#266
- Gratka dla początkujących Ayatsuri - gotowa kukiełka za równe 500 Ryo, Shiriaru. Idealna do rozpoczęcia przygody w świecie marionetek. Znaleźć ją można w Wyposażeniu w sekcji "Bronie specjalne".
LINK
Moderatorzy: Isei, Hikari, Akaruidesu Yoake, Toshiro, Shins
#266
- Gratka dla początkujących Ayatsuri - gotowa kukiełka za równe 500 Ryo, Shiriaru. Idealna do rozpoczęcia przygody w świecie marionetek. Znaleźć ją można w Wyposażeniu w sekcji "Bronie specjalne".
LINK
#267
Z dumą ogłaszam ogromne zmiany w Kakuzu. Krótka lista tematów która została w nim poruszona/zmieniona:
- Dodano siłę nici
- Doprecyzowano proces zamiany w Kakuzu na potrzeby fabularnej historii
- Części żywe Kakuzu, cała biologia i funkcjonowanie
- Zasady zdobywania serc zostały usystematyzowane
- Wychodzenie bólem z Genjutsu jest praktycznie niemożliwe
- Poprawiono opisy
- Itd
LINK
#268
Wprowadzone zostały pomysły z poniższych tematów:
- http://shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?f=29&t=6765 - dodano wymóg wiedzy o przeszczepach do jutsu pozwalającego na tworzenie marionetek z ludzi;
- http://shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?f=29&t=7068 - zmiana czasu działania ziarenek tropiących senju z jednej na trzy doby. To dokończenie zmian w technikach z tego pomysłu;
- http://shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?f=29&t=7597 - tam gdzie było to więcej, zmniejszono wymaganą ilość przy treningach KC do 10;
- http://shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?f=29&t=7564 - zmiany w dwóch technikach Nara;
- http://shinobi-war.xaa.pl/viewtopic.php?f=29&t=7524 - dodano opis do działu forumowej gazetki. Z pozdrowieniami dla Strusia
- Dodano notkę 5 do opisu klanu Maji. Powtórzone to co znajduje się w tabelce jednej z technik - pojedyncze namagnesowanie przeciwnika trwa 3 tury.
#269
Zmienione zostało Shikon no Jutsu. Ustalone zostały m. in. progi percepcji potrzebne do kontrolowania określonej ilości ożywieńców, ich maksymalna ilość oraz sposoby na unieszkodliwienie.
#270
Dwie zmiany:
- Zmieniono koszt Shikon no jutsu. Technika co prawda niedawno zreworkowana, ale potrzebowała hotfixa przez nasze niedopatrzenie;
- Dodano do spisu UW/UN zwycięskie propozycje z niedawno zakończonego konkursu. Jeszcze raz dziękujemy.
#271
Zmiany w Regulaminie postaci pośmiertnych
- Dodano do punktu 2 - Zasady zakładania Pośmiertnej Postaci, kolejny podpunkt, który widnieje na literze "e" i tyczy się posiadanych na start jutsu. Prosimy o zapoznanie się z informacją.
Tym samym, Ci gracze którzy stracili postać na obecnie trwającym evencie i nie otrzymali odpowiedniej ilości technik na start, proszeni są o zgłoszenie się (może być do mnie:)), by ustalić przydział.
#272
Malutka zmiana - poprawiono opis techniki Ikioi dla stylu Chanbara oraz Mokuzai, by nie było już wątpliwości, że jest to jutsu ogólnodostępne.
#274
- Ujednolicono wymagania dotyczące zdobycia Akuma no Kigo oraz zmieniono wymagania zdobycia drugiego poziomu pieczęci (teraz zamiast mini-eventu, należy wykonać Misję rangi A). Usystematyzowano również sposób wydawania statystyk podczas opracowywania własnego AnK.
- Usystematyzowano sposób wydawania statystyk podczas opracowywania własnego Sennin Modo.
#275
Zaktualizowano Regulamin Forum oraz Regulamin Walki. Przede wszystkim ujednolicono system ostrzeżeń oraz wprowadzono zmianę w nieszczęsnym i nieprzestrzeganym punkcie regulaminu dotyczącym używania tej samej techniki dwa razy po sobie. Od dzisiaj odpowiednio ujednolicony punkt znajduje się w Regulaminie Walki. Poza tym zaktualizowano też inne kwestie, które tego wymagały.
Zmienione punkty Regulaminu to: 1) c, d, e; 2) a, g; 5) i, j, oraz w Regulaminie Walki: 4) m.
#276
Kilka mniej i bardziej oczekiwanych zmian:
- Na początek niewielka zmiana w Katon: Hōsenka no Jutsu. Od tej pory salwa liczy maksymalnie do 16 nie 15 kul ognia.
- Rework klanu Jugo. Od dziś przeliczniki konsekwencji są bardziej korzystne. Wchodzenie na wyższy poziom przeobrażenia wyzwala z Genjutsu. Doprecyzowanie techniki Sēji wa Naoru - opisano dokładnie wpływ osłabienia oraz czas jego trwania. Ponadto użytkownicy Senninki od teraz mają możliwość nauki Sennin Modo.
- Długo wyczekiwana zmiana dotycząca technik zakazanych. Każdej technice przydzielono indywidualną rangę wyprawy.
W przypadku technik klanowych zostaje określony wymóg rangi fabularnej zależnej od wyprawy jaką muszą odbyć Nukenini w celu jej zdobycia:
Akoraito - wyprawa Rangi B
Sentoki - wyprawa Rangi A
Kogō - wyprawa Rangi S
Dokładny spis wszystkich technik znajduje się poniżej.Spoiler: pokaż- Od dziś Raikiri jest techniką Rangi A z wymogiem znajomości Chidori i odbycia wyprawy Rangi A. Zmiana wynikła za sprawą analizy dostępnych technik zakazanych i ilości dodatkowych technik, które osoba może się nauczyć. Pod tym względem Chidori pozwalało na naukę dodatkowych 7 technik (4A i 3S). Uznaliśmy, że jedna wyprawa zapewnia zbyt duże korzyści.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość