Zmiany w systemie rozgrywki

Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 27 kwi 2015, o 17:46

#1 - rozpatrzona została uwaga odnośnie wynagrodzenia za misje. Zmianie stawki uległo wynagrodzenie misji kategorii D. Od teraz do jej ukończenia potrzebne jest napisanie 15 postów (o 2 posty wiecej), dodatkowo w wynagrodzeniu dostaje się o 5 PH mniej (20PH). Takie rozwiązanie ma na celu prewencyjnie uniemożliwić próby uzyskania większej ilości punktów poprzez wykonanie misji niższych kategorii (które de facto nie zagrażają życiu) od tych wyższej rangi.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2052
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 27 kwi 2015, o 18:17

#2 - zmianie uległ "korzystny" przelicznik atrybutów dla Samurajów. Zmiana była konieczna ze względu na to, że rozpiska była taka sama również dla Shinobich. Obecna rozpiska znajduje się poniżej.
    1-50 - 2PH
    51-100 - 4PH
    101-150 - 6PH
    151-200 - 8PH
    201-250 - 10PH
    Powyżej 250 - 13PH

Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2052
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 29 kwi 2015, o 10:21

#3 - zmieniony został mechanizm oceniania własnych technik. Od tej chwili gracz może wrzucić jedynie jedno jutsu do oceny. Dodawanie kolejnych technik dopiero jest możliwe po uzyskaniu akceptacji na poprzednią i przeniesieniu jej do zaakceptowanych technik. Więcej w tym temacie Click!
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2052
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 7 maja 2015, o 20:53

#4 - Biorąc pod uwagę dzisiejszą sytuację z mchatu, zostaje zmienionyr regulamin walki. Od tej pory, w przypadku jeżeli przeciwnik nie odpiszę dwukrotnie w czasie, który został dla niego przwidziany w walce, przegrywa walkowerem i zdaje się na łaskę swojego przeciwnika. Oczywiście wtedy, gdy ten będzie w stanie zdecydować o jego życiu (znajomość lokalizacji).
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2052
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 17 maja 2015, o 11:43

#5 - od dzisiaj użytkownicy, którzy nie pojawią się na forum w przeciągu miesiąca i nie wpiszą urlopu, zostają wyrzuceni z swoich klanów, zwalniając w ten sam sposób miejsce dla nowych graczy. Odpowiedni punkt pojawi się za chwilę w Regulaminie forum.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2052
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 20 maja 2015, o 18:28

#6 - zmieniły się wymagania dotyczącego katany. Od teraz, aby ją poprawnie użytkować, potrzeba 20 atrybutu siły. Na dniach postaramy się wprowadzić zmiany odnośnie kolejnych przedmiotów.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2052
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 20 cze 2015, o 12:50

#7 - Wprowadzono zmiany w wzorze karty postaci. W rozliczeniach dodano kolejny wers "Prezent od Administracji:". Gracze zobowiązani będą wpisywać tam nagrody zdobyte w konkursach/losowaniach.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2052
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 21 cze 2015, o 20:51

#8 - dzisiejszego dnia mija rok fabularny na forum. Użytkownicy zobowiązani są podnieść sobie wiek o rok. Następny skok odbędzie się za 6 miesięcy, 21 grudnia!
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2052
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Natsu » 11 lip 2015, o 00:44

#9 - Wprowadzono nowy styl walki - Kyujutsu, specjalizujący się w używaniu łuków, a także kilka technik z tym związanych. Więcej informacji tutaj. Dodatkowo, zmieniono informację o samurajach - nie muszą oni zaczynać z kataną, jeśli wybrali na początek inny styl walki niż Battodo. Zaczynają wtedy z bronią związaną z danym stylem, o ile ich cena nie przekracza kosztu katany.
To Long Life, In Our "Limbo Union" Another year, another room, where you hang a few things on the walls.
It's just where you call home for now,
Until it's time to take them down and move on.

Great company, has no where else they need to be,
No place else they'd rather go, and no one waiting for them at home.

Hope is the room, you make in your heart,
To find a new home for all your misguided love.
Look at the room I've made. I am nearly empty again,
But I want to give to you, and I like it when you take from me.


Support Fabularny. Główną robotą jest prowadzenie eventów, jeśli chodzi o faktyczne sprawy administracyjne, piszcie do Exodii.

Everybody dance now! Obrazek
Avatar użytkownika

Natsu
Support
 
Posty: 533
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 6078035
Multikonta: Natsume

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Natsu » 12 lip 2015, o 21:56

#10 - Wprowadzono kilka zmian w zasięgach technik pasywnych klanów Sabaku, Maji, Senju, Koseki i Yuki:

  • Zasięgi Shotonu, Mokutonu i Hyotonu w formie pasywnej zostały zmniejszone w następujących warunkach - D: 15|60, C: 30|120, B: 45|180, A: 60|240, S: 75|300 (dawniej D: 20|100, C: 40|200, B: 60|300, A: 80|400, S: 100|500)
  • Zasięg Jitonu zmieniony na D: 4|16, C: 8|32, B: 12|48, A: 16|64, S: 20|80 (dawniej D: 2|5, C: 10|15, B: 15|25, A: 30|60, S: 50|80)
  • Zasięg Sabaku zmieniony - D: 5|20, C: 10|40, B: 15|60, A: 20|80, S: 25|100 (dawniej D: 5|10, C: 10|15, B: 15|25, A: 25|40, S: 35|60)
Dodatkowo, wprowadzono opisowe różnice między Mokutonem, Shotonem i Hyotonem pod względem szybkości i wytrzymałości.
  • Szybkość: Hyoton > Mokuton > Shoton
  • Wytrzymałość: Shoton > Mokuton > Hyoton
To Long Life, In Our "Limbo Union" Another year, another room, where you hang a few things on the walls.
It's just where you call home for now,
Until it's time to take them down and move on.

Great company, has no where else they need to be,
No place else they'd rather go, and no one waiting for them at home.

Hope is the room, you make in your heart,
To find a new home for all your misguided love.
Look at the room I've made. I am nearly empty again,
But I want to give to you, and I like it when you take from me.


Support Fabularny. Główną robotą jest prowadzenie eventów, jeśli chodzi o faktyczne sprawy administracyjne, piszcie do Exodii.

Everybody dance now! Obrazek
Avatar użytkownika

Natsu
Support
 
Posty: 533
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 6078035
Multikonta: Natsume

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 17 lip 2015, o 13:39

#11- kosmetyczne zmiany w Karcie Postaci. Chcemy by dla Administracji, MG jak także graczy było łatwiej w odnalezieniu konkretnej techniki. Uporządkujcie swoje Jutsu.
Dziękuję :3
Obrazek
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2763
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Seinaru, Ukog

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 22 lip 2015, o 17:06

#12- Wprowadzony został temat "Znajomość Historii". Wiesza poszczególnych rodów została ujęta w opisach prowincji. Szczepy podczas zakładania karty postaci wybierają jedną z prowincji i to jest ich miejsce zamieszkania (posiadają również ich wiedzę) z kolei wyrzutki posiadają informację dotyczące tylko ich własnego klanu. Wszyscy graczę z taką bazową wiedzą, rozwijają ją poprzez czynności fabularne. Samurajowie posiedli wiedzę z prowincji nadbrzeżnych. Proszę zapoznać się z tematami swoich prowincji.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2052
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 25 lip 2015, o 11:54

#13- Zaaktualizowany został temat dotyczący Regulaminu Pośmiertnych Postaci. Zapraszam do zapoznania się z tematem pod wymienionym wcześniej linkiem.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2052
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 25 lip 2015, o 12:31

#14- Wprowadzono zmiany dotyczące podnoszenia atrybutów za PH. Od teraz przelicznik jest bardziej korzystny (mniej płacimy za podnoszenie atrybutów) zarówno u Shinobich jak i Samurajów
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2052
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Nieaktywne konto 2 » 26 lip 2015, o 20:37

#15- Wprowadzono zmiany w stylach walki, ilości możliwej do opanowania, a także wymogach na konkretnych szczeblach.
Moderator fabularny ♥
Kliknij w razie potrzeby.
Obrazek
Avatar użytkownika

Nieaktywne konto 2
Moderator
 
Posty: 2054
Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Shi ♥
GG: 12504223
Multikonta: Shikarui, Samidare

Następna strona

Powrót do Fabuła, wydarzenia i realia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość