Zmiany w systemie rozgrywki

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Exodia » 11 sty 2018, o 14:42

#162

    Dzięki pytaniom użytkowników, Kult Jashina zyskał pełnoprawną hierarchię niezależną od jakichkolwiek systemów. Arcykapłan, Kapłan, Wyznawca i Nowicjusz - te cztery rangi będą zastępowały Doko, Akolito, itd. Szczegóły nadawania istniejącym Jashinistom zostaną uzgodnione. Dodano także naznaczanie wiernych specjalnymi tatuażami, które rozprzestrzeniają się przy uzyskiwaniu łaski Jashina, bądź kurczące się przy popadnięciu w niełaskę. Dodatkowo za ich pomocą Arcykapłan może wzywać do siebie podwładnych.

Wyznawcy Jashina
Administrator Fabularny
W razie jakichkolwiek pytań czy spraw, pisać na gg/PW. Chętnie pomogę : )
Avatar użytkownika

Exodia
Administrator
 
Posty: 972
Dołączył(a): 8 gru 2015, o 15:36
Wiek postaci: 0
Ranga: Admin Fabularny
GG: 45935453
Multikonta: Murai

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Buka » 23 sty 2018, o 19:52

#163

W związku z poprawkami w temacie chakry są aktualizowane również opisy w klanach, co się dzieje z danymi tworami KG na przestrzeni czasu po użyciu.
Kaguya
Notka:Kościane twory utrzymują swoją strukturę całe lata po stworzeniu. Tracą one jednak swoje unikalne właściwości (zwiększona wytrzymałość i ostrość) w przeciągu tygodnia fabularnego od ich stworzenia, ostatecznie stając się zwykłymi kościanymi przedmiotami. Fizyczny kontakt z posługującym się Kekkei Genkai Shikotsumyaku zatrzymuje proces utraty właściwości.

Kōseki
Notka: Twory z kryształu, jeśli nie są podtrzymywane chakrą Shōton, utrzymują się w swojej formie do kilku tygodni czasu fabularnego. W ich czasie następuje stopniowe zanikanie chakry w strukturze kryształu co doprowadza do jego kruszenia, osłabienia jego właściwości defensywnych, i w ostateczności, do całkowitego rozkruszenia się kryształowego obiektu.

Senju
Notka: Element drewna jest wyjątkowy w kwestii utraty właściwości materiału w czasie. Mokuton jest jedynym KG które tworzy materię organiczną za pomocą chakry. Drzewa i rośliny stworzone przez Senju mogą żyć nawet po zniknięciu chakry użytej do ich stworzenia, jeśli tylko warunki środowiska będą temu sprzyjały. Inne drewniane obiekty jednak, podczas kilku fabularnych tygodni, zmieniają swoje właściwości i tracą nadzwyczajną wytrzymałość. Stają się zwykłym drewnem.

Yuki
Notka: Lód Yukich utrzymuje się do kilku dni po stworzeniu, aż zacznie wyparowywać z niego chakra. Jeśli temperatura otoczenia jest dodatnia, to w przeciągu dnia lód się roztapia. Proces jest tym szybszy, im większa jest temperatura. Jednak w zimnym środowisku lód nie topnieje i może się utrzymać mimo zniknięcia chakry użytej do jego stworzenia. Lód ten będzie miał identyczne właściwości co jego naturalnie występujący odpowiednik.

Sabaku - Kogane
Notka: Złoty piach klanu Sabaku traci swoje właściwości po kilku fabularnych godzinach. Powodem jest w tym przypadku szybko zanikająca chakra, która użyta została do transformacji zwykłego piasku w jego złoty odpowiednik. Po upływie odpowiedniej ilości czasu, piach ponownie staje się zwyczajnym surowcem. "Dodatkowo piasek Sabaku nie jest czystym złotem, w związku z tym są pewne wyraźne różnice pomiędzy nim, które każdy jubiler z łatwością wyłapie". Jak we wszystkich tworach z chakry, fizyczny kontakt z użytkownikiem zatrzymuje ulatywanie chakry i utrzymuje piach w swojej złotej formie (trzymanie piachu w grudzie na plecach także się liczy).

Wszystkie te notki trafią do klanów.
Obrazek
Administrator Ogólny - jak komuś się nie chce tam szukać to w skrócie mówiąc jestem od wszystkiego, a przynajmniej tak możecie mnie praktycznie traktować. W razie potrzebnej pomocy serdecznie zapraszam na discorda/gg lub pw (na które zaglądam najpóźniej).
Avatar użytkownika

Buka
Administrator
 
Posty: 1505
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
Ranga: Dobry Duszek
Krótki wygląd: Tak jak na avatarze i sygnie
GG: 12819100
Multikonta: Hikari

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Buka » 24 sty 2018, o 20:53

#164


  • Przeszczepy - z możliwych do przeszczepienia usunięto szczep Hozuki. Do tego w podpunkcie "Zasady przeszczepów i ich pozyskiwania" dodano notatkę o kosztach związanych z używaniem przeszczepionego Doujutsu.
    Zmiana zgodna z tematem w pomysłach: viewtopic.php?f=21&t=4458
  • Kami - do techniki Shikigami no Mai dodana notka: "Uwaga! Za pojedyńcze kartki pobierane jednorazowo na dobę fabularną za pomocą techniki nie ponosimy kosztów chakry."
    Zmiana zgodna z tematem w pomysłach: viewtopic.php?f=21&t=4675
  • Maji - w notce #163 zapomnieliśmy o nich. Dodano notkę: "Notka 4: Żelazny piach klanu Maji traci swoje właściwości po kilku fabularnych godzinach od stworzenia. Spowodowane jest to faktem, iż użyta do transformacji zwykłego piachu w piach żelazny chakra, dość szybko zanika. W związku z tym, po upłynięciu wymienionego wcześniej czasu, żelazny piach wraca do swojej pierwotnej, zwyczajnej formy. Zasada ta nie obowiązuje, kiedy użytkownik ma kontakt fizyczny z żelaznym piachem, dzięki czemu podtrzymuje go dalej w takowej formie."
Obrazek
Administrator Ogólny - jak komuś się nie chce tam szukać to w skrócie mówiąc jestem od wszystkiego, a przynajmniej tak możecie mnie praktycznie traktować. W razie potrzebnej pomocy serdecznie zapraszam na discorda/gg lub pw (na które zaglądam najpóźniej).
Avatar użytkownika

Buka
Administrator
 
Posty: 1505
Dołączył(a): 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 0
Ranga: Dobry Duszek
Krótki wygląd: Tak jak na avatarze i sygnie
GG: 12819100
Multikonta: Hikari

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Sznycel » 9 lut 2018, o 12:36

#165
    Nowe zmiany! Po dłuższym czasie udało się zrobić rework Fūinjutsu. Poprawione zostały niektóre opisy, inne doprecyzowane. Największa wprowadzona zmiana dotyczy techniki Fūin no Jutsu dostępnej na randze E dla shinobich, na randze D dla samurajów. Co to oznacza? A no pozwala (prawie) wszystkim korzystanie z tej techniki bez wydawania punktów. Co prawda można korzystać tylko z małych zwojów, jednak i tak daje to duże możliwości! Więcej zmian możecie zobaczyć w temacie, dużo technik zeszło z rangi zakazanych, co było niegdyś dużym problemem, a także pojawiły się nowe techniki.
Kiedy kawałek mięsa wpada żeby zrobić porządek, to wiedz, że coś się dzieje.
Avatar użytkownika

Sznycel
Moderator
 
Posty: 1237
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 21:55
Wiek postaci: 0
GG: 5488733
Multikonta: Kuroi Kuma

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Venus » 18 lut 2018, o 15:55

#166
    Usunięty z tematu Dziedziny i Jutsu został dopisek o tym, iż każdy trening musi zawierać pięć pełnych linijek widocznego tekstu, związanego bądź niezwiązanego z treningiem. Od dziś cały post treningowy może być ukryty w uhide. Przypominamy jednak o konieczności wpisywania, jaka to technika i jakiej jest rangi. Nadal również obowiązuje zasada, że 1 post = 1 trening.
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
Support
 
Posty: 1197
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Venus » 18 lut 2018, o 19:46

#167
    Stworzony został nowy temat w Ogłoszeniach, nazwany Prośba o wycenę fabuły. Od dziś to właśnie w tym temacie zgłaszamy się, gdy chcemy otrzymać PH za przeprowadzone fabuły. Ze względu na ilość próśb różnych oraz prośby o wycenę fabuły, Administracja oraz Moderacja postanowiła do tego drugiego stworzyć osobny temat, by utrzymać pierwotny temat w większym porządku.
Obrazek

Jeśli czegoś potrzebujesz lub nie wiesz, śmiało zwróć się do mnie. Wystarczy napisać prywatną wiadomość czy też odezwać się na gg, zawsze odpowiem.
Have fun!
Avatar użytkownika

Venus
Support
 
Posty: 1197
Dołączył(a): 9 cze 2015, o 23:41
Wiek postaci: 0
Ranga: Bogini
Krótki wygląd: -
Widoczny ekwipunek: -
Link do KP: -
GG: 4208281
Multikonta: Nikusui

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Defrevin » 18 lut 2018, o 19:58

#168
    Edycji poddano funkcjonalność klona Moku Bunshin no Jutsu. Dokładnie rozpisano poziomy odróżniania klona od oryginału przy pomocy umiejętności sensorycznych oraz doujutsu.
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Avatar użytkownika

Defrevin
Założyciel Forum
 
Posty: 1968
Dołączył(a): 11 lut 2015, o 22:31
Wiek postaci: 0
GG: 0
Multikonta: Kenshi

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Avarice » 19 lut 2018, o 23:54

#169
    Zmianie uległy obowiązki w składzie administracji. W skrócie działy WT i kuźni przejęli administratorzy ogólni oraz kilka innych drobnych modyfikacji - Skład Administracji
    Oprócz tego drobnym modyfikacjom poddany został sposób akceptacji technik w WT i Kuźni (ukryta część z informacjami dla moderatorów działów) - Tworzenie własnych technik, Tworzenie przedmiotów
Obrazek

Administrator techniczny - W razie wszelakich pytań bądź wątpliwości i jeszcze raz pytań proszę o pisanie na pw, sb lub gg. Służę wszelaką pomocą, jeżeli jestem na urlopie proszę kontaktować się z Sznycel
Avatar użytkownika

Avarice
Złoty Leniwiec
 
Posty: 2556
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 49502673
Multikonta: Shinji

Re: Zmiany w systemie rozgrywki

Postprzez Avarice » dzisiaj, o 15:08

#170
    Długo wyczekiwany sklep (Dodatki, Ubrania, Broń) zostaje wprowadzony. Oto co się zmieniło:
    • Wszystkie przedmioty zostały przeniesione na tabelki i otrzymały nowe obrazki
    • Większość przedmiotów otrzymała całkowicie nowe opisy, część posiada zmodyfikowane stare.
    • Aktualizację otrzymały wszystkie ceny.
    • Waga Fūin została usunięta z forum i zastąpiona objętością, która teraz przejęła jej rolę. W związku z tym zmodyfikowane zostały pojemności wszelkich toreb. Warto tutaj zaznaczyć, że praktycznie każdy przedmiot posiada teraz inną wartość objętości (nieco bardziej zgodną z rzeczywistością, gdyż poprzednie były kuriozalne).
    • Każda broń posiada od teraz rubrykę wraz z przyporządkowaniem jej stylowi (dzięki czemu nie będzie żadnej wątpliwości).
    • Przy większości broni usunięte zostały wymagania siły gdyż lekko rzecz ujmując były całkowicie nieuzasadnione. Tabelki bazowo otrzymały jednak rubrykę z wymaganiami i przy ich braku po prostu widnieje słowo "brak".
    • Tam gdzie jest to wymagane zostały podane wymiary przedmiotu tak by gracze mieli świadomość jak duże jest to czego używają.
    • Zachowane zostało ustawienie niemal wszystkiego identyczne z tym jak było wcześniej by nie wprowadzać zamieszania dla graczy, którzy przyzwyczaili się, że coś gdzieś się znajduje
    • Każdy wątek otrzymał swój spis treści wraz z podzieleniem przedmiotów na odpowiednie kategorie, po kliknięciu na nazwę przedmiotu zostaniemy od razu do niego przeniesieni. Po prawej stronie znajduje się strzałka, która przenosi nas na górę strony co ułatwi łatwe użytkowanie. Co ważne link który uzyskamy przenosi nas od razu do jakiegoś przedmiotu w sklepie dzięki czemu możemy komuś podlinkować poszukiwaną rzecz.
    • Usunięte zostało parę rzeczy:
      • Bronie: Dwustronne Ostrze, Półshuriken, Krzywy Shuriken, Podwójny Kunai, Gladius, Kyoketsu-shoge
      • Dodatki: Bombka Wybuchowa, Pilnik
    • Dodane zostały:
      • Bronie: Bokken, Łuk refleksyjny, Szpony, Miotacz shuriken, Shishikubi Kannon
      • Dodatki: Pędzel, Atrament, Duży pojemnik na substancję
    • Zmodyfikowane zostało działanie Bojowej pigułka żywnościowej. Od teraz jest możliwe użycie kilku przy spełnieniu wymagań.
    • Bombka i notka oślepiająca posiadają od teraz nieco bardziej sprecyzowany czas działania tak byśmy wiedzieli czego się spodziewać.
    • W związku z zaistniałymi zmianami całkowicie nowy opis otrzymało "Pieczętowanie przedmiotów" - klik! oraz zmodyfikowane zostały pojemności gurdy u Sabaku wraz z podwyższeniem wymogów oraz dodaniem Fūinjutsu przy najwyższych pojemnościach gurdy (niezbędne do tak wielkiej kompresji).

By nie wprowadzać zamieszania na turnieju stary sklep znajdować się będzie w archiwum i do jego zakończenia uczestników obowiązują poprzednie pojemności toreb i objętości przedmiotów. Zakupów należy dokonywać jednak już po nowych cenach. Wszelkie uwagi np. coś zostało przeoczone itp. proszę kierować do mnie na pw.
Obrazek

Administrator techniczny - W razie wszelakich pytań bądź wątpliwości i jeszcze raz pytań proszę o pisanie na pw, sb lub gg. Służę wszelaką pomocą, jeżeli jestem na urlopie proszę kontaktować się z Sznycel
Avatar użytkownika

Avarice
Złoty Leniwiec
 
Posty: 2556
Dołączył(a): 10 mar 2015, o 23:33
Wiek postaci: 0
GG: 49502673
Multikonta: Shinji

Poprzednia strona

Powrót do Hanamura

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość