Zmiany w systemie rozgrywki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 7 paź 2015, o 21:50

#31
  • Wprowadzono zmianę dotyczącą mechaniki zdobywania serc w klanie Kakuzu. Dodatkowo uszczegółowiono podatność Szczepu na doznawanie bólu i dopisano mechanikę mającą na celu ułatwienie zrozumienia prowadzenia rozgrywki tym klanem. Ze zmianami można zapoznać się w tym temacie.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 26 paź 2015, o 22:40

#32
  • Technika Sakura Fubuki no Jutsu znika z repertuaru technik kanonicznych forum. Osoby, które posiadają tą technike wpisaną w Karcie Postaci proszone są o wybranie zastępczej techniki rangi C dowolnie otwartej dziedziny. Click!
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 28 paź 2015, o 17:27

#33
  • Zmienione zostały zasady korzystania z techniki Kotoamatsukami klanu Uchiha. Od tej pory technikę będzie można używać raz na dwa lata fabularne, chyba że posiadamy Geny klanu Senju - wtedy raz na dzień. Ponadto podniesiono zużycie oka przy tej technice do 5% Click!
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 28 paź 2015, o 17:50

#34
  • Od teraz aby uzyskać Przeklętą Pieczęć Diabła, albo Sennin Modo, nie trzeba wbijać rangi, tylko wystarczy odpowiednia całkowita liczba PH Click!
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 3 lis 2015, o 22:00

#35
  • Wprowadzony został pomysł dotyczący wymogu natury chakry Katon u przedstawicieli Rodu Uchiha. Od tej pory użytkownicy Sharingana mają narzucony taki żywioł. Komatsu proszony jest o dokonanie zmiany żywiołu na Katon.
  • Zaaktualizowano techniki Rodu Kaguya. Zwiększono zasięg, a także uszczegółowiono opis kilku technik. Do zapoznania się z tym odsyłamy do technik klanowych
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 22 lis 2015, o 16:09

#36
  • Zmianie uległ zasięg techniki Suiton: Kirigakure no Jutsu. Od tej pory zasięg techniki uzależniony jest od rangi Suitonu użytkownika. Z zaktualizowanym opisem techniki można się zapoznać pod tym linkiem
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 24 lis 2015, o 19:57

#37
  • Wprowadzono szablon aktualizowania relacji między osadami. Każdy z graczy, które podejmuje wobec danej prowincji działania mogące zaszkodzić bądź polepszyć sytuację gospodarczą, polityczną lub społeczno-kulturalną regionu powinien wypełnić szablon umieszczony w temacie - click
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 17 sty 2016, o 15:55

#38 ZMIANY ORGANIZACYJNE
  • Kan, który pozytywnie sprawdził się w roli Głównego Moderatora Kuźni & WT, zostaje nowym Administratorem Technicznym, gratulujemy!
  • Jiro zostaje moderatorem technicznym, będzie wraz z Kanem grać pierwsze skrzypce w dziale Strefy Gracza
  • Administrator Fabularny (Natsu) oraz moderator fabularny (Ray) odpowiadają za dział Fabuły, a także wraz z Moderacją Techniczną zarządzają grupą sędziów
  • Itami postanowiła zrezygnować z Administratrowania, bardzo dziękujemy za jej dotychczasową pracę. Tym samym postanowiliśmy połączyć w jedno stanowiska Administratora Ogólnego i H@.
  • Administrator Ogólny/H@ od teraz będzie odpowiedzialny przede wszystkim za Strefe Informacji.
  • Moderatorzy poszczególnych działów na czas nieobecności zastępują i wspierają stojących nad sobą Administratorów.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Paths » 22 sty 2016, o 20:50

#39
    Aktualizacja technik do dnia 22.01.2016:

  • Genjutsu:
  • Magen: Jubaku Satsu
  • Raigen Raikochu
  • Nehan Shōja no Jutsu
  • Kurama Himo Baindo
  • Kokuangyo no Jutsu
  • Kuro Kuukan Goumon
  • Magen: Narakumi no Jutsu
  • Suzu no Oto
  • Kokoni Arazu no Jutsu
  • Kori Shinchu no Jutsu
  • Hana Kahen Tonsou
  • Jigoku Koka no Jutsu
  • Kyakubu Satsu (Dodana nowa)
  • Kuroichi (Dodana nowa)
  • Utakata (Dodana nowa)
  • Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu (Dodana nowa)

  • Ninjutsu:
  • Bunshin no Jutsu
  • Henge no Jutsu
  • Utsusemi no Jutsu
  • Kawara Shuriken
  • Hari Jigoku
  • Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu
  • Ranjishigami no Jutsu

  • Iryo:
  • Katto no Jutsu (Dodano nowa)
  • Kyori Chiyu no Jutsu (Dodano nowa)
  • Ranshinshō

  • Raiton:
  • Raiton: Hiraishin
  • Raiton: Denpō Sekka
  • Raiton: Ikazuchi no Kiba
  • Raiton: Raigeki no Yoroi
  • Raiton: Gian
  • Raiton: Jibashi
  • Raiton: Kaminari Shibari
  • Raiton: Kangekiha
  • Raiton: Chidori
  • Raiton: Chidori Eisō

  • Pojedyncze od graczy:
  • Kuchiyose: Raikō Kenka
  • Suiton: Mizu no Tatsumaki

  • Ayatsuri:
  • Kugutsu no Fūin (Dodano nowa)
  • Kurohigi: Sanshōuo
  • Kurohigi Kiki Ippatsu
  • Kurohigi: Kiki Sanpatsu
  • Hitokugutsu
  • Akahigi: Hyakki no Sōen
Avatar użytkownika

Paths
Moderator
 
Posty: 1602
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Keizo

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 22 sty 2016, o 21:53

#40
    Zaaktualizowana została technika Suiton: Kirigakure no Jutsu - od tej chwili w trakcie jej użytkowania, zarówno osoby tworzące mgłe jak i te znajdujace się w niej, nie są w stanie przez nią przejrzeć. Wyjątkiem są użytkownicy posiadające specjalne doujutsu lub będący sensorami.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 22 sty 2016, o 22:07

#41
    Usunięto technikę Jikken Shigai, która odpowiadała za możliwość pieczętowania materiałów organicznych. Teraz możliwe jest to przy pomocy zwykłego Fūin no Jutsu z adnotacją, że w dalszym ciągu pieczętowanie materiałów organicznych możliwe jest od rangi C Fūinjutsu
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 22 sty 2016, o 22:58

#42
    Wprowadzono zmiany w wymaganiach zdobywania Hachimon Tonkou [czyt. 8 Bram Chakry], rangi zostały zastąpione Całkowitą Sumą PH, którą gracz zdobywa w trakcie całego swojego rozwoju.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 22 sty 2016, o 23:19

#43
    Zaktualizowano poszczególne poziomy Kontroli Chakry. Ranga S oraz S+ oddziałuje od tej pory na najbliższe otoczenie.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 23 sty 2016, o 15:11

#44
    Zaktualizowano został temat związany z rozliczeniami PH. Od teraz każdą nową transakcję umieszczamy w nowym poście, dodano również wzmiankę o tym, że sumę posiadanych PH jak i również każde związane z nimi działanie umieszczamy w specjalnym kodzie [uhide]
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 28 sty 2016, o 12:02

#45
  • Wprowadzono temat Rozpoznawalności i sławy naszych postaci. Prosimy, aby gracze którzy przyczynili się w jakikolwiek sposób do wzrostu rozpoznawalności swojej postaci w jakieś prowincji o wypełnienie formularzu dołączonego w stworzonym temacie.
  • Zaktualizowano Ród Ayatsuri. Od tej pory każdy z członków tego klanu rozpoczyna grę ze stylem Kugutsu no Jutsu (+20 Percepcja). Osoby grające tym klanem prosimy o dostosowanie się do obecnej mechaniki klanu
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 2118
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Hanamura

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość