Sashimasu Jūgo

W tym dziale lądują zaakceptowane karty postaci. Na ich podstawie można się upewnić wyglądu właściwie wykonanej KP, aby uniknąć późniejszych poprawek.

Sashimasu Jūgo

Postprzez Sashimasu » 13 sie 2017, o 13:43


DANE PERSONALNE


IMIĘ: Sashimasu
NAZWISKO: Jūgo
SZCZEP: Jūgo
WIEK [DATA URODZENIA]: 368r. (15lat)
PŁEĆ: Mężczyzna
WZROST | WAGA: 167cm 59kg
RANGA: Dōkō


APARYCJA


WYGLĄD: Wysoki chłopak z atletyczną posturą. Prawdę powiedziawszy jeśli chodzi o ogólny wygląd to nie różni się jakoś specjalnie od swoich rówieśników. Jedynie jeśli uwzględnić nietypowy kolor włosów to już można nazwać go dziwadłem. Otóż kłaki porastające jego głowę mają jasno zielony kolor, przywodzący na myśl świeża, wiosenną trawę. Do tego oczy również mają podobną barwę z tym, że jeśli o nie chodzi to te mają jadowicie zieloną barwę co sprawia, że jego spojrzenie jest dość nieprzyjemne. Ponadto to co odróżnia go od innych młodzieńców w jego wieku i jednocześnie czyni z niego dziwadło jest mimika twarzy. Zwyczajnie nikt nigdy nie widział by chłopiec się skrzywił, posmutniał on po prostu zawsze się uśmiecha albo jest poważny. Jednak gdy ktoś zagląda w jego oczy może zauważyć że te wyrażają coś zupełnie innego. W nich dostrzec można strach i ból, który dziecko nosi głęboko w sobie.
Dodatkowo gdyby ktoś miał okazję zobaczyć go bez koszulki to na prawej piersi w miejscu gdzie znajduje się serce chłopiec ma wyraźną bliznę w kształcie "X". Jest to pamiątka zostawione mu przez rodzicielke.
UBIÓR: Jeśli chodzi o sposób ubierania to młodzieniec nie ma zbyt specjalnego wymagania. Zazwyczaj nosi białą bokserek oraz zielone spodenki sięgające lekko za kolana. Na stopach nie ma ani skarpet, ani butów po prostu chodzi na boso. No może nie do końca, ponieważ stopy i część piszczeli pokryte są bandażami. Natomiast gdy gdzieś wędruje nosi ze sobą jeszcze długi do kostek nieco już wytarty płaszcz o niegdyś kremowym kolorze, teraz już bliższym do szarego. Zdarza się również, że chodzi bez bluzki jednak to jedynie w przypadku cieplejszych pór roku.
Zimą bardzo często zakłada biała bluzę z wysokim "kominem" sięgający aż do nosa, długie szare spodnie i ciepłe czarne buty.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Blizna w kształcie "X" w miejscu serca, Zielone włosy oraz oczy.


OSOBOWOŚĆ


CHARAKTER: Z reguły chłopak jest bardzo spokojny i pełen uśmiechu. Uwielbia towarzystwo zwierząt i zabawę z nimi. Jednak jak wszyscy członkowie tego szczepu ma problemy z napadami złości delikatnie rzecz ujmując. Na szczęście gdy w pełni nad sobą panuje stara się być pomocny i życzliwy.
Pozory, pozory i jeszcze raz pozory. W prawdzie patrząc na Sashimasu z boku jest on całkiem beztroskim chłopcem i w ogóle. Lecz tak jak napisałem wcześniej to tylko pozory. W głębi siebie młody Jūgo strasznie się boi samego siebie gdy przebywa gdzieś w towarzystwie innych ludzi. Strach przed tym, że zaraz może wpaść w szał oraz przed tym jak wszyscy spoglądają na niego sprawia, że sam w sobie zaczyna widzieć potwora. Co raz mniej człowieka, co raz więcej bestii. On, jego szczep, Jūgo oni wszyscy...cały świat jest przeklęty nienawiścią. Jednak aby nikt tu mnie źle nie zrozumiał. Nie jest on specjalnie wielkim smutasem, czy kimś żywiącym uraze do wszystkich ludzi. Stara się on być po prostu człowiekiem i żyć pełnią życia ale miewa gorsze dni gdy te wszystkie negatywne uczucia wypływają na wierzch.

* * *

Po przeżyciu kilku przygód, jego charakter zaczął ulegać zmianie. Już nie był taki szczęśliwy, ponieważ jego wnętrze przestało się tak ukrywać pod tamtą radosną maską. Strach przed swoim szałem jakby poszedł w niepamięć, mimo to dalej starał się być pomocny. Zrozumiał też, że są jeszcze życzliwi ludzie na tym świecie oraz, że powodem nienawiści może być nietolerancja. Przez co postanowił stać się bardziej otwarty, a jednocześnie zaczął myśleć nad tym w jaki sposób można by nauczyć tolerancji innych ludzi.
NAWYKI: Zawsze gdy wpada w szał "strzela" kostkami palców.
NINDO: " Nie możemy żyć ze sobą, nie możemy istnieć bez siebie "
HISTORIA: Sashimasu urodził się w 368 roku, w Nawabari wiosce szczepu Jūgo, czyli właściwie już po najstraszniejszych wydarzeniach. Po wielkich masowych rzeziach czy chociażby po tym jak Antykreator został już pokonany. Można by uznać więc że jego dotychczasowe życie jest radosne jednak to nie do końca prawda. Jako młode pokolenie szczepu był szczerze mówiąc mocno odizolowany od świata przez własnych rodziców, którzy starali się przekazać mu całą wiedzę i umiejętności. Niestety zmarli zbyt szybko by przekazać mu coś więcej niż podstawy.
Sashimasu sposób postrzegania świata, czym jest szczep, kim jest on sam to wszystko musiał zrozumieć sam, znaleźć odpowiedzi na pytania, które zaprzątają jego głowę.
W swojej wiosce starał się zdobyć jak najwięcej wiedzy, ponieważ gdy jego rodzice go opuścili musiał szybko dorosnąć. Z tego powodu bardzo dużo czasu spędził w wiosce ucząc się od starszych zarówno jak radzić sobie na co dzień jak i wielu innych rzeczy. Początkowo tylko obserwował jak trenowali, rozpalali ogniska czy chociażby gotowali. Nauczył się w ten sposób paru przydatnych technik dzięki czemu przykuł sporo uwagi rodaków, którzy wcześniej raczej nie zwracali na niego uwagi. Sierota o ogromnym potencjale. Ten, który potrafił nad sobą panować lepiej niż inni. Tak o nim między sobą szeptano i właśnie dzięki temu szybciej zrozumiano, że jego rozwój może mieć olbrzymie znaczenie dla wszystkich.

* * *

W wieku piętnastu lat Jugo opuścił rodzinne strony i udał się w podróż, która na początku miała na celu zwiedzenie świata oraz miała pozwolić mu odpocząć od ludzi i tej ich całej nienawiści. W jego wiosce raczej nikt nie miał nic przeciw temu aby młodziak nabrał trochę więcej doświadczenia, także też nikt nie próbował go zatrzymać.
Sashimasu właściwie już na samym początku podróży został poddany pierwszej próbie przez otaczający go świat. W przydrożnej karczmie natknął nie na pewną starszą kobietę, z pozoru starsza sympatyczna pani. Jednak jak się później okazało była to jedna z najwredniejszych klientek w karczmie. Młodzieniec wyśmiał ją delikatnie za brak manier z jej strony przez co się obraziła i opuściła tamten przybytek. Oczywiście personel był mu wdzięczny, a jedna z kelnerek poprosiła go też o drobną przysługę. Miał dostarczyć paczkę do jednej z górskich świątyń. Oczywiście nasz sympatyczny i uprzejmy kolega zgodził się i ruszył w dalszą podróż. Po drodze poznał bardzo sympatycznego shinobiego imieniem Buji. Mężczyzna pomógł chłopakowi gdy ten został zaatakowany znienacka przez syna kobiety z karczmy oraz nauczył go że pozory mogą być bardzo mylące. W dalszej drodze chłopak znów został napadnięty przez drugiego syna starej kobiety. Niestety wtedy zdany był już tylko na siebie. Jednak z pomocą dobrej karmy udało mu się pokonać swojego napastnika, a nawet posłać go do piachu. Było to jego pierwsze zabójstwo człowieka, niestety przeciwnik zdołał go otruć przez co Jugo stracił przytomność. Został uratowany jednak przez przejeżdżającego strażnika dróg. Ockną się dopiero w szpitalu, jednak ze względu na brak jakichkolwiek powikłań praktycznie od razu po przebudzeniu się ruszył dalej do celu. Finalnie wszystko skończyło się dobrze, a młodzieniec ruszył dalej w świat bez żadnego większego pomysłu co teraz.
W taki sposób znalazł się w pobliżu Ryuzaku no Taki, jednak do samego miasta nie dotarł bo znalazł cudowne jeziorko. To właśnie przy nim ponownie spotkał się z starą babą poznaną na początku podróży. Krew szczepu Jugo się w nim wręcz zagotowała przez co Sashimasu stracił nad sobą kontrole i brutalnie zabił kobietę. Gdy wrócił do siebie jego młody umysł zaczął szczerze mówiąc wariować. Oczywiście momentalnie postanowił się stamtąd zabrać. Pragnąc znaleźć się jak najdalej od tego miejsca trafił do Shigashi no Kibu, w którym spotkał dziewczynę imieniem Saeko.

WIEDZA


INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: Daishi zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Jūgo - członkowie klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Jūgo, posiadają również informację o umiejętnościach klanowych
* Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Kōseki nie mają cech charakterystycznych z wyglądu, jednak w walce nie jest trudno ich poznać, ponieważ władają i manipulują kryształem, oddani swojemu klanowi, specjalizują się w ninjutsu
* Wiedza o Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
* Wiedza o Hyūga – ich charakterystyczną cechą się niemal białe oczy bez źrenic, przeważnie posiadają ciemne, długie włosy, honorowi i oddani swojemu klanowi, specjalizują się w walce bezpośredniej, w której często wykorzystują moc swoich oczu, podczas ich aktywacji pojawiają się na skroniach wyraźne żyły, zamieszkują tereny Kyuzo
* Wiedza o Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso
POSTACIE:



ZDOLNOŚCI


KEKKEI GENKAI: Senninka
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Rakanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Nabyta -
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
    SIŁA 30
    WYTRZYMAŁOŚĆ 50
    SZYBKOŚĆ 30
    PERCEPCJA 20
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 40
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 130
KONTROLA CHAKRY 120 (C)
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 105% + 10% za klan
MNOŻNIKI: Klątwa (+30pkt Siły +5pkt Szybkości +10% Chakry)
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
    NINJUTSU E
    GENJUTSU
    STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
    • --- Taijutsu - Rakanken
    • ---
    • ---
    IRYōJUTSU
    FūINJUTSU
    ELEMENTARNE
      KATON
      SUITON
      FUUTON
      DOTON
      RAITON
    KLANOWE C
JUTSU:
Nin:
* (E) Bunshin no Jutsu
* (E) Henge no Jutsu
* (E) Kai
* (E) Kawarimi no Jutsu
* (E) Kinobori no Waza
* (E) Suimen Hoko no Waza
* (E) Nawanuke no Jutsu
Tai (RAKANKEN):
* (C) Hōshō
* (C) Shōshitsu
Klanowe:
* (C) Teashi no Kakuchō
* (C) Jigoku Burō
* (C) Akkusu Keno Hakai Suru



EKWIPUNEK


PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Płaszcz, Bandaż (zawiązane na stopach )

PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5kunai (torba na prawym pośladku), 5 Shuriken (torba na prawym pośladku), Torba (na prawym pośladku)



ROZLICZENIA


PIENIĄDZE: http://shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?f=101&t=4001
PH: http://shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?f=34&t=4000
MISJE:
    D - 2
    C - 1
    B -
    A -
    S -

PREZENT OD ADMINISTRACJI: * Transfer postaci (+350PH, 600ryo)http://shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?f=108&p=57778#p57778
Ostatnio edytowano 29 paź 2017, o 14:48 przez Sashimasu, łącznie edytowano 11 razy
Sashimasu
 

Re: Sashimasu Jūgo

Postprzez Exodia » 13 sie 2017, o 17:48

  • Ubiór za krótki, wymagane przynajmniej 5 pełnych linijek.
  • Na pewno chcesz grać postacią tylko 11-letnią? Takich dzieci Rody nie wypuszczają z prowincji aż nie urosną, powiem że ciężko będzie uzasadnić możliwość swobodnego poruszania się po świecie mając lat 11. A i misje będą też mocno odstawać szczególnie wyższych rang. Przemyśl raz jeszcze. A jak przemyślisz to wstaw obok roku urodzenia konkretną wartość wiekową.
  • STYLE WALKI: Taijutsu. Nie wpisujesz tutaj dziedziny, a konkretny styl. U ciebie widzę Rkanken więc dopisz.
  • SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH jest większa niż 90. Wlicza się w nią Siła, Wytrzymałość, Szybkość i Percepcja. Czyli u ciebie to 110.
  • MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY wynoszą u ciebie 103% + Bonus za użycie umiejętności Klanowych. Czyli podstawowe 103%
    + 10%.
  • Nie widzę linków na dole do tematów w Banku i Rozliczeniach PH. Odpowiednie linki znajdziesz w szablonie KP.
  • Wydałeś w sumie 100 PH na dziedziny, 423 na Statystyki i 120 na KC. To daje 643PH. A twoja pula to 850. Masz jeszcze 207 do wydania.
  • Link do sprawdzonego transferu umieść obok wzmianki że go posiadasz.
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 905
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Sashimasu Jūgo

Postprzez Exodia » 13 sie 2017, o 20:26

Akcept

Wklej link do KP do profilu, aby był pod twoim avatarem.

Miłej gry, +5PH na start za KP.
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 905
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Sashimasu Jūgo

Postprzez Sashimasu » 13 sie 2017, o 20:30

Ołki dołki kierowniku ;)
Sashimasu
 


Powrót do Zaakceptowane karty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron