Ayatsuri Juranu

W tym dziale lądują zaakceptowane karty postaci. Na ich podstawie można się upewnić wyglądu właściwie wykonanej KP, aby uniknąć późniejszych poprawek.

Ayatsuri Juranu

Postprzez Ayatsuri Juranu » 23 lip 2018, o 16:31


DANE PERSONALNE


IMIĘ: Juranu
NAZWISKO: Ayatsuri
KLAN: Ayatsuri
WIEK [DATA URODZENIA]: 17
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 165 cm | 55 kg
RANGA: Dōkō


APARYCJA


WYGLĄD: Jeśli by spojrzeć na tego nastoletniego chłopaka, ciężko powiedzieć cokolwiek na jego temat jednoznacznie. Na pierwszy rzut oka widać dziewczynę o długich białych włosach i bladej, wręcz białej skórze. Dość niespotykane to na pustyni, ale lata spędzone w rodzinnym warsztacie i szczelny ubiór do ochrony przed warunkami o to zadbały. Gdy jednak przyjrzeć się dokładniej, traci swój dziewczęcy urok. Chociażby przez luźną, wiszącą postawę, którą zazwyczaj przyjmuje. Dodaje mu to trochę upiorności, szczególnie w połączeniu z długimi, zwinnymi palcami dłoni. Wspomniane wcześniej długie włosy sięgają w najdłuższym miejscu pasa, choć raczej dla wygody trzymane są skryte pod ubraniem, zaś od boków ledwie okalają twarz. Twarz, która choć ma uroczy zadarty nosek, to ostrość rysów policzka i brody bezsprzecznie wskazują jego przynależność do płci męskiej. Jasnobrązowe oczy spoglądają ze spokojem, starając się wszędzie dostrzec coś pięknego lub przynajmniej ciekawego.


UBIÓR: Dawniej:
Spoiler: pokaż
Jeśli chodzi o ubiór Juranu, jest on dość specyficzny, ale i w pełni uzasadniony. W domu co prawda chodzi w luźnych szarobrązowych spodniach, lekko postrzępionych i powiewających wokół kostek. Stamtąd ujawniają się już bose stopy, co może być dość ryzykowne przy walających się po podłodze przedmiotach związanych zarówno z malarskim hobby, jak i życiem majsterkowicza. Całości ubioru dopełnia szara koszulka, na którą przywdziewa bordową bluzę albo wiązaną z przodu tunikę, pod którą też zwykle chowa włosy. Inaczej sprawa ma się z wyjściami na zewnątrz. Ciężkie warunki samotnych wydm przyzwyczaiły do osłaniania się przed wiatrem i noszonym przez niego piachem, dlatego młody Ayatsuri okrywa płaszczem, który podobnie jak okrycia domowe, ma bordową barwę. Stara się tym izolować od temperatury wokoło, jak i poniekąd ukryć swoje rzucające się w oczy białe ciało, które jest wrażliwe na działanie słońca. Dodatkowo, stopy, choć odziane w sandały, wcześniej owinięte są szmatami. Ciężko dostrzec też twarz, która w dolnej części zasłonięta jest chustą, a w górnej czymś w rodzaju prowizorycznych gogli.

Aktualnie Juranu ubiera się w bardzo specyficzny strój przygotowany specjalnie na gorące warunki pustynne. Jakkolwiek czarny kolor materiału nie pomaga za bardzo na słońcu, to podwójna warstwa przewiewnego materiału jednocześnie izoluje lepiej od gorącego powietrza w bezwietrznych warunkach, ciągle pozwalając na zapewnienie ulgi przez powiewy powietrza. Strój ma długie rękawy, rozluźniające się lekko poniżej łokcia, głęboki kaptur skrywający głowę, ale jednocześnie nie zasłaniający widoku w dość szerokim kącie. Strój jest dwuczęściowy i oprócz tuniki są także długie spodnie. Na ramionach, w pasie i na łydkach ubranie uszczelnione jest pasami. W rękawach czarnej tuniki można zobaczyć jeszcze długi rękawbiałej bluzki, która jest dużo ciaśniejsza od szerokich rękawów, ale nie opina ciała. Dłonie skryte są w czarnych rękawiczkach, a stopy w obuwiu shinobi tego samego koloru. Nie zabrakło też przygotowania przeciw wszechobecnemu piaskowi, a ewentualnych rozpylanych trucizn w postaci białej maski z szerokimi wizjerami i podłużnym dziobem, przypominającym ptasi. Na szyi ma biały komin, który podpinany jest do kaptura i maski dla szczelności, a pod nim kryje się większość jego długich włosów.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Długie białe włosy, schowane pod białym kominem. Nietypowa "ptasia" maska.


OSOBOWOŚĆ


CHARAKTER: Młody Ayatsuri jest oazą spokoju, który wiąże się właściwie nie z przeszkoleniem go jako Shinobi, a wręcz przeciwnie – z zajęciami, które wykonywał przez brak intensywnego szkolenia. Malarstwo i praca w rodzinnym warsztacie nauczyły go cierpliwości i uporczywego dążenia do celu, a bardziej do perfekcji. Droga do celu może być trudna, ale nowe, świeże rozwiązana tym bardziej się ceni, jeśli dają pożądany efekt. Na każdym kroku może pojawić się wizja, która natchnie go do kolejnego tworu, lub przynajmniej to kolejnych działań. Wizja ta jednak bywa trochę niszcząca, bo stworzyła z niego odludka. Gdy inni cierpią, on potrafi zamiast cierpienia zobaczyć tam kolejny akt wszechobecnej sztuki. Nie jest sadystą, nie zrobi tego specjalnie, żeby uzyskać taki efekt, ale mimo wszystko zaburzył swój kontakt z innymi ludźmi. Widzi ich bardziej jak jedne z marionetek sterowane przez kogoś innego, niż przez faktycznie żyjące istoty. To coś w rodzaju obserwacji i analizy tego wszechobecnego przedstawienia.
NAWYKI: Drobne ruchy dłońmi tęskniącymi do jakiegoś zajęcia.
NINDO: "Widzieć więcej."
HISTORIA: Juranu był trzecim z czwórki braci w swojej rodzinie. Dwóch braci, bliźniacy starsi o siedem lat byli oczkiem w głowie rodziców i byli szkoleni na shinobi, żeby ród był dumny z dwóch młodych latorośli. Tak zajęci parą oczek w głowie nie zauważyli wyjątkowości trzeciego dziecka. A jego wyjątkowość nie opierała się na talencie, ani też beztalenciu, zaś na wyobcowaniu i wysokim stopniu indywidualności tego chłopaka. Indywidualności w negatywnym znaczeniu słowa. Nawet nie chodziło o to, że on nie rozumiał innych, bardziej inni nie rozumieli jego. Gdy więc starsi bracia stawali się shinobi wioski, ich młodszy braciszek rozwijał się manualnie, malując gdzie się da z samodzielnie robionych barwników z roślin i insektów, a później na przykład ojca zaczął pracować w rodzinnym warsztacie marionetek, zostając nauczonym przy tym podstaw ich kontroli. Najmłodszy z czterech braci także pomagał w warsztacie, jednak nie był tak zdolny jak Juranu, ale dawał radę z podstawową pomocą. Gdy „wyjątkowy” chłopak osiągnął 15 lat, rodzinie przytrafiła się tragedia – dwóch starszych braci, którzy stanowili świetnie zgrany i wręcz nierozłączny zespół, zginęli na misji. Juranu nie obeszło to bardzo mocno, bowiem mieszkał choć pod jednym dachem z nimi, to uczuciowo na pewno żył osobno. To jednak zmieniło w jego życiu to, że ojciec, pozostając bez dotychczasowych spadkobierców swoich umiejętności i chwały marionetkarza, podjął się szkolić swojego trzeciego, teraz już najstarszego syna.


WIEDZA


Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla autora wpisu.



ZDOLNOŚCI


Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla autora wpisu.



EKWIPUNEK


PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Strój Juranu, dwie kabury na broń umiejscowione na udach, manierka z wodą;

Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla wybranych osób.



ROZLICZENIA


PIENIĄDZE: viewtopic.php?f=101&t=6013
PH: viewtopic.php?f=34&t=6014
KUŹNIA: viewtopic.php?f=109&t=6529
MISJE:
    D - 7
    C - 4
    B -
    A -
    S -

[/list][/list]
PREZENT OD ADMINISTRACJI:
Kryształ warty 200 Ryo. - użyty tutaj

Skrócenie misji o D-2/C-4/B-6/A-8/S-10 postów
Ostatnio edytowano 29 lip 2019, o 23:56 przez Ayatsuri Juranu, łącznie edytowano 23 razy
Avatar użytkownika

Ayatsuri Juranu
 
Posty: 708
Dołączył(a): 18 lip 2018, o 18:51
Wiek postaci: 17
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Całe ciało zasłonięte czarnym strojem. Na twarzy biała maska z charakterystycznym ptasim dziobem.
Widoczny ekwipunek: Kabura na broń na obu udach.
Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=6012
GG: 2334356
Multikonta:

Re: Ayatsuri Juranu

Postprzez Exodia » 23 lip 2018, o 17:08

Akcepcik

Ukryty tekst. Treść widoczna tylko dla uczestników tematu
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 2035
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai


Powrót do Zaakceptowane karty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości