Zmiany w systemie rozgrywki

Tradycyjny offtop - można tutaj swobodnie rozmawiać na temat forum, rozgrywki, tematyki, albo nawet o tematach zupełnie z innej beczki. Ogólnie - piszta, co chceta!

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Sanders » 23 lis 2018, o 17:48

#222

Zgodnie z tematem Wycena Fabuły został wprowadzony nowy prostszy szablon do tematu Próśb o Wycenę Fabuły. Prosimy o stosowanie nowego wzoru w kolejnych rozliczeniach.
Avatar użytkownika

Sanders
Moderator
 
Posty: 1608
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 29 lis 2018, o 22:14

#223

Klan Ranmaru otrzymał wyczekiwanego przez niektórych reworka. Tsūjitegan daje teraz większe korzyści niż dotychczas, a zasady jego działania zostały doprecyzowane. Zapraszam do zapoznania się z nowymi opisami.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Koala » 8 gru 2018, o 19:05

#224

Shiro ryu doczekało się swojego nowego otwarcia! Więcej można przeczytać tutaj: viewtopic.php?f=133&t=6752 (:
Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 802
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Shikarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Venus » 19 gru 2018, o 19:15

#225

Wprowadzona została dodatkowa notka w temacie opisującym misje. W związku z ostatnimi "nadużyciami" w kwestiach podziału misji, polecam zapoznać się z notką #6 w tym temacie.
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
 
Posty: 1561
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Koala » 27 gru 2018, o 00:32

#226

1. Stworzony został opis prowincji Kami no Hikage, uwzględniając zmiany powojenne -> klik!
2. Takeda doczekała się bonusu w postaci percepcji
Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 802
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Shikarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Koala » 9 sty 2019, o 13:00

#227

Zgodnie z waszymi sugestiami doprecyzowaliśmy korzyści organizacji, jakimi są mafie Shigashi. Dołożyliśmy również starań, by teraz mafie nieco się od siebie różniły (:
-> Klik!
Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 802
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Shikarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Koala » 10 sty 2019, o 12:34

#228

Ze względów praktyczno-technicznych stary serwer Discorda SW będzie niedługo usunięty. Postawiliśmy więc nowy, widząc, że chętnie na nim przesiadujecie!
-> KLIK!
Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 802
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Shikarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Neko » 12 sty 2019, o 11:38

#229

Przygotowaliśmy dla Was temat szeroko traktujący o podróżach, w którym znajdują się m. in. informacje o mapie świata czy o czasie fabularnym w jakim można przemieścić się z jednej prowincji do drugiej. Mamy nadzieję, że to nieco ubarwi Waszą rozgrywkę (: link
Avatar użytkownika

Neko
Moderator
 
Posty: 2011
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Reika

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Neko » 14 sty 2019, o 12:41

#230

1. Na pewno wielu z Was zauważyło roszady w grupach. Zdecydowaliśmy się usunąć grupę Bezklanowców oraz Szczepów Niepodległych, a na ich miejsce wprowadzić brakujące grupy krajów kupieckich: Ryuzaku no Taki oraz Shigashi no Kibu. Od dzisiaj każda postać ma kolorek grupy, któremu krajowi podlega i gdzie jest ich władza (: jeżeli komuś został źle przydzielony kolor – proszę złożyć prośbę w temacie z Prośbami do administracji (KLIK), a zajmiemy się sprawą.

2. W związku z tym, we wzorze KP dodaliśmy nową rubryczkę, mającą ułatwić sprawę zmieniania rang w przyszłości: „Przynależność”. KLIK
PRZYNALEŻNOŚĆ: Tutaj wpisywany jest ród, szczep bądź miasto kupieckie, któremu postać służy oraz organizacje, do których przynależy. W przypadku postaci niezależnych/wyrzutków, pole można zostawić puste.


3. Zmieniony został obrazek Gunbai w związku z waszymi propozycjami!

4. Zmieniony został obrazek do techniki Katon: Benijigumo!

Dziękujemy za wasze pomysły i propozycje! (:

Avatar użytkownika

Neko
Moderator
 
Posty: 2011
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Reika

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Neko » 17 sty 2019, o 11:14

#231

Klan Dōhito doczekał się małego reworku. Zachęcamy do zapoznania się ze zmianami (:
Avatar użytkownika

Neko
Moderator
 
Posty: 2011
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Reika

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Neko » 18 sty 2019, o 14:35

#232

Zmiany na dziś!
  1. Zaktualizowany został Regulamin Walk oraz powiązany z tym temat otrzymywanych PH za pojedynki oraz walki sparingowe (w tym również dla sędziów).
  2. Oprócz tego zaktualizowany został temat mechaniki infobrokerów o informacje odnośnie poszukiwania przestępców. Mamy nadzieję, że to rozwieje wszelkie Wasze wątpliwości (:
Avatar użytkownika

Neko
Moderator
 
Posty: 2011
Dołączył(a): 11 lut 2018, o 11:20
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Reika

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 21 sty 2019, o 00:41

#233

Parę mniej lub bardziej drobnych zmian:
  1. W temacie żywiołu Doton odchudzono liczbę technik sprowadzających się do tego samego, czyli poruszania się pod ziemią. Doton no Jutsu, Doton: Dochū Eigyo no Jutsu oraz Doton: Moguragakure no Jutsu zostają zastąpione przez jedną technikę Doton: Moguragakure no Jutsu na randze D. Poza tym w technikach Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu oraz Doton: Dochū Senkō zostały zaktualizowane opisy. Dla osób, które posiadają którąś z usuniętych technik - standardowo jest możliwość wymiany jej w ramach darmowego treningu na inną technikę tej samej rangi lub niższej, która rzecz jasna jest dostępna do nauki dla tej postaci.
  2. Zgodnie z tematem w dziale pomysłów Samurajowie stracili odporność na niskorangowe genjutsu. Techniki Yōdō (C) oraz Ikioi (B) dla stylów bukijutsu Chanbara i Mokuzai stały się ogólnodostępne.
  3. Zgodnie z innym tematem tematem w dziale pomysłów, w opisach atrybutów usunięto wzmiankę sugerującą zależność kontroli chakry między rozmiarami pokładów chakry danej osoby. Efekty najwyższych poziomów kontroli chakry nie uległy jednak zmianie.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 23 sty 2019, o 17:03

#234

Zostały wprowadzone zmiany w mechanice samurajów:
  1. Zmianie uległy koszty statystyk: siły, szybkości oraz wytrzymałości. Od teraz na wszystkich progach są one o 1 PH tańsze względem kosztów u shinobi.
  2. Zniesiono dodatkowe +50% przy bonusach do statystyk dla technik stylów Battodo.
Grających samurajami prosimy o dostosowanie się do nowych zmian. Należy rozdać na nowo statystyki tak, aby zgadzały się z nowymi kosztami. Trzeba wykonać to w temacie swoich rozliczeń PH, najlepiej podać też wartości statystyk przed i po zmianami. Po wprowadzeniu poprawek wysłać link do mnie lub do Twoface.
Jeżeli gracz, którego dotyczą te zmiany, jest aktualnie w trakcie wykonywania misji, to może wstrzymać się z poprawkami i dokończyć wątek na starych zasadach. Należy jednak dostosować KP zaraz po ukończeniu misji.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3244
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Koala » 28 sty 2019, o 11:16

#235

Obserwując tendencje w misjach i ich przejmowaniu, zdecydowaliśmy się wrócić do starego systemu wynagrodzeń. Przypominam - zostały one zmienione przez wzgląd na wasze propozycje w temacie Pomysłów. Zauważyliśmy jednak, że zaproponowany system się nie sprawdza i jest nieadekwatny do wysiłku, jakim jest ładne dokończenie misji już rozpoczętych (:
Wprowadzona zmiana:
  • W przypadku przejęcia czyjejś misji, wynagrodzenie dla prowadzącego, który tę misję rozpoczął, przepada. Wyjątek stanowią sytuacje, w których prowadzący, pomimo sytuacji losowej wymuszającej na nim zdanie misji, polubownie rozwiązał sprawę z graczem (rozsądzane przez administrację), otrzymuje wtedy szczątkowe wynagrodzenie. Poza wspomnianym wyjątkiem, wynagrodzenie przechodzi na konto osoby, która misję przejęła. W przypadku, w którym osoba przejmująca napisała niewielkie ilości postów w misji (przykładowo - 2 posty kończące w misji C), wynagrodzenie dla takiego MG jest niepełne.
Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 802
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Shikarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 12 lut 2019, o 21:45

#236

Drobne popraweczki w niektórych technikach. W technikach podtrzymywanych staramy się usuwać "na 3 tury", a powracamy do kosztu podtrzymywanego "+1/2 na turę". Oczywiście tylko tam, gdzie ma to sens - w niektórych miejscach "3 tury" są bardziej uzasadnione.
  • Hien, Fūton: Shinkūjin - z opisu zniknął czas działania przez 3 tury. Mamy podtrzymywanie za połowę kosztu bez turowego limitu czasowego.
  • Katon: Kaengiri - tutaj został dodany koszt "+1/2 na turę", bo w ogóle go nie było. W technice zostanie jeszcze poprawiony opis, bo póki co mało mówi o tym, że ogień można utrzymywać na mieczu. A można.
  • Raiton: Chidori Eisō - podtrzymywanie ostrza z Chidori "+1/2 na turę". Przed tym koszt był jednorazowy, co oczywiście było błędem.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3721
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Piszemy o wszystkim!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości