Zmiany w systemie rozgrywki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 10 sie 2018, o 07:51

#207
ZMIANA NA DZIŚ!:
  • Wprowadzono drobną modyfikację do wynagrodzeń za walki. Od teraz gdy normalny pojedynek kończy się śmiercią jednego z graczy, wygrany otrzymuje dodatkowo (oprócz wynagrodzenia z tabelki) 2% wydanych PH pokonanego.
  • Zreworkowano technikę Cho Baika no jutsu. (Akimichi ranga A)
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2823
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Seinaru, Ukog

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Buka » 17 sie 2018, o 16:22

#208
  • Zmieniono progi w Jugo przy poziomie przemiany i przeobrażenia. Dodano także brakującą notkę, o braku możliwości posiadania SM i AnK w przypadku bycia z tego klanu.
Obrazek
Administrator Ogólny - jak komuś się nie chce tam szukać to w skrócie mówiąc jestem od wszystkiego, a przynajmniej tak możecie mnie praktycznie traktować. W razie potrzebnej pomocy serdecznie zapraszam na discorda/gg lub pw (na które zaglądam najpóźniej).
Avatar użytkownika

Buka
Administrator
 
Posty: 2024
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
Ranga: Dobry Duszek
Krótki wygląd: Tak jak na avatarze i sygnie
GG: 12819100
Multikonta: Hikari

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Buka » 20 sie 2018, o 11:26

#209
  • Zreworkowane Shabondama wchodzi w życie.
  • Nowy mechanizm rangi B dla kukiełek
    Mechanizm Podziemny - specjalna budowa kukiełki pozwala na wkopanie się na głębokość maksymalnie 2 metrów i zastawienie pułapki. Marionetkarz przy tworzeniu kukiełki dokładnie precyzuje jak wygląda ten zestaw w jego tworze; Cena 500 ryo; Prędkość marionetki w ziemi wynosi połowę standardowej.
  • Nowa technika rangi D chen - Teiōsekkai 帝王切開
Obrazek
Administrator Ogólny - jak komuś się nie chce tam szukać to w skrócie mówiąc jestem od wszystkiego, a przynajmniej tak możecie mnie praktycznie traktować. W razie potrzebnej pomocy serdecznie zapraszam na discorda/gg lub pw (na które zaglądam najpóźniej).
Avatar użytkownika

Buka
Administrator
 
Posty: 2024
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
Ranga: Dobry Duszek
Krótki wygląd: Tak jak na avatarze i sygnie
GG: 12819100
Multikonta: Hikari

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 23 sie 2018, o 10:23

#210
Zreworkowane zostały dwie UW: Ślepiec i Wielka Chakra
  • Wielkochakrowców prosimy o uaktualnienie ich maksymalnych zasobów chakry w KP. Jeśli jakiś prowadzi fabułę, to zmiany dotkną go oczywiście po zakończeniu obecnie prowadzonych wątków.
  • Nasz niewidomy rodzynek otrzyma prywatną wiadomość dotyczącą zmian w KP.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2823
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Seinaru, Ukog

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 3 wrz 2018, o 07:07

#211
Zmiany w pojedynczych technikach według pomysłów graczy (i moich Kappa)
  • Odświeżono opis i mechanikę Chidori, które przeniesiono na rangę B i zmniejszono dostępność zwojów do 3, natomiast z jej silniejszej wersji - Raikiri, usunięto miano kinjutsu. Dzięki dla Natsume który odwalił kawał roboty z researchem na temat obu technik.
  • Zreworkowano kinjutsu Doton: Keijugan no jutsu. Po nowy opis techniki zapraszamy do rangi A w Dotonie. Pociągnęło to za sobą konsekwencje w postaci usunięcia dwóch bliźniaczych jutsu służących do latania z fuutonu B i ninjutsu S.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2823
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Seinaru, Ukog

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez TwoFace » 10 wrz 2018, o 07:23

#212
UWAGA KONTROWERSYJNE ZMIANY :O
  • Dodano to i owo na temat protez tworzonych przez Ayatsuri. Ogólną charakterystykę obu rodzajów możecie znaleźć w opisie klanu. Jest tam napisane co mogą, a czego nie mogą robić i w ogóle wszystko co potrzebne.
  • Idąc za ciosem zreworkowana została technika Ayaturi rangi B służąca do tworzenia i instalowania protez. Temat wałkowany w pomysłach, dla nikogo chyba nie jest nowością.
  • Usunięto wymóg konsekwencji dla medyka, który sam sobie chciałby coś przeszczepić. Ale ale! Odbiliśmy sobie to ułatwienie na podbiciu progu wytrzymałości dla samodzielnego przeszczepu do 120 punkcików.
  • Przy niektórych klanach możliwych do przeszczepu pojawiła się uwaga o tym, że nie można ich sobie przeszczepić samodzielnie. Wyobrażacie sobie przeszczep szkieletu Kaguya dla samego siebie? No właśnie.
  • Od teraz przy tworzeniu KP nie trzeba wybierać stylu walki, jeśli nie zamierzamy go wykupić za startowe PH. Jeśli jest ktoś, kto ma wybrany, a niewykupiony jakiś styl walki i chciałby go zmienić w myśl tej zmiany, ma na to tydzień od tego posta. O chęci tej zmiany macie obowiązek poinformować mnie na PW i dopiero po przyklepaniu można cokolwiek zrobić. Jeśli ktoś zmieni sobie to wg własnej procedury, będzie to karane jak samowolka z całą surowością.
Avatar użytkownika

TwoFace
Administrator
 
Posty: 2823
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Seinaru, Ukog

Poprzednia strona

Powrót do Arena Zmierzchu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość