Wzór Karty Postaci

W tym dziale można zapoznać się z poprawną kartą postaci, a także pobrać jej wzór, który należy uzupełnić i wrzucić do tego działu. Po otrzymaniu akcepta można zacząć rozgrywkę!

Wzór Karty Postaci

Postprzez Defrevin » 17 lut 2015, o 21:13


DANE PERSONALNE


IMIĘ: W tym miejscu wpisujemy imię naszej postaci - trzeba przy tym zaznaczyć, że musi być ono japońsko-brzmiące.
NAZWISKO: Tutaj podajemy nazwisko naszej postaci. Jeżeli postać pochodzi z jakiegoś klanu, można tutaj po prostu wstawić nazwę rodu.
KLAN: Podajemy tutaj nazwę klanu, z którego pochodzi nasza postać. Jeżeli jest ona bezklanowcem, podajemy to tutaj.
WIEK [DATA URODZENIA]: Tu wpisujemy wiek naszej postaci. Opcjonalnie można też podać datę urodzenia.
PŁEĆ: Shinobi (mężczyzna) lub kunoichi (kobieta).
WZROST | WAGA: Należy podać wzrost i wagę postaci. Oczywiście, wszystko we względnym umiarze.
RANGA: Rangą podstawową jest Dōkō (Uczeń). Później, w ramach awansu, podajemy tutaj następne. Informacje o rangach i warunkach awansu znajdziecie tutaj.


APARYCJA


WYGLĄD: Tutaj należy wprowadzić opis wyglądu postaci, im bardziej szczegółowy - tym lepiej. Dodatkowo można przedstawić obrazek (lub podać do niego link). Opis wymaga minimum 5 pełnych linijek tekstu.
UBIÓR: W tym miejscu pokazujemy wygląd naszej postaci. Możemy po prostu pokazać to za pomocą obrazka, lecz dokładny opis będzie mile widziany... i można za niego dostać kilka dodatkowych punktów na początek rozgrywki ;) Opis wymaga minimum 5 pełnych linijek tekstu.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Wpisujemy tutaj znaki szczególne w wyglądzie postaci - o ile takowe posiada.


OSOBOWOŚĆ


CHARAKTER: W tym miejscu podajemy opis charakteru naszej postaci. Nie jest konieczne zbytnie rozpisywanie się, ale obszerny opis będzie chętnie przyjmowany. Opis wymaga minimum 5 pełnych linijek tekstu.
NAWYKI: Opisujemy tutaj nawyk, jaki ma nasza postać. Nie musimy to być wcale nic negatywnego, jak na przykład przyjmowanie używek - np. drapanie się po głowie, gładzenie włosów, poprawianie okularów również tutaj pasują.
NINDO: Pole opcjonalne - jeżeli nasza postać wyznaje jakieś wartości lub ma jakąś życiową dewizę, możemy ją podać tutaj.
HISTORIA: Tutaj dajemy opis życia naszej postaci przed rozpoczęciem drogi ninja. Jeżeli opis będzie obszerny, można będzie otrzymać za niego dodatkowe Punkty Historii, lecz zwięzła historia również będzie przyjmowana, o ile będzie miała sens... i nie będzie ZBYT krótka. Opis wymaga minimum 5 linijek tekstu.


WIEDZA


INFORMACJE: Początkowo nic, tutaj podajemy jakie bardziej znaczące informacje posiada nasza postać, jakie słyszała legendy, co wie o różnych prowincjach etc.
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: Tutaj podajemy wszelką wiedzę na temat klanów, rodów i limitów krwi, o których istnieniu wie nasza postać. Początkowo osoba z rodu i szczepu posiada wiedzę zawartą w temacie opisu swojej prowincji. Wyrzutek posiada informację jedynie nt. swojego klanu, Rodu pod którego jurysdykcją jest dany region, a także z wiedzą dowolnie jednego wybranego klanu. Warto przeczytać ten temat, aby mieć pełną świadomość.
POSTACIE: Tu wpisujemy postacie prowadzone przez innych, które nasz awatar napotkał na swojej drodze ninja. Początkowo nie powinno być tutaj nic.


ZDOLNOŚCI


KEKKEI GENKAI: Jeżeli nasza postać takowe posiada, wpisujemy je tutaj.
NATURA CHAKRY: Wybieramy pierwszy żywioł chakry, jaki posiada nasza postać. Jeśli postać posiada 2 żywioły chakry, wpisuje tutaj jeden nauczony. Nawet jeżeli nie posiada ona otwartej dziedziny żywiołowej, wciąż należy tę informację podać. Opisy poszczególnych żywiołów znajdziecie w tym wątku.
STYLE WALKI: Niezależnie od wyszkolenia postaci, zawsze posiada ona predyspozycje do jednego ze stylów Taijutsu bądź Bukijutsu, wybieramy jeden z nich: Taijutsu lub Bukijutsu.
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona - jeżeli nasza postać jest bezklanowcem, podajemy ją tutaj. Możemy ją wybrać z listy, która jest podana tutaj, lub podać propozycję własnej, podobnej do tych z listy. Jeżeli postać jest klanowcem - omijamy ten punkt.
  • Nabyta - po osiągnięciu pewnej siły naszej postaci możemy nabyć taką umiejętność. Dokładniej o progu PH po której możemy pójść na wyprawę po taką UN, a także liście tychże umiejętności możecie znaleźć informacje o tutaj.
PAKT: Początkowo brak. Jeżeli w trakcie fabuły zdobędziemy pakt, wpisujemy go tutaj.
ATRYBUTY PODSTAWOWE: W tym miejscu rozdzielamy punkty atrybutów (na start przysługuje nam 500 PH, które można wydać zarówno na atrybuty jak i na otwarcie dziedzin) - w każdym atrybucie musi być przynajmniej jeden punkt (podane w szablonie 1 nie jest za darmo!). Za dobre, rozbudowane opisy w Karcie Admin oceniający może przyznać kilka bonusowych punktów. Jeśli statystyka jest zwiększana przez jakiś mnoźnik czy bonus (np. Premie samuraiską ej szkoły, Ank, ciężarki) wypisujemy wartość już zwiększoną po znaku "|". Opis poszczególnych atrybutów znajdziecie tutaj.
    SIŁA 1
    WYTRZYMAŁOŚĆ 1
    SZYBKOŚĆ 1
    PERCEPCJA 1
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: Wpisujemy tu sumę punktów atrybutów fizycznych (siła, szybkość, wytrzymałość) oraz percepcji. Ich suma potrzebna jest do określenia poziomu stylu/stylów walki. Do punktów wliczają się wszystkie trwałe bonusy (szkoły samurajów, UW etc.).
KONTROLA CHAKRY: Ta statystyka działa na podobnej mechanice jak dziedziny - każdy gracz rozpoczyna rozgrywkę z kontrolą chakry na randze E, później za Punkty Historii może wykupywać wyższe rangi (ceny i więcej informacji TUTAJ). Wzrost rang Kontroli Chakry zmniejsza koszty technik.
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: Zaczynamy posiadając 100% chakry, chyba że mamy jakieś atrybuty dodatkowe z tym związane. Każde 10 wytrzymałości zwiększa pokłady chakry o 1%.
MNOŻNIKI: Podajemy mnożniki i boosty (permanentne/czasowe), jakie mogą rozwinąć naszą postać. Mnożniki wpisujemy w sposób następujący: [Nazwa mnożnika/boosta]: +x [statystyka]
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ: Gracz przy zakładaniu Karty ma do wydania 500 PH startowych, które może wykorzystać do otwarcia poziomu rozwoju dziedzin, albo wydać na rozwinięcie atrybutów podstawowych. Uwaga! Dostęp do Kekkei Genkai zyskujemy dopiero po otwarciu dziedziny "Klanowe". W wypadku klanów żywiołowych shinobi musi najpierw znać oba żywioły składowe (i spełnić warunek, by oba z nich były otwarte na randze D). Informacje na temat dziedzin znajdziecie tutaj.
    NINJUTSU
    GENJUTSU
    Style walki to zupełnie nowa mechanika, która działa na nieznacznie innych zasadach niż pozostałe dziedziny. Polega ona na wyszkoleniu naszej postaci w walce za pomocą broni (Bukijutsu) lub pięści/nóg (Taijutsu). Polecamy zapoznać się z zasadami rozwoju i działania tychże sztuk. W razie niepewności zapraszamy do zadania pytań na chatboxie lub w dziale FAQ ;)
    STYLE WALKI 0 (dziedzina E):
    • ---
    • ---
    • ---
    IRYōJUTSU
    FūINJUTSU
    ELEMENTARNE
      KATON
      SUITON
      FUUTON
      DOTON
      RAITON
    KLANOWE
JUTSU: Niezależnie od otwartych dziedzin, zawsze zaczynamy ze znajomością wszystkich Ninjutsu rangi E. Do tego przy rozpoczęciu gry możemy wybrać za darmo dziesięć technik rangi D ze swoich otwartych powyżej dziedzin, które znamy na wejście i nie musimy ich opanowywać. Techniki rangi D są wymienne na jutsu rangi C oraz B, co po przeliczniku wygląda tak:
  • 3 techniki rangi D = 1 technika rangi B,
  • 2 techniki rangi D = 1 technika rangi C
Lista Ninjutsu powinna wyglądać w sposób następujący:
Ninjutsu.
  • [E] Bunshin no Jutsu
  • [D] Suienzou no Jutsu


EKWIPUNEK


PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Wyliczamy tutaj wyposażenie, którego nie możemy ukryć przed wzrokiem innych ludzi, jak na przykład zbroje bądź duża broń (katany, włócznie et cetera) albo woreczki czy kabury. Na początku nie posiadamy niczego (o ile nic nie dokupimy na start).

PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): Tu podajemy ekwipunek ukryty, o którego istnieniu inni dowiedzieć się mogą tylko w przypadku przeszukania lub gdy dobrowolnie go pokażemy. Na początku otrzymujemy 5 kunai i 5 shurikenów. Należy obok nich podać gdzie nasza postać je trzyma (przykładowo w kupionej na start kaburze czy torbie)


ROZLICZENIA

PIENIĄDZE: Należy założyć własne konto w banku (link podany tutaj), i tam wypisujemy wszystkie zdobyte i wydane pieniądze (według rozpiski którą można odnaleźć w dziale). Uwaga! Początkowe 500 Ryo można rozdysponować na dokupienie ekwipunku na start. Wtedy zaczynamy z mniejszą ilością gotówki w zależności od przedmiotów, które dobraliśmy.
PH: Jak wyżej, wchodzimy w ten link i tam zakładamy rozpiskę, w której wypisujemy wszystkie zdobyte Punkty Historii, a także oznajmiamy tam ich wydanie.
MISJE: Podajemy tu ilość wykonanych misji.
    D -
    C -
    B -
    A -
    S -

PREZENT OD ADMINISTRACJI: Tutaj należy wpisywać wszelkie nagrody z konkursów, a także zamieścić link do transferu


Poniższa część jest tylko dla klanu Inuzuka! Członkowie tego klanu podklejają to pod swoją KP.

NINKENY

IMIĘ: Zwyczajnie - jak nasz Ninken się wabi.
PŁEĆ: To również oczywiste. Męska albo żeńska.
RASA: Jedna z trzech podstawowych ras do wyboru, czyli: Esukimo, Urufu albo Hitsuji.
WYGLĄD: Ninken rośnie i jego waga wzrasta wraz z rozwojem dziedziny klanowej Inuzuki, lecz jego sierść może mieć inną barwę, może mieć jakąś część ubioru albo znaki szczególne pokroju blizn.
CHARAKTER: Niektóre Ninkeny są leniwe, niektóre radosne. Pokrótce opisujemy jaki jest nasz Ninken.
ATRYBUTY PODSTAWOWE: W tym miejscu wpisujemy punkty atrybutów naszego Ninkena. Początkowo wynoszą one tyle, o ile wzrastają z każdą rangą dziedziny klanowej. Znajdziemy to tutaj.
    SIŁA
    WYTRZYMAŁOŚĆ
    SZYBKOŚĆ
    PERCEPCJA
    KONSEKWENCJA
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: Pies ma na stałe wartość 100%, nie da się jej powiększać.
MNOŻNIKI: Podajemy mnożniki i boosty (permanentne/czasowe), jakie mogą rozwinąć naszego Ninkena. Trzeba wziąć pod uwagę, że każda rasa psów ma specjalną cechę, która daje procentowy wzrost do jednej ze statystyk.

PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Nasz Ninken zawsze może nosić na sobie jakiś ekwipunek, by pomóc Inuzuce w przechowywaniu użytecznych przedmiotów. Tutaj wpisujemy to, co widać gołym okiem.

PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): Jeżeli nasz Ninken ma na sobie jakąś kaburę, sakwę, plecak albo coś innego w czym można ukryć jakiś przedmiot, to wpisujemy go tutaj. Te przedmioty nie są widoczne dla innych graczy.


Kod: Zaznacz cały
[quote][hr].[/hr][center][size=150][color=#BF8000][b]DANE PERSONALNE[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]

[color=#BF8000][b]IMIĘ:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]NAZWISKO:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]KLAN:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]WIEK [DATA URODZENIA]:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]PŁEĆ:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]WZROST | WAGA:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]RANGA:[/b][/color]

[hr].[/hr][center][size=150][color=#BF8000][b]APARYCJA[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]

[color=#BF8000][b]WYGLĄD:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]UBIÓR:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]ZNAKI SZCZEGÓLNE:[/b][/color]

[hr].[/hr][center][size=150][color=#BF8000][b]OSOBOWOŚĆ[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]

[color=#BF8000][b]CHARAKTER:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]NAWYKI:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]NINDO:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]HISTORIA:[/b][/color]

[hr].[/hr][center][size=150][color=#BF8000][b]WIEDZA[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]

[uhide][color=#BF8000][b]INFORMACJE:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]POSTACIE:[/b][/color] [/uhide]

[hr].[/hr][center][size=150][color=#BF8000][b]ZDOLNOŚCI[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]

[uhide][color=#BF8000][b]KEKKEI GENKAI:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]NATURA CHAKRY:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]STYLE WALKI:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]UMIEJĘTNOŚCI:[/b][/color]
[list][*][u]Wrodzona[/u] - [/*]
[*][u]Nabyta[/u] - [/*][/list]
[color=#BF8000][b]PAKT:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]ATRYBUTY PODSTAWOWE:[/b][/color]
[list][color=#BF8000]SIŁA[/color]
[color=#BF8000]WYTRZYMAŁOŚĆ[/color]
[color=#BF8000]SZYBKOŚĆ[/color]
[color=#BF8000]PERCEPCJA[/color]
[color=#BF8000]PSYCHIKA[/color]
[color=#BF8000]KONSEKWENCJA[/color] [/list]
[color=#BF8000][b]SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]KONTROLA CHAKRY[/b][/color]
[color=#BF8000][b]MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY[/b][/color]: 100%
[color=#BF8000][b]MNOŻNIKI:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:[/b][/color]
[list][color=#BF8000]NINJUTSU[/color]
[color=#BF8000]GENJUTSU[/color]
[color=#BF8000]STYLE WALKI[/color] 0 (dziedzina E)
[list][*]---
[*]---
[*]---[/list]
[color=#BF8000]IRYōJUTSU[/color]
[color=#BF8000]FūINJUTSU[/color]
[color=#BF8000]ELEMENTARNE[/color]
[list][color=red]KATON[/color]
[color=cyan]SUITON[/color]
[color=white]FUUTON[/color]
[color=sienna]DOTON[/color]
[color=yellow]RAITON[/color][/list]
[color=#BF8000]KLANOWE[/color][/list]
[color=#BF8000][b]JUTSU:[/b][/color] [/uhide]

[hr].[/hr][center][size=150][color=#BF8000][b]EKWIPUNEK[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]

[color=#BF8000][b]PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):[/b][/color]

[uhide][color=grey][b]PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):[/b][/color] [/uhide]

[hr].[/hr][center][size=150][color=#BF8000][b]ROZLICZENIA[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]

[color=#BF8000][b]PIENIĄDZE:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]PH:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]MISJE:[/b][/color]
[list][color=#BF8000]D -
C -
B -
A -
S -[/color]
[/list]
[color=#BF8000][b]PREZENT OD ADMINISTRACJI:[/b][/color] 
[/quote]


To kod na KP Ninkena. Podkleja się je pod własną KP, w jednym poście.
Kod: Zaznacz cały
[quote][hr].[/hr][center][size=150][color=#BF8000][b]NINKENY[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]

[color=#BF8000][b]IMIĘ:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]PŁEĆ:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]RASA:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]WYGLĄD:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]CHARAKTER:[/b][/color]
[color=#BF8000][b]ATRYBUTY PODSTAWOWE:[/b][/color] [u]tutaj[/u].
[list][color=#BF8000]SIŁA[/color]
[color=#BF8000]WYTRZYMAŁOŚĆ[/color]
[color=#BF8000]SZYBKOŚĆ[/color]
[color=#BF8000]PERCEPCJA[/color]
[color=#BF8000]KONSEKWENCJA[/color][/list]
[color=#BF8000][b]MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY[/b][/color]:
[color=#BF8000][b]MNOŻNIKI:[/b][/color]

[color=#BF8000][b]PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):[/b][/color]
[uhide][color=grey][b]PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):[/b][/color] [/uhide][/quote]
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 1944
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Kenshi

Powrót do Podania Kart Postaci

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość