Zmiany w systemie rozgrywki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Venus » 28 sty 2016, o 13:14

#46
  • Zaktualizowany został temat z przeszczepami. Wyszczególnione zostały klany/szczepy oraz umiejętności, które można posiąść przy ewentualnym przeszczepi, o ile takowy jest możliwe.
  • Dodanych zostało parę aspektów dotyczących Inuzuki i jego Ninkena. Wszystko opisane jest w temacie z technikami klanowymi.
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
 
Posty: 1553
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Venus » 2 lut 2016, o 15:28

#47
  • Post otwierający temat z Prośbami do Administracji został poddany małej modernizacji. Zostały wyszczególnione punkty, które trzeba zawrzeć podczas prośby o PH za prowadzoną fabułę oraz dodana została mała wzmianka na temat zdarzających się próśb. Proszę wszystkich graczy o zapoznanie się postem.
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
 
Posty: 1553
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Natsu » 6 lut 2016, o 19:33

#48
Zmiany w regulaminie Kuźni i WT. Zostały dodane następujące punkty(analogicznie jak tutaj pojawiły się identyczne w kuźni):
  • 6. Proszenie o sprawdzenie techniki lub zaakceptowanie na Mini-Chacie lub jakimkolwiek komunikatorze moderatora, albo administratora jest zabronione. W takim wypadku osoba, która została poproszona o to ma prawo do automatycznego odrzucenia techniki, albo nie sprawdzania jej do 3 dni od takiej prośby. W drastycznych przypadkach może skończyć się banem na dział WT na jakiś określony czas.
  • 7. Wraz z dodaniem możliwości multikonta zabrania się tworzenia WT na głównym jak i pobocznym jednocześnie.
Avatar użytkownika

Natsu
Moderator
 
Posty: 2268
Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:36
Wiek postaci: 0
GG: 6078035
Multikonta: Natsume

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Koala » 10 lut 2016, o 18:17

#49
  • Nastąpiła niewielka zmiana w klanie Juugo. Od tej pory technika Karada ni Kyūshū nie regeneruje już chakry po użyciu, jedynie leczy wszystkie obrażenia.
Obrazek
This is a fantasy based on reality
Avatar użytkownika

Koala
Support
 
Posty: 773
Dołączył(a): 12 lut 2015, o 13:07
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Shikarui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 11 lut 2016, o 13:57

#50
  • Edycji poddano Umiejętności Wrodzone dostępne dla bezklanowców oraz Umiejętności Nabyte dla graczy. Finalną listę dostępnych umiejętności można zobaczyć pod tym linkiem.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 16 lut 2016, o 20:47

#51 ZMIANY ORGANIZACYJNE
  • Jak wiemy, smutna wiadomość już przeszła między wszystkie uszy użytkowników, Def zrezygnował ze stanowiska. Smutne, jednak nosząc nową radosną nowinę. Od dnia dzisiejszego nowym H@ zostaje Kan! Do tego momentu zajmował się on działem WT&Kuźnia, a ostatnimi czasy sprawdzał się też jako Ogólny Administrator, tak więc zostaje on również Administratorem Ogólnym. Innymi słowy przejmuje całe stanowisko Defa, oddając pałeczkę Administratora Technicznego. Gratulujemy i życzymy wytrwałości!
  • No własnie, nowym Administratorem Technicznym, który będzie zmagał się z nowymi technikami zostaje Jiro! Czyli ja, tak więc sam sobie pogratuluje i życzę powodzenia bym wytrwał ze wszystkimi nowymi "rakami".
  • Tym samym miejsce Moderatora Technicznego zostaje puste. Tak, dokładnie. Sami wiecie co to znaczy, nabór!
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3194
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Natsu » 20 lut 2016, o 13:15

#52
  • Wprowadzono zmianę w różnych technikach klanowych Hyuga. Ze zmianami można zapoznać się w tym temacie.
  • Wprowadzono zmianę w zdobywaniu AnK. Dodatkowo zmieniono lekko jego działanie, a także zmieniono skutki jakie powoduje dla organizmu. Ze zmianami możemy zapoznać się w tym temacie.
Avatar użytkownika

Natsu
Moderator
 
Posty: 2268
Dołączył(a): 17 lut 2015, o 17:36
Wiek postaci: 0
GG: 6078035
Multikonta: Natsume

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 21 lut 2016, o 22:36

#53
Rework Sabaku

  • W reberu zmieniono Odporność na wytrzymałość
  • W reberu dodano szybkość
  • W reberu zwiększono zasięg ( o 5 / 20 metrów)
  • Zmieniono rangę defensywy małego shukaku
  • Dopisek o wymogu Shukaku w technice demonicznych łap
  • Kwestia ilości piasku w gurdzie (kompresja na odpowiednich rangach techniki klanowej)
  • Dodano sabaku kawarimi (ranga D)
  • Zmieniono opis Suna no Tate
  • Sprecyzowana szybkość chmurki
  • Koszta Suna no Yoroi
  • Nowa umiejętność od reberu B
  • Sprecyzowano koszt przemiany piasku w złoty pył


Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3545
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 21 lut 2016, o 23:30

#54

  • Możliwość pomocy przy reworku technik już była, a teraz delikatnie Was zachęcimy. Otóż od dziś za zrobienie reworku techniki można otrzymać 2-3PH za dobrze wykonany rework, za jedną technikę! Więcej informacji tutaj
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3194
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 22 lut 2016, o 21:18

#55
Rework Inuzuka

  • Dodano wzmiankę o słuchu
  • Dodano efekt działania pigułek żywnościowych na ninkena
  • Zmieniono bonusy płynące z Shikyaku no Jutsu
  • Ninken w formie człowieka może używać klanowych i taijutsu
  • Sprecyzowano plusy płynące z przemiany w dwugłowego jak i trójgłowego wilka
  • Sprecyzowano jakość drugiego i trzeciego ninkena
  • Sprecyzowano koszta atrybutów dla ninkenów = przeliczniki samuraja

Inuzuka

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3545
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Venus » 22 lut 2016, o 21:56

#56

  • Naniesiona została mała zmiana kosmetyczna w zapisie przedstawionym w Regulaminie forum. Dotyczy on nicku postaci, który powinien zawierać imię bądź imię i nazwisko postaci. Tak w ramach całkowitej jasności.
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
 
Posty: 1553
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 23 lut 2016, o 18:12

#57
Rework Kami

  • Sprecyzowano efekt kartek w starciu z suitonem i katonem
  • W reberu dodano koszt chakry
  • W reberu zmieniono dystans
  • W reberu dodano wytrzymałość
  • W reberu dodano szybkość
  • W reberu od rangi B dodano tworzenie wybuchowych notek
  • W reberu dodano zdolności związane z kartkami - tworzenia kolorowych kartek (od B) stałych tworów (od A) twory/to co się
  • w nich znajduje jest nie do wykrycia dla wszelkich sensorów chakrowych (shar, byak, ranmaru, kanchiki) od rangi S
  • Istnieje możliwość używania reberu niższego, niż maksymalny opanowany poziom
  • Dodano ogólne uwagi o notkach wybuchowych i ich tworzeniu
  • Zwiększono ilość wytwarzanych kartek
  • Kami kawarimi - zmniejszono ilość wymaganych notek o 50
  • Kami bunshin - zasięg taki, jak w innych klonach
  • Kami Kogushi - sprecyzowana ilość kartek
  • Kami Chou Sekkou no Jutsu - usunięty dopisek o pobieraniu chakry od innej osoby, tym samym usunięto nieograniczony zasięg tej techniki szpiegowskiej, zwiększono ilość motyli, dodano konieczność skupienia do infiltracji
  • Zmieniono czas tworzenia oraz rangę skrzydeł i dodano bonus do szybkości
  • Usunięto technikę papierowej włóczni - ten sam efekt można uzyskać za pomocą reberu
  • Zmiana sposobu działania Kami no Shisha no Jutsu

Kami

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.

Zmiany w reberu dotkną także innych klanów (w ciągu najbliższych dni), więc proszę nie krzyczeć, że nagle znerfiono zasięg.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3545
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 23 lut 2016, o 20:57

#58
Rework Reberu

  • Sabaku - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
  • Maji - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
  • Koseki - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
  • Yuki - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
  • Senju - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
  • Kami - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu (w poście wyżej już zmieniono)
  • Terumi - koszta i zasięg + ogólne uwagi odnośnie reberu
  • Haretsu - koszta i ogólne uwagi odnośnie reberu

Haretsu
Yuki
Koseki
Senju
Terumi
Maji
Sabaku

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.

Niektóre reberu zostaną jeszcze doprecyzowane wraz z resztą technik klanowych.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3545
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Yukirin » 24 lut 2016, o 12:55

#59
Rework Reberu

  • Haretsu - koszta reberu z turowych wróciły do systemu kosztów liczonych za cios, przy większej ich ilości koszta zostają więc takie same/podobne.

Haretsu

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Obrazek
Avatar użytkownika

Yukirin
Administrator
 
Posty: 3545
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Asaka

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Ocir » 24 lut 2016, o 21:43

#60
Rework Genjutsu

  • Genjutsu - Wprowadzono system odnośnie przełamywania Genjutsu

Powyższe zmiany są wiążące, chyba, że w trakcie rozgrywki zostaną wykryte nieprawidłowości.
Avatar użytkownika

Ocir
Administrator
 
Posty: 3194
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 401110
Multikonta: Ichirou

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Hanamura

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron