Ichirou

W tym dziale lądują zaakceptowane karty postaci. Na ich podstawie można się upewnić wyglądu właściwie wykonanej KP, aby uniknąć późniejszych poprawek.

Ichirou

Postprzez Ichirou » 24 kwi 2015, o 13:42

Obrazek

DANE PERSONALNE

IMIĘ: Ichirou
NAZWISKO: Asahi (朝日 - wschodzące słońce)
KLAN: Sabaku
PRZYNALEŻNOŚĆ: Ród Sabaku (Atsui, Samotne Wydmy) | Klepsydra
WIEK [DATA URODZENIA]: 29 [19 XII 359]
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 181 cm | 71 kg
RANGA: Kogō


APARYCJA

WYGLĄD:
Mężczyzna cechuje się atrakcyjną i przykuwającą wzrok aparycją, co jest wypadkową dobrych genów oraz przesadnego dbania o własny wygląd. Bardzo daleko mu do typu nieokrzesanego, kpiącego męskością samca alfa i wizerunkowo wydaje się być jego przeciwieństwem. Jeśli chodzi o wzrost, to jest gdzieś pomiędzy przeciętnym a wysokim, a jego ciało, choć dobrze wyćwiczone, ma jedynie nieznacznie zarysowaną muskulaturę. Muśnięta słońcem skóra posiada równomierną, jasnoczekoladową opaleniznę i pozbawiona jest jakichkolwiek blizn czy skaz. Mimo że Ichirou jest już bliżej niż dalej trzydziestki, to dzięki dbałej pielęgnacji wciąż udaje się mu zachować młodziutką twarz, gładką niemal jak aksamitne płótno. Jego średniej długości, ciemnobrązowe włosy utrzymane są zawsze w lekkim, ale kontrolowanym nieładzie. Ma wąskie brwi oraz usta, a świat rejestruje oczami w kolorze bursztynu, które swoje już widziały. Ostatnią rzeczą wartą odnotowania jest monochromatyczny tatuaż przedstawiający majestatycznego smoka, którego pysk zaczyna się na lewym barku, a jego podłużne ciało spiralnie owija się wokół całej ręki.
UBIÓR:
Przykłada dużą uwagę do swego ubioru, lubi się stroić, a jego garderoba jest dosyć szeroka. Często wiec dobiera stylizację do okoliczności, ale jedno pozostaje niezmienne - musi dobrze wyglądać. Na co dzień zakłada na siebie strój nawiązujący do pustynnej tradycji. Składa się on z uszytej z jedwabiu, przewiewnej togi w kolorze bieli, luźnych, czarnych spodni oraz sandałów. Ichirou lubuje się w biżuterii, która jest nieodłącznym elementem każdego jego stroju. Nosi najczęściej złote, podłużne kolczyki oraz masywny naszyjnik z tego samego kruszcu, zawierający wiele okrągłych szafirów.
ZNAKI SZCZEGOLNE:
Bursztynowego koloru oczy. Spiralny tatuaż smoka owijający się wokół lewej ręki i barku. Bogata biżuteria.


OSOBOWOŚĆ

CHARAKTER:
Narcyz? Egoista? Bufon? Hipokryta? Oportunista? Bawidamek? Kłamca? Nacjonalista? Jeszcze kilka innych określeń o negatywnym wydźwięku ktoś mógłby wypowiedzieć jednym tchem w odniesieniu do osobowości Ichirou. I byłby to opis dość bliski prawdy. Każdy z siedmiu grzechów głównych można przypisać do jego osoby.
Jego charakter jest jednak trudny do rozczytania, przynajmniej z samego początku, bowiem skrywa się pod wieloma różnymi maskami, które przyjmuje brązowowłosy. Wynika to w dużej mierze z jego elastyczności i skłonności do zgrywania się. Często przybiera różne pozy, odgrywa role odpowiednie do sytuacji. Zazwyczaj próbuje uchodzić za taktownego, szarmanckiego dżentelmena, chociaż z drugiej strony nie brakuje mu buty i arogancji. Tutaj też objawia się jego konformizm, bowiem dostosowuje się do norm i ogólnie przyjętych zasad, o ile tylko jest mu to na rękę. Ceni więc wolność, ale tylko swoją, a nie innych. Jest pozbawiony złudzeń co do otaczającego go świata, toteż nawet nie próbuje wdrażać wzniosłych idei i uskuteczniać praworządności. Prezentuje hedonistyczne podejście do życia i stara się korzystać z niego możliwie jak najwięcej.
Choć bardzo daleko mu do jakiejkolwiek szlachetności i można go nazwać w dużej mierze zepsutym, to jednak nie jest złą osobą. Jak każdy inny zdrowy człowiek, posiada poczucie moralności i potrafi wykazać się empatią, tyle że nie robi tego za często. Bez żadnego zawahania jest w stanie odebrać życie innej osobie, ale jest to wpisane w zawód shinobi. Zadawanie bólu i uśmiercanie innych nie sprawia mu przyjemności, więc nie zabije kogoś bez powodu, ale z drugiej strony, jeżeli takowy się już znajdzie, to nie ma w zwyczaju dawać drugiej szansy.
Na wskutek wstrząsających wydarzeń i powstałej po nich wojnie, wiele rzeczy w głowie brązowowłosego uległo przewartościowaniu. Więź z rodem znacznie się wzmocniła, ale pojawił się też trudny do opanowania gniew. Z syna marnotrawnego stał się niezwykle ambitnym shinobi, którego nadrzędnym celem stał się odwet. Co prawda wreszcie udało mu się dopiąć swego, ale trzy długie lata życia wyłącznie zemstą spowodowały pewne nieodwracalne zmiany.
Nie potrafi wrócić całkowicie do swojej dawnej postawy. Już nie jest nastolatkiem z luzackim podejściem do życia, lecz dorosłym shinobi ze znaczącą pozycją w rodzie. To właśnie z klanem wiąże swoją przyszłość, chociaż dopiero zaczyna odnajdywać się w nowej rzeczywistości. Próbuje na nowo odszukać spokój i równowagę w swoim życiu, co nie jest takie proste.

NAWYKI:
Zgrywanie się. Wzdychanie podczas irytacji lub znużenia.
HISTORIA:
Sukces miał wpisany w akta, jako że był pierwszym i jedynym synem cenionego wojownika Szczepu Sabaku i jednej z najpiękniejszych kunoichi w Sabishi. Czas pokazał, że to właśnie po ojcu odziedziczył zawzięcie do toczenia bojów, a po matce delikatną, ponadprzeciętną urodę i klasę.
W latach młodości absolutnie niczego mu nie brakowało. Dzieciństwo minęło mu całkiem spokojnie na jak dość trudne, pustynne tereny ogarnięte licznymi niesnaskami międzyklanowymi. Jego rodzina nie pławiła się w największych luksusach, ale żyła na tyle dostatnio, by można było nazwać Ichirou rozpieszczonym dzieciakiem. Pod okiem obojga rodziców szkolił się w różnych dziedzinach i rokował na utalentowanego shinobi, ale sprawiał przy tym sporo problemów natury wychowawczej. Był trudnym do zdyscyplinowania dzieciakiem i za każdym razem, gdy próbowano mu dokręcić śrubę, to ten jeszcze bardziej działał na przekór.
Już jako nastolatek zaczął rozglądać się za dziewczętami, używkami i wszelakiego rodzaju innymi rozrywkami. Był niezmiernie ciekawy świata i pragnął go zwiedzić wzdłuż i wszerz, a przy tym odciąć się od protekcji rodziny, której zaczynał mieć serdecznie dość. Ot, szczeniacki, buntowniczy okres. Z oczywistych przyczyn nie pozwolono mu wyfrunąć tak wcześnie i postawiono wymóg uzyskania awansu, by uznać go za dorosłą i samodzielną osobę, która może w pełni decydować o własnym losie. Surowy ojciec nie doszacował wtedy możliwości swojego beztroskiego syna, który – jeżeli był odpowiednio zdeterminowany – potrafił skupić się na celu i dość szybko go osiągnął. Miał jakieś siedemnaście lat, gdy uzyskał tytuł akolity i w pełni przekonany o swojej dojrzałości po prostu zwinął się z rodzinnych stron i ruszył w świat bez konkretnego planu.
Dał się pochłonąć rozrywkowemu życiu z dnia na dzień i osiadł na laurach w kwestiach zawodowych. Podejmował się najemniczych zleceń tylko wtedy, gdy brakowało mu pieniędzy, które trwonił na prawo i lewo. Kwestią czasu było wpadnięcie w długi i wejście w zatargi z podejrzanym towarzystwem. Trudno powiedzieć, jak potoczyłyby się jego dalsze przygody, gdyby we właściwym momencie z opresji nie wyciągnął go pewien kupiec z Kaigan, który spłacił jego zobowiązania w zamian za inne zobowiązanie. Przedsiębiorca zażądał od Ichirou pełnienia funkcji ochroniarza jego kapryśnej córki, która z średnim skutkiem uczyła się na ninja. Żył przez kilka miesięcy na koszt bogacza, a potem wraz z dziewuchą wyruszył do Ryuzaku, gdzie mieli odbyć wspólnie obowiązkowy staż według rozporządzenia Rady.
Spędził rok w kupieckim mieście, gdzie powoli wracał na tory kariery shinobi. Kiedy po świecie rozeszło się ogłoszenie o organizowanym turnieju w jego rodzinnej wiosce, zdecydował się odwiedzić Sabishi po długiej absencji i pokazać się przed dużą publiką. Przegrał w pierwszej walce, bo kokietował publiczność zamiast skupić się na poczynaniach przeciwnika. Chwilowa złość z powodu porażki była jednak niczym w porównaniu do gniewu, którym zapłonął niedługo później. Zaraz po turnieju miały miejsce wydarzenia, które później zostały nazwane Pustynnym Pogromem. Doszło do zamieszek między klanami, a klan Kaguya najechał na Sabaku. Ichirou uczestniczył w obronie fortu i asystował swojemu liderowi. W trakcie batalii dowiedział się o śmierci swoich rodziców i na własne oczy widział, jak ginie jego kuzynka, z którą był blisko związany. Zapłonął żądzą zemsty, której nie mógł spełnić, bowiem na terenie wioski pojawiła się jednooganiasta bestia, przez co cały klan został zmuszony do ewakuacji. Osada przerodziła się w ruinę, a szczep władców piasku, w tym również Ichirou, stracił tym samym swój dom.
Tragiczne wydarzenia wywróciły jego życie do góry nogami. Kilka kolejnych lat karmił się głównie pragnieniem odwetu, które było w pewien sposób destrukcyjne, ale też niezwykle mobilizujące do nabrania siły i ściągnięcia najemników na swoją stronę. Wielki konflikt miał swoje rozstrzygnięcie w Bitwie o Atsui. W czasie, gdy oddziały Sabaku prowadziły frontalne oblężenie, Ichirou wraz z niedużą grupą shinobi przedarł się ukrytym przesmykiem do wnętrza osady, a tam uwolnił byłą liderkę Kaguya, która została zdradzona i obalona przez swoich pobratymców. Jej udział okazał się kluczowy dla finału bitwy i przyczynił się do zwycięstwa władców piasku, którzy dokonali historycznego czynu, przejmując władzę nad całą prowincją i zmieniając swój status ze szczepu na ród.
Ichirou, niesiony niedogasłą żądzą zemsty, jeszcze przez długi czas zajmował się czystkami, eliminując renegatów znienawidzonego klanu, którzy nie wycofali się z przejętych ziem. Z Kochanka, którym określono go podczas turnieju, stał się Diabłem Świtu, jedną z bardziej znaczących postaci na Samotnych Wydmach, a później może i nawet najsilniejszym wojownikiem w regionie, czego dowodem było chociażby pokonanie lidera Haretsu i przesądzenie o wynikach rebelii Dohito. Z biegiem czasu jego ambicje zaczęły wyrastać poza obszar pustyni, co zaowocowało utworzeniem organizacji - Klepsydry.


WIEDZA

Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla autora wpisu.


ZDOLNOŚCI

Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla autora wpisu.


EKWIPUNEK

PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
  • Gurda
  • Katana
  • Rękawiczki
  • 2x Kabura
  • 1x Torba
  • 1x Fūma Shuriken

Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla autora wpisu.


ROZLICZENIA

PIENIĄDZE: klik
PH: klik
MISJE:
WYPRAWY:
EVENTY:

PREZENT OD ADMINISTRACJI:
Ostatnio edytowano 16 kwi 2020, o 18:34 przez Ichirou, łącznie edytowano 156 razy
Avatar użytkownika

Ichirou
Mister Zimy
 
Posty: 3092
Dołączył(a): 18 kwi 2015, o 18:25
Lokalizacja: Atsui
Wiek postaci: 29
Ranga: Kogō
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=320

Re: Ichirou

Postprzez Koala » 27 kwi 2015, o 22:52

Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.


Akcepto~
Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 843
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 14:07
Wiek postaci: 0
Multikonta: Shikarui


Powrót do Zaakceptowane karty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości