Rzeczy które zrobił Midori ale ma bana na pomysły.

Tradycyjny offtop - można tutaj swobodnie rozmawiać na temat forum, rozgrywki, tematyki, albo nawet o tematach zupełnie z innej beczki. Ogólnie - piszta, co chceta!

Rzeczy które zrobił Midori ale ma bana na pomysły.

Postprzez Midori » 2 kwi 2017, o 00:14

Raczej taki temat nie istotny dla nikogo. Trochę spisuje tu swoje projekty. Często wymagające poprawek jak harestu których mechanika rozrywania była jeszcze robiona pod inną state. tak to progi powinny być wyższe i takie tam. Nie ma co tracić czasu na tan temat randomie ;)

Nowe Haretsu.

Spoiler: pokaż
Obrazek
Bakuton - niezwykła umiejętność, którą dysponują członkowie rodu Haretsu. Zdolność ta umożliwia tworzenie "Bakutona", Element Wybuchu. Element jest niezwykle destruktywny i idealnie współgra z walką bezpośrednią. Przez przelanie chakry do wybranego miejsca na swoim ciele, Shinobi może doprowadzić do kontrolowanej eksplozji, której moc zależy od wprawy użytkownika. Na godnym poziomie trafienie przeciwnika wybuchem jest w stanie rozsadzać ciało na kawałeczki. Sam użytkownik jest całkowicie odporny na skutki spowodowanych przez siebie eksplozji. Wybuchy posiadają też kilka wad, z których najważniejszą jest niesamowicie niski zasięg. Wszelkie ataki na większe odległości są dla tego klanu niemożliwe, w przeciwieństwie do wyspecjalizowanych na walkę dystansową Dōhito. Dodatkowo wybuchy mogą być generowane wyłącznie na ciele użytkownika. Najgorszą wadą są jednak koszty które silnie naliczane są od ciosu, a nie tury.

Notka: Możliwe jest używanie niższego poziomu reberu, niż maksymalnie opanowany. Wiąże się to z mniejszymi możliwościami, ale też mniejszymi kosztami.


Obrazek



Pierwsza ranga tego KG umożliwia tworzenie na swoich pięściach wybuchowej chakry która podczas uderzenia uwalnia swą energię w stronę celu. Wybuch ten jest chakro chłonny, więc na tym poziomie zdolność ta służy raczej do kilku razowego użytku, a niż długich potyczek. Rekompensuje nam to jednak moc zdolności. Mimo, że spotykamy się z poziomem D wybuch jest w stanie już zabić czy oderwać kończynę.
Odporność a siła wybuchu.
  • 1 > 50 Wybuch rozszarpie bez problemu.
  • 51> 100 Przedziera się przez ciało, Ma problem z kośćmi.
  • 101> 200 Eksplozja wydziera kawał ciała.
  • 201> Pozostawia oparzenie ciała.

Nazwa
Bakuton: Reberu Di

Zasięg
Dotykowy

Koszt Chakry KC E - 15%, KC D - 12%, KC C - 10%, KC B - 6%, KC A - 4% , KC S -2%, KC S+ +2% (Za cios)




Nazwa
Bakuton: Bakuhatsu

Pieczęci
Brak

Zasięg
20cm

Koszt
E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polega na utworzeniu niedużej eksplozji w swojej dłoni. Odpowiednio ukierunkowana siła wybuchu pozwala na przykładowe odbicie rzuconej w nas broni na przeciwnika. Technikę można również wykorzystać do choćby przecięcia czegoś co nie cechuje się większą wytrzymałością (tkaniny, zwoje), a także do podpalania łatwopalnych obiektów. Trafienie nią przeciwnika nie zadaje wielkich obrażeń, chyba że bezpośrednio przyłoży się dłoń do ciała celu.


Obrazek





Siła wybuchu nie zmienia się w żadnym stopniu względem poprzedniego poziomu, jednak od tego momentu tworzenie wybuchów nie męczy nas już aż tak bardzo. Dodatkowo jesteśmy w stanie wytworzyć je na innych częściach ciała kiedy wykonujemy nimi cios np. Nodze. Na dodatek poziom tego raberu tanieje raz jeszcze podczas gdy osiągniemy niemal mistrzowski poziom klanowy.
Odporność a siła wybuchu.
  • 1 > 50 Wybuch rozszarpie bez problemu.
  • 51> 100 Przedziera się przez ciało, Ma problem z kośćmi.
  • 101> 200 Eksplozja wydziera kawał ciała.
  • 201> Pozostawia oparzenie ciała.

Nazwa
Bakuton: Reberu shi

Zasięg
Dotykowy

Koszt Chakry KC E - 7%, KC D - 6%, KC C - 6%, KC B - 5%, KC A - 3% , KC S -1%, KC S+ +1% (Za cios)

Po dziedzinie A KC E - 4%, KC D - 3%, KC C - 3%, KC B - 2%, KC A - 1% , KC S -Nie zauważalne, KC S+ Nie zauważalne. (Za cios)



Obrazek



Pierwszy skok mocy w używaniu wybuchowego KG. Od tego momentu nasze ciosy są bardzo niebezpieczne i nie możliwe do zignorowania przez nawet mocno doświadczonych shinobi. Następuje tu również i podwyżka płaconej chakry za tak wielkie wybuchy, a więc należy dobierać wydatek swojej energii bardzo rozważnie kiedy zaczynamy walczyć i przypada nam ocenienie naszego przeciwnika. Moc ta jednak nie ma problemu już z przebiciem się przez stal co za tym idzie nie przejmuje się już słabymi ciałami.
Odporność a siła wybuchu.
  • 1 > 130 Wybuch rozrywa ciała.
  • 131> 170 Rozrywa ciało. Dobrze wymierzony oderwie kończynę.
  • 171> 230 Eksplozja wydziera kawał ciała.
  • 231> Pozostawia oparzenie ciała.

Nazwa
Bakuton: Reberu Bi

Zasięg
Dotykowy

Koszt Chakry KC E - 15%, KC D - 12%, KC C - 10%, KC B - 8%, KC A - 6% , KC S -4%, KC S+ +4% (Za cios)





Nazwa
Bakuton: Hakai

Pieczęci
Brak

Zasięg
Kontakt bezpośredni

Koszt
D: 25% C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polegająca na skupieni mocy wybuchu w swojej dłoni, a następnie wyprowadzenie potężnego ciosu w stronę ziemi co skutkuje stworzeniem potężnej fali uderzeniowej o promieniu 10m. Fala jest silna na tyle, by zabrać ze sobą niestabilne obiekty i niektórych przeciwników, może również odpychać techniki do rangi C. Po uderzeniu zostaje w jego miejscu paro metrowy krater, a uniesiona ziemia unosi się przez turę w powietrzu utrudniając widoczność. Równie dobrze można tym Jutsu przechodzić przez ściany.


Obrazek


Poziom ten umożliwia tak naprawdę lepsze panowanie nad swym wybuchem. Jego siła nie zmienia się na tym poziomie jednak wybuchy znacznie tanieją. Od tego momentu zmienia się również w pewnym stopniu wydatek za raberu C. Poszerzenie kontroli rozkłada się i na używanie słabszego wybuchu. Jest to bardzo istotny poziom dla haretsu. Od tej chwili stają się oficjalnymi wojownikami potrafiącymi długie okresy czasu walczyć swoimi zdolnościami.
Odporność a siła wybuchu.
  • 1 > 130 Wybuch rozrywa ciała.
  • 131> 170 Rozrywa ciało. Dobrze wymierzony oderwie kończynę.
  • 171> 230 Eksplozja wydziera kawał ciała.
  • 231> Pozostawia oparzenie ciała.

Nazwa
Bakuton: Reberu Ei

Zasięg
Dotykowy

Koszt Chakry KC E - 10%, KC D - 8%, KC C - 6%, KC B - 5%, KC A - 5% , KC S -2%, KC S+ -2% (Za cios)


Obrazek


Ostatni poziom wybuchu jest opanowywany jedynie przez prze potężnych Haretsu. Poziom ten umożliwia im tworzenie silniejszego wybuchu. Jest to spuścizna umiejętności ów rodu co przekłada się na śmiercionośne skoncentrowane ciosy tą eksplozją. Oczywiście poza umiejętnościami panowania nad wybuchem przemiana ta wymaga ogromu energii przez co jej rola jest często jednorazowa aby dalej móc ustać na nogach.
Odporność a siła wybuchu.
  • 1 > 180 Wybuch rozrywa ciała.
  • 181> Rozrywa ciało. Dobrze wymierzony oderwie kończynę.
  • 231> Eksplozja wydziera kawał ciała.

Nazwa
Bakuton: Reberu Esu

Zasięg
Dotykowy

Koszt Chakry KC E - 40%, KC D - 35%, KC C - 25%, KC B - 18%, KC A - 15% , KC S -8%, KC S+ -8% (Za cios)



Nazwa
Bakuton: Jiraiken

Pieczęci
Brak

Zasięg
Kontakt bezpośredni

Koszt
E: 75% | D: 70% | C: 60% | B: 45% | A: 40% | S: 20% | S+: 10%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Technika polegająca na skupieni całej mocy wybuchu w swojej dłoni, a następnie wyprowadzenie jednego, potężnego ciosu. Efektem jest prawie całkowite zdezintegrowanie trafionego obiektu. Wybuch jest skupiony w formę stożka, co przekłada się na iście makabryczny efekt. Skupiony wybuch posiada właściwości mocno penetrujące, dając radę nawet części technikom rangi S.

Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującego się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.


Gen dzwięku


Spoiler: pokaż
Obrazek
Nazwa Szczepu: Furatto
Lider Szczepu:
Opis Szczepu: Demoniczni muzycy to szczep który rozsiany jest po całym świecie. Wszyscy są bardzo utalentowani w artystycznej grze na instrumentach i noszą je przy sobie. Jednostki skwalifikowane jako posiadacze lini krwi demonicznej melodii czasem można spotkać w miastach kiedy kreują ludzkie dni swoją muzyką. Legendy chodzą, że po wizycie takiego artysty w wiosce wszyscy zaczynają myśleć podobnie i skupiać swoje odczucia na podobnych aspektach życia.
Cechy charakterystyczne:
  • Posiadają i grają na instrumentach.
Miejsce zamieszkania: Tereny za murem
Powiązania z Rodami: Niepodległy
Proponowany styl rozwoju postaci: , Ninjutsu Genjutsu
Techniki klanowe: Szczepu Furatto




Obrazek


Kurayami no sonata- Zdolności tego szczepu umożliwiają członkom wpływanie na umysły otaczających ich osób za pomocą melodii które wykonują na wszelakich instrumentach. Podczas kiedy swoją muzyką dostaniemy się do umysłu ofiary jesteśmy w stanie zmanipulować go zgodnie z właściwością odgrywanej melodii. Najdosadniejszym przykładem jest oczywiście utwór wpływający na zmysł wzroku ofiary dzięki któremu możemy wytwarzać dowolne sprecyzowane halucynacje jednak nie powinno się tak spłycać właściwości dźwięku tego klanu.

* - Demoniczny Pakt – Każdy członek tego klanu może nawiązać specjalny pakt lini krwi Furatto. Po nawiązaniu krwią więzi z demonicznym światem jesteśmy w stanie przyzywać słabe demony których wola jest za słaba by oprzeć się naszej melodii. Takimi przywołańcami jesteśmy w stanie spokojnie sterować za pomocą odpowiedniej melodii aby wykonywali wszelkie zaplanowane przez nas ataki.

Ważne Demony nie mogą posiadać żadnych Jutsu, a ich statystyka konsekwencji musi być równa średniej wynikającej z dodania wszystkich punktów statystyk demona i podzieleniu ich przez 6 (Siła,szybkość,percepcja,wytrzymałość,psychika,konsekwencja). Demona kontrolować możemy tylko wtedy jeśli nasza psychika pozwoli złapać go w genjutsu.

Notka 1 - Aby otworzyć dziedzinę klanową należy mieć otwarte GenJutsu.

Notka 2 - Aby używać silnych melodii należy tworzyć je w WT. Raberu pozwala używać spontanicznych utworów które często nie mogą się równać siłą melodii do których jesteśmy przygotowani.

Notka 3 - Aby otworzyć pakt należy zdobyć go na misji C i opracować.[/akap]



Obrazek


Pierwszy stopień Raberu jest zaledwie przedsmakiem dalszych zdolności. Po załapaniu pierwszych zasad jesteśmy w stanie tworzyć wpływające na ludzi dzwięki jednak trudno nazwać je jeszcze bronią. Jeśli złamiemy czyiś umysł jakąś z spontanicznych melodii możemy sprawić aby osoba słuchająca zaczęła słyszeć nieprzyjemne głosy otaczających ją ludzi, albo widzieć przed sobą rzeczy które nie istnieją, lub nie widzieć istniejących. Ograniczenie jednak jest tu dość widoczne ponieważ naraz możemy stworzyć , zakryć tylko pojedyncze obiekty w iluzji, a na dodatek nawet jeśli nasza stworzona iluzja zaatakuje przeciwnika ten nie poczuje bólu. Tak czy inaczej jest to ważny początkowy poziom.

Nazwa
Kurayami no sonata: Reberu Di

Zasięg
Cicha uliczna melodia
20 metrów

Pełna głośność
35 metrów

Koszt Chakry KC E - 5%, KC D - 4%, KC C - 3%, KC B - 2%, KC A - 1% , KC S - niezauważalne koszty, KC S+ - niezauważalne koszty (na turę)


Obrazek



Bardzo ważny poziom tego Kekkei Genkai w którym muzyk dostaje możliwość nawiązania demonicznego paktu. Sam demoniczny pakt jest na tyle istotny bo umożliwia nam przyzwanie demona, którego jesteśmy w stanie kontrolować specjalną osobną melodią. Dodatkowo sama iluzja dźwięku rośnie na sile, a melodie spontaniczne z Raberu nie mają już problemu wytwarzać zakłóceń w zmysłach przeciwnika jak poczucie lekkiego bólu czy zobaczenie paru dodatkowych postaci które nie znajdują się w realnym świecie.

Demony
Jesteśmy w stanie władać nad jednym demonem

Nazwa
Kurayami no sonata: Reberu shi

Zasięg
Cicha uliczna melodia
25 metrów

Pełna głośność
45 metrów

Koszt Chakry KC E - 10%, KC D - 8%, KC C - 4%, KC B - 3%, KC A - 2%, KC S - 1%, KC S+ - niezauważalne koszty (na turę)



Nazwa
Maindokontorōru

Pieczęci
Brak

Zasięg
Raberu

Koszt
E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: ? | S+: ?

Dodatkowe
Uprzednie Kuchiyose no Jutsu, Pakt z Doki (wściekłymi demonami)

Opis Specjalna Melodia stworzona aby kontrolować przyzwane demony. Dzięki przypisaniu ruchu do wybranego dźwięku jesteśmy w stanie bardzo szybko wydawać rozkazy swoim przyzywającą podczas gry na instrumencie. Melodia jest kluczowa do korzystania z Dokich i kiedy się zatrzyma ci będą stać jak zatrzymani w czasie dopóki nie dostaną kolejnego rozkazu.

Mechanika Jeśli przyjdzie nam się mierzyć z szybkim shinobim bardzo ważna będzie nasza statystyka percepcji która musi nadążyć za przeciwnikiem i pozwolić władanie paroma dokimi naraz.


Obrazek



Ten stopień wtajemniczenia znacznie wzmacnia iluzje wykonywane przez spontaniczne melodie. Genjutsa wpływające na wzrok i resztę zmysłów są znacznie potężniejsze dzięki czemu jeśli złamiemy umysł naszego przeciwnika nie powinniśmy mieć problemu aby ten uciekał od tygrysów bo ich pazury będą boleć jak normalne.

Nazwa
Kurayami no sonata: Reberu Bi

Demony
Jesteśmy w stanie władać nad jednym demonem

Zasięg
Cicha uliczna melodia
30 metrów

Pełna głośność
60 metrów

Koszt Chakry KC E - 15%, KC D - 12%, KC C - 8%, KC B - 5%, KC A - 4%, KC S - 2%, KC S+ - 1% (na turę)



Obrazek


Przedostatni poziom daje nam możliwość skrępowania czyiś ruchów za pomocą iluzji wydobywającej się z dźwięku. Na tym poziomie jesteśmy w stanie całkowicie złapać przeciwnika i zmienić obraz przed jego oczami czy dać mu odczuć uczucie / ból ręki rozpływającej się w iluzji itd. Na dodatek dostajemy możliwość kontrolowania kolejnego demona.

Nazwa
Kurayami no sonata: Reberu Ei

Demony
Jesteśmy w stanie władać nad dwoma demonami

Zasięg
Cicha uliczna melodia
40 metrów

Pełna głośność
70 metrów

Koszt Chakry KC E - 25%, KC D - 20%, KC C - 15%, KC B - 10%, KC A - 8%, KC S - 5%, KC S+ - 2% (na turę)



Nazwa
Makyō no Ran

Pieczęci
Brak

Zasięg
Raberu

Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%

Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań

Opis Melodia jest skonstruowana w taki sposób aby obudzić specjalną chakrę znajdującą się w Dokich. Po rozpoczęciu jej z ust naszych demonów wydobywają się długie bez większych ograniczeń węże o wielu ostrych szczękach. Nie da się ich zranić ostrzami ponieważ te najpewniej przelecą przez bestie ani wybuchami itd. Węże zaś podczas atakowania nie ranią przeciwnika również jednak wygryzają z niego jego energie zwaną chakrą i kiedy skończą jeść całą... To przeciwnik umiera.


Obrazek


Ostatni poziom umiejętności skutkuje ogólnym rozwojem każdego aspektu muzycznych iluzji. Wszystkie wpływy na umysł przeciwnika są znacznie silniejsze jak na poziom S przystało. Na sam koniec dostajemy też możliwość kontrolowania trzeciego demona.

Nazwa
Kurayami no sonata: Reberu Esu

Demony
Jesteśmy w stanie władać nad trzema demonami

Zasięg
Cicha uliczna melodia
60 metrów

Pełna głośność
90 metrów

Koszt Chakry KC E - 33%, KC D - 28%, KC C - 23%, KC B - 18%, KC A - 13%, KC S - 8%, KC S+ - 4% (na turę)


NOT REDY!
Midori
 

Re: Rzeczy które zrobił Midori ale ma bana na pomysły.

Postprzez Midori » 29 kwi 2017, o 16:34

indywidualny sharingan??
Spoiler: pokaż

Choć mało osób o tym wie oczy uchicha odzwierciedlają w jakimś sensie charakter ich posiadacza. Choć tablice nie mówią o tym za wiele to istnieje racja w tym, że unikalna umiejętność sharingana może mieć dużo wspólnego z jej nosicielem / byłym posiadaczem. Dla przykładu będąc geniuszem rzeczywistości zagłębisz się w jego możliwości genjutsu choć jak wiemy silne te genjutsu ze swiat się zmienia. W momencie kiedy napotkamy kogoś gniewnego można napotkać u niego oczy które spopielą wszystko z siłą tego destrukcyjnego uczucia. Był też i przypadek kiedy oczy pozytywnego chłopaka zmieniały swiat i czylily ludzi bardziej szczęśliwszymi samym spojrzeniem. Albo siedzący w cieniu shinobi który może znikać jakby nigdy nic by szybko uciąć sprawę bez zbędnej walki ponad wymagania lub pozwolić sobie usprawnić walkę unikając przydatnie ciosów / doskakiwać. Nawet marzyciele mogą znależć tu coś dla siebie. Stworzyć własny swiat. Wymiar... Bywał też i jeden taki który oczu swych używał do rozbierania technik innych i powtarzania ich ze swą wolą. A i taki który kochał walkę i stworzył perfekcyjną czysto silną formę mocy zwaną susanoo. Jedno jest pewne. Poza podstawowymi usprawnieniami percepcji w sharinganie kryje się ogromna moc z krwi bogów. Ostatnia tak czysta nie licząc byakuugana. Teorią również jest iż oczy braci łączą się kiedy ci oddadzą się ku większemu planu i jeden ostatni poniesie ich wagę. Legenda głosi iż percepcja osoby która odziedziczy te oczy scala się i tworzy nową moc złączoną z poprzednich dalej pozostawiając je gdzieś w rozsądnym tle by współgrać. Charakter klanowiczów może się scalić w jeden nowy dopracowany z precyzją chemika i pasją w całkiem nowy który przeniesie wole na świat.
<feelsgoodman> <brawo> ;) :)
Midori
 

Re: Rzeczy które zrobił Midori ale ma bana na pomysły.

Postprzez Midori » 2 maja 2017, o 15:33

Obrazek :)
Midori
 

Re: Rzeczy które zrobił Midori ale ma bana na pomysły.

Postprzez Midori » 2 maja 2017, o 15:35

Sentymentalny pierwszy szkic? ;P

Midori napisał(a):Ale co ze tak? Odc 484 - 488.

Edit. Aktualny jest post klanu poprawiony przez chuichiego niżej
Spoiler: pokaż
Obrazek
Nazwa Szczepu: Chinoike
Lider Szczepu:
Opis Szczepu: Szczep ten pochodzi z niezbadanych terenów kontynentu za murem przez co dalej pozostaje bardzo tajemniczy i rzadki dla świata shinobi. Jednostki które przedostały się przez barierę powoli zaczynają pojawiać się w wioskach, a wraz z nimi ich umiejętności Kekkei Genkai. Dzięki swojemu Dojutsu Ketsuryūganie klan może władać prostymi jednak potężnymi iluzjami i specyficzną wynikającą z oczu chakrą. W ich technikach często ważnym aspektem jest ich krew.
Cechy charakterystyczne:
  • Zakrwawione oczy podczas używania umiejętności.
Miejsce zamieszkania: Tereny za murem
Powiązania z Rodami: Niepodległy
Proponowany styl rozwoju postaci: Genjutsu , Ninjutsu
Techniki klanowe: Szczepu Chinoike



Obrazek
Ketsuryūgan -Kekkei Genkai te umożliwia posiadaczom używanie technik związanych z ich krwią jak i samego Dojutsu które może tworzyć proste jednak silne zakłócenia w umyśle przeciwnika. Wraz z rozwojem tajemnicze oczy mogą wydać się dość brutalne ponieważ umożliwiają uginanie ludzi pod swoją wolę robiąc z nich jednorazowe kukły czy przepuszczanie swojej wyniszczającej energi oczu przez krew i rany przeciwnika. Warto też wspomnieć, że szczep Chinoike wyjątkowo słabo sprawdza się przeciw klanowi Uchicha. Sharingan bowiem jest w stanie rozproszyć ich techniki Dojutsu o wiele łatwiej dlatego też Chinoike mieli ogromny problem aby przedostać się z swoich za murowych wiosek.

Dōjutsu:
[spoil er]

Nazwa
Ketsuryūgan

Oczy te są tajemnicą klanu Chinoike. Podczas aktywacji białka zaczynają stawać się czerwone, a źrenice zaczynają mieć na sobie poziomą, żabią kreskę. Ketsuryūgan umożliwia używanie klanowych technik które bez niego są nie wykonalne oraz wraz z pojmowaniem przez shinobiego swojego KG umożliwia mu pewniejsze ich używanie.

Bonus Klanowe:
D +10 psychiki + 10 percepcji
C +15 psychiki + 15 percepcji
B + 20 psychiki + 20 percepcji
A + 25 psychiki + 25 percepcji
S + 35 psychiki + 35 percepcji
[/s poiler]




Obrazek

Technika polega na przekrwieniu oczu / aktywowaniu Ketsuryūgan po czym wpłynięciu nim na przeciwnika tak, iż ten nie zauważa kiedy my niczym za pomocą Kawarimi no Jutsu przeskakujemy w miejsce do 30m od niego tylko, że bez pieńka. Bardzo prosta technika jednak dzięki temu bardzo wygodna i użyteczna.

Nazwa
Ketsuryūgan: Kawarimi

Wymagania
Ketsuryūgan

Zasięg
30 metrów.

Koszt Chakry E: 5% | D: 4% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: 1%


Obrazek


Technika klanu zaczyna się aktywacją Dojutsu. Przekrwienie oczu jest w tym momencie na tyle silne iż krew zaczyna spływać niczym łzy z naszej twarzy. Po chwili członek klanu znika ze swojego miejsca i pojawia się za swoim przeciwnikiem który zmierzony Ketsuryūgan zamiera. Jeśli wszystko się powiedzie i Dojutsu utrzyma osobę wystarczająco długo to nie powinno być problemu z podejściem do przeciwnika i odcięciem mu głowy.

Nazwa
Nisshoku

Wymagania
Ketsuryūgan, Psychika

Zasięg
5 metrów.

Koszt Chakry KC E - 15%, KC D - 12%, KC C - 8%, KC B - 5%, KC A - 4%, KC S - 2%, KC S+ - 1% (na turę)



Technika polega na ulaniu krwi do zbiorników wodnych czy strumyków po czym za pomocą Ketsuryūgan pobudzić rozcieńczoną krew i wytworzyć ze zbiornika kilku wytrzymałych jak i zarazem szybkich smoków. Smoki cały czas połączone są z źródłem wody które jest niestety istotne jednak potrafią być bardzo duże co daje im dobry zasięg i morderczość bo w paszczy zmieszczą spokojnie dwóch ludzi lub jednego akamichi.

Nazwa
Kerryū Shōten

Wymagania
Ketsuryūgan, Ulanie własnej krwi do zbiornika wody

Zasięg Smoków
15 metrów od granicy wody

Koszt Chakry E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (4 smoki)


Obrazek


Technika Dojutsu. Za pomocą zbliżenia się do przeciwnika na bardzo bliską odległość jesteśmy w stanie nałożyć za pomocą wzroku nałożyć na przeciwnika układ chakry elementy naszej chakry. Dzięki temu jesteśmy w stanie przejąć władzę nad jego ciałem do tego stopnia iż zostanie z niego posłuszna kukiełka dążąca do pierwszego nadanego mu przez Ketsuryūgan celu. Ciała te będą walczyć z pełnią swoich statystyk, bez braków na gracji. Na dodatek podczas zadania rany ciału ich krew zaczyna skraplać wybuchowa chakra która łączy ów zombie w okrągłą bombe i po chwili wybucha. Jeśli w okolicy zranionych zostało pare ciał na raz bomba moze sie połączyć i wybuchnąć mocniej. Jest to też i mankament tej techniki ponieważ nawet shuriken może detonować ciało z ukrycia. Technika jednak jest możliwa do zatrzymania. Zombie da się uleczyć jednak wytrącenie chakry szczepu chinoike jest bardzo trudne i może być do tego potrzebny ktoś widzący ów układ. Minusem już ostatnim jest to, że technika jest raczej przeznaczona do używania na słabszych osobnikach przez co raczej doswiadczony shinobi będzie obawiać się bardziej ataku kukiełek niż zostania jedną z nich.

Nazwa
Kibaku Ningen

Wymagania
Ketsuryūgan, Ofiara konsekwencji mniejszej niż 100

Zasięg
5 metrów.

Koszt Chakry E: 45% | D: 35% | C: 25% | B: 15% | A: 8% | S: 5% | S+: 4%( 5 kukieł)



Technika polega na wepchaniu umysłu naszego przeciwnika do stworzonej iluzji gdzie oblewa go szybko wzburzone morze naszej krwi. Na krwawym niebie nie ma słońca, a są jedynie wielkie oczy ukazujące Ketsuryūgan. Sama technika jest bardzo silnym Genjutsu z którego trudno się wyrwać. Mało kto potrafi mu się oprzeć jednak złamanie go jest możliwe za pomocą Sharingan: San Tomoe.

Nazwa
Chinoike Yume

Wymagania
Ketsuryūgan, Kontakt wzrokowy

Zasięg
30 metrów

Koszt Chakry E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%



Obrazek


Technika która umożliwia składowanie swojej chakry w ciele przeciwnika aby w ten sposób zamienić go w bombę jak ta z techniki zombie. Aby przekazać chakrę należy nałożyć ją ostrze, a te wyładuje ją za każdym razem kiedy cięcie zrani przeciwnika. Chakra w oczekiwaniu na odpowiedni moment będzie składować się, aż w pewnym momencie zgrupuje się na chakrze przeciwnika i wytworzy z nich okrągłą i wybuchającą bombę. Samo przekazywanie chakry w tak bezpośredni sposób może odbyć się i ręcznie jeśli dotkniemy rany ofiary. Nasza chakra spłynie wtedy szybko i odpali bombę niemal natychmiastowo.

Nazwa
Manyuaru Kibaku Ningen

Wymagania
Pociski , ostrza czy dotyk. Ketsuryūgan, 5 cięć do wybuchu

Zasięg
Bezpośredni

Koszt Chakry KC E - 50%, KC D - 30%, KC C - 25%, KC B - 20%, KC A - 10%, KC S - 5%, KC S+ - 5% (za 5 cięć)


Obrazek


Najsilniejsze Jutsu klanu Chinoike i zarazem rozwinięcie Chinoike Yume. Podczas gdy spojrzymy na przeciwnika udaje się on do świata Ketsuryūganie gdzie wpada do wody i zostaje szatany ogromnymi nurtami krwawej wody. W Iluzji wytwarza się również powoli wodny cyklon który skutecznie wciąga przeciwnika i podtapia. Jeśli ktoś nie wydostanie się na czas jego osoba może umrzeć na jego ciało będzie niczym warzywko. Bardzo trudno nie ulec tej technice jednak moc EMS jest w stanie zatrzymać te jutsu.

Nazwa
Chinoike Ōdama Yume

Wymagania
Ketsuryūgan,Kontakt wzrokowy,Chinoike Yume

Zasięg
5 metrów.

Koszt Chakry C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Midori
 

Re: Rzeczy które zrobił Midori ale ma bana na pomysły.

Postprzez Midori » 3 maja 2017, o 13:39

Obrazek
Obrazek
Midori
 


Powrót do Piszemy o wszystkim!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości