Błędy na stronie

Tradycyjny offtop - można tutaj swobodnie rozmawiać na temat forum, rozgrywki, tematyki, albo nawet o tematach zupełnie z innej beczki. Ogólnie - piszta, co chceta!

Re: Błędy na stronie

Postprzez Kenshi » 27 cze 2017, o 11:26

DemoNCS napisał(a):
Naoki napisał(a):Ja mam ten sam problem, ale przeglądając forum na telefonie.

Powiadasz na Telefonie, a forum nie jest przystosowane pod Tel, w małym stopniu jest :(
Podając problem z forum na tel. podał byś chociaż System na jakim działa Twój tel - wersja też mile widziana :v


Na mobile windows 10 i Microsoft edge śmiga poprawnie
Wiem, że niektórzy mają ser­ca jak dzwon

Silne, głośne, pra­wie niez­niszczal­ne

Lecz zim­ne jak żela­zo, z które­go je odlano


Obrazek
Avatar użytkownika

Kenshi
 
Posty: 372
Dołączył(a): 3 sty 2017, o 12:21
Lokalizacja: Atsui
Wiek postaci: 22
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Wysoki, szczupły brunet o jasnych, żółtych tęczówkach. Cechą charakterystyczną jest głęboka blizna przecinająca twarz. Mężczyzna nosi lekki, przewiewy strój w którego skład wchodzą spodnie, tunika, okrycie głowy i szyi - wszystko w odcieniach bieli.
Widoczny ekwipunek: Płaszcz, tunika, okrycie głowy i szyji, rękawiczki, blaszane plakietki na nadgarstkach oraz pochwa z kataną przypasana u boku.
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=3384&p=47577#p47577
GG: 9501531
Multikonta: brak

Re: Błędy na stronie

Postprzez DemoNCS » 27 cze 2017, o 12:03

Kenshi napisał(a):
DemoNCS napisał(a):
Naoki napisał(a):Ja mam ten sam problem, ale przeglądając forum na telefonie.

Powiadasz na Telefonie, a forum nie jest przystosowane pod Tel, w małym stopniu jest :(
Podając problem z forum na tel. podał byś chociaż System na jakim działa Twój tel - wersja też mile widziana :v


Na mobile windows 10 i Microsoft edge śmiga poprawnie

Czyli o Andka chodzi lub Inne, u mnie na 8.1 mobile też śmiga xD

@ Naoki, Jeśli Andek to polecam Chrome jako przeglądarkę.
A jak pod Chrome nie będzie działać to prędzej coś na to zaradzę niż na podstawową i okrojoną przeglądarkę ;)

[:EDIT:]
Na Tel z Android 5.1 działa Zaznaczanie wszystkiego i kopiowanie z code :)
?
??
???
????
?????
Avatar użytkownika

DemoNCS
Administrator
 
Posty: 38
Dołączył(a): 18 lut 2015, o 21:28
Lokalizacja: Kraków
Wiek postaci: 0
Ranga: Skype : demoncs6
GG: 994000
Multikonta:

Re: Błędy na stronie

Postprzez Yasuo » 23 lip 2017, o 18:37

viewtopic.php?f=24&t=457 - bardzo duża część grafik z tego tematu nie chce mi się włączyć. Prosiłbym o sprawdzenie tego i jeśli to błąd (bo może być tak, że tylko u mnie to nie działa!), to proszę o naprawę.
- Mowa
Kod: Zaznacz cały
[color=#00FFFF]- Mowa[/color]



"Myśli"
Kod: Zaznacz cały
[color=#00FFFF][i]"Myśli"[/i][/color]



Prowadzone Misje: Kyasupa Nagai, Tsukune, Hotaka, Fumiko

Wzór Misji:
Spoiler: pokaż
Kod: Zaznacz cały
[quote][center][i]Nick gracza[/i]
[b]Misja rangi Y
1/X
<Pora roku>, <Rok> roku[/b][/center]

[akap]Tu wstaw tekst...[/akap][/quote]

Kod: Zaznacz cały
[center][i]Misja wykonana pomyślnie![/i]
[b]X PH, Y Ryo(, dodatkowe wynagrodzenie lub informacje - opcjonalnie)![/b][/center]

Kod: Zaznacz cały
[center][i]Misja zakończona niepowodzeniem.[/i]
[b]Informacje.[/b][/center]
Avatar użytkownika

Yasuo
 
Posty: 899
Dołączył(a): 20 lip 2017, o 19:57
Wiek postaci: 20
Ranga: Samuraj
Widoczny ekwipunek: ---
- Wakizashi (znajdujące się w pochwie przy pasie po lewej stronie) - imię tego miecza to Nikushi ( ニキシー ) co oznacza "Rusałkę".
- 2 Bokkeny (znajdujące się w pochwach po prawej stronie pasa)
- Torba #1 (przypięta do pasa, w okolicach lewego pośladka).
- Worek Mikołaja (przewieszony przez ramię, znajdujący się na plecach).
- Zbroja (ubrana) - opis w KP. Wizualizacja Zbroi: https://i.pinimg.com/564x/5c/f8/84/5cf8 ... cb17a6.jpg
Link do KP: viewtopic.php?f=32&p=55892#p55892
GG: 4278470
Multikonta: Brak

Re: Błędy na stronie

Postprzez Kazaru » 23 lip 2017, o 20:28

U mnie wszystkie działają.
Kazaru
 

Re: Błędy na stronie

Postprzez Reika » 21 sie 2017, o 19:17

viewtopic.php?f=72&t=104

Brak aktualizacji po ostatniej wojnie Sabaku z Kaguya. W opisach prowincja Atsui nadal ma wpisanych Kaguya. Brak też konkretnej wiedzy na temat Sabaku w ogólnej wiedzy klanu.

viewtopic.php?f=68&t=102

Tutaj także brak konkretnej wiedzy o Sabaku.
Avatar użytkownika

Reika
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 kwi 2015, o 18:21
Wiek postaci: 27
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Na razie brak takowego, ale może coś się wkrótce znajdzie
Link do KP: http://www.shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?f=32&t=245
GG: 0
Multikonta:

Re: Błędy na stronie

Postprzez Rindou Arashi » 2 sty 2018, o 12:58

Obrazek

Podział tekstu na dwie kolumny przy użyciu dial w KP. Podejrzewam, że problem bierze się z tego, iż pole tekstowe Qoute w którym znajduje się KP jest węższe a znacznik dial ma na sztywno wpisane wymiary, bądź też skaluje się nie do pola w którym się znajduje a do szerokości posta. W spoilerze znajduje się kod, który był wrzucony w KP.

Spoiler: pokaż
Kod: Zaznacz cały
[dial][center][img]https://i.imgur.com/YTFvqv9.png[/img][/center]Jakiś opis ubioru zielonowłosego bohatera który tak samo jak bohaterowie innych anime nosi zawsze te same ciuchy co jest bardzo dziwne. Czy oni mają całe szafy wypełnione tym samym?[/dial][dial][center][img]https://i.imgur.com/YTFvqv9.png[/img][/center]Jakiś opis ubioru zielonowłosego bohatera który tak samo jak bohaterowie innych anime nosi zawsze te same ciuchy co jest bardzo dziwne. Czy oni mają całe szafy wypełnione tym samym?[/dial]
Rindou Arashi
 

Re: Błędy na stronie

Postprzez Rindou Arashi » 4 sty 2018, o 11:18

W temacie o tworzeniu marionetek jest stary kod. Po wrzuceniu obrazka w niego, wyskakuje gif nakazujący zmianę kodu z center img na timg

Link do tematu -> Link

Jak jest
Kod: Zaznacz cały
    [tab=jutsu][center][img]Obrazek[/img][/center]
       [tname=Nazwa Kukły][/tname]
       [tname=Ranga][/tname]
       [tname=Klasa][/tname]
       [tname=Cena][/tname]
       [tname=Materiały][/tname]
       [topis=Wygląd][/topis]
       [topis=Mechanizmy][uhide][/uhide][/topis]
    [tname=Link do tematu postaci][url=]KLIK![/url][/tname][/tab]


Jak powinno być
Kod: Zaznacz cały
[tab=jutsu][timg=wysokość Obrazka]link do obrazka[/timg]
       [tname=Nazwa Kukły][/tname]
       [tname=Ranga][/tname]
       [tname=Klasa][/tname]
       [tname=Cena][/tname]
       [tname=Materiały][/tname]
       [topis=Wygląd][/topis]
       [topis=Mechanizmy][uhide][/uhide][/topis]
    [tname=Link do tematu postaci][url]KLIK![/url][/tname][/tab]
Rindou Arashi
 

Re: Błędy na stronie

Postprzez Ocir » 6 sty 2018, o 23:16

@Rindou Arashi
Wstawiłem poprawny kod. Co do dial, faktycznie z tego co pobieżnie spojrzałem po css jest sztywno ustawione i pomyślę co się z tym zrobi. Zdecydowanie najmniej babrania się byłoby przez dodanie osobnego diala dla quote. No ale zobaczymy ;v
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3149
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Błędy na stronie

Postprzez DemoNCS » 25 sty 2018, o 22:24

Rindou Arashi napisał(a):Obrazek

Podział tekstu na dwie kolumny przy użyciu dial w KP. Podejrzewam, że problem bierze się z tego, iż pole tekstowe Qoute w którym znajduje się KP jest węższe a znacznik dial ma na sztywno wpisane wymiary, bądź też skaluje się nie do pola w którym się znajduje a do szerokości posta. W spoilerze znajduje się kod, który był wrzucony w KP.

Nie ma wartości stałych a procentowe.
W niedalekiej przyszłości będzie naprawione, chociaż tak naprawdę, nie pamiętam do czego użyłem takiej konfiguracji ;)
Wykonałem parę testów na forum i jest to do rekonfiguracji małej, a nie brałem pod uwagę tylko ów zgłoszenia :)

Dam znać oczywiście po zmianach <ninja>
?
??
???
????
?????
Avatar użytkownika

DemoNCS
Administrator
 
Posty: 38
Dołączył(a): 18 lut 2015, o 21:28
Lokalizacja: Kraków
Wiek postaci: 0
Ranga: Skype : demoncs6
GG: 994000
Multikonta:

Re: Błędy na stronie

Postprzez Aru » 15 sie 2018, o 10:17

Znalazłem dwa błędy w dziale Technik.

Pierwszy błąd w technikach klanu Yamanaka. Umiejętność Sensora jest wrodzona, więc nie można jej posiadać równocześnie będąc klanowiczem.

Notka: Umiejętności sensoryczne nabyte klanowo sumują się z zasięgami nabytymi przez Umiejętność Nabytą Sensora.





Drugi błąd, w technikach Fūinjutsu. W poście o pieczętowaniu przedmiotów jest tabelka, która nie zgadza się z informacją w poście z technikami Fuinjutsu. Zamiast liczb 200 oraz 500 przy Fuinjutsu E, powinno być ND (nie dotyczy).


Nazwa
Fūin no Jutsu

Pieczęci
Przy pieczętowaniu Tygrys, przy odpieczętowaniu brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny(jednorazowe pieczętowanie)

Dodatkowe
Użytkownik musi stać obok zwoju (i takowy posiadać, rzecz jasna)

Opis Podstawowa technika specjalistów w pieczętowaniu, wymagająca użycia zwoju. Ninja staje w pobliżu papirusu i nakłada na papier (lub obok, jeżeli przedmiot jest za duży) to, co ma zostać zapieczętowane wewnątrz. Następnie przelewa do obu - przedmiotu i zwoju - swoją chakrę i składa pieczęć tygrysa. Efektem jest zamknięcie wewnątrz papieru docelowego przedmiotu, który następnie można w każdej chwili ponownie odpieczętować.

Uwaga -Pieczętowanie materiałów organicznych (m.in. materiałów do przeszczepu) możliwe jest przy pomocy tej techniki dopiero od Fūinjutsu C.
-Na randze E z Fūinjutsu możemy pieczętować przedmioty tylko w małych zwojach.
-W przypadku samurajów technika jest dostępna od Fūinjutsu rangi D


Fūinjutsu E
Mały zwój
75
Średni zwój
200
Duży zwój
500

Fūinjutsu D
Mały zwój
150
Średni zwój
400
Duży zwój
1000

Fūinjutsu C
Mały zwój
225
Średni zwój
600
Duży zwój
1500

Fūinjutsu B
Mały zwój
300
Średni zwój
800
Duży zwój
2000

Fūinjutsu A
Mały zwój
375
Średni zwój
1000
Duży zwój
2500

Fūinjutsu S
Mały zwój
450
Średni zwój
1200
Duży zwój
3000
]





Trzeci błąd jest natury estetycznej. W technikach klanu Jugo (http://shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?f=56&t=6137), są dwie różne ramki. Brakuje osobnych kolumn dla Statystyk, Chakry oraz zasięgu sensorycznego. Samodzielnie naniosłem poprawki i umieściłem pod tymi błednymi, wystarczy wkleić.


Poziom
Klątwa

Opis Pierwszy poziom charakteryzuje się nieznaczną przemianą użytkownika. Mianowicie na jego twarzy, na ramionach bądź innych, widocznych częściach ciała, zaczynają się pojawiać różne wzory, które powoli zaczynają się rozrastać, a sam użytkownik potrafi nieznacznie manipulować wybraną częścią ciała. W tym etapie zwiększa się siła oraz wytrzymałość użytkownika.

Wymagania
Dziedzina klanowa na randze D

0-500PH
Statystyki
30PA
Chakra
10%

501-1000PH
Statystyki
35PA
Chakra
10%

1001-2000PH
Statystyki
40PA
Chakra
15%

2001-3000PH
Statystyki
45PA
Chakra
15%

3001-4000PH
Statystyki
50PA
Chakra
20%

4001-5000PH
Statystyki
55PA
Chakra
20%

5001PH
Statystyki
60PA
Chakra
25%

Inne Kontrola Chakry na randze E pozwala na tylko 5 tur użytkowania, bez ograniczeń na D.



Poziom
Przemiana

Opis Drugi poziom przemiany, w którym ciało użytkownika całkowicie zostaje całkowicie pokryte przez czarne wzory. Na tym etapie następuje znaczący wzrost siły oraz wytrzymałości użytkownika kosztem znaczącej kontroli nad swoim zachowaniem. To czy użytkownik rozróżni przeciwników od sojuszników zależy jedynie od jego kontroli chakry. Członek szczepu Jūgo ponadto potrafi w znacznie większym stopniu manipulować tkankami swojego ciała.

Wymagania
Dziedzina klanowa na randze B

0-1500PH
60PA/20%

1501-3000PH
80PA/30%

3001-5000PH
110/PA40%

5001PH
140PA/50%

Inne Wymagana Kontrola Chakry na B



Poziom
Przeobrażenie

Opis Ostatni stopień przemiany w której kolor ciała użytkownika zmienia się na czarny. Następuje gwałtowny przyrost siły oraz wytrzymałości. Członek szczepu Jūgo staje się prawdziwą maszyną do zabijania, która nie rozróżnia przeciwników od sojuszników. Na tym poziomie użytkownik może również dowolnie manipulować swoim ciałem, tworząc ze swoich kończyn śmiercionośne bronie.

Wymagania
Dziedzina klanowa na randze A

0-1500PH
100PA/50% oraz 25m sensor

1501-3000PH
140PA/75% oraz 50m sensor

3001-5000PH
180PA/100% oraz 75m sensor

5001PH
220PA/125% oraz 100m sensor

Inne Wymagana Kontrola Chakry na S. W tej formie możemy używać tylko Tai/Buki i Klanowych.


Poprawione ramki:


Poziom
Przemiana

Opis Drugi poziom przemiany, w którym ciało użytkownika całkowicie zostaje całkowicie pokryte przez czarne wzory. Na tym etapie następuje znaczący wzrost siły oraz wytrzymałości użytkownika kosztem znaczącej kontroli nad swoim zachowaniem. To czy użytkownik rozróżni przeciwników od sojuszników zależy jedynie od jego kontroli chakry. Członek szczepu Jūgo ponadto potrafi w znacznie większym stopniu manipulować tkankami swojego ciała.

Wymagania
Dziedzina klanowa na randze B

0-1500PH
Statystyki
60PA
Chakra
20%

1501-3000PH
Statystyki
80PA
Chakra
30%

3001-5000PH
Statystyki
100PA
Chakra
40%

500PH
Statystyki
140PA
Chakra
50%

Inne Wymagana Kontrola Chakry na B



Poziom
Przeobrażenie

Opis Ostatni stopień przemiany w której kolor ciała użytkownika zmienia się na czarny. Następuje gwałtowny przyrost siły oraz wytrzymałości. Członek szczepu Jūgo staje się prawdziwą maszyną do zabijania, która nie rozróżnia przeciwników od sojuszników. Na tym poziomie użytkownik może również dowolnie manipulować swoim ciałem, tworząc ze swoich kończyn śmiercionośne bronie.

Wymagania
Dziedzina klanowa na randze A

0-1500PH
Statystyki
100PA
Chakra
50%
Sensor
25m

1501-3000PH
Statystyki
140PA
Chakra
75%
Sensor
50m

3001-5000PH
Statystyki
180PA
Chakra
100%
Sensor
75m

5001PH
Statystyki
220PA
Chakra
125%
Sensor
100m

Inne Wymagana Kontrola Chakry na S. W tej formie możemy używać tylko Tai/Buki i Klanowych.
Aru
 

Re: Błędy na stronie

Postprzez Yukirin » 15 sie 2018, o 22:15

Błędy poprawione poza Jugo.
Możliwe, że będą lekkie zmiany w wartościach.

Stay toned.
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3364
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Błędy na stronie

Postprzez Kiku » 26 wrz 2018, o 11:22

Na czerwono zaznaczyłam błąd.


Nazwa
Kōsa Hō

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe Percepcja większa od Szybkości oponenta|Podczas wykonywania techniki: +30 Siły.

Opis Kolejny cios defensywny, który może również troszkę pomieszać szyki przeciwnika. Przeciwnik wyprowadza kopniak, który następnie zostaje zablokowany poprzez zakleszczenie nogi wroga między własnym kolanem i łokciem użytkownika. Pomimo defensywnego charakteru ruchu, jest on w stanie zadać dość spory ból oponentowi. Aby jednak dało się ten blok wykonać, trzeba mieć lepszą percepcję od agresora.


Nie lepszą percepcję od agresora, a wyższą percepcję, niż szybkość agresora.

Poprawione ~TF
Kiku
 

Re: Błędy na stronie

Postprzez Asaka » 9 gru 2018, o 15:07


Nazwa
Daburu Dainamikku Entorī

Pieczęci
Brak

Zasięg
Bezpośredni

Koszt
Brak

Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +20 Siły.

Opis Prosta technika, wymagająca jednak pomocy drugiej osoby - przy czym tą drugą osobą może być również klon (nie jest też zabronione, by techniki użyły dwa klony). Polega ona na zsynchronizowanym i jednoczesnym użyciu techniki Dainamikku Entorī, zmierzając w kierunku oponenta. Jeżeli jutsu zostało wykonane poprawnie, uderzenie nie będzie mieć problemu z ogłuszeniem przeciwnika i zadaniem mu sporych obrażeń.


Brakuje informacji, że należy znać technikę macierzystą, a więc Dainamikku Entorī z rangi D.

viewtopic.php?f=51&t=132

Poprawiłam ~Yukirin
Obrazek
to capture a predator
you can't remain the prey
you have to become an equal

in every way


Avatar użytkownika

Asaka
Dobry Duszek Forum
 
Posty: 804
Dołączył(a): 18 maja 2018, o 12:08
Wiek postaci: 24
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Białowłosa, złotooka, niewysoka
Widoczny ekwipunek: Kabura na broń na lewym udzie; torba na pośladku; wielki wachlarz
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=5564
GG: 0
Multikonta: Yukirin

Re: Błędy na stronie

Postprzez Sagisa » 17 sty 2019, o 21:50

Po zmianie we wzorze KP jest adnotacja o przynależności do klanu/szczepu, jednak w kodzie do skopiowania już tego nie ma, a należałoby uzupełnić, dziękuję.
Wzór KP

Poprawione ~Yukirin
Obrazek
Avatar użytkownika

Sagisa
Młoda Matka
 
Posty: 508
Dołączył(a): 30 kwi 2017, o 19:26
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - długie, spięte z tyłu czerwone włosy,
- stalowoszare oczy
- jasna cera
- koszula z długim rękawem, długie ciemne spodnie, wygodne buty
- skryte pod ubraniem cienkie pajęczynki blizn po raitonie
- płaszcz podróżny z kapturem
Widoczny ekwipunek: - torba na biodrze, po prawej
- kabury na udach
- wakizashi za pasem
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=3511&p=49998#p49998
GG: 9256888
Multikonta:

Re: Błędy na stronie

Postprzez Chise » 29 mar 2019, o 16:56

Obrazek


viewtopic.php?f=47&t=131
Ten zapis czwórki rzymskiej to jest literówka, prawda? :<
Cztery nie zapisuje się jego IIII tylko IV.

Obrazek

Podmienione, dzięki! xD (ale potworek) ~Yukirin
Obrazek
Spoiler: pokaż
Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla autora wpisu.
Avatar użytkownika

Chise
Najlepszy Damski Charakter
 
Posty: 1301
Dołączył(a): 23 lis 2017, o 20:18
Wiek postaci: 0
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=4372
GG: 46966371
Multikonta: Obi

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Piszemy o wszystkim!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości