Zmiany w systemie rozgrywki

Tradycyjny offtop - można tutaj swobodnie rozmawiać na temat forum, rozgrywki, tematyki, albo nawet o tematach zupełnie z innej beczki. Ogólnie - piszta, co chceta!

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 3 lip 2017, o 11:29

#132

Wprowadzone zostały zmiany w klanie Nara

LISTA ZMIAN:
  • Nowe, dokładniejsze opisy, lepiej wyjaśniające mechanikę!
  • Zasięgi są stałe i znacznie większe, z możliwością przedłużenia cienia poprzez doczepienie go. Koniec ze wzorami!
  • Progi Siły wymaganej do powstrzymania techniki! To i zasięgi spięte w piękną tabelkę!
  • Jak szybki jest cień? Teraz już wiesz!
  • Jak długo będziesz kontrolował przeciwnika? Teraz już wiesz. Uwzględniono zmęczenie, ilość osób, statystyki i rangę Dziedziny Klanowej.
  • Uwzględniono wpływ notek/bombek oślepiających na zasięg cienia.
  • Kagemane no Jutsu (D) - Szybkość cienia równa Szybkości użytkownika. Od rangi B połączenie cieni bez konieczności paraliżu.
  • Kage–Kubishibari no Jutsu (C) - czas trwania uwzględniony.
  • Kagemane Shuriken no Jutsu (C) - mechanika łapania przez wbicie broni usprawniona i doprecyzowana.
  • Kuro Higanbana (B) - technika zmieniona, już nie przyciąga. Ale za to możesz łapać więcej przeciwników za mniej. Oszczędniejsza wersja Kagemane no Jutsu, ale nie bez wad.
  • Kage Nui no Jutsu (B) - doprecyzowano możliwości cienowych mackowłóczni. Określono wytrzymałość, ale technik nie zatrzymają.
  • Kageyose no Jutsu (A) - ulepszona wersja techniki powyżej. Więcej możliwości, więcej zabawy!
  • Kagezukami no Jutsu (S) - potężny cień, niczym z żelaza, zdolny podnosić ciężkie obiekty i atakować nimi (zakazany).
  • Niektóre techniki wymagają stania w miejscu.
  • Poruszając się w cieniu istniejącym, ten Nara staje się mniej widoczny, co pozwala na skrytobójcze łapanki.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2823
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Seinaru, Ukog

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 4 lip 2017, o 21:36

#133

    Drobnej korekcie uległy dwie techniki z repertuaru Ninjutsu - przy pomocy Hari Jigoku jesteśmy od teraz w stanie stworzyć aż dwadzieścia senbonów, a z kolei przy użyciu Hitei Musho na drobnym dystansie atakujemy dużą chmarą krótkich pocisków rezygnując z jakości na rzecz ilości.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2057
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Buka » 6 lip 2017, o 14:51

#134

    Poprawie uległ opis przedmiotu/broni jakim jest wachlarz. OD teraz usunięto kwestię wzmacniania technik futonu, która mogła być błędnie interpretowana jak i możność latania za pomocą samego przedmiotu.
Obrazek
Administrator Ogólny - jak komuś się nie chce tam szukać to w skrócie mówiąc jestem od wszystkiego, a przynajmniej tak możecie mnie praktycznie traktować. W razie potrzebnej pomocy serdecznie zapraszam na discorda/gg lub pw (na które zaglądam najpóźniej).
Avatar użytkownika

Buka
Administrator
 
Posty: 2023
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
Ranga: Dobry Duszek
Krótki wygląd: Tak jak na avatarze i sygnie
GG: 12819100
Multikonta: Hikari

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 12 lip 2017, o 17:13

#135

Edycji poddano następujące techniki:

  • Doprecyzowano działanie techniki Fūton: Jūha Reppū Shō - od teraz ma określony zasięg jak i siłę niszczenia
  • Doprecyzowano działanie technik Shunshin no Jutsu oraz Kumoshin no Jutsu - w przypadku Shunshin od teraz w zależności od percepcji możemy uniknąć skutków ubocznych wykonego skoku, a w technice Kumoshin lekko uległ zmianie opis na tłumaczący czemu technika jest rzadko możliwa do wykorzystania w warunkach bojowych
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2057
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 13 lip 2017, o 22:53

#136

    Drobnej modyfikacji uległy opisy prowincji Kyuzo oraz Midori. Usunięte fragmenty udostępniające obszary mogące zostać nadużyte przez użytkowników do swoich celów.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2057
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Buka » 13 lip 2017, o 22:59

#137

Zmianie uległ Regulamin. Pojawiły się dwa nowe wpisy w punkcie traktującym o rejestracji na forum. Pierwszy informuje graczy o tym, że zamieszczane treści na forum są jego integralną częścią a drugi uprasza graczy o informowanie w przypadku korzystania z proxy by unikać problemów z dublującym się IP.
Zniknął za to wpis mówiący o transferze postaci podczas gry tym bardziej, że ciężko byłoby określić czy ktoś kto odkopał coś zupełnie starego faktycznie na to zasługuje a kto nie powinien dostać takiej premii tak więc dla równych zasad transfer jest możliwy tylko na początku rozgrywki
Obrazek
Administrator Ogólny - jak komuś się nie chce tam szukać to w skrócie mówiąc jestem od wszystkiego, a przynajmniej tak możecie mnie praktycznie traktować. W razie potrzebnej pomocy serdecznie zapraszam na discorda/gg lub pw (na które zaglądam najpóźniej).
Avatar użytkownika

Buka
Administrator
 
Posty: 2023
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
Ranga: Dobry Duszek
Krótki wygląd: Tak jak na avatarze i sygnie
GG: 12819100
Multikonta: Hikari

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 13 lip 2017, o 23:08

#138

Zmieniono pewne niedociągnięcia w klanie Maji, powstałe przez pytania użytkowników. Zmiany dotyczą następujących rzeczy:

  • Usprawnione opisy.
  • Maji vs Sabaku - czyli wpływ magnetyzmu na złoty piach został zmieniony.
  • Dodano Siłę pola magnetycznego. Teraz wiesz kiedy wyrwiesz przeciwnikowi z dłoni broń.
  • Zmieniono działanie Kekkei Genkai - zamiast tworzenia pola magnetycznego kontroluje bronie poprzez namagnesowanie ich chakrą. Początkowo kontaktem fizycznym, potem korzystając z pola magnetycznego.
  • Pole magnetyczne jest, ale na innych zasadach - pojawia się na randze B, pozwala na magnesowanie przedmiotów na odległość za pomocą techniki Jishaku Ninpō (D).
  • Sensoryczność magnetyczna - użytkownik zna położenie namagnesowanych przedmiotów.
  • Satetsu Shigure (A) - więcej pocisków, ale zużywa piach do stworzenia.
  • Satetsu no Kiri (B) - usunięto. Technika tworząca świder miała takie same właściwości co technika kompresująca piach w ogromne stożki czy inne bryły.
  • I wiele więcej. Najlepiej sprawdzić samemu : )
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1530
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 22 lip 2017, o 19:00

#139

    Zaktualizowano szablon broni, ubrań, unikalnych przedmiotów oraz medykamentów w temacie Tworzenie przedmiotów. Od teraz przedmioty do wyceny będą wstawiane jedynie w tabelkach.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2057
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 23 lip 2017, o 18:08

#140
  • Edycji uległy dwie UN - Uniwersalizmu oraz Nauczyciela - zapoznać się z nimi można pod tym linkiem
  • Wprowadzono ograniczenia dla atrybutu szybkości użytkowników w przypadku gdy Ci znajdują się w jakiejś cieczy - przeczytać o tym możemy w progach atrybutów
  • Edycji poddano technikę Kuchiyose: Raikō Kenka - aktualny spis znajdziecie w dziale Fūinjutsu
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2057
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 29 lip 2017, o 13:58

#141
    Zmiany w misjach/wyprawach!
  • Konkretne progi PH przeciwników na misjach.
  • Konieczność tworzenia KP przeciwników od misji rangi B i wstawiania ich w spoilerze i uhide do wglądu administracji.
  • Przeciwnicy ma wyprawach mają więcej PH niż przeciwnicy na misjach ten samej rangi. Misje są też odpowiednio dłuższe.

Misje
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1530
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 10 sie 2017, o 19:22

#142
    Wprowadzono Księge Bingo, a co za tym idzie - Listy gończe!
  • Zgłoszenia kandydatów do Księgi Bingo przyjmujemy poprzez ten temat - formularz zgłoszeniowy
  • Na podstawie informacji zawartych w formularzu zgłoszeniowym, wystawiany będzie list gończy w odpowiedniej ku temu prowincji, np. w Soso
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2057
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 7 wrz 2017, o 00:33

#143

Mokry sen entomologa - zmiany w klanie Aburame!

  • Wszystkie reberu mają takie same koszta.
  • Wprowadzono możliwość posiadania małych grud w celu zwiększenia ilości robaków o dodatkowe procenty (max 30% więcej robaków).
  • Zmniejszone pokłady chakry Aburame (każde 10% robaków zmniejsza zasoby o 2%, ponieważ te nieustannie się nią żywią).
  • Usunięta została mechanika regeneracji chakry. Teraz członkowie klanu regenerują ją tak samo jak każdy niezależnie od poziomu.
  • Niektóre techniki nie posiadają kosztu wykonania.
  • Robaki:
    • Bikōchū - możliwość zdobycia o 1 robaka więcej na misjach, doprecyzowany opis.
    • Shōkaichū - zwiększone pole wyczuwania chakry, nie wypierają Kikaichū
  • Dodatkowo usunięto konieczność wyprawy po zdobycie niektórych robaków.
  • Kidaichū Mushikui - technika usunięta, jej efekt był identyczny z efektem wprowadzenia do organizmu przeciwnika robaków Kidaichū.
  • A także inne niewielkie zmiany, które najlepiej wyłapać samemu


Techniki klanu Aburame
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 1530
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 17 wrz 2017, o 21:06

#144
    Uprzejmie informujemy, że w rolę nowego Redaktora Gazetki SW wchodzi Shijima, zastępując dotychczasowego wydawcę drugiego numeru - Akashiego. Zmiana podyktowana jest sprawami osobistymi, tak więc życzmy nowej Pani redaktor, dużo sukcesów. Trzymamy kciuki za kolejny numer. Powodzenia
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2057
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 19 wrz 2017, o 18:48

#145
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2057
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 19 wrz 2017, o 19:14

#146
    Wprowadzono możliwość sprzedaży uzyskanego z misji, handlu oraz pojedynków - ekwipunku po kursie 1/5 ceny pierwotnej pozyskanego przedmiotu. W każdym sklepie z wyposażeniem, pojawiła się stosowna Uwaga informująca o cenie sprzedaży używanego ekwipunku (przykład). Zmiana została wprowadzona na podstawie tego pomysłu.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2057
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Piszemy o wszystkim!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości