Towary Luksusowe

Tutaj znajduje się aktualna lista przedmiotów dostępnych w sklepach na całym świecie. Wliczają się do tego stroje, broń i wyposażenie ogólne.

Towary Luksusowe

Postprzez Exodia » 1 lis 2017, o 20:29

Towarem luksusowym można nazwać unikalny przedmiot bądź usługę, którą kupić można wyłącznie w sklepach (w osadach Rodów) na terenie danej prowincji, jednej bądź kilku. Zazwyczaj wiąże się z naturalnymi bogactwami danej prowincji bądź specjalizacjami w określonych dziedzinach, np. Lepsze bronie dystansowe w Daishi z uwagi na wybitnych myśliwych albo zioła w Shinrin z uwagi na unikalne występowanie. Niektóre prowincje oferują najemników ze specjalnymi umiejętnościami. Większość towarów można kupić także w określonych miastach kupieckich, jest to jednak znacznie droższe niż w prowincjach gdzie towar jest produkowany. Wszystkie medykamenty jednak można kupić wyłącznie w prowincjach gdzie są produkowane, dodatkowo nie można ich kupić więcej niż 4 porcje w przeciągu jednego roku. Towary luksusowe wyróżniają się ogromem zastosowań, większymi parametrami niż ich wszędobylskie odpowiedniki, a także ogromnymi możliwościami zarówno fabularnymi, jak i w boju.

Uwaga: W przypadku trucizn i leków jedynymi osobami które bazowo posiadają wiedzę o ich istnieniu i sprzedawaniu, są sami mieszkańcy tych terenów. We wszelkich innych wypadkach należy się dowiedzieć za pośrednictwem fabularnym bądź usłyszeć na jakiejś misji (minimum C, 1 medykament na misję). Wyjątkiem są medycy od rangi Akolito wzwyż, którzy posiadają wiedzę za pomocą wizyt w sklepach zielarskich.


Nazwa
"Szperacz" Yamanaka

Rodzaj
Najemnik

Cena
Przyjaciele klanu
1 500 Ryo

Reszta
3 000 Ryo

Prowincja
Soso

Dodatkowe
Nie można wykorzystać do innych zadań niż wymienione w opisie.

Opis Specjalna jednostka, której usługi można nabyć wyłącznie na terenach Soso. Za odpowiednią opłatą jednostka użyczy klientowi umiejętności czytania w myślach, wyciągania cennych informacji albo umiejętności sensorycznych. Jeśli chcesz skorzystać z ich usług najlepiej mieć wyrobioną opinię w klanie Yamanaka, w przeciwnym razie może być to droga transakcja. Sami Szperacze słyną z dyskrecji, głównie dlatego zakrywają swoje oblicza przed klientami, ale lubią wiedzieć na czym stoją i mogą odmówić wykonania roboty, nawet tej opłaconej (chyba że zlecenie poleci sam Shirei-kana).


Nazwa
"Obserwator" Hyuga

Rodzaj
Najemnik

Cena
3 000 Ryo

Prowincja
Kyuzo

Dodatkowe
Nie można wykorzystać do innych zadań niż wymienione w opisie.

Opis Jednostka wykorzystująca swoje wrodzone umiejętności powiązane z oczyma i udostępniająca je klientom za opłatą. Duma z jaką Hyuga obnoszą się ze swoimi umiejętnościami nie dotyczy niewielkiej grupki, której jeden przedstawiciel za odpowiednią ceną może użyczyć swoich zdolności. Najczęściej mowa o odnalezieniu konkretnej osoby w osadach bądź na wyznaczonym terenie, ale wyszukiwanie chakry ma szereg innych zastosowań. Czy ktoś używa Henge no Jutsu? Pokłady chakry świadczące o potędze danego człeka? A może jego śledzenie, poznawanie zachowań? "Obserwator", jak nazwa wskazuje, zajmuje się szeroko pojętą obserwacją celu, wyciąganiem wniosków i informacji, a potem przekazuje ją klientowi, bez wiedzy samego obserwowanego.


Nazwa
Tropiciel Aburame

Rodzaj
Najemnik

Cena
Przyjaciele klanu
1 500 Ryo

Reszta
3 000 Ryo

Prowincja
Kaigan

Dodatkowe
Nie można wykorzystać do innych zadań niż wymienione w opisie.

Opis Specjalna usługa, która przypieczętowała pozycję klanu Aburame jako posiadającego jedne z najlepszych możliwości znalezienia pojedynczych jednostek. Poszczególni Shinobi wyspecjalizowali konkretny gatunek robaków właśnie do celu podążania za wyznaczoną osobą. Wystarczy jedynie przedmiot który należał do poszukiwanego, a który noszony był przez długi czas i nasiąknął zapachem właściciela. Następnie wystarczy odpowiednio przygotowanego robaka wypuścić na wolność i śledzić. Udostępnienie robaka nie jest jednak tanie z uwagi na dużą więź Aburame do swoich partnerów. Efekt jednak bardzo często wart jest przeznaczonych pieniędzy. Większość Tropicieli nie wymaga szczegółowych informacji o celu.


Nazwa
Bronie ze stali Kantańskiej

Rodzaj
Bronie (Bukijutsu Mokuzai, Battodo, Chanbara)

Cena
Lodowe Cesarstwo
+25% ceny wszystkich broni drzewcowych i mieczy

Ryuzaku
+50% ceny wszystkich broni drzewcowych i mieczy

Dodatkowe Dzierżona broń zwiększa Siłę i Szybkość ciosów o 15. Broń ostrzejsza i wytrzymalsza od sklepowych odpowiedników; Możliwość uwzględnienia stali kantańskiej jako surowiec w Kuźni;

Opis Wykuwane przez najlepszych kantańskich kowali, bronie z tamtego regionu cieszą się niemałym zainteresowaniem wśród reszty kontynentu. Wszystko dzięki wysokiej jakości złoża metali i sztukę wykuwania oręża wydobywającą najwięcej co się da z danego materiału. Broń tworzona jest głównie w Kantai, aczkolwiek część egzemplarzy wykuwana jest na kontynencie przez tamtejszych kowali. Sam proces produkcji, z uwagi na większą tradycję kowalstwa i łatwiejszy dostęp do materiału, jest pewniejszy i tańszy właśnie na Lodowych Wyspach. Dobry szermierz i dobra broń to zabójcze połączenie.


Nazwa
Pustynne zioła

Rodzaj
Dokotsukuru

Cena
200/300 Ryō za sztukę (Zestawy od Wybitnego wzwyż)

Prowincja
Samotne Wydmy i Shigashi no Kibo

Dodatkowe
Wymagane do tworzenia trucizn od poziomu Wybitnego wzwyż.

Opis Zioła rosnące jedynie w surowym pustynnym klimacie, niedostępne nigdzie indziej, mają wiele przydatnych zastosowań. Wypicie naparu z nich pomaga przetrwać pustynne skwary i wysokie temperatury, doskonale odstraszają wszelkiego rodzaju robactwo, a ich aromatyczny zapach jest stosowany do produkcji perfum. Specjaliści w dziedzinie tworzenia trucizn jednak potrafią, za sprawą połączenia z innymi substancjami i roślinami, tworzyć silne trucizny o różnorodnych efektach. Zestaw pustynnego ziela stanowi swoistą "bazę" pod praktycznie wszystkie bardziej mordercze substancje.


Nazwa
Bagienne ziela

Rodzaj
Dokotsukuru

Cena
200/300 Ryō za sztukę (Zestawy od Wybitnego wzwyż)

Prowincja
Shinrin i Ryuzaku no Taki

Dodatkowe Wymagane do tworzenia substancji od poziomu Wybitnego wzwyż (za wyjątkiem trucizn)

Opis Rosnąca na bagnach w Tajemniczym Lesie (przy granicy z Shinrin) roślinność jest ceniona dzięki skutecznemu wykorzystaniu ich we wszelkiego rodzaju aspektach życia. Począwszy od prostych opatrunków uśmierzających ból po napary wzmacniające odporność podczas choroby, a nawet dodawane do posiłków w formie przyprawy. Palone powodują lekkie narkotyzujące działanie, niegroźne dla życia i zdrowia palacza. Odpowiednio uzdolnieni medycy potrafią wykorzystać tą unikalną dla Shinrin florę i po odpowiedniej obróbce przerobić na silne leki, antidota, a nawet rzadko spotykane substancje wspomagające. Można powiedzieć że wykorzystanie bagiennego ziela jest w wielu przypadkach niezbędne, szczególnie jeśli lek musi być naprawdę silny i skuteczny.


Nazwa
Zaawansowane zaplecze medyczne

Rodzaj
Wyposażenie

Cena
Zaufane jednostki Shigashi no Kibu
1 000/użycie

Reszta
2 000/użycie

Prowincja
Shigarashi no Kibu

Dodatkowe
Wymagana minimum ranga Akolito/Sentoki (zależnie od reputacji);

Opis Specjalne przyrządy medyczne, stworzone przez znamienitych rzemieślników klanu Ayatsuri. Przechowywane są w sterylnych warunkach, w strzeżonym pomieszczeniu którego lokalizacja znana jest przez małą grupkę ważniaków. Pula osób które mają dostęp do tego pomieszczenia jest niezwykle mała i składa się głównie z zasłużonych dla prowincji. Głównie wybitnych lekarzy, którzy za pomocą urządzeń potrafią wyleczyć najpoważniejsze obrażenia. Dostanie się do pomieszczeń przez osoby postronne jest niezwykle trudne, jednak zaawansowany sprzęt drastycznie zwiększa powodzenie każdego przeprowadzonego zabiegu. Niepotwierdzoną informacją która krąży wokół medyków w prowincji jest, jakoby pomieszczenie oferowało przyrządy do ważenia najsilniejszych leków i trucizn.


Nazwa
Wybitne łuki i kusze

Rodzaj
Bronie (Takeda)

Cena
Tereny Daishi
+25% ceny łuków i kusz.

Ryuzaku i Shigashi
+50% ceny łuków i kusz.

Prowincja
Daishi, Ryuzaku no Taki i Shigashi no Kibu

Dodatkowe
Zasięg większy niż zwykłych łuków/kusz

Opis Wybitni myśliwi potrzebują pasującego oręża. W prowincji można nabyć łuki i kusze o lepszej jakości niż te powszechnie produkowane na innych terenach. Wyróżniają się wysoką wytrzymałością, dzięki której szansa na złamanie jest drastycznie niższa niż innych łuków. Dodatkowo odznaczają się o 20% większym zasięgiem w stosunku do swoich odpowiedników.


Nazwa
Shōko

Poziom
Zaawansowany

Rodzaj
Trucizna

Forma
Płyn

Sposób aplikacji Zmieszanie z alkoholem i przyjęcie doustne bądź dożylnie (wymagane wstrzyknięcie trucizny zmieszanej z mocnym alkoholem).

Efekty Trucizna przyjęta doustnie potęguje działanie alkoholu na okres kilku godzin. Organizm staje się bardziej podatny i nawet najtwardsze głowy mają problem z utrzymaniem się po zaledwie kilku czarkach. Nie potęguje smaku alkoholu, połączona z ziołowym sake jest ciężka do wykrycia. Trucizna podana dożylnie z dodatkiem alkoholu zwiększa jego moc i powoduje symptomy upicia na krótko po wstrzyknięciu.

Opis Trucizna nie posiada zapachu i nie paruje. Jest rzadka, doskonale miesza się z innymi płynami o podobnej konsystencji. Ma lekki, ziołowy smak i kolor bladej, delikatnej żółci, przywodzący na myśl słomę.

Działanie Tura 0 (tura przyjęcia) - nic się nie dzieje
Tura 1:
  • Wstrzyknięcie - Brak.
  • Podanie doustne - trucizna zaczyna wzmacniać alkohol przez następne 4h (fabularna sytuacja).
    Tura 2: Wstrzyknięcie - lekkie zawroty głowy problemy z koncentracją.
    Tura 3: Wstrzykniecie - zawroty głowy się nasilają, trudność ze stabilnym poruszaniem się z pełną prędkością i poprawnym złożeniem myśli.
    Tura 4: Wstrzyknięcie - potężne zawroty głowy, niemożność logicznego myślenia, dwojący się obraz.
    Tura 5: Wstrzyknięcie - człek jest nawalony jak dąb. Zrobienie kroku staje się wyzwaniem, percepcja gwałtownie spada do poziomu kamienia, cel nie jest w stanie myśleć logicznie. Istnieje duża szansa że powali, a podniesienie się będzie problemem. Efekt utrzymuje się 4h.

Prowincja
Sabishi

Cena
1000 Ryo (2 dawki)


Nazwa
Hādoheddo

Poziom
Zaawansowany

Rodzaj
Lek

Forma
Forma Stała (tabletka)

Sposób aplikacji
Układ pokarmowy

Efekty Poprawnie zażyty powoduje tymczasową odporność na wszelkiego rodzaju alkohole. Osoba taka nie odczuwa efektów bycia pijanym. Jest to także recepta na truciznę Shōko, niezależnie czy lek przyjęty jest po czy przed zażyciem trucizny.

Opis Okrągłe czarne tabletki do połykania. Bez zapachu i bez smaku. Nie rozpuszczają się w wodzie ani innych substancjach.

Działanie Natychmiastowe po zażyciu.

Prowincja
Sabishi

Cena
1 000 Ryo (2 tabletki)


Nazwa
Oyasumi

Poziom
Zaawansowany

Rodzaj
Trucizna

Forma
Tabletka

Sposób aplikacji
Doustnie bądź dożylnie (rozpuszczenie w płynie)

Efekty Substancja o efekcie przeciwnym do kofeiny. Powoduje uczucie zmęczenia i znużenia. Oczy same się zamykają, koncentracja ulatuje gdzieś daleko. 2 dawki powodują uśpienie celu na około godzinę.

Opis Tabletka ma kolor bladej zieleni. Taki też kolor ma rozpuszczona w wodzie bądź innym płynie. Pachnie rumiankiem. Smakuje niczym plasterek pomarańczy.

Działanie Tura 0 (tura przyjęcia) - nic się nie dzieje
Tura 1: Ofiara zaczyna odczuwać delikatne znużenie.
Tura 2: Chęć drzemki się zwiększa.
Tura 3: Oczy same się kleją, ale ofiara może jeszcze stać na nogach.
Tura 4:
  • Podanie 2 dawek: Ofiara zasypia na kilka godzin.
  • Podanie 1 dawki: Ofiara otrząsa się z efektu znużenia, ale nadal jest nieco senna.
Tura 5 (1 dawka): Ofiara całkowicie się wybudza.

Prowincja
Tsurai

Cena
1 000 Ryo (2 dawki)


Nazwa
Tamanegi

Poziom
Umiarkowany

Rodzaj
Trucizna

Forma
Substancja Lotna (Płyn ulatniający się pod wpływem powietrza)

Sposób aplikacji
Układ oddechowy i kontakt z oczyma/nosem

Efekty Kontakt z twarzą powoduje podrażnienie gruczołów łzowych i tym samym powoduje łzawienie oczu. Płacz jest intensywny i znacząco utrudnia walkę.

Opis Płyn jest ciemnoszary, tak samo jak dym. Smak nieznany. Z zapachu przypomina cebulę.

Działanie Tura 0 (Tura aplikacji): Nie dzieje się nic.
Tura 1: Ofiara zaczyna częściej mrugać w odpowiedzi na delikatne swędzenie kącików oczu.
Tura 2: Pojawiają się pierwsze łzy, a oczy zostają delikatnie przymrużone co powoduje mniejsze pole widzenia.
Tura 3 i 4: Ofiara płacze obficie. Powoduje znaczny dyskomfort i niewyraźny obraz ze względu na dużą ilość łez i częstą konieczność mrugania. Skuteczność w rozpoznawaniu zagrożeń jest znacznie zmniejszona, a dostrzeganie szczegółów i małych obiektów jest bardzo utrudniona.
Tura 5: Symptomy cofają się do tych z Tury 2.
Tura 6: Ofiara nie odczuwa efektów trucizny.

Prowincja
Tsurai

Cena
1000 Ryo (2 dawki)


Nazwa
Sokubaku

Poziom
Umiarkowany

Rodzaj
Trucizna

Forma
Płyn

Sposób aplikacji
Dożylnie

Efekty Dożylnie podana trucizna osłabia nerwy w kończynie i tym samym powoduje problemy w jej funkcjonowaniu. Wykonywanie podstawowych czynności jest znacznie spowolnione, te bardziej skomplikowane stają się niemożliwe do realizacji. Efekt zależy od miejsca. Ręce - utrudnione składanie pieczęci i posługiwanie się bronią białą. Noga - spowolnienie, utrudnione poruszanie się. Okolice klatki piersiowej - trudności ze złapaniem oddechu i przyśpieszone męczenie.

Opis Trucizna jest krwistoczerwona i stosunkowo gęsta, podobna do farby. Ma zapach zgniłego mięsa. W smaku jest gorzka.

Działanie Tura 0 (Tura aplikacji): Nie dzieje się nic.
Tura 1: Ofiara czuje delikatne mrowienie w danej części ciała. Jak gdyby usiadła na niej przez minutę.
Tura 2: Drętwienie nasila się i powoduje faktyczne, delikatne problemy z korzystaniem z danej części ciała.
Tura 3: Trafioną nogą znacznie ciężej poruszać, trafioną ręką wolniej idzie wykonywanie czynności wszelakich, a trafienie w klatę - ofiara bierze płytsze oddechy i może mniej dawać z siebie fizycznie.
Tura 4: Symptomy cofają się do tych z Tury 2.
Tura 5: Ofiara nie odczuwa efektów trucizny.

Prowincja
Atsui

Cena
1000 Ryo (2 dawki)


Nazwa
Sore o furu

Poziom
Zaawansowany

Rodzaj
Trucizna

Forma
Płyn

Sposób aplikacji
Układ krwionośny i nerwowy

Efekty Wprowadzony do układu krwionośnego powoduje pojawienie się drgawek na całym ciele, najsilniejszy objaw występuje w rękach. Zmniejsza to w oczywisty sposób skuteczność wszelkich akcji wymagających precyzji. Walka fizyczna również staje się problemem przez zmniejszoną stabilność i gorszą pracę nóg.

Opis Płyn kolorem przypomina ciemnoszary dym. Smak nieznany. Z zapachu przypomina cebulę.

Działanie Tura 0 (Tura aplikacji): Brak objawów.
Tura 1: Delikatne trzęsienie się ciała, praktycznie niezauważalne.
Tura 2: Trzęsienie się nasila. Ofiara traci stabilność i balans, pogorszeniu ulega precyzja wykonywanych akcji.
Tura 3 i 4: Ostateczny efekt. Co gwałtowniejsze poruszenie się nie gwarantuje że ofiara się nie wywali. Samo utrzymanie broni w dłoniach jest juz wyzwaniem, a składanie pieczęci jest znacznie utrudnione.
Tura 5: Trzęsienie słabnie do poziomu z Tury 2.
Tura 6: Zniknięcie objawów.

Prowincja
Atsuri

Cena
1000 Ryo (2 dawki)


Nazwa
Janome

Poziom
Zaawansowany

Rodzaj
Substancja Wspomagająca

Forma
Płyn

Sposób aplikacji
Dożylnie

Efekty Substancja drastycznie zmniejsza czas reakcji użytkownika. Podana w sposób prawidłowy (dożylnie) wyostrza zmysły dzięki czemu możliwe jest zauważenie zagrożenia znacznie szybciej. Dodaje ona +30 Percepcji na 3 tury, aczkolwiek po nich następuje spadek o -30 Percepcji (w stosunku do wartości bazowej postaci), również na 3 tury.

Opis Substancja jest przeźroczysta z lekkim różowym zabarwieniem. Nie ma smaku. Pachnie cynamonem.

Działanie Tura 0 (wstrzyknięcie): Nic
Tura 1: Trucizna przyswaja się do organizmu.
Tura 2,3 i 4: Gwałtowne wyostrzenie się zmysłów (+30 do Percepcji)
Tura 5,6 i 7: Gwałtowny spadek spowodowany zmęczeniem organizmu (-30 Percepcji w stosunku do początkowej Percepcji postaci.)
Tura 8: Percepcja wraca do normy.

Prowincja
Midori

Cena
1 000 Yen (1 dawka)


Nazwa
Shūfuku

Poziom
Umiarkowany

Rodzaj
Lek

Forma
Maść

Sposób aplikacji
Bezpośrednio na ranę

Efekty Maź nałożona na ranę oczyszcza ją ze wszelkiego rodzaju niepożądanych substancji które mogłyby spowodować zakażenia. Przynosi także ukojenie od bólu, aczkolwiek nie neguje trucizn powodujących ból i ich efektów.

Opis Gęsta, biała maź o mocno ziołowym zapachu z domieszką alkoholu.

Działanie Natychmiastowe (trwa przez pół godziny)

Prowincja
Midori

Cena
1000 Ryo (2 dawki)


Nazwa
Kaunseringu

Poziom
Umiarkowany

Rodzaj
Substancja Stała

Forma
Kadzidełko

Sposób aplikacji
Zapalić i pozwolić, by zapach rozniósł się po pomieszczeniu

Efekty Środek uspokajający z wysokiej półki. Wdychany przez kilka minut powoduje stopniowe ukojenie nerwów i zapadnięcie w błogi stan. Nie powoduje uzależnienia, a efekty trwają około 2 godziny po opuszczeniu pomieszczenia. Istnieje też mocniejsza wersja, którą wykorzystuje się przy przesłuchaniach i w formie znieczulenia. Dostępna jedynie dla medyków i uprzywilejowanych jednostek.

Opis 30-centymetrowy patyczek, z czego 25cm to właściwa substancja, a 5 to drewniany trzonek. Kadzidełko jest szare a opary praktycznie przeźroczyste z popielatym odcieniem. Pachnie czekoladą. Pali się przez około 2 godziny.

Działanie Minuta-dwie wdychania powodują ukojenie nerwów. Efekt utrzymuje się do godziny po opuszczeniu pomieszczenia z kadzidełkiem.

Prowincja
Shinrin

Cena
1000 Ryo (2 dawki)
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 775
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Powrót do Wyposażenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość