je użytkownikowi. Nie zmniejsza przy tym obrażeń, a pochłonięcie chakry wymaga kontaktu ostrza z jutsu. Chakry nie można naładować ponad limit. Dodatkowo, zadanie komuś śmiertelnego ciosu tymże ostrzem pochłania część jego duszy, zmniejszając jego siłę przy ewentualnej reinkarnacji (kara PH na nową postać rośnie z -20 do -30%), i jednorazowo zwraca dzierżącemu 15% chakry.

Wymagania
Uniesienie
Brak
Poprawne użycie
10 siły

Zdobycie
Wyprawa rangi B



Nazwa
Onikirimaru

Typ
Ostrze długie

Styl
Chanbara

Rozmiary
Długość ostrza
100 cm
Długość rękojeści
20 cm
Objętość
60

Właściciel
Brak

Opis W teorii, Onikirimaru wygląda bardzo podobnie jak w swojej podstawowej formie, czyli Kirimaru. No właśnie - tylko w teorii. Po pochłonięciu duszy pierwszego właściciela, miecz zyskuje nowe właściwości - odpada od niego tsuba, będąca do tej pory pieczęcią możliwości miecza. Do tego samo ostrze przybiera błękitną poświatę, która wzmacnia się za każdym razem, gdy miecz pochłonie jakąkolwiek chakrę.

Właściwości Akuma no modori – dostępne dopiero po pochłonięciu duszy pierwszego właściciela miecza. Siła pochłaniania chakry wzrasta do 2/4/6/8/10%, a przy przebiciu oponenta odzyskuje się 25% chakry. Można ładować w ten sposób chakrę ponad limit, lecz maksymalnie do poziomu 150%. Pochłaniana energia jest chakrą natury – osoba zaczyna stopniowo rosnąć w siłę (za każde 10% chakry otrzymuje się 5 punktów siły i wytrzymałości, max. 10 stacków), lecz ich ciało zaczyna się degenerować (przypomina niekompletną transformację Juugo i nadaje wygląd Yoma no Oni) i sprawia cierpienie użytkownikowi. Wykorzystanie nabytej chakry zmniejsza statystyki, lecz i tłumi ból. Po zakończeniu wątku lub wykorzystaniu całości pochłoniętej energii, statystyki wracają do normalności (a użytkownik przestaje czuć ból), lecz mutacje wyglądu pozostają.

Dodatkowe
Przez blokadę duszy jest niemożliwy do zapieczętowania w zwoju i pochodnych

Wymagania
Uniesienie
Brak
Poprawne użycie
10 siły

Zdobycie
Tylko przez event, wymaga posiadania Kirimaru



Nazwa
Shiki

Typ
Karwasz

Styl
Takeda

Rozmiary
Długość
15 cm
Objętość
10

Właściciel
Brak

Opis Szeroka, bogato zdobiona bransoleta ze skóry, podszywana złotymi nićmi i wzmacniana kilkoma cienkimi blachami z nieznanego stopu metali (aluminium) między warstwami głównego materiału. Głównym elementem jest złoty pierścień z kryształową igłą przechodzącą przez środek, mającą symbolizować kompas. Jest ona głównym źródłem energii zasilającej Shiki.

Właściwości Hou Yi – użytkownik zyskuje możliwość tworzenia strzał stworzonych z czystej chakry. Musi przy tym być zaawansowanym użytkownikiem Takedy. Strzały są całkowicie materialne i działają jak zwyczajne odpowiedniki. Posiadają jednak możliwości penetracyjne pozwalające na przebijanie się przez defensywy rożnego rodzaju, dodatkowo mogą lecieć dalej niż zwykłe pociski (+25% zasięgu łuku). Strzały rozpraszają się kilka sekund po zatrzymaniu, znikając całkowicie.

Wymagania
Uniesienie
Brak
Poprawne użycie
Styl Takeda rangi A

Zdobycie
Wyprawa rangi B



Nazwa
Akusho

Typ
Rękawice

Styl
Jakiekolwiek taijutsu

Rozmiary
Długość
35 cm
Objętość
25 (para)

Właściciel
Brak

Opis Są to pancerne rękawice z kolczastymi zdobieniami, mającymi na celu wzmocnienie struktury i zmaksymalizowanie zadawanych obrażeń. Całość została wykonana z bardzo wysokiej jakości blachy z nieznanego, metalowego materiału. Dzięki specjalnym żebrowaniom na zgięciach nie utrudniają one mobilności kończyn.

Właściwości Oni no ude – użytkownik może zwiększyć siłę swoich uderzeń pięściami o 40 za koszta chakry o wysokości 8%. Za koszt 16% chakry może on zmienić swoje ataki wręcz na dystansowe – w powietrzu pokazują się powiększone wersje pięści użytkownika, wytworzone z chakry, które następnie mogą zostać wystrzelone w dowolnym kierunku, by zadać duże obrażenia - przy czym maksymalny zasięg wynosi 10 metrów. Za koszt 24% wytworzona w podobny sposób jak w poprzednim wariancie eteryczna ręka może zostać użyta do chwytania oponentów, przyciągania ich do siebie lub przyciągania siebie do obiektów, na odległość ok. 20 metrów. Efekty można mieszać, a utrzymanie go następną turę kosztuje połowę kosztu inicjacyjnego.

Wymagania
Uniesienie
Brak
Poprawne użycie
Brak

Zdobycie
Wyprawa rangi A, wymaga wizyty w Satori no Bunko



Nazwa
Yōso no Kagi

Typ
Amulet

Styl
Techniki żywiołowe

Rozmiary płatka
Długość
4 cm
Objętość
1

Rozmiary całego
Średnica
9 cm
Objętość
7

Właściciel
Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla autora wpisu.

Opis Z wyglądu jest to wisiorek w kształcie kwiatu o pięciu płatkach, w których to zostało umiejscowione pięć kamieni szlachetnych. Każdy z nich ma kolor odpowiadający za żywioł, który wzmacnia.

Właściwości Kousei – każda odnoga wisiorka odpowiada za inny żywioł chakry, i posiadanie jej zwiększa siłę technik żywiołowych o rangę (np. technika chroniąca przed Katonem C, gdy agresor zaatakuje Katonem C, po prostu nie zatrzyma ataku) oraz pozwala danymi technikami zadać zwiększone obrażenia. Mieszanie żywiołu z innym (Kekkei Genkai żywiołowe) neutralizuje efekt, chyba że posiada się dwie odnogi odpowiadające za żywioły składowe – wtedy się aplikuje. Połączenie pięciu amuletów daje dostęp do klucza żywiołów, mogącego – wedle legendy – otworzyć pewną starożytną świątynię. Położenie takowej można odnaleźć tylko dzięki Bibliotece Oświecenia.

Wymagania
Uniesienie
Brak
Poprawne użycie
Odpowiedni żywioł na randze D

Zdobycie Wyprawa rangi B za każdy fragment (gracz może wykonać max. dwie takie wyprawy)
Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 843
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 14:07
Wiek postaci: 0
Multikonta: Shikarui


Powrót do Wyposażenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość