Regulamin Shinobi War

Regulamin Shinobi War

Postprzez Defrevin » 18 lut 2015, o 23:50

Obrazek

1. Postanowienia ogólne
  1. Regulamin Shinobi War jest zbiorem zasad panujących na forum do których użytkownik zobowiązany jest się stosować.
  2. Administracja Shinobi War uznaje, że każdy zarejestrowany użytkownik po upływie 24h zdążył zapoznać się z panującymi na forum regulaminami i zobowiązuje się do nich stosować.
  3. Użytkownicy, którzy po upływie 24h nie złożyli podania o usunięcie konta i nie stosują się do punktów wymienionych w regulaminie, mogą zostać ukarani odpowiednio ostrzeżeniami, a w ich następstwie również zablokowaniem konta (banem) jak i też jego usunięciem:
    • 3 ostrzeżenia - ban na tydzień,
    • 6 ostrzeżeń - ban na miesiąc,
    • 9 ostrzeżeń - permaban na forum.
  4. Otrzymane ostrzeżenia nie przedawniają się.
  5. Nagminne, poniżej poziomu zachowanie na forumowym czacie i niestosowanie się do słownych upomnień może również doprowadzić do ukarania ostrzeżeniami czy banem na czat w kolejności:
    • 1 - ban na 48h,
    • 2 - ban na tydzień,
    • 3 - permaban na czat.
  6. Użytkownicy, którzy są świadkami łamania zasad zamieszczonych w regulaminie, powinni jak najszybciej zgłosić to Administracji, nie zapominając o dowodach, które poparłyby ich słowa (np. wykonanie print screenów).
  7. Powyższe postanowienia mają na celu uregulować kwestię zachowania użytkowników, aby ograniczyć do minimum gorszące użytkowników i samo forum działania.
  8. Ponadto forum Shinobi War, ani jej Administratorzy nie odpowiadają za treści wrzucane przez użytkowników
  9. Użytkownicy swoją nieobecność powinni zgłaszać w zakładce Urlopy. Osoby, które tego nie uczynią, a nie pojawią się na forum w przeciągu miesiąca, otrzymają rangę konta nieaktywnego, a ich KP zostanie przeniesiona do archiwum. Gracz z rangą "Nieaktywny" w każdej chwili może powrócić do rozgrywki (tylko na tym samym koncie) i odzyskać Kartę postaci bez żadnych strat.
  10. W przypadku zapełnienia serwera forum przez nieaktywne konta lub problemów z zajętymi nickami dla nowych graczy, nieaktywne konta będą kasowane okazjonalnie hurtowo, zaczynając od tych z najdłuższym okresem nieobecności lub na których po rozpoczęciu rozgrywki napisano jedynie kilka postów. Wówczas przywrócenie KP dla powracających graczy będzie możliwe tylko po weryfikacji (numer gg, discord itp.).
  11. W przypadku postaci z unikalnymi wspomagaczami nie obowiązuje okres "nieaktywności". Biju, pakty czy zakazane techniki są zbyt ważne dla fabuły całego forum, aby zostały zablokowane i tym samym wyłączone z rozgrywki przez przedłużającą się, nieusprawiedliwioną nieobecność posiadacza. W takim przypadku jeśli nie będzie kontaktu z graczem, który "blokuje" wspomagacze swoją nieaktywną postacią, jego postać i konto zostaną skasowane bez możliwości przywrócenia, a wspomagacze powrócą do puli dostępnych do zdobycia dla reszty graczy.
  12. Konta-duchy, czyli konta porzucone przez graczy zaraz po zarejestrowaniu na forum będą kasowane co jakiś czas hurtowo nie wcześniej niż miesiąc po ich utworzeniu.
2. Rejestracja na forum
  1. Wszystkie treści zamieszczane na forum stają się jego własnością, stanowiąc integralną część Shinobi War. Tym samym zakazane jest rozpowszechnianie tych treści na innych stronach internetowych.
  2. Zarejestrowane konto (tzw. login) powinien ze względu na tematykę forum Shinobi War, mieć japońsko-dźwięczną nazwę, które jest imieniem bądź imieniem i nazwiskiem postaci, wyjątkiem jest tutaj konto funkcyjne oddane do użytku Administracji.
  3. Powyższa zasada ma na celu utrzymanie wrażenia i atmosfery rozgrywanej na forum akcji wywodzącej się z a&m Naruto autorstwa Masashiego Kishimoto.
  4. Zabronione jest użycie imienia pochodzącego z serii Naruto dla swojej postaci (wyłączając imiona postaci, które występowały jedynie w krótkich epizodach).
  5. Użytkownikom forum (z wyłączeniem Administracji) przysługuję jedynie jedno konto. Możliwość założenia multikonta (czyt. drugiej postaci) otrzymają tylko gracze wyznaczeni przez Administrację, które wykazują się jako najbardziej aktywne zarówno personalnie, jak i fabularnie. Wszystkie inne pozostałe przypadki, czyli multikonta bez uzgodnienia z Administracją, będzie karane banem na oba konta. Więcej o multikontach można przeczytać w punkcie 6. regulaminu.
  6. Użytkownicy, którzy będą wgrywać avatary swoich postaci na forum, powinni mieć na uwadze, aby były one w klimacie rozgrywanej fabuły. Nie stosowanie się do tego punktu karane będzie usuwaniem avatarów z profili, a przy nagminnym powtarzaniu tej czynności - również ostrzeżeniami.
  7. Na forum istnieje temat z listą zajętych przez graczy wizerunków na postaci o nazwie Zaklep twarz. Nie jest on w żaden sposób wiążący, gdyż temat jest całkowicie informacyjny, jednak jeśli komuś przeszkadza używanie na postaci wizerunku, który już ktoś wcześniej wziął na swój - w tamtym miejscu może sprawdzić jakie postaci są wolne, a jakie zajęte. Jeden gracz może zarezerwować maksymalnie dwa wizerunki.
  8. Każdy gracz po stworzeniu Karty Postaci zobowiązany jest do wrzucenia linku w swoim polu profilu, który będzie odnosił bezpośrednio do tematu ze stworzoną Kartą Postaci gracza.
  9. W przypadku kiedy gracz w sposób ciągły korzysta z proxy lub przeglądarek wykorzystujących zmienne bramki, prosi się o powiadomienie administracji o tym fakcie by uniknąć zamieszania związanego z dublującymi się numerami IP.
  10. W przypadku niedopisanych w regulaminie kwestii decyzję podejmuje administracja, a ich odpowiedź jest wiążąca.
3. Administracja Shinobi War
  1. Właścicielem strony jest osoba hostująca forum i to ona odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie forum. Także do tej osoby należy ostateczne zdanie w kwestiach rozstrzygających.
  2. Najwyższą władzę na forum (poza Head Adminem) sprawuje Administracja.
  3. Administrator ma za zadanie służyć użytkownikom pomocą, rozstrzygać sporne kwestie.
  4. Jedynie Administracja możne zmieniać regulamin.
  5. Zmiana regulaminu może nastąpić przy równoczesnym zawiadomieniu o tym użytkowników w ogłoszeniu.
  6. Administracja może być wybierana zarówno na drodze głosowania po utworzeniu do tego specjalnego wątku (za zgodą obecnej Administracji), jak i też po przeprowadzonej prywatnej rozmowie z kandydatem, gdy Administracja uzna taką osobę za właściwą na dane stanowisko.
4. Zachowanie na forum
  1. Zarejestrowani gracze zobowiązani są do wzajemnego okazywania sobie szacunku. Nie będą tolerowane podwórkowe odzywki.
  2. Na forum panuje zakaz propagowania haseł bądź poglądów odnoszących się do nazizmu, komunizmu, a także innych systemów totalitarnych, które łamią podstawowe prawa człowieka do wolności.
  3. Na forum zakazuje się także obrażania grup społecznych o odmiennych od nas stanu pochodzenia czy też poglądach dotyczących życia osobistego.
  4. Każdy użytkownik ma prawo zgłosić w odpowiednim temacie – bądź bezpośrednio u administratora - skargę w przypadku gdy dopatrzy się uchybień regulaminu bądź nieodpowiedniego zachowania u jakiejkolwiek osoby. Jednocześnie graczy prosi się o niewykorzystywanie luk w regulaminie.
  5. Przyłapanie na łamaniu któregokolwiek z powyższych punktów będzie karane odpowiednio ostrzeżeniem lub banem w zależności od wagi popełnionego czynu.
5. Rozgrywka
  1. Akcja fabuły rozgrywa się w świecie a&m Naruto autorstwa Masashiego Kishimoto, która odpowiednio do naszych potrzeb została zaadaptowana. Więcej na ten temat znaleźć można w dziale Fabuły.
  2. Tym samym użytkownicy powinni dostosowywać posty do fabuły forum, która dzieje się setki lat temu, na dalekim wschodzie. Wszelkie wymysły typu np. samochody, broń palna, kasety video, komputery są niedopuszczalne.
  3. Na forum istnieje możliwość przeniesienia Karty postaci (tzw. Transfer postaci) z poprzednio granego forum, oczywiście po odpowiednim jej przystosowaniu do mechaniki znajdującej się na forum Shinobi War.
    • Jeżeli gracz posiada już u nas postać i grając nią, postanawia nagle ją usunąć i skorzystać z transferu - wtedy nie zostaje on uznany.
  4. Gracz na początku gry jest zobowiązany do ustalenia w której osobie będzie pisał posty. Nie tolerowane będą posty w których użytkownik najpierw pisze w pierwszej osobie, a następnie w trzeciej. Wyjątkiem jest tutaj misja, którą komuś prowadzimy.
  5. Każdy post fabularny napisany przez użytkowników forum powinien liczyć co najmniej pięć pełnych linijek tekstu, nie wliczając w to treści ukrytej (wyjątek: sceny erotyczne). Zależy nam na przyjemnej rozgrywce, a bez przemyślanych postów zawierających chociaż minimum treści nie jest to możliwe.
  6. Użytkownicy mają prawo sami zakładać nowe tematy na forum. Powinny być jednak one tematycznie związane z daną prowincją. Temat musi zawierać minimum pięć linijek opisu. Mile widziane są dodatkowo dołączane obrazki.
  7. Sceny erotyczne oraz sceny drastyczne na potrzeby fabuły są dozwolone. Wymaga się jednak, aby posty o charakterze czynności seksualnych bądź bardzo brutalnych były odpowiednio ukrywane poprzez wykorzystanie bbcode (uhide, bądź spoiler). Prosimy także, aby posty z takimi czynnościami zaczynały się od oznaczenia +18, aby użytkownicy na forum zdawali sobie sprawę dlaczego dany post jest całkowicie ukryty.
  8. Wykaz dostępnych bbcode, służących do ukrywania treści, dostępny jest pod tym linkiem.
  9. Osoby grające na forum zobowiązane są do przebywania swoją postacią jedynie w jednej lokacji na raz, zakazana jest tzw. bilokacja. Zakazane jest także wykonywanie misji poprzez klony, również podchodzi to pod bilokację. Swoje wyjście z tematu należy każdorazowo zaznaczyć skrótem "z/t" (tzw. "z tematu") lub innym podobnym. Dopuszczalne jest robienie grupowego wyjścia z tematu przez jedną osobę bądź przeniesienie gracza do innego tematu przez prowadzącego misję MG, lecz musi być to również wyraźnie zaznaczone.
  10. Zakazane jest tzw. przeklejanie misji, czyli wcześniejsze pisanie kilku/kilkunastu postów na zapas i późniejsze ich wklejanie tuż po sobie. Dotyczy to zarówno gracza jak i osoby prowadzącej. Misja powinna być także przeprowadzana bez z góry ustalonego jej przebiegu, włącznie z zagrożeniem, decyzjami gracza, itd.
6. Multikonta
  1. Aby otrzymać możliwość utworzenia drugiej postaci, tudzież multikonta, należy złożyć o to prośbę do Administracji. Warunkiem jest ponadprzeciętna, półroczna aktywność osobista i fabularna danego gracza.
  2. Posiadane multi muszą być wyświetlone w profilach / podpisach obu kont.
  3. Zakazuje się jakiejkolwiek interakcji miedzy postaciami (także za pomocą osób trzecich).
  4. Zakaz posiadania dwóch postaci z tej samej prowincji, najlepiej regionu, tak samo z ich miejscami pobytu (czytaj - zakaz brania udziału w tych samych evetnach/me/wszelkich innych sytuacjach fabularnych).
  5. Jak już zostało wspomniane, multi jest nagrodą/przywilejem najbardziej aktywnych graczy, którzy nie porzucą którejś z postaci po tygodniu / miesiącu etc.
  6. Druga postać zaczyna od zera.
  7. Postaciom z multikonta nie przysługują żadne prośby do administracji (nie licząc próśb o wycenę PH), przynajmniej w początkowym okresie gry. Wynika to z tego, że takie konta traktujemy samo w sobie jako nagrodę. Chodzi o wszelkiego rodzaju pakty i inne wspomagacze.
  8. W związku z tym, że posiadanie multikonta traktowane jest jako nagroda, zrezygnowanie z niej jest równoznaczne z utraceniem możliwości stworzenia kolejnego multikonta w przeciągu pół roku od skasowania konta. Zapobiega to porzucaniu postaci, niezależnie od poziomu jej rozwoju, blokowaniu miejsc w klanach i szczepach, lub też jedynie czekaniu na zwolnienie miejsca w danym rodzie.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2123
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Powrót do Regulamin

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość