Rozpoznawalność i sława postaci

W tym dziale można znaleźć aktualną listę misjonarzy, czyli osób mogących przeprowadzić Ci misję. Tutaj także można zamieścić zgłoszenie po misję oraz sprawdzić, kto takowe złożył.

Rozpoznawalność i sława postaci

Postprzez Defrevin » 28 sty 2016, o 11:49

Obrazek

Rozpoznawalność i sława postaci

Uratowałeś komuś życie lub pomogłeś w ukończeniu arcyważnej misji? Zapobiegłeś konfliktowi lub popełniłeś gorszące przestępstwo? Twoja postać wykazała się jakimiś działaniami, które powinny uczynić ją rozpoznawalną w danej prowincji? Jeśli na jakiekolwiek z tych pytań padła twierdząca odpowiedź to od razu ujmij to w schemacie umieszczonym pod koniec tego tematu.

Poziom Sławy

Poziom sławy danej osoby określany jest dwoma parametrami. Pierwszym jest skala (Miejscowy, Lokalny, Prowincjowy, Krainowy, Globalny) a drugim jest liczba od 1 do 10. Pierwszy parametr określa skalę na jaką jest się znanym. Czy to w jednej wiosce, czy w kilku, bądź też w prowincji albo krainie (Karmazynowe Szczyty, Wietrzne Równiny, itd). Znani na całym świecie (Globalni) są umieszczani w osobnej kategorii w temacie. Warto zaznaczyć, że może być kilka parametrów skali przydzielonych do jednego gracza. Druga liczba wskazuje na stopień znajomości. Im lepiej, tym lepiej jest się znanym na danych terenach (1 - ledwo znanym, 5 - całkiem dobrze znanym, 10 - zna cię praktycznie każdy).

Przykłady:
  • Uchiha Kenshi [Lokalny 7] - znany z pokonania szajki porywaczy dzieci z okolicznych wiosek i uwolnienie ich.
  • Yamanaka Yujin [Prowincjowy 10, Krainowy 2] - bohaterka wojny z Kaminari. Znana z niezwykle potężnych i destrukcyjnych technik kontroli umysłu, a także bezpośrednio przyczyniła się do zamachu na dowództwo wroga, zabijając dużą część wrogiego generalstwa.
  • Jugo Arashi [Krainowy 10] - znana jako Dziki Mustang, zasłynęła masowymi czystkami Kagyua na terenach Samotnych Wydm. Nie walczy pod niczyimi rozkazami, zabijając każdego kto próbuje zatrzymać jej samowolkę.


Ważne: Posiadanie Poziomu Sławy Prowincjowego/Krainowego 5 albo Globalnego 3, czyni nas rozpoznawalnymi. Inni gracze mogą usłyszeć wtedy o posiadaczu sławy z rozmów przypadkowo spotkanych osób podczas przebywania na obszarze w którym sława funkcjonuje (jeśli Globalna może usłyszeć gdziekolwiek) i tym samym dodać go do swojej wiedzy. Nowi gracze zaczynający grę w danej prowincji mogą wpisać sobie wiedzę o tych osobach, przekopiowaną z tego tematu.

Sława ogólnoświatowa


Krwawe Pokolenie
Krwawe Pokolenie jest znane dla większości shinobi, która interesowała się ostatnim Turniejem Piaskowych Filarów. Jest to pozostała przy życiu piątka uczestników wspomnianego turnieju, która w obecnych czasach jest uznawana za jedne z najsilniejszych jednostek z młodego pokolenia shinobi. Zapamiętano głównie ich imiona, lecz dla ułatwienia spamiętania nadano im również pseudonimy.
  • Kochanek/Koibito (Ichirou) [Globalna 7] - uczestnik turnieju, zapamiętany ze względu na swój styl bycia i umiejętności kontroli piasku. Choć przegrał swoją walkę, zyskał poparcie tłumu, dzięki czemu on również został zapamiętany. Obecnie jest jednym z najbardziej wpływowych Sabaku, działającym na szeroką skalę zarówno w Atsui, jak i w innych prowincjach. Przysłużył się w znaczącym stopniu do odzyskania przez Dohito wolności.
  • Miecznik/Kenshi (Natsume) [Globalna 7] - zwycięzca turnieju i nowy Kenshi Pustynnej Areny, kojarzony również za swoje umiejętności jako "zabójca we mgle". Szermierz i umiejętny użytkownik Uwolnienia Lodu. Znany jako potężny Shinobi i przywódca Cesarstwa Morskich Klifów. Nosi błękitny płaszcz, symboliczny dla Kenshich.
  • Pusty/Kūkyo (Murai) [Globalna 6] - Rozpoznawany głównie ze specyficznego wyglądu, ale także zapamiętany z imienia Murai. Kojarzą go głównie Shinobi zainteresowani swoim fachem i wydarzeniami światowymi. Niezwykle silny i niebezpieczny wojownik, zapamiętany za swój nieugięty spokój i brutalne techniki bojowe. Wicemistrz areny. Co jakiś czas słychać o nim jako uczestniku bitew w różnych sektorach świata, ostatnimi czasy jednak jego aktywność w ogromnych wydarzeniach przycichła.
  • Wilk/Ōkami (Yoichi) (martwy) [Globalna 1] - rudowłosy, jednooki wojownik, zapamiętany głównie za swój niezwykły talent do walki nawet w trudnych warunkach i za bliską współpracę z dużym wilkiem. Przegrał w pierwszej rundzie, lecz jego walka była uznana za jedną z bardziej intensywnych i interesujących, między innymi dzięki jemu samemu. Od kilku lat jednak nie wykazuje jakiejkolwiek aktywności.
  • Mesmer/Saimin (Yoshimitsu) (martwy) [Globalna 1] - rudowłosy uczestnik turnieju, któremu udało się dotrzeć do półfinału. Kojarzony jako bardzo sprawny użytkownik genjutsu, którego specjalizacją jest dezinformacja i zabawa z przeciwnikiem. Wielu zapamiętało również jego psychopatyczne zachowanie, dając mu przy tym przydomek Bestii. Od kilku lat jednak słuch o nim zaginął.

I Turniej w Cesarstwie Morskich Klifów
  • Seinaru [Globalna 5]- uczestnik i zwycięzca pierwszego turnieju organizowanego w Cesarstwie. Zapadł widowni w pamięć jako nieprzeciętnie szybki samuraj, który przez cały turniej przeszedł raczej dość łatwo. W dodatku zaprezentował się jako skromny wojownik, odmawiając skorzystania z głównej nagrody turnieju.
  • Shiga [Globalna 6] - uczestnik turnieju, walczący o trzecie miejsce, chociaż z marnym skutkiem. Nie sposób jednak o nim zapomnieć, gdyż jego odwaga nasączona szaleństwem, zostanie na długo zapamiętana i rozsławiona. Niepokorny, przechodzący przez ogień, obsesyjny wyznawca Jashina. Od jakiegoś czasu znany jako szlachetny wojownik rozwiązujący konflikty i problemy na świecie. Znany również jako uczestnik wydarzeń na Kami no Hikage, wojownik na pierwszej linii. Obecnie poszukiwany na terenie Ryuzaku i będący pod rozkazami Uchiha jako ich najemnik.
  • Shinji [Globalna 4] - kolejny finalista turnieju organizowanego w Cesarstwie. Zajął trzecie miejsce, aczkolwiek umiejętności prezentował wysokie. Efektywne i widowiskowe walki, lubuje się w sztuce katonu, jest przedstawicielem Rodu Uchiha.
  • Megumi [Globalna 5] - kobieta, która zaszła w turnieju dość daleko, a pokazała dość niewiele. Nikt nie wie, jak, dlaczego i kiedy, ale drugie miejsce w turnieju musi o czymś świadczyć.



Karmazynowe Szczyty


Soso
  • Reika [Prowincjowa 2, Lokalna 7] - rozpoznawana na terytoriach Soso jako jedna z shinobi, która pomogła w powstrzymaniu szalonego rytuału zwanego "Festiwalem Śmierci". Przedstawiana jako utalentowana elementalistka i osoba ze szlachetnymi intencjami, jest kojarzona w wielu wioskach prowincji i uznawana za swoistą ludową bohaterkę.
  • Yoichi (martwy) [Prowincjonwy 2, Lokalny 2]- rozpoznawany na terenach prowincji Soso jako jeden z trójki shinobi, który powstrzymał coroczny Festiwal Śmierci i uwolnił porwanych przez kult więźniów. Przedstawiany jako znakomity i bezwzględny wojownik, ale też dobry człowiek i obrońca, znany jest w wielu wioskach Soso i traktowany jak bohater ludowy.
  • Yamanaka Inoyū [Prowincjowa 2] - cud i miód. Białowłosa piękność skradła serce niejednemu mężczyźnie. Specyficzny rodzaj urody i mordercza profesja nie przeszkodziły jak dotąd żadnemu wielbicielowi w cichym jej uwielbianiu.
  • Seinaru [Prowincjowa 3] - najemnik w służbie obydwu stron konfliktu. Jego brak uszanowania samuraiskiego honoru i zasad odbiły się echem pośród ludzi w prowincji, szczególnie tych pamiętających go z turnieju w Cesarstwie Morskich Klifów.
  • Hikari [Prowincjowa 2] - niektórzy wojskowi pamiętają udział pewnego Terumi w operacji likwidacji szajki bandytów na terenach Soso. Finalnie udało się mu pokonać cały patrol sił nieprzyjaciela.
  • Yamanaka Inoshi [Lokalna 2] - znana głównie dzięki zapobiegnięciu procederowi niszczenia plonów w jednej z wiosek, czym zaskarbiła sobie uznanie tamtejszej ludności i kilku wybranych wojskowych prowadzących sprawę.
  • Shikatsu [Prowincjowa 2] - wykonała kilka zgoła zwyczajnych, ale nietypowych zadań. Została zarekomendowana niektórym mieszkańcom Saimin jako osoba potrafiąca rozwiązać każdy mniej lub bardziej dyskretny problem.

Kyuzo
  • Seinaru [Prowincjowa 3] - najemnik w służbie obydwu stron konfliktu. Jego brak uszanowania samuraiskiego honoru i zasad odbiły się echem pośród ludzi w prowincji, szczególnie tych pamiętających go z turnieju w Cesarstwie Morskich Klifów.
    Hikari [Prowincjowa 1] - po ataku na jeden z patroli Hyuga podczas wojny z Yamanaka, rozpoczęły się poszukiwania owego najemnika. Zanik zdążono go zidentyfikować i wystawić listy gończe, wojna się zakończyła. Niektórzy wojskowi jednak pamiętają ten incydent.
  • Jun’ichi [Prowincjowa 4, Lokalna 1] - w papierach widnieją informacje o młodym Hyūga próbującym wykazać się na wojnie. Wykazywał się umiejętnościami wojaczki, ale jego wpływ na konflikt był dostrzeżony przez niewielką garstkę osób powiązanych z wojną. Pomógł w uratowaniu honoru rodziny człowieka, którego syn został częścią bandy zbójów. Odzyskanie syna i przyprowadzenie go do domu wiązało się także z pokonaniem dręczących mężczyznę zbójów. Wykazał się także rozwiązaniem kłopotu znikających transportów drewna pomiędzy niektórymi tartakami a stolicą prowincji.
  • Ayame [Lokalna 2] - niektórzy kojarzą jej udział w zwróceniu skradzionych towarów pewnemu kupcowi. Głównie przez same opowieści uratowanego.
  • Shikarui [Prowincjowa 1] - zapamiętany przez dużą część strażników Siedziby Władzy. Przyprowadzenie ninja współpracujących z poszukiwanym nukeninem i sytuacja mająca miejsce pod wejściem do budynku sprawiły, że wieści o nim rozeszły się pośród pilnujących porządku w osadzie.
  • Asaka [Prowincjowa 1] - zapamiętana przez dużą część strażników Siedziby Władzy. Przyprowadzenie ninja współpracujących z poszukiwanym nukeninem i sytuacja mająca miejsce pod wejściem do budynku sprawiły, że wieści o jej osobie rozeszły się pośród pilnujących porządku w osadzie.

Daishi
  • Asaka [Prowincjowa 2] - znana pośród młodych ludzi jako niezwykle atrakcyjna i urodziwa. Niejednemu wpadła w oko, ale utwierdziło się przekonanie że jest "wyższą ligą" co zniechęciło wielu potencjalnych adoratorów.
  • Hasegawa Miwako [Prowincjowa 2] - drobna i elegancka. Sama słodycz którą docenia spora część męskiej populacji prowincji. Plotki głoszą iż już ustawia się do niej kolejka potencjalnych adoratorów, czekających na jej wejście w dorosłość.
  • Toshiro [Lokalny 4] - rozwiązanie sprawy próby morderstwa ważnej osobistości w prowincji pozytywnie przyczyniło się do wizerunku Toshiro, głównie pośród straży i bliskich znajomych poszkodowanej.
  • Hitsukejin Shiga [Prowincjowa 5] - znany na terenach Daishi wśród ludu, szczególnie gości pewnego zajazdu, z uratowania ukradzionej własności gości owego zajazdu. Oprócz tego uratował ludzi z karawany kupieckiej i zapobiegł rzezi, ryzykując tym samym własnym życiem.



Shigashi no Kibu


  • Tsukune [Lokalny 2]- Pojedynczy kupcy i szlachcie kojarzą Tsukune pod pseudonimem Kuro z balu.
  • Yuji Saga [Lokalny 1]- Mieszkańcy miasteczka odnaleźli zamordowanego mężczyznę, na którym wyryty był jego podpis. Nikt go jednak nie widział.
  • Yami Yumichika [Prowincjowa 3, Lokalna 5] - Młodzian znalazł na ziemi kupon na loterii, kiedy zaniósł go do pobliskiego stoiska i zakręcił korbką z drewnianego bębna wyleciała żółta kuleczka. Nagroda główna w postaci darmowego pobytu w jednej z karczm przez kolejny rok trafiła do niego na oczach tłumów, które czekały na swoją kolejkę. Ludzie zapamiętali jego felerne szczęście. Mafie związane z przejęciem jednej z karczm w Shigashi zapamiętają jego udział i będą uważać na kolejne jego posunięcia. Właściciel uratowanej karczmy jest mu dozgonnie wdzięczny, oferując usługi w przybytku za darmo.
  • Harumi [Prowincjowa 1, Lokalna 5] - została zapamiętana przez właściciela karczmy, któremu pomogła odzyskać przybytek na własność. Mafie, w które sprawy wmieszała się Harumi wraz z grupką innych ninja, zapamiętały ją i z ostrożnością śledzą jej następne kroki w Shigashi.
  • Etsuya [Prowincjowa 1, Lokalna 5] - został zapamiętany przez właściciela karczmy, któremu pomógł odzyskać przybytek na własność, pod protekcją jednej z mafijnych godzin. Karczmarz ma wobec niego dług wdzięczności, który spłaca darmowymi usługami. Mafie powiązane z tą operacją, będą obserwować Etsuyę podczas jego kolejnych pobytów w Shigashi.
  • Kuroi Kuma - [Prowincjowa 1, Lokalna 5] - Kuroi pomógł odzyskać karczmę swojemu pierwotnemu właścicielowi, po tym jak jego brat przegrał ją podczas gry z członkami jednej z mafii. Kuroi samodzielnie odkrył podstęp użyty do wygrania w grze. To i działania reszty jego towarzyszy, przykuły uwagę rodzin wmieszanych w incydent. Właściciel uratowanej karczmy jest jego dłużnikiem.
  • Hikari [Prowincjowa 2] - znany pośród ludzi po pokonaniu Yumy Goroshiego, watażki na usługach bliżej nieokreślonej mafijnej rodziny, terroryzującego sporą część północnej części prowincji. Rozległe szkody utrwaliły jego wizerunek pośród ludu.
  • Yoshimitsu Kaguya [Lokalna 7] - wybicie dużej grupy członków rodziny Akiyama spotkało się z żywym zainteresowaniem z ich strony. Wysadzenie Palarni "Jaśmin" zostało skojarzone z jego osobą, ponownie pojawienie się w Shigashi zwróci uwagę wszystkich rodzin mafijnych, które mają go na swojej czarnej liście.



Samotne Wydmy


Sabishi
  • Tsukune [Lokalny 3] - Część mieszkańców Sachū no Senjō kojarzy Tsukune z wyglądu i pamięta, że pomagał przy walce z napastnikami oraz ewakuacji cywilów.
  • Reika [Lokalny 3] - Nieliczni mieszkańcy Sachū no Senjō kojarzą blondwłosą Reikę, która walczyła w trakcie zamieszania po turnieju.
  • Natsume [Prowincjowy 4,Lokalny 8] - Niemalże każdy mieszkaniec Sachū no Senjō i spora część mieszkańców Sabishi zna z wyglądu oraz imienia, a także nazwiska Natsume, który walczył w obronie cywilów i pomagał w ewakuacji. Jest szczególnie znany jako Kenshi - zwycięzca turnieju.
  • Murai [Prowincjowy 2, Lokalny 5] - Część mieszkańców Sachū no Senjō i nieliczni mieszkańcy Sabishi kojarzą z wyglądu i imienia Muraia, który zapamiętany został jako finalista turnieju.
  • Ichirou [Krainowy 8, Prowincjowy 6, Lokalny 7] - W Sabishi, głównie na terenach zamieszkałych przez Sabaku, dużo słyszano o Asahim Ichirou - uczestniku turnieju w Sachū no Senjō, który później znacząco się wykazał, pomagając Sabaku Jou w walce z najeźdźcami i zbieraniu sił na kontratak. Znany zarówno jako utalentowany shinobi, jak i bawidamek. Obecnie kojarzony jako jeden z potężniejszych ninja z Samotnych Wydm.
  • Toshio [Prowincjowy 2] - wysoko postawiona kobieta rozsiała wśród swych znajomych plotki odnośnie pewnego młodego i ambitnego nastolatka, który później został powiązany z rodem Senju. Kojarzony pośród niektórych obywateli Sabishi wyższego stanu.
  • Harumi [Lokalna 7] - morderstwo w biały dzień pośród tłumu ludzi. Wykonane przez przedstawicielkę Kaguya, zwiększyło poczucie zagrożenia z ich strony. Wielu zapamiętało twarz morderczyni.

Atsui
  • Ichirou [Krainowy 8, Prowincjowy 9, Lokalny 10]- Po bitwie o Atsui, postać Asahiego Ichirou stała się znana praktycznie każdemu Sabaku, większości członków Kaguya, jak i ogólnie na pustyni. Weteran Kościanej Wojny i członek oddziału infiltracyjnego, poprzez dokonanie rzezi na obrońcach miasta Kinkotsu zyskał sobie sławę potężnego władcy piasku i jednego z przybocznych Sabaku Jou. Otrzymał też pseudonim "Diabła Świtu", nawiązując do jego bezwzględności na polu walki i jego nazwiska. Oprócz tego prowadzi aktywną eksterminację Kaguya na terenach Atsui.
  • Hikari [Krainowy 1, Lokalny 3]- bardziej niż przez shinobi, rozpoznawany i szanowany przez mieszkańców Atsui jako ten, który przekonał oddziały Sabaku do wyprowadzenia cywili z obleganego Kinkotsu i zapewnił im eskortę. Kojarzony pozytywnie przez niektórych Sabaku i Kaguya.
  • Youmu Nanatsuki [Prowincjowy 4, Lokalny 4] - znana pośród bogatej części prowincji za powstrzymanie morderców na nich polujących i pozbycie się głowy spisku. Skrajnie biedna część żywi do niej czystą nienawiść, szczególnie ci którzy przeżyli pożar punktu pomocowego w którym miejsce miała walka z odpowiedzialnym za ataki. Dziewczę zyskało sławę pośród ludzi rozwiązując problem ucieczki kilku więźniów z jednego z posterunków w prowincji. Brutalny sposób ich pochwycenia sprawił, że zyskała opinię człowieka brutalnego i niebaczącego na zdrowie przeciwników.

Tsurai
  • Ichirou [Krainowy 8, Prowincjowy 6, Lokalny 4] - mieszkańcy stolicy prowincji jak i duża część Haretsu i Dohito pamięta go za walkę po stronie Dohito. Zwykły lud jednak, z uwagi na oddalenie serca akcji od osady, nie wie za wiele o jego znaczącym wkładzie w ustabilizowanie sytuacji politycznej. Ważni i wtajemniczeni jednak są tego świadomi.
  • Kuroi Kuma [Prowincjowy 3, Lokalny 3] - dwa rządzące aktualnie klany wdzięczne są Kuroiowi, który przysłużył się do odzyskania wolności dla Dohito. Zwykli ludzie nie kojarzą go jednak, jedynie oficerowie i ważne osobistości w strukturach obydwu Rodów.
  • Suzu [Prowincjowy 2, Lokalny 2] - Pod przykrywką pomagała konfrontować się z ninja stojącymi po stronie Haretsu, podczas rewolucji Dohito. Skrywając twarz za maską nie zyskała wiele rozpoznawalności, ale w zapisach przebiegu powstania widnieje jej osoba. Kilku cywili kojarzy ją z cywila.
  • Nao [Prowincjowy 1, Lokalny 2] - stojąca po stronie Harestu dziewczyna wykazała się umiejętnościami współpracy i przetrwania w nieprzyjaznym środowisku. Niektórzy oficjele ze stolicy kojarzą jej imię, ale nie potrafią przypisać go do twarzy.
  • Shins - [Prowicjowy 1, Lokalny 3] - cywile z rejonu stolicy, jak również pojedyncze osoby z całej prowincji, są w stanie przywołać młodego ninja który ryzykował życiem żeby ich uratować z koszmaru rozpętanego w stolicy.
  • Numa [Prowicjowy 1, Lokalny 3] - ludność w stolicy i niektórzy z reszty prowincji pamiętają go jako osobę odpowiedzialną za próby pomocy uchronienia ich przed śmiercią. Oprócz tego zajmował się pomocą rannych na skutek rebelii.



Wietrzne Równiny


Yusetsu
  • Hikari [Prowincjowy 5]- znany wielu klanowiczom młodzieniec, będący z pochodzenia pół-Youganem, pół-Sanjin, przez co początkowo trudno mu było uzyskać zaufanie. Jednak za pomocą kilku czynów - jak na przykład pomoc w pozbyciu się wtyczki Sanjin w osadzie Yougan, lub pomoc córce radnego i samemu radnemu z osady Yougan-ryu, zyskał sobie większą przychylność lawowego szczepu i mieszkańcom okolicznych terenów.
  • Toshiro [Lokalny 1] - rozwiązanie sprawy próby morderstwa ważnej osobistości w Daishi przez członka rodu Inuzuka odbiło się echem pośród władz Yusetsu. Te wyparły się mordercy, a postać Toshiro nie jest znana nawet imienia i twarzy.

Antai
  • Nikusui [Prowincjowe 3] - Krążą plotki, że pewna białowłosa dziewczyna rozbiła grupę odpowiedzialną za porwania i morderstwa na terenie Antai. Później została zidentyfikowana i ogłoszona jako jedna z najlepszych partii w Antai. Emanująca pięknością i kobiecym wdziękiem przyciąga wzrok mężczyzn gdy tylko ją zobaczą. W większych osadach tworzą się nawet jej niewielkie grupki adoratorów.

Sakai

Sogen
  • Kyoushi [Prowincjowy 2, Lokalny 2] - Kojarzony przez niektórych Uchiha jako weteran bitwy pod Kodokunayamą, zajmujący się ochroną wielkiego działa skonstruowanego przez byłego lidera, Hisato.
  • Tensa - po rozbiciu szajki porywaczy dzieci i uwolnieniu ich, mieszkańcy Sogen zaczęli patrzeć na dziewczynę przychylniej. Rodzice dzieci z pewnością zapamiętają jej osobę.
  • Shinji [Globalny 1, Prowincjowy 2, Lokalny 4]- wsławił się aktywnym uczestnictwem w bitwie o Mur (383 r). Niektórzy członkowie oddziału widzieli jego decyzje jako tymczasowego generała, a fakt przyczynienia się do pokonania ogromnego węża jest dość powszechnie znany pośród pojedynczych osób w innych prowincjach.
  • Kenshi [Globalne 1, Prowincjowe 3, Lokalne 7] - Shinobi walczący po stronie Obrońców Muru (383 r). Członkowie jego oddziału zapamiętali jego silne techniki Raitonu i dobre dowodzenie podwładnymi. Bezpośrednio przyczynił się do pokonania wielkiego węża nacierającego na Mur, przez co został zapamiętany przez wielu żołnierzy w Sogen i pojedynczych wojowników z innych prowincji.
  • Senju Keizo [Lokalna 7] - młody Ogar, znany za szereg aktywności na terenie Muru. Głównie jako członek oddziału Budowniczych, jego umiejętności przydały się podczas naprawy Muru i tworzenie umocnień przed przyszłymi atakami. Dodatkowo rozwiązuje sprawy wewnątrz struktur Shinsengumi, czym zyskał sobie reputację pośród większej części strzegących Muru.
  • Hitsukejin Shiga [Prowincjowa 3] - znany jako poszukiwany na terenach Ryuzaku morderca. Wielu wysoko postawionych Uchiha zna jego powiązania z Jashinizmem i darzy go niechęcią bądź nienawiścią, nawet pomimo bycia zaakceptowanym jako podwładny Katsumi po wydarzeniach na Kami no Hikage i dostarczenia o tym informacji.
  • Chise [Prowincjowa 2, Lokalna 2] - znana jako członkini Shinsengumi odpowiedzialna za sprowadzenie na Mur jednego z Wilków którzy zdecydowali się na dezercję. Znana niektórym wyższych szczeblem Shinsengumi. Pośród części wysoko postawionych ninja i urzędników w Sogen, znana jako kunoichi biorąca udział w wydarzeniach na Kami no Hikage, często widziana w towarzystwie Hitsukejin Shigi.
  • Senju Oshi [Prowincjowa 2] - młody Senju uczestniczył w rozbiciu szajki szmuglującej towary przez granicę z Midori. Współpraca z władzami Sogen przyczyniła się do zapamiętania go przez niektórych wojskowych, a także karawan kupieckich będących świadkiem całego zajścia.



Prastary Las


Shinrin
  • Shigeru (nie żyje) [Prowincjowy 4, Lokalny 4]- Mieszkańcy Shinrin słyszeli o młodzieńcu zwanym Shigeru z rodu Senju, który pomógł im z problemem niszczonego ogrodzenia przez Uchiha. Szczególnie kojarzony przez prostych ludzi, głównie rolników; Większość shinobi w Shinrin, którzy są zamieszani w sprawy polityczne, orientuje się, że Shigeru jest synem aktualnego lidera Rodu Senju. Niektórzy wspominają go z bitew w Sachū no Senjō i pod Kodokunayamą, gdzie wykazał się szczególnym talentem bojowym. Ranga wojskowa: pułkownik.
  • Reika [Prowincjowa 6, Lokalna 6] - Rolnicy z Shinrin kojarzą młodą medyczkę z Rodu Senju, która pomogła rannym rolnikom po walce z Uchiha. Wieść rozeszła się po okolicy wśród prostego ludu; Większość shinobi w Shinrin, którzy są zamieszani w sprawy polityczne, orientuje się, że Reika jest córką aktualnego lidera Rodu Senju. Część z nich pamięta ją jak pomagała wydostać się z Sachū no Senjō będącemu na skraju śmierci Isoshiemu Senju (byłemu liderowi Senju), którego również leczyła ostatkami sił. Pod Kodokunayamą dowodziła częścią wojsk Senju, która pomogła w walce na głównym polu. Ranga wojskowa: kapitan.
  • Toshio [Prowincjowy 4] - Niektórzy z shinobich Shinrin, którzy byli w Sachū no Senjō kojarzy młodego członka Rodu Senju, którzy towarzyszył synowi lidera Kazuo Senju. Chłopiec wykazał się też pod Kodokunayamą, gdzie udało mu się uszkodzić śmiertelne działo rodu Uchiha. Ranga wojskowa: porucznik.
  • Nikusui [Prowincjowy 3] - Białowłosa shinobi z rodu Kaminari, znana jest w Shinrin głównie za pomoc w bitwie pod Kodokunayamą i zaproponowanie sojuszu między rodami Senju i Kaminari.
  • Murai [Prowincjowy 3] - znany nie tylko za turniej na pustyni, Murai zyskał dużo w oczach Senju za pomoc w walce pod Kodokunayamą i uratowanie sporej ilości jednostek.
  • Oshi [Prowincjowy 1, Lokalny 1] - wyeliminowanie zbójeckiej szajki odbiło się pozytywnie dla okolicy, jednak wyjątkowa brutalność której świadkiem był jeden z kupców nie przyniosła Oshiemu dobrej opinii. Nieliczni wiedzą o jego sadystycznych skłonnościach.

Midori
  • Shikatsu Nara [Prowincjowy 2] - dobra partia w prowincji. Ludzie płci męskiej w przedziale wiekowym 18-25 prawią o niej same komplementy i często jej osoba zaprząta im myśli. Dziewczyny natomiast przyprawia o kompleksy.

Kaigan
  • Kakita Asagi [Lokalna 7] - Asaki jest rozpoznawalny i dobrze znany każdemu zamieszanemu w wewnętrzne sprawy dojo Szkoły Taka. Rozwiązał poważny konflikt wewnątrz dojo i rozwiązał nieprzyjemne sprawy związane z morderstwami i kradzieżami. Jego otoczenie darzy do szacunkiem i zaufaniem.



Ryuzaku no Taki


  • Kamui [Lokalny 3] - Znany głównie strażnikom miasta, przyczynił się do przystopowania handlu tajemniczym zielem.
  • Nikusui [Lokalny 3]- Pojedynczy mieszkańcy Ryuzaku no Taki, a szczególnie kupcy na placu, kojarzą Nikusui z wyglądu. Pamiętają, że to ona sprawiła, iż seria gwałtów i morderstw została przerwana.
  • Tsukune [Lokalny 2]- Pojedynczy kupcy i szlachcie kojarzą Tsukune pod pseudonimem Kuro z balu.
  • Yami [Prowincjowy 4, Lokalny 5] - znany głównie pośród wysokich rangą urzędników i władz Ryuzaku z uwagi na jego rolę w ich ewakuacji podczas wydarzeń związanych z wybuchem zarazy.
  • Sumairu Abe [Prowincjowy 3, Lokalny 4] - rozsławiony przez twórczynię leku na zarazę nękającą mieszkańców Ryuzaku jako osoba która pomogła jej w krytycznej sytuacji.
  • Yasuo [Porwincjowy 2, Lokalny 4] - mieszkańcy Ryuzaku dotknięci kryzysem wywołanym wybuchem zarazy znają go jako dobroczyńcę nie szczędzącego grosza na pomoc poszkodowanym, a także osobę powiązaną ze zwalczeniem zarazy. Krążą pogłoski o jego ekscentrycznych zachowaniach i niepotrzebnych ofiarach w ludziach z jego strony.
  • Rika Kari Matsubari [Prowincjowy 4, Lokalny 5] - dobrze znana w stolicy Ryuzaku i okolicach. Zasłynęła swoimi interwencjami w wielu sytuacjach i pomogła w swojej karierze ninja sporej grupie osób. Ostatnio dała się poznać jako ważny uczestnik wydarzeń związanych z wybuchem zarazy w Ryuzaku i to ona, zgodnie z relacjami, podała fiolkę z antidotum w ręce odpowiednich osób. Barwna osobowość i urok osobisty sprawiły, że dziewczę znalazło sobie wielu adoratorów, którzy muszą niestety poczekać na osiągnięcie przez dziewczę wieku odpowiedniego do adoracji bez podejrzeń o choroby psychiczne.
  • Toshiro [Prowincjowa 2] - próba obrabowania jednego z zakładów na terenie Ryuzaku została, całkowicie przypadkowo, udaremniona przez przypadkowo znajdującego się na miejscu ninja. Dzięki szerokim kontaktom właściciela, wkrótce imię bohatera stało się znane.



Morskie Klify


Kantai
  • Chise (znana jako Hime) [Prowincjowy 3]- podczas turnieju zaprezentowała nietypowy styl walki siedmioma mieczami. Jej walka została uznana za jedną z lepszych tamtego wydarzenia.
  • Kaito [Prowincjowy 2] - młodzieniec znany ze względu na swoją urodę. Pieszczotliwie zwany "Słodziakiem" przez młodszą część płci pięknej w prowincji.

Hyuo
  • Youmu Nanatsuki [Lokalny 3, Prowincjowy 5] - mord w publicznym miejscu na członku Rodu Yuki wywołał poruszenie pośród okolicznej ludności. Wielu zapamiętało ten incydent, bez znajomości tożsamości sprawcy. Liczni wojskowi są wtajemniczeni w jej udział w uwolnieniu jednego z bardziej groźnych Nukeinów podczas jego transportu.



Lazurowe Wybrzeża


Yinzin
  • Kakita Asagi [Lokalna 3] - znany ludziom świadomym wydarzeń w Dojo szkoły Taka w Kaigan. Raporty i pisma stamtąd przychodzące określają go jako "uzdolnionego młodzieńca śmiało rozwiązującego poważne problemy wewnątrz dojo".

Teiz
  • Seinaru [Prowincjowa 4, Lokalna 7] - po zlikwidowaniu szajki handlującej opium i zniszczeniu ich plantacji, niektórzy mieszkańcy i strażnicy zapamiętali go za to. Dodatkowo słyszy się o jego innych działaniach na terenach Teiz, m.in. rozwiązanie sprawy dziewczyny sprzedanej do domu publicznego.



Temat będzie aktualizowany na podstawie Aktualizacji relacji między osadami, a także na podstawie bezpośrednio składanych podań.

Kod: Zaznacz cały
[color=#BF8000]Nick osoby prowadzącej misje:[/color]
[color=#BF8000]Osoby biorące udział w misji:[/color]
[color=#BF8000]Ranga misji:[/color]
[color=#BF8000]Krótkie streszczenie misji:[/color]
[color=#BF8000]Wpływ misji na region/mieszkańców:[/color]
[color=#BF8000]Stosunek prowincji/mieszkańców do gracza:[/color]
[color=#BF8000]Link do zdarzenia:[/color]
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Rozpoznawalność i sława postaci

Postprzez Reika » 28 sty 2016, o 13:00

Nick osoby prowadzącej misje: Hikari
Osoby biorące udział w misji: Reika
Ranga misji: D
Krótkie streszczenie misji: Na polach uprawnych w Shinrin rozegrała się bitwa w której wcześniej wziął udział Shigeru. Sprawcą tego całego zamieszania był Uchiha, który dowodził bandą zbirów. Wiele cywili poległo i wiele zostało rannych. Reika została wezwana do pomocy na polu bitwy, aby w marę swoich sił i możliwości wspomóc rannych do czasu przybycia pomocy z siedziby klanu. Przybywa na miejsce jako jedna z pierwszych i rozpaczliwie próbuje uratować jak najwięcej istnień.
Wpływ misji na region/mieszkańców: Podtrzymywanie czynności życiowych ciężko rannych, do czasu przybycia medyków, dzięki czemu uratowała życie nie jednej osobie. Spory wkład pracy i silne zaangażowanie w niesienie pomocy potrzebującym. O całym zajściu dowiedział się sam Lider Klanu Senju, który osobiście przekazał Reice kilka słów uznania na eventowych trybunach w Sachū no Senjō.
Stosunek prowincji/mieszkańców do gracza: Może i adoptowana, ale pozostaje członkiem klanu Senju, więc stosunek powinien być pozytywny. Zważywszy na fakt, że Senju rządzą prowincją Shinrin myślę, że mieszkańcy odnoszą się z jako takim szacunkiem do ich członków. Na jej rozpoznawalność może mieć także wpływ fakt, że przybrany ojciec Reiki został osobistym przybocznym Lidera, no ale to tylko taki celebrycki dodatek.
Link do zdarzenia: Klik!

//Dodane ~ Ray.
Avatar użytkownika

Reika
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 kwi 2015, o 18:21
Wiek postaci: 27
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Na razie brak takowego, ale może coś się wkrótce znajdzie
Link do KP: http://www.shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?f=32&t=245
GG: 0
Multikonta:

Re: Rozpoznawalność i sława postaci

Postprzez Kamiru » 28 sty 2016, o 14:37

Nick osoby prowadzącej misje: Yoshimitsu
Osoby biorące udział w misji: Kamiru, Yuusuke (i reszta uczestników eventu).
Ranga misji: Mini event ponoć.
Krótkie streszczenie misji: Zamaskowany wraz z młodą kałużą dotarł do Shi no Geto, by podziwiać tamtejszy mur. Atak barbarzyńców uniemożliwił uprawianie turystyki, ale dał okazję do walki ramię w ramię ze strażnikami. Bitwa, a właściwie potyczka była dość krwawa i mocno przetrzebiła szeregi Uchihów, ale koniec końców, napastnicy zostali wybici, świat znowu mógł odetchnąć w spokoju.
Wpływ misji na region/mieszkańców: Eto... Zmniejszone straty, mniej trupów?
Stosunek prowincji/mieszkańców do gracza: Skoro udało im się przeżyć to raczej pozytywny, ne? A maska Kamiru dość charakterystyczna jest ~
Link do zdarzenia: viewtopic.php?f=155&t=1410

Teoretycznie dotyczy Sogen, ale poza mur raczej info nie wyszło.
Kamiru
 

Re: Rozpoznawalność i sława postaci

Postprzez Reika » 5 mar 2016, o 20:06

Nick osoby prowadzącej misje:Ray/Kan
Osoby biorące udział w misji:Reika, Kamiru, Natsume, Tsukune/Reika, Shigeru, Toshio
Ranga misji: event/wydarzenie fabularne
Krótkie streszczenie misji:Nie ma sensu opisywać całości, gdyż chodzi tutaj głównie o fakt, że Reika razem z innym medykiem, ocaliła życie własnemu Liderowi Klanu i wraz z grupą NPC udało jej się wynieść go poza mury płonącej osady/Drugi temat opisuje wątek Senju w szpitalu polowym, gdzie Reika otrzymuje wdzięczność od swojego Lidera, który opowiada jej o tym, co się stało. Dołącza do nich oddział Senju w Kazuo na czele, a potem Shigeru i Toshio.
Wpływ misji na region/mieszkańców: Reika pomaga w leczeniu Lidera i dogląda go w szpitalu, za co otrzymuje od niego podziękowanie. Wszyscy obecni Senju, którzy potem dołączają do nich, dowiadują się o czynie Blondynki i zapewne będą o tym pamiętać, zwłaszcza że będzie teraz kojarzona jako córka nowego Lidera Klanu Senju. Wydaje mi się, że fabularnie jej czyn może zaplusować za takie dokonanie i pewnie się troszkę rozniesie. Może i nie dostała za to awansu, ale kolejny raz przysłużyła się Senju jako medyk.
Stosunek prowincji/mieszkańców do gracza: Pozytywny. Należy do klanu Senju i jest mu szczerze oddana.
Link do zdarzenia: Krwawe piaski / Szpital polowy

//Dodane ~ Ray.
Avatar użytkownika

Reika
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 kwi 2015, o 18:21
Wiek postaci: 27
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Na razie brak takowego, ale może coś się wkrótce znajdzie
Link do KP: http://www.shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?f=32&t=245
GG: 0
Multikonta:

Re: Rozpoznawalność i sława postaci

Postprzez Shigeru » 3 kwi 2016, o 15:45

Nick osoby prowadzącej misje: Natsu
Osoby biorące udział w misji: Shigeru, Toshio
Ranga misji: A [Event]
Krótkie streszczenie misji: Shigeru wraz z Toshio, w trakcie eventu szukali swoich współbraci, aby wspólnie opuścić Sabishi lub jeżeli zajdzie konieczność - stanąć wspólnie do walki. Udało im się odnaleźć grupę Senju, którym przewodził [wtedy] obecny lider Isoshi Senju. Za rozkazem lidera, mieli oni uzyskać informację o tym, co spowodowało taką, a nie inną sytuację w Sabishi oraz kto za to odpowiada. Shigeru przy pomocy Toshio udał się tajemnymi korytarzami do Południowej Wieży, a także samotnie zmierzył się w korytarzach z osobą, która została przy pomocy zaawansowanej techniki Ninjutsu przekształcony w Uchihe. Shigeru pokonał przeciwnika, a także uzyskał informację o tym, że to Shiro Ryu stało za tymi wydarzeniami, tworząc coś na kształt chorego eksperymentu, który miał sprawdzić, czy ludzie są w stanie zakopać różnice i stanąc wspólnie do walki. Jak wiadomo okazało się inaczej, ale to wtedy Shigeru poznał też ich przywócę - Hanjiego, człowieka wielce potęznego i ukierunkowanego na osiąganie celów za wszelką cenę. To za jego decyzją wypuszczono Jednoogoniastego i poświęcono Sachū no Senjō. Shigeru odnalazł później ledwie żywego Lidera i wraz z Toshio przekazał mu o tym informację za co został wyznaczony na rangę Sentokiego. Ponadto był świadkiem tego jak nowy lider mianował ojca Shigeru - Kazuo Senju nowym liderem całego rodu.
Wpływ misji na region/mieszkańców: n/d
Stosunek prowincji/mieszkańców do gracza: Najwyżsi rangą oraz Ci przy władzy powinni zdawać sobie sprawę z istnienia Shigeru, ponieważ jest on potomkiem i następcą Kazuo Senju. Ze względu na ich pokrewieństwo jest on istotną osobą w życiu osady, o czym jednak niżsi stopniem niekoniecznie muszą wiedzieć. Niektórzy z ważniejszych osób, którzy pełnili rolę gwardi osobistej Isoshiego, a później Kazuo, powinni osobiście znać i rozpoznawać młodzika z wydarzeń z Sabishi ponieważ Shigeru aktywnie w nich uczestniczył i również przy nich zdawał tenże raport.
Link do zdarzenia: Click

//Dodane ~ Ray.
Shigeru
 

Re: Rozpoznawalność i sława postaci

Postprzez Ichirou » 3 kwi 2016, o 16:08

Nick osoby prowadzącej misje: Natsu
Osoby biorące udział w misji: Ichirou, Ryūji
Ranga misji: Event
Krótkie streszczenie misji: Zaraz po wybuchu chaosu w Sachū no Senjō, Ichirou oraz Ryūji ruszyli na pomoc swojemu szczepowi. Natrafili na swojego lidera, Sabaku Jou i razem z nim ruszyli w stronę siedziby swego rodu, by przekazać pozostałym rozkazy. Po drodze ścierali się z przedstawicielami klanu Kaguya i sprzymierzonymi z nimi jednostkami. Po zmaganiach trafili na przedpole swego pałacu, gdzie asekurowali lidera. Zostali wysłani na mury, by tam dać pozostałym rozkazy oraz instrukcje dotyczące obsługi nowych machin wojennych - balist. Stali się również pierwszymi ich użytkownikami, odpierając za ich pomocą najazd Kaguya. W międzyczasie dokonali rozeznania na innym polu walki, gdzie ścierały się klany Senju i Uchiha. Niedługo później, na wieść o uwolnieniu Ichibiego ruszyli w ucieczkę zgodnie z poleceniami. W drodze zostali jednak zatrzymani przez wrogiego lidera, Kaguya Toshikasu. Wtedy rozpoczęła się walka między dwoma głowami rodów, w której obaj młodzieńcy próbowali wesprzeć swego przywódcę. Jou rozkazał im jednak wycofanie się i ewakuację póki jeszcze to było możliwe, do czego dwójka bohaterów się dostosowała i pozostawiła za swoimi plecami lidera. Opuścili Sachū no Senjō nim te całkowicie legło w gruzach i zostało okryte barierą, po czym dołączyli do pozostałych członków szczepu, którzy przeżyli ten wielki chaos.
Wpływ misji na region/mieszkańców: Uczestnictwo dwójki bohaterów w bitwie przyczyniło się do skutecznego odpierania najazdu Kaguya, dzięki czemu wiele żyć członków szczepu Sabaku zostało zachowanych.
Stosunek prowincji/mieszkańców do gracza: Z pewnością większa reputacja w obrębie swojego rodu, zarówno u samego lidera jak i pozostałych Sabaku. Pojawiły się ponadto plotki wśród mieszkańców Sabishi o dwójce młodych Sabaku, którzy asystowali Jou z Samotnych Wydm przez całe zmagania podczas wojny (była o tym powiedziane w poście Natsu na późniejszej fabule).
Link do zdarzenia: Pył Wojny


Uzupełnione - Natsu
Avatar użytkownika

Ichirou
Bohater
 
Posty: 2568
Dołączył(a): 18 kwi 2015, o 17:25
Lokalizacja: Atsui
Wiek postaci: 28
Ranga: Kogō
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=320
GG: 401110
Multikonta:

Re: Rozpoznawalność i sława postaci

Postprzez Tsukune » 4 kwi 2016, o 09:20

Nick osoby prowadzącej misje:: Ray/Kan
Osoby biorące udział w misji: Reika, Kamiru, Natsume, Tsukune
Ranga misji: Event
Krótkie streszczenie misji: Najprościej mówiąc w Sabishi odbywał się turniej walk który został przerwany. Utworzyły się dwie grupy. Zespół w którym był Tsu zają się ewakuowaniem cywilów, pozbywaniem rabusiów i ratowaniem medyków. Innymi słowy starali się cywilom jak i medykom utorować drogę do wyjścia z wioski
Wpływ misji na region/mieszkańców: Umożliwienie ucieczki mieszkańcom oraz medykom dzięki czemu ci drudzy byli w stanie pomagać i leczyć ocalonych ninja jak i mieszkańców.
Stosunek prowincji/mieszkańców do gracza: A bo ja wiem? Pewnie są zadowoleni za okazanie im pomocy.
Link do zdarzenia: Krwawe Piaski

//Dodane ~ Ray.

Nick osoby prowadzącej misje: zaczął Kuroi Kuma | a skończyła Heiji
Osoby biorące udział w misji: Tsukune
Ranga misji: D
Krótkie streszczenie misji: Tsukune spotkał grupę muzyków, zaraz po tym jak usłyszeli jego grę na instrumencie postanowili zaprosić go na ich występ. Na miejscu chłopak grał na skrzypcach, nawet dał występ solowy. Po udanym koncercie młodzieniec dostał małe wynagrodzenie od muzyków...
Wpływ misji na region/mieszkańców: Na region raczej żaden. Na mieszkańców zapewne danie trochę rozrywki i wytchnienia w codziennym monotonnym życiu
Stosunek prowincji/mieszkańców do gracza: Nie wiem
Link do zdarzenia: Start


//A to nie zostało dodane. ~ Ray.
Avatar użytkownika

Tsukune
 
Posty: 1953
Dołączył(a): 24 maja 2015, o 22:14
Wiek postaci: 27
Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem . Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, katana przy pasie [z 5cm ostrza], pasek z biczem, laska
Link do KP: http://www.shinobi-war.xaa.pl/viewtopic ... 4864#p4864
GG: 8518406
Multikonta:

Re: Rozpoznawalność i sława postaci

Postprzez Reika » 28 maja 2016, o 23:49

Nick osoby prowadzącej misje: Inoue
Osoby biorące udział w misji: Reika
Ranga misji: D
Krótkie streszczenie misji: Przez główną drogę Ryuzaku no Taki biegnie para spłoszonych koni, która urwała się z wozu. Reika, na oczach przestraszonych mieszkańców miasta, wskakuje na grzbiet jednego z wierzchowców i próbuje zatrzymać oba konie, zanim komuś stanie się krzywda i zostanie stratowany.
Wpływ misji na region/mieszkańców: Reika każe zejść ludziom z drogi, aby nikt nie został stratowany i sama próbuje opanować spanikowane konie. Najprawdopodobniej mogła tym ocalić życie kilku ludzi, którzy mogliby nie zdążyć uskoczyć na bok.
Stosunek prowincji/mieszkańców do gracza: Na pewno wywarło to na mieszkańcach Ryuzaku podziw, skoro klaskali i wiwatowali, gdy tylko udało się opanować sytuację. Zapewne Reika zostanie zapamiętana jako odważna, błękitnowłosa kunoichi i będzie na ustach wielu.
Link do zdarzenia: Klik!


//Nie zostanie dodane ~ Ray.
Avatar użytkownika

Reika
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 kwi 2015, o 18:21
Wiek postaci: 27
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Na razie brak takowego, ale może coś się wkrótce znajdzie
Link do KP: http://www.shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?f=32&t=245
GG: 0
Multikonta:

Re: Rozpoznawalność i sława postaci

Postprzez Natsu » 15 cze 2016, o 01:09

Parafialnie:
Nie przesadzajmy w misjach D takich, bo większość nie nadaje się i bazowo miały być C w górę, a jedna twoja Reika dostała wyjątek z względu na jej charakter. Starajmy się mimo wszystko unikać. Obecne misje dodane przez Reikę i Tsukune rangi D się nie nadają i w celu wyjaśnienia dokładniejszego zapraszam na gg/pw. Powiem dlaczego tamta misja została zaliczona, a te dwie nie są.
Avatar użytkownika

Natsu
Moderator
 
Posty: 2248
Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:36
Wiek postaci: 0
GG: 6078035
Multikonta: Natsume

Re: Rozpoznawalność i sława postaci

Postprzez Nikusui » 15 cze 2016, o 01:26

Nick osoby prowadzącej misje: Tamiko (misję przejęła)
Osoby biorące udział w misji: Nikusui
Ranga misji: C
Krótkie streszczenie misji: Gwałty i morderstwa. Nikusui została odesłana do zbadania podejrzanych miejsc. Jednej z ofiar udaje się uciec i przeżyć, dzięki czemu młoda Kaminari miała szansę co nieco się dowiedzieć. Dziewczyna jednak nie była zbyt rozmowa, jednakże udaje się wpaść na odpowiedni trop i odnalezienie brutala było możliwe.
Wpływ misji na region/mieszkańców: Ryuzaku - Młode dziewczyny już nie były gwałcone i mordowane. Prawdopodobnie.
Stosunek prowincji/mieszkańców do gracza: Możliwe, że niewielka część mieszkańców Ryuzaku (czyli w okolicach placu centralnego), kojarzy dziewczynę, że przyczyniła się do ujęcia zwyrodnialca.
Link do zdarzenia: viewtopic.php?f=61&t=820

//Dodane ~ Ray

Nick osoby prowadzącej misje: Hikari
Osoby biorące udział w misji: Nikusui
Ranga misji: C
Krótkie streszczenie misji: Białowłosa ma szczęście do brutalnych morderstw. Tym razem w grę wchodziła jej rodzima osada, Antai. Od jakiegoś czasu zgłaszano zaginięcia, czym zajęła się właśnie Nikusui i nieznany jej shinobi. Współpraca nawet sprawnie się układała, przeszukali dom ostatnio porwanej osoby, po czym odnaleźli tajemne przejście, które zaprowadziło ich do domu na klifie. Tam porwana okazała się być już zamordowana, miedzy dziewczyną, shinobim, a dwoma zbrodniarzami, wywiązała się walka. Wspólnymi siłami udało się ich pokonać.
Wpływ misji na region/mieszkańców: Na Antai - prawdopodobnie rozbicie jakiejś chorej sekty, która zabijała według swoich posranych przekonań
Stosunek prowincji/mieszkańców do gracza: Nikusui mogła być znana przede wszystkim przez wzgląd na swój nietypowy wygląd jak na mieszkańców osady Antai, ale nigdy nie wyróżniała się jakimiś umiejętnościami. Ta misja mogła jednak cokolwiek zmienić i możliwe iż parę osób przekonało się, że jednak potrafi coś zdziałać.
Link do zdarzenia: 1, 2, 3.

//Dodane, ale częściowo. Główna część misji działa się poza wzrokiem ludzi. Lider jednak będzie pamiętał, że Nikusui wykonała zadanie należycie. ~ Ray

Eventu nie dodaję, gdyż z mojej perspektywy Nikusui nie wyróżniała się jakoś szczególnie na tle innych, walczących jednostek. Była po prostu jedną z wielu, bo było ich tam takich jak ona od groma, więc któż by ją miał zapamiętać (nie licząc pojedynczych jednostek, z którymi miała styczność). Jej rodzima osada również nie musi o tym wiedzieć, dziewczyna nie dzieliła się szczegółami, ani nie nakreślała tego, że odbyła tam dość ciężką walkę.
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Av: 1, 2
Avatar użytkownika

Nikusui
 
Posty: 977
Dołączył(a): 17 kwi 2015, o 11:58
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=283
GG: 4208281
Multikonta: Venus

Re: Rozpoznawalność i sława postaci

Postprzez Exodia » 17 lip 2016, o 22:27

Temat częściowo zaktualizowany. Co do Ryuji i Ichiro - tym zajmie się Natsume. Osoby, które od dawna się nie logują lub są nieaktywne nie zostały dodane. W razie czego - pisać do mnie na PW.
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1978
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Rozpoznawalność i sława postaci

Postprzez Reika » 29 sie 2016, o 22:35

Nick osoby prowadzącej misje: Natsu
Osoby biorące udział w misji: Nie chce mi się wszystkich wymieniać, ale Reika tam była <3
Ranga misji: A [Event]
Krótkie streszczenie misji: Bitwa pod Górą Czaszki, gdzie Senju i ich sojusznicy, musieli odeprzeć atak Uchiha i bronić się przed działem masowej zagłady. Reika, jako Pani Komandor dołącza do grupy Isoshiego, który prowadzi ich bokiem. Podsuwa pomysł z tunelem, jednak gdy działo uderza bezpośrednio w ich oddziały, podkop się zawala. Reika zostaje ranna, ale z pomocą Isoshiego wraca do zdrowia. Były Lider Senju wydaje jej rozkaz dalszego poprowadzenia resztek oddziału, a sam zajmuje się umierającym Toshio. Reika wczuwa się w rolę przywódcy, organizuje pomoc dla Isoshiego i prowadzi oddziały do głównych sił Senju. Na jej rozkaz, Senju unieruchamiają kryształowego Smoka, który siał spustoszenie na polu bitwy, zaś ona sama łapie Yuushę w pułapkę. Uwalnia go jednak, gdy Koseki zagroził, że jego śmierć zabije Lidera Klanu, którego zdążył w połowie skrystalizować. Wszystko na oczach żołnierzy. Ratuje też ciężko rannego Nibuia, który dzielnie osłaniał Kazuo. Po bitwie zostaje awansowana na Kapitana i Sentoki, tym samym stając się pełnoprawnym członkiem Klanu Senju.
Wpływ misji na region/mieszkańców: Zakończenie wojny z Uchiha i osiągnięcie dość kruchego rozejmu.
Stosunek prowincji/mieszkańców do gracza: Bardzo pozytywny, zwłaszcza, że Reika jest już troszkę kojarzona w prowincji.
Link do zdarzenia: Klik!

Wydaje mi się, że wszystko uzupełnione - Natsu
Avatar użytkownika

Reika
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 kwi 2015, o 18:21
Wiek postaci: 27
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Na razie brak takowego, ale może coś się wkrótce znajdzie
Link do KP: http://www.shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?f=32&t=245
GG: 0
Multikonta:

Re: Rozpoznawalność i sława postaci

Postprzez Inosabu » 22 lis 2016, o 10:39

Nick osoby prowadzącej misje: Heiji
Osoby biorące udział w misji: Inosabu
Ranga misji: D
Krótkie streszczenie misji: Podczas zwyczajowej wędrówki głównym szlakiem handlowym, Inosabu zastał pościg do którego udziału zaprosił go kupiec, proszący o ujęcie zbiega. Gdy jednak doszło do końcowego wydarzenia, Yamanaka zabił bandytę, zamiast oddać go do służb.
Wpływ misji na region/mieszkańców: Miejscowi ludzie w Sozo mogą uważać, że pod wpływem alkoholu Inosabu szuka powodów w niczym, aby odebrać komuś życie. Dodatkowo straże łatwiej przywiązują uwagę do wyglądu postaci.
Stosunek prowincji/mieszkańców do gracza: PÓKI CO, jeszcze neutralny.
Link do zdarzenia: viewtopic.php?f=18&t=23&start=15#p40109


//Kan napisał:
Parafialnie:
Nie przesadzajmy w misjach D takich, bo większość nie nadaje się i bazowo miały być C w górę, a jedna twoja Reika dostała wyjątek z względu na jej charakter. Starajmy się mimo wszystko unikać. Obecne misje dodane przez Reikę i Tsukune rangi D się nie nadają i w celu wyjaśnienia dokładniejszego zapraszam na gg/pw. Powiem dlaczego tamta misja została zaliczona, a te dwie nie są.

Misje D rzadko kwalifikują się do jakiejkolwiek sławy i tak też jest tym razem. To świat, w którym ciągle ktoś ginie i ciągle są jacyś pijani awanturnicy. ~ Ray
Inosabu
 

Re: Rozpoznawalność i sława postaci

Postprzez Ichirou » 1 mar 2017, o 21:58

Nick osoby prowadzącej misje: Natsu
Osoby biorące udział w misji: Ichirou
Ranga misji: Event rangi A
Krótkie streszczenie misji: Konflikt między dwoma wrogimi klanami dążył do finalnego rozwiązania. Ichirou na własną rękę ściągał cennych sojuszników, by wreszcie wraz z nimi ruszyć do ataku w finalnej bitwie. Asahi uczestniczył w początkowej fazie natarcia, które dość szybko zostało zatrzymane przez skrytych pod piaskiem żołnierzy przeciwnika. Pułapka przetrzebiła wojska Sabaku, którzy zostali zmuszeni do zmodyfikowania swoich planów. Za poleceniem lidera, Ichirou wraz z oddziałem żołnierzy oraz kilkoma najemnikami opuścił główny front bitwy i ruszył na przełęcz, przez którą miał się wedrzeć za mury Atsui i zaatakować wroga od wewnątrz. Po przebrnięciu przez różne przeciwności, w tym między innymi pojedynek z siostrą liderki Maji, pojawiła się informacja o ostatnim przewrocie w klanie Kaguya. Okrojona grupa postanowiła wykorzystać ten fakt i udała się do więzienia, w którym znajdowała się obalona liderka. Finalnie, żądna zemsty Nariko została uwolniona i ruszyła na front, by siać mord wśród zdrajców. To przechyliło szansę zwycięstwa na stronę Sabaku. Niedługo później batalia została zakończona krwawą masakrą poddających się Kaguya, w której z wielką zawziętością uczestniczył również Ichirou. Po tym wszystkim Asahi otrzymał awans na Sentokiego za swoje dokonania.
Wpływ misji na region/mieszkańców: Zwycięstwo w wojnie, przejęcie całej prowincji i zdobycie statusu rodu przez klan Sabaku.
Stosunek prowincji/mieszkańców do gracza: Ichirou stał się z pewnością bardziej rozpoznawalny wśród członków swego rodu i prawdopodobnie również wśród mieszkańców całego regionu. Mógł zostać zapamiętany jako jeden z najbardziej zaciekle dążących do zemsty Sabaku, którego działania miały istotny wpływ na rezultat całej bitwy.
Link do zdarzenia: viewtopic.php?f=70&t=2939
Avatar użytkownika

Ichirou
Bohater
 
Posty: 2568
Dołączył(a): 18 kwi 2015, o 17:25
Lokalizacja: Atsui
Wiek postaci: 28
Ranga: Kogō
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=320
GG: 401110
Multikonta:

Re: Rozpoznawalność i sława postaci

Postprzez Reika » 18 mar 2017, o 01:29

Nick osoby prowadzącej misje: Hikari/Natsume
Osoby biorące udział w misji: Reika, Yoichi
Ranga misji: Wyprawa B
Krótkie streszczenie misji: Reika i Yoichi wyruszają do Karmazynowych Szczytów na poszukiwanie zwoju, mając za instrukcje tylko krótką notkę. Natrafiają na trop pewnego święta, zwanego Festiwalem Śmierci, gdzie kultyści porywają każdego roku na jesień niewinnych ludzi, żeby potem rzucić ich na arenę i zmusić do krwawej walki między sobą. Dwójka shinobi postanawia położyć kres temu barbarzyństwu. Wyruszają prosto do siedziby kultu w wygasłym wulkanie Tengokumine w Głębokich Odnogach. Tam dostają się do środka i na początek uwalniają więźniów z lochu, potem zaś pokonują kultystów i z pomocą Mnicha Hanzo, pieczętują demona na kolejny rok. Po tym wszystkim grupa zabrała ze sobą więźniów i bezpiecznie odstawiła do Soso, skąd pochodzili. Opowiedzieli o tym dokładnie Liderce Yamanaka i po części Liderowi Hyuuga, ostrzegając ich przed zagrożeniem, które może przyjść z kolejną zimą.
Wpływ misji na region/mieszkańców: Coroczne porywanie niewinnych mieszkańców zostaje raz na zawsze przerwane. Byli więźniowie kultu zapewne będą opowiadać o dwójce shinobi, która ich ocaliła, co może się roznieść wśród ludności cywilnej w Soso. Liderzy Kyuzo i Soso może też zapamiętają tą dwójkę.
Stosunek prowincji/mieszkańców do gracza: Neutralny? Do tej pory nawet o nich nie wiedzieli i nie słyszeli. Nie wiem, jak można to scharakteryzować.
Link do zdarzenia: 1, 2, 3, 4, 5
Avatar użytkownika

Reika
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 kwi 2015, o 18:21
Wiek postaci: 27
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Na razie brak takowego, ale może coś się wkrótce znajdzie
Link do KP: http://www.shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?f=32&t=245
GG: 0
Multikonta:

Następna strona

Powrót do Misje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość